Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2013, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Yep! Dit is echt mijn nieuwe studeerliefde, omg <3
Ik gebruik het ook echt op mijn werk

Bizar dat zo'n kleine verandering je zo gemotiveerd kan maken
Advertentie
Oud 03-03-2013, 15:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik gebruik het ook echt op mijn werk

Bizar dat zo'n kleine verandering je zo gemotiveerd kan maken

Ja, belachelijk eigenlijk. Ik zit nu ook helemaal van 'emg, dat achterstallige werk is op deze manier ook zó, huphup, gedaan!' En dat ik ook nog super veel. Ik loop iets van 15 schoolopdrachten achter, ofzo
Oud 03-03-2013, 15:29
Miekje*
Miekje* is offline
Eh oh ja, dit is mijn examenjaar
Oud 03-03-2013, 15:30
Verwijderd
Ik vraag me ook wel af hoeveel makkelijker mijn studie was geweest als ik deze techniek toen had gebruikt
Oud 03-03-2013, 16:15
Verwijderd
ik ging net sigaretten halen en moest me weer eens legitimeren
Oud 03-03-2013, 16:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik ging net sigaretten halen en moest me weer eens legitimeren
Lekker
Oud 03-03-2013, 16:18
Verwijderd
ja een beetje van mezelf en een beetje van m'n foundation
Oud 03-03-2013, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Ik hou je op de hoogte, beste fan. Fijn dat ik een rol van betekenis in je drukke leventje kan spelen. Ik stuur je nog wel een PM zodra hij online staat, opdat je niet het gevoel krijgt weer een dag niet geleefd te hebben.
Ik begin al te glijden bij de gedachte! <3
Oud 03-03-2013, 16:33
Verwijderd
Citaat:
ja een beetje van mezelf en een beetje van m'n foundation
Ik moet júist foundation opdoen, anders vragen ze om m'n ID. Naja, vooral oogmake-up denk ik.
Oud 03-03-2013, 16:33
Verwijderd
Meh, zometeen naar de Nettorama. Echt een treurige winkel waarbij alles het net niet is; de layout, de gangpaden, de verlichting, het assortiment, het personeel, gebrek aan mooi gespiegelde paden, het volk dat er boodschappen doet, de groente-afdeling is chronisch depressief, de versafdeling te beperkt, geen mandjes beschikbaar (seriously, teh fuck?) en het stinkt er.
Oud 03-03-2013, 16:34
Verwijderd
Ik krijg nooit keukenmini's omdat ik te weinig in één keer uitgeef, maar die mini's die ik tot nu toe had waren de pompoen, en een maiskolf. :')
Krijg ik net een mini, is het WEER een maiskolf, what are the odds.
Oud 03-03-2013, 16:35
Verwijderd
En de eerstvolgende keer dat ik bij de AH sta, 'nee' mijn antwoord is op de vervelende vraag of ik mini's wil en de inhalige huismoeder achter me begint te kirren 'MAG IK ZE DAN MAG IK ZE DAN!?!?!?!' zeg ik ook glashard 'Nee.'
Oud 03-03-2013, 16:36
Verwijderd
Ah joh.
Oud 03-03-2013, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Meh, zometeen naar de Nettorama. Echt een treurige winkel waarbij alles het net niet is; de layout, de gangpaden, de verlichting, het assortiment, het personeel, gebrek aan mooi gespiegelde paden, het volk dat er boodschappen doet, de groente-afdeling is chronisch depressief, de versafdeling te beperkt, geen mandjes beschikbaar (seriously, teh fuck?) en het stinkt er.
Waarom ga je dan?

Citaat:
Ik krijg nooit keukenmini's omdat ik te weinig in één keer uitgeef, maar die mini's die ik tot nu toe had waren de pompoen, en een maiskolf. :')
Krijg ik net een mini, is het WEER een maiskolf, what are the odds.
Vlak voor ik vertrok (Phoebe is mijn getuige), zou ik er 4 krijgen. Ik kreeg er 6 in mijn handen gedrukt, helemaal blij natuurlijk. Thuis: 5 keer fucking druiven!
Oud 03-03-2013, 16:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaw, een goede vriendin belt me net om te vertellen dat zij en haar vriend, met wie ze al iets van 10 jaar samen is en twee jaar geleden een huis heeft gekocht, uit elkaar gaan
Verwijderd
Citaat:
Vlak voor ik vertrok (Phoebe is mijn getuige), zou ik er 4 krijgen. Ik kreeg er 6 in mijn handen gedrukt, helemaal blij natuurlijk. Thuis: 5 keer fucking druiven!
haha
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb nog geen enkele mini gekregen, omdat ik inderdaad vrijwel nooit meer dan 15 euro per keer uitgeef bij de ah
Verwijderd
Citaat:
Waarom ga je dan?
Omdat de poezenbeesten momenteel geen voedsel hebben om de gierende honger mee te stillen en het de enige winkel is die dit kwartaal (of zo) op zondag geopend is.
Oud 03-03-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Aaw, een goede vriendin belt me net om te vertellen dat zij en haar vriend, met wie ze al iets van 10 jaar samen is en twee jaar geleden een huis heeft gekocht, uit elkaar gaan
Hier zijn nu alle koppels die op een bepaald feestje waren, uit elkaar. Van kort tot getrouwd.

Citaat:
haha
Oud 03-03-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:
De druiven zijn dan wel zuur, ja ;d;d;d;;;d;D;;D;d;d;D;d;D:;d;ddD;
Oud 03-03-2013, 16:39
Verwijderd
Maar hoezo weiger je de mini's Q? Ik vond je de vorige keer nog wel zo schattig dat je ze had liggen.
Oud 03-03-2013, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog geen enkele mini gekregen, omdat ik inderdaad vrijwel nooit meer dan 15 euro per keer uitgeef bij de ah
Ik sla meestal cola in, in de reclame, maar over het algemeen kom ik ook maar aan 20 euro ofzo.

Citaat:
Omdat de poezenbeesten momenteel geen voedsel hebben om de gierende honger mee te stillen en het de enige winkel is die dit kwartaal (of zo) op zondag geopend is.
Ah ja, dan. Jullie hebben tenminste nog iets dat open is dan. Wij hier tegenwoordig in een dorp verderop ook wel, maar die is maar van 10 tot 4 open en dat is al om van achterover te vallen. Een winkel op zondag open
Oud 03-03-2013, 16:40
Verwijderd
Citaat:
De druiven zijn dan wel zuur, ja ;d;d;d;;;d;D;;D;d;d;D;d;D:;d;ddD;
Oud 03-03-2013, 16:40
Verwijderd
Citaat:
En de eerstvolgende keer dat ik bij de AH sta, 'nee' mijn antwoord is op de vervelende vraag of ik mini's wil en de inhalige huismoeder achter me begint te kirren 'MAG IK ZE DAN MAG IK ZE DAN!?!?!?!' zeg ik ook glashard 'Nee.'
ahw zo flauw!
Oud 03-03-2013, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Maar hoezo weiger je de mini's Q? Ik vond je de vorige keer nog wel zo schattig dat je ze had liggen.
Omdat ik een keer per ongeluk 'whatevs' zei en er verder niet bij stil stond. Of omdat ik de inhalige potentieel kirrende huisvrouw achter me had staan en zo elegant een glasharde 'Nee.' wilde voorkomen. Ik heb (nog) geen kinderen, dus wat moet ik met die meuk.
Verwijderd
Citaat:
Ah ja, dan. Jullie hebben tenminste nog iets dat open is dan. Wij hier tegenwoordig in een dorp verderop ook wel, maar die is maar van 10 tot 4 open en dat is al om van achterover te vallen. Een winkel op zondag open
Is dat heel in België zo, of alleen in de dorpen?
Verwijderd
Lekker dutje op de bank <3
Oud 03-03-2013, 16:42
Verwijderd
Ik heb geen kinderen en zal geen kinderen hebben, maar ik vind ze zelf gewoon gaaf
Verwijderd
Citaat:
Ik heb (nog) geen kinderen, dus wat moet ik met die meuk.
Reusje spelen!

