Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2013, 18:17
Verwijderd
Ja, het is even kut, maar dan ben je er wel voor altijd van af! Achteraf viel het me heel erg mee, ondanks de stress en buikpijn vooraf.
Advertentie
Oud 21-02-2013, 18:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hier is bijvoorbeeld een essay van een klasgenote uit mijn propedeusejaar:
Ik mag hopen dat ze haar P niet heeft gehaald.
Oud 21-02-2013, 18:28
Verwijderd
Ze is in het tweede semester gestopt, na een aantal vakken niet gehaald te hebben, maar volgens haar Facebook heeft ze daarna wel een HBO-opleiding afgemaakt.
Oud 21-02-2013, 18:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben bij de tandarts geweest, en allevier mijn verstandskiezen moeten eruit bij de kaakchirurg, hiep hoi.
Meh, stom. Maar ook bij mij viel het 100% mee. Zelfs nauwelijks pijn gehad nadien.

Citaat:
Viel heel goed mee bij mij. 3 dagen pijn en je bent er vanaf. Wel op tijd je draadjes laten uithalen anders groeien ze in en dat is niet fijn.
Bij mij losten ze vanzelf op
Oud 21-02-2013, 18:34
Verwijderd
Ik heb vandaag en vannacht gedaan:
- één portretstudie in inkt
- drie constructie-oefeningen
- een set stockillustraties (op papier, nog niet in Illustrator)
- uitgebreide perspectiefstudie (met papieren schaalmodel!)
- ~40 schetsjes van dit kaliber

Was ik maar altijd zo productief. Nu is het bedtijd.
Oud 21-02-2013, 18:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een culinair mysterie: van één batch chocomuffins is de bodem geel en de bovenkant gewoon bruin.
Oud 21-02-2013, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Een culinair mysterie: van één batch chocomuffins is de bodem geel en de bovenkant gewoon bruin.
Oveninstellingen?
Oud 21-02-2013, 18:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oveninstellingen?
Ter verduidelijking: het beslag is donkerbruin, want chocola. De gebakken muffins hebben die kleur aan de bovenkant, maar de onderste halve centimeter lijkt gewóne muffin, zonder chocola.

Oud 21-02-2013, 18:39
Verwijderd
Ahzo, ik dacht dat de bovenkant bruiner gebakken was.
Oud 21-02-2013, 18:47
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben moe en heb het koud En als ik nou een fijne douche had, zou ik gaan douchen om op te warmen, maar mijn huis heeft een hele lage waterdruk, dus heb ik een piezelig straaltje bij het douchen en krijg ik het over het algemeen alleen maar kouder onder de douche. En als ik energie had, dan zou ik wat gaan bewegen zodat ik het warm krijg, maar ik ben moe. Dus. Maar ik ga nu een filmpje downloaden en met een kruik en mijn dubbele dekbed in mijn stoel tv kijken
Oud 21-02-2013, 19:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb vandaag en vannacht gedaan:
- één portretstudie in inkt
- drie constructie-oefeningen
- een set stockillustraties (op papier, nog niet in Illustrator)
- uitgebreide perspectiefstudie (met papieren schaalmodel!)
- ~40 schetsjes van dit kaliber

Was ik maar altijd zo productief. Nu is het bedtijd.
Fucking lekker bezig, Para!
Oud 21-02-2013, 19:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben trouwens naar huis gegaan, want ik stortte bijna in en kon niet nog tot 10 uur wachten. Ik heb de aantekeningen van het vak toch al en ik heb ´t nog es van veel betere docenten gehad ook, dus ik mis niet zoveel.

Nu heb ik krieltjes, worteltjes en ui in de oven gedaan (niet eens vleesch, zo moe ben ik) en ik heb er fucking veel trek in, want ik heb sinds 9 uur vanochtend niks meer gegeten.
Zal ik er champignon- of pepersaus bij maken?
Oud 21-02-2013, 19:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
WIDM en misschien moet ik wat eten, maar ik voel me ook niet zo bien. Het voelt een beetje alsof ik tussen een normale verkoudheid en griep in zit
Oud 21-02-2013, 20:03
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi, al een half uur stilte, hier

