Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of zit je soms weer grapjes te maken, Lusi ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 17-03-2013 om 16:42. |
![]() |
||
Citaat:
|
En nu ga ik boodschappen doen. En omdat mijn fiets gisteren gejat is, moet ik op mijn reserve-fiets (godzijdank heb ik een reservefiets!
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Het Japans is omdat het kennelijk bij een internationale tour was.) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zag een poosje terug een sort-of docu over een bejaarde oud-ballerina, hoe haar leven er uit ziet/zag nu ze in een bejaardenhuis vertoeft. Bijzonder om te zien; zo'n oud, verschrompeld lichaam en tegelijkertijd zo vreselijk gracieus in al haar bewegingen en lichaamshouding.
|
![]() |
|
Overigens was mijn opa erg fan van dat muziekstuk en heeft hij het stuk voor mij uitgeschreven (normaal gesproken wordt het op de cello gespeeld, maar hij schreef het voor mij op de viool). Mijn opa is nu al een aantal jaar dood, maar dat papiertje koester ik en ik speel het eigenlijk elke keer als ik mijn viool uitpak
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En over chanel 05, ik heb gewoon zin om soms lekker te ruiken. En in dit geval was het van de vrachtwagen afgevallen en daar bovenop nog een vriendenprijsje dus 15 euries ![]() Ik ben net zo tevreden over L'amour van L'homme de la mer (oftewel de zeeman). |
![]() |
|
Zo, ik heb vandaag mijn nieuwe naaimachine eens uitgeprobeerd en patronen getekend. Ik heb opeens zoveel zin om van alles te gaan maken, emg
![]()
|
Ik wilde ook mijn nieuwe oude naaimachine (van oma) uitproberen, maar hij doet 't niet
![]() ![]()
|
Ik heb ook mijn oude naaimachine nog, die is van mijn oma geweest. Hij ging steeds kapot, dus nu heb ik een nieuwe
![]()
|
|