Citaat:
Ik heb geen kinderen en zal geen kinderen hebben, maar ik vind ze zelf gewoon gaaf
en dat, ja
Chick Rock
Chick Rock is offline
In Groningen is net besloten dat alle supermarkten elke zondag van 10 tot 5 open mogen
Oud 03-03-2013, 16:43
Verwijderd
Citaat:
In Groningen is net besloten dat alle supermarkten elke zondag van 10 tot 5 open mogen
Oud 03-03-2013, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Reusje spelen!
Ik moest lachen
Oud 03-03-2013, 16:44
Verwijderd
Maar de maiskolf heb ik dus uit frustratie meteen weggegooid. Een vriendin smste vanmiddag dat ze een mini-spinaziedoosje voor me heeft
Ik vind bestaande verpakkingen veel leuker. Wat moet ik met een ei of een maiskolf.
Oud 03-03-2013, 16:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe heet die ene site ook alweer waar je kaarten kan versturen?
Oud 03-03-2013, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Is dat heel in België zo, of alleen in de dorpen?
Ik denk alles buiten Antwerpen en Brussel. In Antwerpen schijnen er wel supermarkten open te zijn, maar ik heb het zelf nog niet ervaren. Ik ben even op de site van Carrefour gaan kijken en in de grotere steden als Hasselt zijn er wel Carrefour Expressen open (AH to go zoiets denk ik). De gewone grote supermarkten en hypermarkten zijn allemaal dicht.
Oud 03-03-2013, 16:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nevermind, google is mijn vriend natuurlijk.
Oud 03-03-2013, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Hoe heet die ene site ook alweer waar je kaarten kan versturen?
hallmark? jijislief?
Oud 03-03-2013, 16:49
Verwijderd
Citaat:
jijislief?
Mijn god, bestaat er een site die zo heet?
Oud 03-03-2013, 16:50
Verwijderd
Ja ^^ ik vind er altijd leuke kaartjes en het miept niet zoveel als Hallmark.
Oud 03-03-2013, 16:51
Verwijderd
Ik heb bij de Sims een pauperneger-familie gemaakt, omdat ik dan fijn babynamen met veel apostrofs erin kan verzinnen. Maar ze hebben nu al twee zonen, en jongensnamen zijn minder leuk.
Oud 03-03-2013, 16:52
Verwijderd
De vader is crimineel. Ik bedien me graag van racistische stereotyperingen.
Oud 03-03-2013, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb bij de Sims een pauperneger-familie gemaakt, omdat ik dan fijn babynamen met veel apostrofs erin kan verzinnen. Maar ze hebben nu al twee zonen, en jongensnamen zijn minder leuk.
Lil'Shani'qua?
Oud 03-03-2013, 16:56
Verwijderd
Sam maakt ook altijd negerfamilies. Die vindt hij leuker dan blanke sims.
Oud 03-03-2013, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Lil'Shani'qua?
De moeder heet Chaneeka

En de dochter heet J'leeta, heb even gespiekt bij alle namen van de familie Baumgard
Oud 03-03-2013, 17:06
Verwijderd
Oud 03-03-2013, 17:10
Verwijderd
Oh chill, vanavond weer Obese.
Oud 03-03-2013, 17:11
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriendje is naar een vriend van hem op de fiets en hij zei dat 'ie om 5 uur naar huis zou komen en hij is er nog niet. En nu ben ik een beetje ongerust. En hij heeft zijn mobiel niet bij zich, dus ik kan hem niet bellen. Hmmmm.
Oud 03-03-2013, 17:18
Verwijderd
Hij heeft een ander.
Oud 03-03-2013, 17:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hij heeft een ander.
Jij bent zeker degene die mensen opbellen als ze een peptalk nodig hebben?
Oud 03-03-2013, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Jij bent zeker degene die mensen opbellen als ze een peptalk nodig hebben?
ja, ik sta bekend om mijn positieve houding en zie altijd de zon achter de wolken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten