Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2013, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe kan dat dan
Mijn rechterkant is meer pr0 dan de linker. Links is een beetje de retarded kant, de motorische n00b van het duo. Zeg maar een beetje """speciaal""" Denk ik.
Advertentie
Oud 17-03-2013, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Mijn rechterkant is meer pr0 dan de linker. Links is een beetje de retarded kant, de motorische n00b van het duo. Zeg maar een beetje """speciaal""" Denk ik.
Oud 17-03-2013, 15:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kunnen jullie dit?

[afbeelding]
jep, beide combinaties gaan prima. maar met rechts boven kom ik het "verst".
Oud 17-03-2013, 15:45
Verwijderd
Ik was gisteren naar een dansvoorstelling, en toen vertelde mijn moeder dat haar peettante bij 't Bolshoi theater werkte, in Moskou, waar ze decors bouwde. Daardoor zag ze Maya Plisetskaya vaak, die ballerina. Haar mening over Plisetskaya was als volgt: "Dan sta je met haar in de lift, en zit ze de hele tijd haar benen op te tillen. De héle tijd. Omhoog, omlaag, omhoog, omlaag. Stomvervelend."
Oud 17-03-2013, 15:45
Verwijderd
Dit vanwege de dansende buffels.
Oud 17-03-2013, 15:46
Carn
Carn is offline
dat zijn natuurlijk ook doorgeslagen artiesten, op dat niveau.
Oud 17-03-2013, 15:48
Verwijderd
Citaat:
jep, beide combinaties gaan prima. maar met rechts boven kom ik het "verst".
Ik andersom. Ik ben rechtshandig overigens.
Oud 17-03-2013, 15:51
Verwijderd
Citaat:
dat zijn natuurlijk ook doorgeslagen artiesten, op dat niveau.
Ja. Ik lees net dat ze op haar 70ste nog The Dying Swan heeft gedanst Als metafoor voor haar aankomende dood en eindigende balletcarriere.

Maar ik snap wel dat je op dat niveau een regime hebt dat 24/7 doorloopt, waardoor die paar minuten in de lift net zo goed waardevolle rek- en strektijd zijn. Je wordt geen wereldberoemd danser door in je vrije tijd wat te oefenen.
Oud 17-03-2013, 15:52
Carn
Carn is offline
zo'n buddha-houding lukt me ook nog best goed, of gewoon met de voeten tegen elkaar en dan de knieen tot aan de grond omlaag kunnen krijgen.
Oud 17-03-2013, 15:53
Verwijderd
Oh wow. Ik wist dat 'bolshoi theater' vertaald 'het grote theater' betekent, maar ik was vergeten hoe groot 'groot' is:

Oud 17-03-2013, 16:07
Verwijderd
Citaat:
zo'n buddha-houding lukt me ook nog best goed, of gewoon met de voeten tegen elkaar en dan de knieen tot aan de grond omlaag kunnen krijgen.
Knieën? Bedoel je hielen?
Oud 17-03-2013, 16:12
Verwijderd
Nee nee, knieën.

Spoiler
Oud 17-03-2013, 16:13
Verwijderd
Hoofd, schouders knie en teen. Knie en teen.
Oud 17-03-2013, 16:14
Verwijderd
Ik dacht dat hij dit bedoelde:

Dat op jouw foto kon ik vroeger wel.
Oud 17-03-2013, 16:15
Verwijderd
OH ik dacht ook dat ie zich vertypte maar het kan inderdaad dat ie zo'n hamhouding bedoelt
Oud 17-03-2013, 16:20
Verwijderd

Een door mij zeer geliefde hamhouding.
Oud 17-03-2013, 16:21
Verwijderd
Oud 17-03-2013, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Nee nee, knieën.

Spoiler
Dit is toch niet 'met de voeten tegen elkaar' Maar ik dacht dat hij het nog over de door mij aangehaalde houding had. Die oncharmante.

Of zit je soms weer grapjes te maken, Lusi Je weet toch wat we daar over hebben afgesproken

Citaat:

[afbeelding]

Oh, deze! Die staat ook in mijn rijtje. Of nouja, dit is gewoon een houding, ik heb een oefening.

Citaat:
[afbeelding]

Een door mij zeer geliefde hamhouding.

Laatst gewijzigd op 17-03-2013 om 16:42.
Oud 17-03-2013, 16:33
Verwijderd
Mijn plotselinge huisnijverheid wat beweging betreft komt doordat ik al mijn slechte gewoontes al geëlimineerd heb. Nu moet ik dus goeie erbij gaan programmeren.
Oud 17-03-2013, 16:40
Verwijderd
Ik dacht hahahaha natuurlijk niet knieën tegen de grond want er is geen énkele houding waarin dat kan En toen deed ik lol hihi limbo dansen. Ik vergat voor het gemak dat je ook op je billen kunt zitten en dan ook nog vanalles kunt.
Oud 17-03-2013, 16:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja. Ik lees net dat ze op haar 70ste nog The Dying Swan heeft gedanst Als metafoor voor haar aankomende dood en eindigende balletcarriere.

Maar ik snap wel dat je op dat niveau een regime hebt dat 24/7 doorloopt, waardoor die paar minuten in de lift net zo goed waardevolle rek- en strektijd zijn. Je wordt geen wereldberoemd danser door in je vrije tijd wat te oefenen.
Tering, op je 70ste nog balletten... De moeder van mijn schoonzusje danste bij het nationaal ballet, maar daar ben je op je 35ste echt oud. Haar voeten zijn ook helemaal vergroeit van het spitzen-dansen.
Oud 17-03-2013, 16:44
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En nu ga ik boodschappen doen. En omdat mijn fiets gisteren gejat is, moet ik op mijn reserve-fiets (godzijdank heb ik een reservefiets! ) maar die heeft geen fietstassen. En ik durf niets aan mijn stuur te hangen Ja behalve heel lichte dingen, zoals brood en rijstwafels ofzo. Maar goed, ik zal toch een nieuwe fiets moeten kopen want mijn reserve fiets heeft wel remmen, maar als het nat is doen die het nauwelijks/niet Ik vind het echt niet tof. Het is nou niet alsof ik geld over houd elke maand..
Oud 17-03-2013, 16:46
Verwijderd
Snelbinders ergens vandaan toveren?
Oud 17-03-2013, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Tering, op je 70ste nog balletten... De moeder van mijn schoonzusje danste bij het nationaal ballet, maar daar ben je op je 35ste echt oud. Haar voeten zijn ook helemaal vergroeit van het spitzen-dansen.
Tering indeed. Ik kan die voorstelling niet vinden, jammer genoeg, maar hier is ze 61:

(Het Japans is omdat het kennelijk bij een internationale tour was.)
Oud 17-03-2013, 16:51
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Snelbinders ergens vandaan toveren?
Juh die heb ik niet, maar ik ga morgen wel nieuwe fietstassen kopen en nu niet te veel kopen en alles in mijn rugzak proppen.
Oud 17-03-2013, 16:53
Verwijderd
Hier was ze 48:

Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Heeft ze geen botten in haar armen ofzo?
Verwijderd
Rubberarmpjes
Oud 17-03-2013, 16:54
Verwijderd
Ik zag een poosje terug een sort-of docu over een bejaarde oud-ballerina, hoe haar leven er uit ziet/zag nu ze in een bejaardenhuis vertoeft. Bijzonder om te zien; zo'n oud, verschrompeld lichaam en tegelijkertijd zo vreselijk gracieus in al haar bewegingen en lichaamshouding.
Oud 17-03-2013, 16:57
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Overigens was mijn opa erg fan van dat muziekstuk en heeft hij het stuk voor mij uitgeschreven (normaal gesproken wordt het op de cello gespeeld, maar hij schreef het voor mij op de viool). Mijn opa is nu al een aantal jaar dood, maar dat papiertje koester ik en ik speel het eigenlijk elke keer als ik mijn viool uitpak
Oud 17-03-2013, 16:57
Carn
Carn is offline
Citaat:

[afbeelding]

correct. en dan met de knieeen netjes tegen de grond.
Oud 17-03-2013, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Kunnen jullie dit?

[afbeelding]
ha, ik dacht van niet maar toch wel!

En over chanel 05, ik heb gewoon zin om soms lekker te ruiken. En in dit geval was het van de vrachtwagen afgevallen en daar bovenop nog een vriendenprijsje dus 15 euries
Ik ben net zo tevreden over L'amour van L'homme de la mer (oftewel de zeeman).
Oud 17-03-2013, 17:02
Verwijderd
Anne en haar dubieuze vrachtwagens <3
Oud 17-03-2013, 18:04
Verwijderd
Ik was vandaag ook bij een dansvoorstelling! Het was heel erg mooi. Nu voel ik me wel een puistig, dik, lomp varken, maar dat was het wel waard. <3
Oud 17-03-2013, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Kunnen jullie dit?

[afbeelding]
Ja, ik kan zo via beide kanten mijn handpalmen tegen elkaar leggen.
Oud 17-03-2013, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik kan zo via beide kanten mijn handpalmen tegen elkaar leggen.
Dat is dat Russische ballerinabloed in je aderen
Oud 17-03-2013, 18:39
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, ik heb vandaag mijn nieuwe naaimachine eens uitgeprobeerd en patronen getekend. Ik heb opeens zoveel zin om van alles te gaan maken, emg De komende tijd ga ik zeker wel oefenen op mijn naaiskills, te beginnen met een pop voor mijn zus.
Oud 17-03-2013, 18:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wilde ook mijn nieuwe oude naaimachine (van oma) uitproberen, maar hij doet 't niet of nou ja, het is waarschijnlijk dat ik iets verkeerd heb gedaan
Oud 17-03-2013, 18:42
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb ook mijn oude naaimachine nog, die is van mijn oma geweest. Hij ging steeds kapot, dus nu heb ik een nieuwe Die van mijn oma is geloof ik 35 jaar oud, dus hij mag met pensioen. Maar ik bewaar hem wel.
Oud 17-03-2013, 18:43
Verwijderd
SINGERS NAAIMASJIEN IS DE BESTE

en hoofdletters ja, verdomme!
Oud 17-03-2013, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Oud 17-03-2013, 18:45
Miekje*
Miekje* is offline
Ach, ik ben erg content met mijn IKEA naaimachine, hoor ^^ Hij is de simpelheid zelve, en dat heb ik nodig. Met de supersonische naaimachine van mijn moeder kan ik niet overweg.
Oud 17-03-2013, 18:46
Verwijderd
Oh hemel, naast breien nu ook nog eens een naaigolf?
Verwijderd
Ja, maar toch. Singer <3
Verwijderd
Citaat:
Oh hemel, naast breien nu ook nog eens een naaigolf?
Ga nog wat voetbal kijken macho jongeuh!
Oud 17-03-2013, 18:47
Verwijderd
Citaat:
SINGERS NAAIMASJIEN IS DE BESTE

en hoofdletters ja, verdomme!
Dat gedicht is briljant. <3
Oud 17-03-2013, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Ga nog wat voetbal kijken macho jongeuh!
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, maar toch. Singer <3
Ja, natuurlijk <3
Verwijderd
Citaat:
Dat gedicht is briljant. <3
Idd.

En