Ik heb vanavond ook duisentlekker gegeten Ik had gekruide wedges, geroerbakte oesterzwam met peterselie en bieslook en een kaasburger met satésaus. The nomz.
Oud 21-02-2013, 20:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat een spannende en boeiende WIDM was het weer!
Oud 21-02-2013, 20:31
Tink*
Tink* is offline
Shit duisent verliespunten.
Oud 21-02-2013, 20:32
Verwijderd
Ik was vandaag in Ieper en heb geleerd hoe je effectief mensen om het leven kan brengen.
Oud 21-02-2013, 20:33
Verwijderd
Oh nee, telefoon, niet kapotgaan, alsjeblieft.
Oud 21-02-2013, 20:54
Miekje*
Miekje* is offline
Woei, ik heb ein-de-lijk eens via Google Maps mijn boer gevonden in Wales Ik ontdekte het poppetje en klikte random op weggetjes in zijn buurt om te zien of ik de omgeving herkende. En opeens stond ik voor de oprijlaan van zijn ouders, waar ik geslapen heb Vanaf daar kon ik makkelijk navigeren naar de boerderij. En nu ben ik helemaal heppiedepeppie, want met dat mannetje kun je op wegen klikken en alles en de omgeving bekijken. En nu heb ik heimwee
Oud 21-02-2013, 20:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
Woei, ik heb ein-de-lijk eens via Google Maps mijn boer gevonden in Wales Ik ontdekte het poppetje en klikte random op weggetjes in zijn buurt om te zien of ik de omgeving herkende. En opeens stond ik voor de oprijlaan van zijn ouders, waar ik geslapen heb Vanaf daar kon ik makkelijk navigeren naar de boerderij. En nu ben ik helemaal heppiedepeppie, want met dat mannetje kun je op wegen klikken en alles en de omgeving bekijken. En nu heb ik heimwee
Je had nog nooit google streetview gezien? dat is er toch al een paar jaar nu.
Oud 21-02-2013, 21:10
Verwijderd
Hai ik wil even mijn enthousiasme hier delen dat het weer beginnen met trainen zo goed en lekker gaat . Ook al doe ik nu nog maar 2 x 10 minuten (en mijn ploeg eerder iets als 2 x 20 of 2 x 30 enzo), alsnog zijn mijn tijden niet eens zo heel erg slecht. Ongeveer 10 seconden gemiddeld langzamer. Maar goed, 4 maanden aan verschil in training werk je niet zo maar even weg , maar toch ben ik er heel heel trots op!

En vandaag was ik sowieso supertrots, want bij de laatste keer 10 minuten kon ik de laatste minuut ofzo constant onder de 2.20 gemiddeld, dat is wel ongeveer waar mijn teamgenootjes zitten. Dus trots .
Oud 21-02-2013, 21:12
Miekje*
Miekje* is offline
Goedzo, Frayne
Citaat:
Je had nog nooit google streetview gezien? dat is er toch al een paar jaar nu.
Nouja, ik wel wel dat het er was enzo, maar ik heb het nooit gebruikt en bovendien had ik ook niet verwacht dat het landweggetje naast de boerderij erop zou staan.
Oud 22-02-2013, 01:12
Verwijderd
gekkenhuis hier, er zijn twee heren die om de haverklap uit bed komen en overal de kamers binnen gaan. De ene loopt mee naar zijn kamer maar de ander is zeer agressief. Verder nog een vrouw die aan het gillen is alsof ze wordt afgeslacht, waardoor er andere mensen ook onrustig worden. Verder trof ik net een man aan die zijn hele bed en de vloer had onder geplast. Nou ja, de tijd gaat in elk geval snel.
Oud 22-02-2013, 01:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jezus
Oud 22-02-2013, 03:23
Verwijderd
De agressievo is gaan slapen maar de andere is nog bezig. Hij gilt de naam van zijn vrouw en begrijpt totaal niks meer en is niet te corrigeren. Mijn collega is nu met hem aan het lopen over de gang.
Oud 22-02-2013, 03:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een diehards zijn jullie.

Ik moet echt naar bed enzo
Oud 22-02-2013, 03:36
Verwijderd
ja en dat voor dat schijtloontje van me.
En ik heb ook slaap nodig
Oud 22-02-2013, 03:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nodig heb ik het niet, er is niks meer op tv ik zit de vogel te vervelen. Ik ga maar gewoon in bed liggen met een cabaretshow. Tschusski, werkze nog zus x
Oud 22-02-2013, 03:55
Verwijderd
tsssk laat die vogel met rust joh. En slaap lekker. Oh en waarschinlijk komt die duitse claudia die met ons op vakantie was in het oude huis van jack wonen. Laat de knödel maar komen
Oud 22-02-2013, 03:56
Verwijderd
en ik geloof dat je geen aspirant lid meer bent hier
Oud 22-02-2013, 07:45
Verwijderd
Hallo ik ben ziek
Oud 22-02-2013, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Hallo ik ben ziek
wat is je diagnose? heb je al een behandelplan?
beterschap!!
Oud 22-02-2013, 08:02
Verwijderd
Mijn diagnose is griep en mijn behandelplan is in bed liggen en thee drinken
Oud 22-02-2013, 08:22
Verwijderd
ik hoop dat broeder theodoor goed voor je zorgt!
Oud 22-02-2013, 08:47
Verwijderd
Dat kutkind van hierboven is weer eindeloos aan het krijsen ;x
Oud 22-02-2013, 09:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hierboven not being de post hierboven?
Oud 22-02-2013, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Hallo ik ben ziek
Ik ook! Mijn diagnose is keelaids want ik heb nauwelijks koorts meer, maar ik klink wel als een havenwerker na Ajax-Feyenoord en de keelpijn wil ook niet opschieten met overgaan.
Oud 22-02-2013, 09:45
Verwijderd
Chill wakker worden, zonnetje op je gezicht
Oud 22-02-2013, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ook! Mijn diagnose is keelaids want ik heb nauwelijks koorts meer, maar ik klink wel als een havenwerker na Ajax-Feyenoord en de keelpijn wil ook niet opschieten met overgaan.
Over Ajax gesproken, wat een armoedig voetbal was dat gisteravond zeg. Foei.
Oud 22-02-2013, 11:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik dacht dat ik ziek werd, maar toen zei Muut dat ik haar wondermiddel moest nemen en nu voel ik me niet meer ziek. Ja, verkouden, maar what else is new
Oud 22-02-2013, 11:47
Verwijderd
Zo ik heb geslapen. Nu moet ik naar beneden want Theodoor moet weg en er zou nog een pakje komen. Maar dat gaat wel lukken.
Oud 22-02-2013, 12:10
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb vandaag een vrije dag en heb tv gekeken, een was aangezet, opgeruimd, gestreken en mijn rekeningen betaald /burgertrut. En nu ben ik eng blut, ik kan deze maand niet eens meer naar de Action
Oud 22-02-2013, 12:11
Martiño
Martiño is offline
Hoi, mag ik ook bij de keel/neus/oren-aidsclub?
Oud 22-02-2013, 12:11
Verwijderd
Zo, ik zit beneden en ik heb iets anders dan mijn pyjama aan en nu heb ik zowaar honger!
Oud 22-02-2013, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag een vrije dag en heb tv gekeken, een was aangezet, opgeruimd, gestreken en mijn rekeningen betaald /burgertrut. En nu ben ik eng blut, ik kan deze maand niet eens meer naar de Action
Aww en je bent nog wel zo productief!

Ik heb een sinaasappel die ik traditioneel gezien zou moeten eten, maar sinaasappels zijn zo'n gedoe. Ik denk dat ik maar cocopops ga eten
Oud 22-02-2013, 12:14
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, het is niet eerlijk Gelukkig ben ik goed in weinig uitgeven.

Ik heb nog nergens last van *afklopt* En ik heb ook honger. Misschien moet ik even een boterham eten. Ohhh, ik heb nog een slaatje <3
Oud 22-02-2013, 12:19
Verwijderd
Ha joepie, mijn harde werken heeft z'n vruchten duidelijk afgeworpen, ik begreep het hele college
Verwijderd
ik heb net een sinaasappel geslacht, maar hij ligt nu in de koelkast te niksen, want de kinderen wilden 'm niet
Verwijderd
Tip voor mensen met keelpijn: sabbel eens op een ijsklontje. Sabbelen verhoogt de speekselproductie wat een verzachtend effect heeft, en het ijs verdooft een beetje.
Oud 22-02-2013, 12:20
Verwijderd
hij mag in een smoothie denk ik. samen met het restje boerenkool. en chiazaad. want ik heb chiazaad, omdat het een SUPERFOOD is, maar ik weet niet wat ik ermee moet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten