Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2013, 12:52
Verwijderd
Citaat:
thnx voor je uitleg
Graag gedaan

Ik hou ervan het (proberen) uit te leggen. Erover te vertellen
Advertentie
Oud 07-03-2013, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet alles waar je het over hebt. Maar hit is vrij simpel. Als je iemand raakt, dan raak je hem.
Eh, dus als ik met mijn spreekwoordelijke wattenstaafje iemand weet aan te tikken is-ie geraakt? Ongeacht wat voor armor hij of zij draagt? Of andere factoren zoals buffs?

Citaat:
Spreuken raken altijd tenzij je ze countert/blokt/bescherming hebt. Over het algemeen wijs je naar een persoon waar je ze heen stuurt en die neemt hem dan of roept 'No effect'.
Maar een significant hoger level goochelaar zal toch altijd wel een novice raken, of de novice dat nou wil of niet? En een melee char zonder significante mitigation/resistance tegen spells is toch eigenlijk altijd het bokkie tegenover iets in de orde van een lich?
Oud 07-03-2013, 13:10
Qimm
Qimm is offline
Zo gaat dat met passies
Oud 07-03-2013, 13:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
He wtf, dat klinkt supernaar Beterschap fizzle! En natuurlijk ook gefeliciteerd, hopelijk heb je toch een fijn dagje
Dankjewel! Jaa, verjaardag is altijd fijn, mama heeft allemaal kadootjes opgestuurd en mijn vriendje is er ^^
Citaat:
Wow wat een nare situatie! Gelukkig is er altijd nog Jip&Janneke-champagne ipv bier
dankje!

Citaat:
Jip&Janneke champagne is heel leuk hoor

Citaat:
Oh wat naar beterschap en toch maar proficiat!
Dankjewel en dankjewel!
Citaat:
Meh, ik vind het nogal zuur als mensen dat roepen. Nee, Jip&Janneke champagne ís niet echt leuk als het niet je eigen keuze is . Ik wil échte champagne. Of wijn. Of alle vormen van mixdrankjes. Ik wil geen Jip&Janneke champagne.
Ja ik snap je helemaal
Ik vind jip&Jannekechampagne superlekker en gezellig maar ik wil er best graag zelf voor kunnen kiezen eigenlijk. De dokter zat ook zo van 'en zonder drank kan het ook leuk zijn '
Citaat:
Woa Fizzle, doe voorzichtig en beterschap!
Thanks!
Oud 07-03-2013, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Eh, dus als ik met mijn spreekwoordelijke wattenstaafje iemand weet aan te tikken is-ie geraakt? Ongeacht wat voor armor hij of zij draagt? Of andere factoren zoals buffs?
Geraakt is geraakt. Als je geaaid wordt met een dolk, dan telt dat als een hit. Overigens is het ook de bedoeling dat je je slagen een beetje inhoudt, doormeppen met een latex wapen kan ook behoorlijk pijn doen. Maar als jij een armor hebt, dan gaat het eerst af van je armorpoint (die komen bij bij je normale hitpoints) en dan van je buffpoints (die ook weer bijkomen bij je normale hitpoints). Armor- en buffpoints zijn natuurlijk niet te genezen. Armor moet gerepareerd worden, maar hoe dat precies allemaal in zijn werk gaat, zou je aan iemand moeten vragen die het ooit al heeft gedragen.

Citaat:
Maar een significant hoger level goochelaar zal toch altijd wel een novice raken, of de novice dat nou wil of niet? En een melee char zonder significante mitigation/resistance tegen spells is toch eigenlijk altijd het bokkie tegenover iets in de orde van een lich?
Betere magiërs hebben meer spreuken, meer mana, krachtigere spreuken. En vaak zijn ze beter geoefend in het counteren van een spreuk ^^ als je begint, zit dat meestal niet in je systeem, als je gewend bent als magiër rond te lopen, dan begin je al met counteren zodra de ander zijn bek opentrekt En dan heb je ook nog de battlemages (Cau en Merel waren dat) die tweehandig zijn en tegelijk kunnen slaan en casten (tweehandigheid is namelijk ook een vaardigheid die je moet kopen. Iemand die dat niet heeft, kan of een spreuk gooien met 1 hand of een wapen vasthouden met 1 hand).
En ja, je bent inderdaad het bokkie als je tegenover iets komt te staan dat beter/sterker/ouder is. Common sense gebruiken zoals Cau die besloot toch maar niet in haar eentje tegen die demon te gaan vechten. Maar je kunt natuurlijk ook berserk gaan als er iets gebeurt dat je door het lint doet gaan waardoor je niet meer geeft om je leven. Niet dat je dan meer kan, het is meer een geval van rollenspel dan. En meestal knijpt spelleiding dan ook wel een oogje toe als je iets meer hits hapt dan je normaal zou kunnen, omdat het mooi is voor het spel, uiteindelijk word je toch wel aan flarden gehakt.

