Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar goed, ik zou geloof ik ook verontwaardigd zijn als ik op een dag thuis kom en er staat een vent m'n paard aan te duwen ![]() En dan zou je kunnen zeggen dan sta je het toch toe bij eigen huisdieren? Maar dan moet je je afvragen vanaf wanneer het toch mishandeling is. Wanneer een mensenman zijn piemel in een ezel wil drukken denk ik niet dat die ezel daarvan onder de indruk gaat zijn, maar wanneer hij dat bij een konijn zou willen ... Verder kan het zijn dat mensen dan het dier met voorwerpen zou willen penetreren, ook dit hefet de potentie tot het aanrichten van schade. Als een mensenvrouw graag gepenetreerd wil worden door een dier, tja, dat kun je niet dwingen, dus daar zie ik geen problemen mee (voor het dier dan) Wanneer een dier losstaat en de vrije keus heeft om weg te lopen als het niet wil en het dier blijft staan, by all means, leef je uit. Maar ja, hoe hou je hierop controle? Het dier kan niet bellen als er wat gebeurt dat niet 'mag' Dus, gewoon verbieden inderdaad.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-03-2013 om 10:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en:
Spoiler
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wikimedia heeft echt bizar veel fotocategorieën over vrouwenoksels. Echt iets van 10 mappen met in totaal iets van 500 foto's. Lijkt op het werk van een enthousiaste fetisjist.
http://commons.wikimedia.org/wiki/Ca...Female_armpits |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind dit een schattig liedje
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Minister Plasterk van Binnenlandse Zaken heeft tijdens een werkbezoek aan de Academie voor ICT en Media aan de Haagse Hogeschool studenten twee overheidssites laten 'hacken'. Volgens Plasterk zijn studenten nuttig bij het opsporen van kwetsbaarheden in overheidssites.
De studenten aan de opleiding Information Security Management hadden toestemming gekregen om de mailserver van de gemeente Haarlemmermeer en een server voor de public key infrastructure van de digitale overheidsdienst Logius na te lopen op mogelijke kwetsbaarheden. De server van Logius wordt onder andere gebruikt voor de ssl-certificaten van overheidssites. Tijdens de 'hacksessie' zouden geen kwetsbaarheden zijn gevonden, maar de studenten kregen geen volledige vrijheid voor het 'ethisch hacken' van de twee overheidssites. Zo mocht er niet aan de 'achterkant' gehackt worden waardoor er niet is gezocht naar minder zichtbare lekken, zo meldt opleidingscoördinator Leo van Koppen in de Volkskrant. 'Jongooooons, hier hebben jullie een huis, probeer maar eens te kijken wat de mogelijk zwakke plekken zijn, maar je mag geen gebruik maken van lopers, ladders, breekijzers, schroevendraaiers en ramen zijn slechts om doorheen te kijken!' ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sterkte Etmakas! Wat naar
![]() Het huis schiet zowaar op. In drie dagen tijd de woonkamer, de gang, de muur naast de trap, de overloop en de twee slaapkamers helemaal wit. De woonkamer hebben we tweee keer moeten verven. Mijn vader is een hele dag bezig geweest met het dichtmaken van alle gaten. Het plafond moet wel hier en daar nog wat bijgewerkt worden, maar dat ga ik morgen doen. Het is fijn en verveelt niet en ik vind het leuk om te doen! |
![]() |
|
Ik heb iets grappigs meegemaakt vandaag. De dochter van iemand die op de afdeling werkt waar ik kom, was aan het googelen op prednson. Op een gegeven moment riep ze haar moeder 'awhhh, moet je dit zien, dit is echt zielig!' dus zij gaat kijken, was het een foto van mij van een tijdje geleden hier op het forum.
|
Verwijderd
|
Wat ben je toch ook een topwijf, Snebbel, dat je dat grappig vindt. Welke foto was het? Als ik Google op Prednisonbijwerkingen krijg ik alleen deze en die vind ik gewoon charmant, geen 'awwh wat zielig'-materiaal.
|
![]() |
|
|