Advertentie | |
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ik vind jip&Jannekechampagne superlekker en gezellig maar ik wil er best graag zelf voor kunnen kiezen eigenlijk. De dokter zat ook zo van 'en zonder drank kan het ook leuk zijn ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() En ja, je bent inderdaad het bokkie als je tegenover iets komt te staan dat beter/sterker/ouder is. Common sense gebruiken zoals Cau die besloot toch maar niet in haar eentje tegen die demon te gaan vechten. Maar je kunt natuurlijk ook berserk gaan als er iets gebeurt dat je door het lint doet gaan waardoor je niet meer geeft om je leven. Niet dat je dan meer kan, het is meer een geval van rollenspel dan. En meestal knijpt spelleiding dan ook wel een oogje toe als je iets meer hits hapt dan je normaal zou kunnen, omdat het mooi is voor het spel, uiteindelijk word je toch wel aan flarden gehakt. In WoW kun je ook niet met level 10 de Lichking verslaan. Sowieso kun je die niet in je eentje aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Man o man, ik val bijna om van vermoeidheid
![]() ![]()
|
Net werd er tijdens een vergadering een gebeurtenis opgerakeld waar ik me nogal voor schaam. In eerste instantie voelde ik me heel kut, maar ik heb besloten dat dat nergens op slaat en dat ik er toch niets meer aan kan veranderen en nu voel ik me weer een stuk beter
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik zit al 2 uur op mannen te wachten die hier de balkonmeubels komen weghalen en ze komen maar niet en ik wil naar de AH ![]()
||
Citaat:
![]() http://widmgemist.nl/seizoen-6/aflev...6&aflevering=1
||
Citaat:
![]() Ik zie gewoon niet echt voor me hoe je fatsoenlijk kunt vechten als alles zo voorzichtig moet met slaan. En wie houdt de HP bij?
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je houdt zelf je HP bij. Er wordt eerlijkheid verwacht, maar er wordt sowieso gesjoemeld, bewust en onbewust. Soms voel je slagen niet (metalen armor, mantel erover, als ze je dan meppen en je ziet het niet, tja. Of ze raken enkel je wapperende mantel, tja.), maar als je opvallend lang blijft staan in gevechten, zul je ook ter verantwoording worden geroepen. Voorzichtig slaan valt ook wel mee. Je leert hoe dat moet en het is iets dat je op een gegeven moment vanzelf gaat doen. Het is niet dat je iemand niet raakt, maar je mept gewoon niet door. In het heetst van de strijd kan het wel eens gebeuren, als iemand dan te wild of te hard mept zodat het gevaarlijk wordt, wordt die daar ook op gewezen. Steken mag overigens ook nooit met een wapen met een kern. Als de punt afbreekt, leg je de kern bloot en dat kan behoorlijk pijnlijk zijn om die in je maag of waar dan ook te krijgen. Er zijn speciale steeksperen en kernloze werpwapens waar het wel mee kan. We hebben ook een wapencontrole vooraf, of de wapens wel veilig zijn en voldoen aan de eisen van de vereniging. Goedgekeurde wapens krijgen een lintje. Jaren geleden kon je meedoen aan een elfengevecht op de EFF, maar de wapens die je daarvoor kon aanschaffen, worden niet goedgekeurd bij de meeste verenigingen. Van die pijlen met bolkoppen worden ook afgekeurd, in Nederland gebruiken we alleen pijlen met bepaalde schuimkoppen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dat is wel heel erg 't jezelf niet makkelijk maken.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
|