In WoW kun je ook niet met level 10 de Lichking verslaan. Sowieso kun je die niet in je eentje aan.
Oud 07-03-2013, 13:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb net voor het eerst gewandeld op m´n loopband, en het ging best wel goed
Oud 07-03-2013, 13:34
Verwijderd
Ein-de-lijk bericht van mijn teamleidster over mjn contract
Oud 07-03-2013, 13:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb net voor het eerst gewandeld op m´n loopband, en het ging best wel goed
Oud 07-03-2013, 13:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kreeg een excuusmail van de NS en kan mijn geld terug vragen
Oud 07-03-2013, 14:12
Verwijderd
Ahhh tering. Ik heb een oude telefoon van mijn zusje gehad, maar ik had geen oplader, dus die heb ik vandaag gekocht. Maar als ik mijn simkaart erin doe, geeft hij 'ongeldige SIM-kaart'. Het lukt niet om de IMEI-code op te vragen. Wat moet ik nu doen?
Oud 07-03-2013, 14:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zit er niet nog een sim-lock op?
Oud 07-03-2013, 14:17
Verwijderd
Jawel, maar om die weg te halen moet ik de IMEI hebben. Maar die heb ik nu, geloof ik.
Oud 07-03-2013, 14:26
Verwijderd
Staat dat nummer soms niet ook op een sticker in de telefoon (onder de batterij oid)?

Edit; oh, je hebt 'm al
Oud 07-03-2013, 14:34
Verwijderd

Van mij! Helemaal van mij! Muwahahahaha!

Al had ik in de auto Flo Rida met Good Feeling op staan
Oud 07-03-2013, 14:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[afbeelding]

Van mij! Helemaal van mij! Muwahahahaha!

Al had ik in de auto Flo Rida met Good Feeling op staan
Oud 07-03-2013, 14:55
Verwijderd
De ringtone Cat is een mauwende kat. De ringtone Birdbox zijn een paar klarinetten ofzo. Flauw!
Oud 07-03-2013, 15:04
MMollie
MMollie is offline
Geweldig, eindelijk thuis mag ik de hele middag aan mijn werkstuk geschiedenis... :-//
Kent iemand trouwens het nummer "J'en ai marre" van Alizee? Geweldig!
Oud 07-03-2013, 15:22
Verwijderd
Alizee
Oud 07-03-2013, 15:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Awh, nog even een beterschap en felicitatie voor Fizzle! ennuh, doen we niet meer aan verjaardagstopics?
Oud 07-03-2013, 15:38
Verwijderd
Hm, zojuist voor het tweede jaar op rij een dame een week te vroeg gefelipeli't met haar verjaardag. Wat een faalhaas ben ik ook
Oud 07-03-2013, 15:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Man o man, ik val bijna om van vermoeidheid maar ik moet nu naar de zangcursus. Ik hoop maar dat ze stoelen hebben in die zaal (de vorige keer dat ik er was, met yoga, volgens mij niet) anders val ik écht om
Oud 07-03-2013, 15:49
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Net werd er tijdens een vergadering een gebeurtenis opgerakeld waar ik me nogal voor schaam. In eerste instantie voelde ik me heel kut, maar ik heb besloten dat dat nergens op slaat en dat ik er toch niets meer aan kan veranderen en nu voel ik me weer een stuk beter
Oud 07-03-2013, 15:50
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Man o man, ik val bijna om van vermoeidheid maar ik moet nu naar de zangcursus. Ik hoop maar dat ze stoelen hebben in die zaal (de vorige keer dat ik er was, met yoga, volgens mij niet) anders val ik écht om
Ze kunnen vast wel ergens een stoel vandaan toveren als ie er niet is, toch?
Oud 07-03-2013, 16:20
Verwijderd
Na vanavond val ik in een WIDM-gat
Oud 07-03-2013, 16:25
Verwijderd
En we kunnen de fabrieksinstellingen al terugzetten.
Oud 07-03-2013, 17:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Na vanavond val ik in een WIDM-gat
Daarom ben ik nu de eerste 10 seizoenen aan het downloaden want die heb ik allemaal nog niet gezien.

Ik zit al 2 uur op mannen te wachten die hier de balkonmeubels komen weghalen en ze komen maar niet en ik wil naar de AH
Oud 07-03-2013, 17:05
Verwijderd
Wil iemand alsjeblieft iets heel goeds voor mij doen?
Oud 07-03-2013, 17:07
Verwijderd
Ik wil wel iets goeds voor je doen Etma!
Oud 07-03-2013, 17:08
Verwijderd
Okee! Volgens mij doet een andere forumer het ook al voor me, maar ik stuur het jou ook wel even, voor de zekerheid. Heeeeeel erg bedankt!
Oud 07-03-2013, 17:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja hoor, wat?

Oh, er zijn me al mensen voor.
Oud 07-03-2013, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Okee! Volgens mij doet een andere forumer het ook al voor me, maar ik stuur het jou ook wel even, voor de zekerheid. Heeeeeel erg bedankt!
PM terug gehad?
Oud 07-03-2013, 17:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Gefeliciteerd Fizz0l!
Oud 07-03-2013, 17:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Daarom ben ik nu de eerste 10 seizoenen aan het downloaden want die heb ik allemaal nog niet gezien.
:
Of je gaat gewoon hierheen

http://widmgemist.nl/seizoen-6/aflev...6&aflevering=1
Oud 07-03-2013, 17:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
LARP
Maar wat nou als je loopt te cheaten, door te roepen dat iets 'no effect' heeft, terwijl dat het wel heeft? Hoe wordt dat gecontroleerd, en hoe heeft dat invloed op de snelheid? Want ik kan me voorstellen dat niet iedereen een regelboekje bij zich heeft, dat ie mid-battle kan doorbladeren

Ik zie gewoon niet echt voor me hoe je fatsoenlijk kunt vechten als alles zo voorzichtig moet met slaan. En wie houdt de HP bij?
Oud 07-03-2013, 17:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ze kunnen vast wel ergens een stoel vandaan toveren als ie er niet is, toch?
Er stonden gelukkig gewoon stoelen. We moesten wel tijdens zingen staan, maar tussendoor ben ik steeds gaan zitten Het was echt zo fucking leuk Ik moest ook twee keer 'voorzingen' (één keer vrijwillig) en dat vond ik best eng, maar het ging goed en ik zong gelukkig niet vals

Amg
Oud 07-03-2013, 17:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh godver, handig bookmarked!

Ik zit al 3 uur op die mannen te wachten, als ze er binnen nu en 15 minuten nog niet zijn, krijgen ze de tyfus maar met de balkonmeubels erbij en ga ik naar de AH lopen.
Oud 07-03-2013, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Maar wat nou als je loopt te cheaten, door te roepen dat iets 'no effect' heeft, terwijl dat het wel heeft? Hoe wordt dat gecontroleerd, en hoe heeft dat invloed op de snelheid? Want ik kan me voorstellen dat niet iedereen een regelboekje bij zich heeft, dat ie mid-battle kan doorbladeren

Ik zie gewoon niet echt voor me hoe je fatsoenlijk kunt vechten als alles zo voorzichtig moet met slaan. En wie houdt de HP bij?
Er is spelleiding. Zij die het plot, het verhaal, schrijven. Zij kennen de regels heel goed en hebben sowieso een regelboekje bij. Als jij opeens heel opvallende no effecten begint te roepen, zullen ze je characterkaart (lammy) vragen en controleren of jij dat wel kan. Als jij een spreuk hebt gekregen die dat veroorzaakt, zullen ze nagaan wanneer en van wie jij die spreuk hebt gekregen.
Je houdt zelf je HP bij. Er wordt eerlijkheid verwacht, maar er wordt sowieso gesjoemeld, bewust en onbewust. Soms voel je slagen niet (metalen armor, mantel erover, als ze je dan meppen en je ziet het niet, tja. Of ze raken enkel je wapperende mantel, tja.), maar als je opvallend lang blijft staan in gevechten, zul je ook ter verantwoording worden geroepen.

Voorzichtig slaan valt ook wel mee. Je leert hoe dat moet en het is iets dat je op een gegeven moment vanzelf gaat doen. Het is niet dat je iemand niet raakt, maar je mept gewoon niet door. In het heetst van de strijd kan het wel eens gebeuren, als iemand dan te wild of te hard mept zodat het gevaarlijk wordt, wordt die daar ook op gewezen.
Steken mag overigens ook nooit met een wapen met een kern. Als de punt afbreekt, leg je de kern bloot en dat kan behoorlijk pijnlijk zijn om die in je maag of waar dan ook te krijgen. Er zijn speciale steeksperen en kernloze werpwapens waar het wel mee kan. We hebben ook een wapencontrole vooraf, of de wapens wel veilig zijn en voldoen aan de eisen van de vereniging. Goedgekeurde wapens krijgen een lintje.

Jaren geleden kon je meedoen aan een elfengevecht op de EFF, maar de wapens die je daarvoor kon aanschaffen, worden niet goedgekeurd bij de meeste verenigingen. Van die pijlen met bolkoppen worden ook afgekeurd, in Nederland gebruiken we alleen pijlen met bepaalde schuimkoppen.
Oud 07-03-2013, 18:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg op die site staan zelfs de seizoen van andere landen
Oud 07-03-2013, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Omg op die site staan zelfs de seizoen van andere landen
Oh wauw, vet. En daar weet ik de Mol ook nog niet van, dus extra vet. Ga ik eens bekijken!
Oud 07-03-2013, 18:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Er is spelleiding. Zij die het plot, het verhaal, schrijven. Zij kennen de regels heel goed en hebben sowieso een regelboekje bij. Als jij opeens heel opvallende no effecten begint te roepen, zullen ze je characterkaart (lammy) vragen en controleren of jij dat wel kan. Als jij een spreuk hebt gekregen die dat veroorzaakt, zullen ze nagaan wanneer en van wie jij die spreuk hebt gekregen.
Maar de spelleiding overziet ook niet alles toch? En die kunnen ook niet continu alle gevechten onderbreken. Het lijkt me gewoon teveel een gedoe van "we doen maar wat"
Oud 07-03-2013, 18:08
Verwijderd
ik heb leuk mailcontact met iemand die smetvrezerig is en een openbaar toilet met zijn mouw opent, maar ondertussen poepfetisjist is wat een leuk contrast <3
Oud 07-03-2013, 18:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kan me daar zo helemaal niks bij voorstellen, in verschillende opzichten
Oud 07-03-2013, 18:13
Verwijderd
Inderdaad. Wat heeft onze lieve Heer toch vreemde kostgangers.
Oud 07-03-2013, 18:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Duitsland - Wer ist der Maulwurf

Duits :')
Oud 07-03-2013, 18:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik heb leuk mailcontact met iemand die smetvrezerig is en een openbaar toilet met zijn mouw opent, maar ondertussen poepfetisjist is wat een leuk contrast <3
Eeeeeh...

Dat is wel heel erg 't jezelf niet makkelijk maken.
Oud 07-03-2013, 18:23
Verwijderd
of het is gewoon duidelijke voorkeuren hebben voor wat wel en wat niet
Oud 07-03-2013, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Maar de spelleiding overziet ook niet alles toch? En die kunnen ook niet continu alle gevechten onderbreken. Het lijkt me gewoon teveel een gedoe van "we doen maar wat"
Natuurlijk niet. Het valt allemaal best mee, echt zwaar valsspelen (really? valsspeler is een woord, vlasspelen ook, maar valsspelen geeft een rood kringeltje ) gebeurt niet zo heel vaak. Als je echt dingen doet die je niet zou moeten kunnen, gaat dat op een gegeven moment opvallen of zullen er klachten blijven komen over je en dan zullen ze je in de gaten houden. Er zijn er al die een tijdje een ban hebben gehad van bepaalde evenementen

Citaat:
Ik kan me daar zo helemaal niks bij voorstellen, in verschillende opzichten
Ik ook niet ^^ en stiekem ben ik daar heel blij om. Nou ja, niet zo stiekem eigenlijk ^^
Oud 07-03-2013, 18:51
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo mensen Ik BARST echt van positiviteit, maar dat wordt een beetje de kop in gedrukt omdat ik zo moe ben. Maar dat mag de pret niet drukken.
Oud 07-03-2013, 18:53
Verwijderd
Oh jongens ik heb zo'n zin in widm!!
Oud 07-03-2013, 18:55
Verwijderd
Ik ga zo aan de wodka, want nuchter kan ik het niet aan :'''''')
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten