Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2013, 13:25
knipoogje12
knipoogje12 is offline
Hooi allemaal,
Ik heb een probleem,
Ik heb echt het idee dat m'n ouders (vooral m'n vader) me haten,
Ze zitten steeds meer te zeuren dat ik lui ben, en als ik naar een vriendin ga,
zeggen ze dat ik net z'n zwerver ben omdat ik altijd een beetje rondhang rond de albert heijn, ik voel me echt heel klote en ik weet niet wat ik nu moet doen!!
Kan iemand me misschien helpen??
Ook heb ik veel problemen met m'n broer, we vechten heel veel! We wensen elkaar soms de dood toe, zo erg is het.. :$ maar please weet iemand iets voor m'n ouders, want... ik heb echt het gevoel dat ze me haten,
en dat ik eigenlijk een 'ongelukje' was..
Soms ben ik liever op school dan thuis
Advies?

x knipoogje12

Laatst gewijzigd op 02-03-2013 om 20:59. Reden: [modbreak] Dit kan ook in een normale lettergrootte
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2013, 13:28
Verwijderd
als jij het gevoel hebt dat je ouders je haten moet jij misschien iets doen, niet je ouders.

ik geef je ouders wel een beetje gelijk. rondhangen bij de albertheijn als een verkapte zwerfer is ook niks en onnuttig. het stukje met je broer kan aan beide liggen.

"ik voel me echt heel klote en ik weet niet wat ik nu moet doen!!"
minder lui zijn, iets meer doen (misschien in het huishouden), je van je beste kant laten zien.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2013, 13:41
knipoogje12
knipoogje12 is offline
Citaat:
als jij het gevoel hebt dat je ouders je haten moet jij misschien iets doen, niet je ouders.

ik geef je ouders wel een beetje gelijk. rondhangen bij de albertheijn als een verkapte zwerfer is ook niks en onnuttig. het stukje met je broer kan aan beide liggen.

"ik voel me echt heel klote en ik weet niet wat ik nu moet doen!!"
minder lui zijn, iets meer doen (misschien in het huishouden), je van je beste kant laten zien.
Heey, bedankt voor je advies, ik denk wel dat het helpt
Met citaat reageren
Oud 02-03-2013, 13:49
Axel11
Axel11 is offline
Dit past beter op Liefde & Relatie, want dat is ook voor familierelaties. Ik verplaats het even voor je
Met citaat reageren
Oud 02-03-2013, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Heey, bedankt voor je advies, ik denk wel dat het helpt
ik hoop het,

ik ken je ouders verder niet, maar ouders die hun kinderen echt haten.. nah lijkt me sterk. soms gaat het gewoon even wat moeilijker en dan zeg je dingen die je niet wilt. neem bijvoorbeeld de situatie tussen jou en je broer, jullie wensen elkaar soms dood, maar als je logisch nadenkt dan wens je elkaar niet echt dood, het is even de situatie die je dingen laat zeggen, doen en denken.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2013, 18:12
Verwijderd
Denk dat je ouders eerder gewoon zwaar teleurgesteld in je zijn ipv je haten.

Ik bedoel maar, als een zwerver rondhangen bij de AH.. niks nuttigs te doen ofzo? Hierin heb je vader dus 100% gelijk.
en zoals oog al zei, ga is wat aan jezelf doen, doe een sport ruim je eigen kamer op en doe geen nutteloze onzin.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2013, 19:33
Verwijderd
Je ouders haten je sws niet! ze houden van je, en willen dat je iets meer in je leven gaat bereiken dan
chillen bij je AH, mijn ouders zouden dat ook niet bepaald leuk vinden.
Probeer je broer te vermijden, en niet om negatieve aandacht vragen bij hem, misschien dat dat helpt
Bied je ouders aan dat je iets thuis voor ze kan doen!
Geloof me, dit kan echt binnen een week opgelost zijn.
Oja, als je graag toch met die vriendin wilt chillen, waarom niet gewoon bij jou of haar thuis.
sta je ook niet in die kut-kou
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 13:21
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ik zou dat geroep dat je lui bent niet gaan belonen met huishoudelijke klusjes, dalijk raken je ouders eraan gewend dat je dingen voor ze doet als zij een keertje schelden
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 14:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je "probleem" is dat je een puber bent. Volwassen worden zal het oplossen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 19:30
SDD14:P
SDD14:P is offline
Luister... Je ouders haten je echt niet!!
Sterker nog,.... Ze houden zielsveel van jou!
miss luister je vaak niet/bent brutaal, maar koman daardoor houden ze egt nog wel van je hoor!!
Miss kun je er een x over praten met ze of je legt ze een x in de watten met een lekker etentje?
Let maar op, ze weten niet dat ze je kwetsen en houden egt van jou!!

Veel succes!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 13:07
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ouders haten hun kinderen niet. Misschien zijn ze teleurgesteld en daar kun je altijd wat aan doen. Voel je niet schuldig in ieder geval. Jij bent straks volwassen en kun je met trots je eigen leven opbouwen.
Zelf woon ik ook nog bij mijn ouders en ik merk dat ik ontzettend boos om hen word, hun manier van leven en doen maken me ontzettend gefrustreerd. Een vader die vreemdgaat en computerverslaafd is; niks doet verder en een moeder die elke dag woedeuitbarstingen heeft jegens mijn pa en mijn broertje en ik... maar voor mij is dit allemaal een grotere reden om het beter te doen. Ik ben een heel ander persoon zonder mijn ouders en jij waarschijnlijk ook. Bovendien ben je nog aan het puberen en dat is gewoon een rottijd.
Reageren

Regels voor berichten