Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2013, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Maar mijn instructeur deed me helemaal oprekken aan het einde, als cooling down, en alle lucht uit mijn longen duwen en dat was wel echt heel fijn want ik voel me nu vet licht enzo
Mm, dat gevoel heb ik dagelijks na 't kakken. Komt geen instructeur aan te pas.
Advertentie
Oud 21-02-2013, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Mm, dat gevoel heb ik dagelijks na 't kakken. Komt geen instructeur aan te pas.
Da's ook best handig
Oud 21-02-2013, 13:54
Verwijderd
Roeien. Op een ergometer.

Dit dus:
Oud 21-02-2013, 13:55
Verwijderd
Overigens doe je dan dus inderdaad de hele tijd hetzelfde , maar ja, dat doe je met roeien überhaupt wel...
Oud 21-02-2013, 14:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens mij heb ik een opkomende Vlaamse verkoudheid
Oud 21-02-2013, 14:06
Verwijderd
Oh! Ik snapte 'm al niet Maar kun je nu niet roeien in gewoon water dan? Als je met een groepje bent lijkt me dat nog wat anders, maar als je alleen bent lijkt me dat zo saai...
Oud 21-02-2013, 14:18
Verwijderd
Zo ik ben naar de meeloopdag geweest. het ging echt van hoi en blijf maar zitten niksen 5uur lang. gelukkig hadden die studenten een toets. dsu kon ik 12 uur naar huis. de rest van de dag ben ik thuis gebleven.
Oud 21-02-2013, 14:21
Verwijderd
Ik vind het een beetje jammer dat ik mijn laptopje neit kan aansluiten op de tv en de pc ook niet. Eigenlijk. Vanavond toch eens peilen waarom dat eerst wel kon.
Oud 21-02-2013, 14:21
Verwijderd
Hm dan heb je ook een lekker beeld gekregen van de opleiding
Oud 21-02-2013, 14:24
Verwijderd
Niet dus. Er staan wel leraren voor de klas, maar die doen niets. Je kunt er gewoon de hele dag twitteren. en de meeste deden dat. Ik zat er echt: komt er nog wat? moeten wij ook iets doen? Geen een docent vroeg iets aan ons of zei wat.
Oud 21-02-2013, 14:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind het een beetje jammer dat ik mijn laptopje neit kan aansluiten op de tv en de pc ook niet. Eigenlijk. Vanavond toch eens peilen waarom dat eerst wel kon.
Gewoon een beeldschermkabel in beide plempen en op je pc aangeven dat je een tweede scherm hebt
Oud 21-02-2013, 14:36
Verwijderd
Neuh, volgens mij heb ik zo'n ingang niet op mijn kleine laptop en ik durf dat niet zo goed te doen met de pc. Die is officieel dus lekker van mijn vriendje en zo ongeveer wel heilig. Ik mag bij god's gratie wel downloaden, maar daar houdt het dan ook mee op. En dan lekker zelfstandig er aan gaan hobby'en terwijl ik geen idee heb wat ik doe.... Er zijn betere ideeën...
Oud 21-02-2013, 14:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n ouders zijn een lange wandeling aan het maken (iets van 25 km) en ik kon natuurlijk niet mee. Dus ik heb ze ergens afgezet en had toen de beschikking over de auto Heb bijna 3 uur rondgereden in de omgeving, mooie dorpjes bekeken enzo <3 Net geluncht en de haard aangestoken. Straks misschien cupcakes maken.
Oud 21-02-2013, 14:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had ook een kleine laptop, en mijne kon ook op de tv (en extern beeldscherm, wat handig was, aangezien dat ding na een val nog maar half beeld had ). Of heb je echt een ieniemienie ding?
Oud 21-02-2013, 14:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hier is bijvoorbeeld een essay van een klasgenote uit mijn propedeusejaar:

Als je zoiets leest dan denk je toch 'oh god, oke, ik maak even m'n shit af en dan moeten ze me maar president maken ofzo want dit komt niet meer goed'.
Ik huil van binnen

Citaat:
Neuh, volgens mij heb ik zo'n ingang niet op mijn kleine laptop en ik durf dat niet zo goed te doen met de pc. Die is officieel dus lekker van mijn vriendje en zo ongeveer wel heilig. Ik mag bij god's gratie wel downloaden, maar daar houdt het dan ook mee op. En dan lekker zelfstandig er aan gaan hobby'en terwijl ik geen idee heb wat ik doe.... Er zijn betere ideeën...
Je hebt alleen een scart-kabelding nodig hoor Het nadeel is alleen dat het geluid dan niet door je tv gaat.
Oud 21-02-2013, 14:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben gekoppeld aan een nieuwe jongen op paiq. Hij is 23 en gebruikt deze woorden om zichzelf te omschrijven: "nederland, sex, nike". Klinkt als mijn ideale match
Oud 21-02-2013, 14:43
Verwijderd
Klinkt als een jongen met een trainingsbroek, nikepetje, matcho en asociaa en houdt erg van zijn gespierde lichaam die die moet showen.
Oud 21-02-2013, 14:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, wat CR zegt, wij hadden een kabeltje naar de Bose

Ik heb me uitgeschreven uit Paiq, trouwens. Ik dacht, wtf doe ik hier, ik ben helemaal niet op zoek.
Oud 21-02-2013, 14:45
Verwijderd
Hahahaha die 3D-pen heeft ruim een miljoen gehaald op Kickstarter :') Eergisteren zaten ze nog op zo'n 20k. Ik snap de hype niet zo, er moet echt nog heel veel aan gebeuren wil je er iets interessants mee kunnen.
Oud 21-02-2013, 14:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb me uitgeschreven uit Paiq, trouwens. Ik dacht, wtf doe ik hier, ik ben helemaal niet op zoek.
Ik word ook veel gekoppeld aan jongens die echt niet bij me passen (te jong, onopgeleid, niet geïnteresseerd in cultuur, asociaal, etc), maar die date van laatste kende ik ook van paiq. Dus het kan wel
Oud 21-02-2013, 14:48
Verwijderd
Mijn laptop is 10 inch, geloof ik.... Ach, ik kijk er vanavond wel even naar!

Omg, morgen gaan we naar een huis kijken!
Oud 21-02-2013, 14:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik koppel de mini-laptop van m'n ouders regelmatig met een kabel aan de tv, werkt als een trein
Oud 21-02-2013, 14:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Is het eigenlijk wel een scartkabel..?
Oud 21-02-2013, 14:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik word ook veel gekoppeld aan jongens die echt niet bij me passen (te jong, onopgeleid, niet geïnteresseerd in cultuur, asociaal, etc), maar die date van laatste kende ik ook van paiq. Dus het kan wel
Ja, maar ik ben niet op zoek ik was alleen nieuwsgierig omdat jij en Q er zaten. En zulke boeiende gesprekken had ik ook niet
Citaat:
Is het eigenlijk wel een scartkabel..?
Nee, dat dacht ik ook eerst, daarom noemde ik het een beeldschermkabel een scartkabel is HUGE.
Oud 21-02-2013, 14:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, maar ik ben niet op zoek ik was alleen nieuwsgierig omdat jij en Q er zaten. En zulke boeiende gesprekken had ik ook niet

Nee, dat dacht ik ook eerst, daarom noemde ik het een beeldschermkabel een scartkabel is HUGE.
Oh dan is het goed dat je je hebt gedelete
Ik kwam er trouwens laatst ook nog de collega uit het museum tegen waarmee ik een soort-van-date
heb gehad

Ja precies, deze kabel lijkt een beetje op een scart, maar is kleiner ofzo
Oud 21-02-2013, 15:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik spring maar eens onder de douche. Ik heb het super koud en bovendien hoef ik dan morgenochtend niet snel-snel m'n haar te wassen voordat we naar het museum in Aarhus gaan
Oud 21-02-2013, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb met nog maar twee vrouwen interessante gesprekken gehad. En daar is niets uit voortgekomen, vooralsnog
Oud 21-02-2013, 15:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik bedoel maar

Nou, ik ga maar een kant en klaar broodje halen. Ik wilde eigenlijk naar de Aldi lopen en zelf afbakbrood halen, maar de broodjeszaak is dichterbij en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om überhaupt wat te doen dan maar failliet! Ik ga morgen wel weer naar de aldi. Overigens heb ik daar wel een blokvis gescoord (geen idee of we die in NL ook hebben), dus die ga ik proberen, along met gratin, ook uit de diepvries en in blokvorm. Wat kan mij het schelen maar goed, eerst maar even een ontbijtje scoren. Bis zo!
Oud 21-02-2013, 15:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo en die mevrouw weet na 3 dagen ook wel hoe ik mijn broodje wil hebben, dus dat ging lekker snel
Oud 21-02-2013, 15:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het vuur was uitgegaan, dus toen moest ik dat weer aanblazen en alles en nu ruikt mijn pas gewassen haar naar rook
Oud 21-02-2013, 15:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoi, ik had net een nervous breakdown.
Oud 21-02-2013, 15:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoi, waarom?
Oud 21-02-2013, 15:59
Verwijderd
*bier en muziek en engelse baardmannen aan Trimm geef!*
Oud 21-02-2013, 16:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoi, ik raakte in paniek vanwege mensen en vragen die ik niet wist en toen zei ik 'hoi docent, het gaat niet lekker, daarom was ik er vorige week niet en daarom ga ik nu in de pauze weg, ok doei!' -> breakdown op de plee, yay!
Oud 21-02-2013, 16:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoi, wat stom zeg *hete koffie/thee, chocola, favoriete pyjama en knuffelbeer geeft*
Oud 21-02-2013, 16:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik doe een poging tot muffins bakken, maar er is hier een nogal crappy weegschaal waarop 100 gram 1 millimeter is, dus dingen als 160 gram afwegen gaat nogal lastig
Oud 21-02-2013, 16:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Tusen Takk.

Heb nu eigenlijk ook college, maar twijfel of ik moet gaan. Ik moet nog tot 10 uur vanavond en m'n oog trilt al sinds 8 uur vanochtend. Aaargh, insaniteeee.
Oud 21-02-2013, 16:17
Verwijderd
Ik zou gaan, want als je niet gaat vind je dat kutter dan daar zitten en duf zijn.
Oud 21-02-2013, 16:31
Verwijderd
Je thuis kut voelen of in de collegebanken, beter naar college idd dan.
Oud 21-02-2013, 16:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er zit een dikke haas in de tuin te chillen
Oud 21-02-2013, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Oh! Ik snapte 'm al niet Maar kun je nu niet roeien in gewoon water dan? Als je met een groepje bent lijkt me dat nog wat anders, maar als je alleen bent lijkt me dat zo saai...
Als het vriest mag je niet roeien. Slecht voor de boten enzo, ook niet echt bevorderlijk voor de roeiers zelf. Bovendien roeit het ook moeilijk als er ijs ligt het zijn geen ijsbrekers.

Ergometeren is wel belangrijk, voor je kracht en dergelijke. Dus ik geloof dat mijn ploeg 1 keer per week minimaal moet ergometeren.
Oud 21-02-2013, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Er zit een dikke haas in de tuin te chillen
Een dikke haas.
Oud 21-02-2013, 16:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vergeten te timen hoe lang de muffins in de oven zitten
Oud 21-02-2013, 16:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Een dikke haas.
Is dat een eufemisme?
Oud 21-02-2013, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Als het vriest mag je niet roeien. Slecht voor de boten enzo, ook niet echt bevorderlijk voor de roeiers zelf. Bovendien roeit het ook moeilijk als er ijs ligt het zijn geen ijsbrekers.

Ergometeren is wel belangrijk, voor je kracht en dergelijke. Dus ik geloof dat mijn ploeg 1 keer per week minimaal moet ergometeren.
Ja, dat snap ik, maar in mijn hoofd vriest het al lang niet meer Ik ben al de hele dag in shock omdat hier zo nu en dan van die lullige vlokjes sneeuw (snokjes vleeuw ) naar beneden dwarrelen. Maar bouw je met alleen roeitrainingen niet genoeg kracht op dan? Ik kan me voorstellen dat je daar mee begint om een basis op te bouwen ofzo, maar ik had er nog nooit aan gedact dat dat tussen door ook moest. Kun je nagaan hoeveel verstand ik er van heb.
Oud 21-02-2013, 16:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zou gaan, want als je niet gaat vind je dat kutter dan daar zitten en duf zijn.
Ik ben er nu ook, maar ik trek 't vrij slecht. Ik ben zo moe en ik voel me echt een tikkende emosjenele tijdbom. Het voelt alsof ik 3 dagen nonstop gehuild heb, maar dat is nie.
Een vriendin die via whatsapp ineens alles wil weten van afgelopen weekend en me gaat uithoren over bepaalde personen helpt ook niet mee.
Meh, kutdag.
Oud 21-02-2013, 17:21
Verwijderd
Ik ben bij de tandarts geweest, en allevier mijn verstandskiezen moeten eruit bij de kaakchirurg, hiep hoi.
Oud 21-02-2013, 17:25
aniN
aniN is offline
aaj succes
Oud 21-02-2013, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er nu ook, maar ik trek 't vrij slecht. Ik ben zo moe en ik voel me echt een tikkende emosjenele tijdbom. Het voelt alsof ik 3 dagen nonstop gehuild heb, maar dat is nie.
Een vriendin die via whatsapp ineens alles wil weten van afgelopen weekend en me gaat uithoren over bepaalde personen helpt ook niet mee.
Meh, kutdag.
Nog een paar uurtjes en dan kun je in bed liggen en met niemand praten
Oud 21-02-2013, 17:29
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik ben bij de tandarts geweest, en allevier mijn verstandskiezen moeten eruit bij de kaakchirurg, hiep hoi.
Viel heel goed mee bij mij. 3 dagen pijn en je bent er vanaf. Wel op tijd je draadjes laten uithalen anders groeien ze in en dat is niet fijn.

Regels voor berichten