Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hmm, en mss staat 'ie op redbubble. edit:Yep.
|
Ze hebben berekend dat hij in 2011 kon bijspringen, maar ik krijg dus vanaf augustus 74 euro minder dan ze berekend hebben dat hij kan bijspringen (geen aanvullende beurs meer), en nu krijg ik nog 130 euro minder dan dát omdat ik een schuld moet aflossen van wat ik in 2011 te weinig gekregen heb.
Maar hij gaat eerst even bellen om te checken of het zeker wel klopt want hij heeft zelf ook veel gezeik over 2011 gehad met de belasting. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ik zo'n ontieglijk lompe geit ben dat ik fucking mijn uitreksel uit het geboorteregister vergeten ben terwijl ik morgenvroeg een afspraak op het consulaat heb en op een uur rijden van huis zit
![]() hoe achterlijk ben ik! Godver en nog aan de deur staan en alles opsommen en dat nog vergeten! |
![]() |
|
Ik ben gisteren godverdegodver mijn ov-chipkaart verloren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn kapster vertelde dat haar man is gevallen van 1 meter hoogte. Wat kan 1 meter hoogte nu doen? Nou blijkbaar met zich te willen opvangen behoorlijk veel: beide onderarmen verbrijzeld, gebroken oogkas en andere narigheden. Zijn armen zijn nu terug in elkaar gezet (gepuzzeld) met schroeven en platen en alles dat er nooit meer uit gehaald wordt. Hij was een stevige, getrainde man die veel handenarbeid verrichtte. Ik kan me niet voorstellen hoe het voor hem moet zijn om nu zelfs zijn broek niet dicht te krijgen of een kopje koffie te kunnen pakken. Ik hoop dat hij ooit nog iets van zijn oude werk kan doen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vorige week bloed laten prikken, hele week lopen nagelsbijten, is dr niets uitgekomen. ik heb nu echt een dubbel gevoel; ik heb dus een aantal ziektes niet, maar ik weet niet wat ik wel heb en de dokter weet het ook niet, maar de klachten zijn dus alleen maar erger geworden..
Vnv net niet in elkaar gezakt tijdens training, zat er dicht tegen aan. Alles was helemaal zwart en ik zag niets meer en ik trilde helemaal terwijl ik het uit zweette en lijkwit was. Ann heeft me na de kant getrokken en op de bank geduwd, anders was ik wss dus out gegaan. Echt balen dit! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat het weer Pasen is en ik weer een hoop zeik in mijn mailbox vind met als onderwerp 'Laat ons neerbuigen'.
Een tip, als je ooit familieleden helpt met het installeren van hun computer en jouw mail gebruikt om te testen of zij kunnen mailen, verwijder je mailadres! Ik heb gevraagd of ze me willen verwijderen uit hun christelijke forward-sessies, maar helaas. Tegenwoordig voegen ze een zinnetje toe aan hun mails: Indien ongewenst, gelieve te verwijderen ![]() |
![]() |
|
Ik waardeer niet dat ik net op m'n bakkes ging met m'n fiets, omdat m'n stuur ineens losliet. en dat mensen bij het stoplicht naast me gewoon toekeken en niks deden en dat een groep fietsers gewoon langs me fietste terwijl ik omhoog krabbelde en mijn spullen bij elkaar probeerde te vissen.
en dat ik met een hele zware schoudertas en een wiebelend voorwiel naar huis moest lopen, zo'n half uur, omdat de schroevendraaier die ik voor de zekerheid had meegenomen ergens op m'n werk uit m'n tas is getiefd. Aaaaaargh!
|
Verwijderd
|
Dat ik mijn computer vandaag heb kunnen wegbrengen, 3 weken na een nieuwe harde schijf en een frisse installatie. En dat ik mijn naaimachine niet fatsoenlijk aan de praat krijg. Dat brengt het totaal voor 2013 op 1 dode oude gsm, 1 defecte splinternieuwe gsm, 1 dode oude harde schijf, 1 dode pc met nieuwe harde schijf, 4 protesterende geheugenkaartjes en 1 haperende naaimachine die naar een naaimachinedokter moet. En dat terwijl mijn rekening ook defect is door een gebrek aan geld door een defect aan mijn lichaam vorig jaar.
Ik heb het nu wel een beetje gehad eigenlijk. En het gekloot met typen op die tablet maakt me zo pisnijdig dat ik die defect wil maken door ze uit een raam te smijten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En vandaag heb ik een paar keer iets teruggelegd in de AH. Je hebt genoeg! Voor je überhaupt aan die ministroopwafels kunt beginnen zijn we 3 maanden verder, laat liggen die handel! Dat probeer ik nu steeds meer. Maar ik weet natuurlijk niet op welk gebied jouw keuzes liggen. Citaat:
|
![]() |
|
Teeeeering.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Duizendmaal excuses voor mijn taalgebruik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar gelukkig ben je thuis gekomen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met schoenen is het zo dat ik in 9 van de 10 winkels niks vind wat me aanstaat. Maar gegarandeerd dat ik niet meer kan leven zonder de 3 paar die ik in de 10e winkel tegenkom ![]() En dat waardeer ik ook niet zo. En ik waardeer het ook niet dat de oplossing is gewoon geen winkels binnen te gaan ^^ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bah. Ik heb me aangemeld voor een opleiding, is er iets verkeerd gegaan en krijg ik een uitnodiging voor de intake die voor het verkort traject bedoelt is. Ja, maar daar heb ik me niet voor aangemeld. Vorige week gebeld, zes keer het verkeerde nummer ("Ja, nee, dit is echt het goede nummer, dat meot je hebben!" "Oh. Ja, maar dan zit je hier helemaal verkeerd, die zit hier helemaal niet. Ik geef je het goede nummer even." "Oh, ja, maar degene die daar over gaat is neit aanwezig op dit moment, probeer dit nummer eens."), twee keer doorverbonden en toen had ik eindelijk de goede persoon aan de lijn. Ze zat op dit moment niet aan haar bureau dus kon niks nakijken, maar ze zou gisteren contact met mij opnemen. Dat is neit gebeurd, iets wat ik al écht heel vervelend vind. Als je niet weet wanneer je contact opneemt, zeg dan niet "Dinsdag hoor je van mij, echt waar!" Ik bel haar vandaag op, krijg ik te horen dat mevrouw een studiedag heeft en de hele dag niet aanwezig is. Beetje jammer, dit
![]() |
![]() |
|
Het afbouwen van de antidepressiva die ik slik om te kunnen slapen blijkt toch niet zo goed te gaan. Dus ik moest weer even bij de arts verschijnen. Ik vroeg nog of het niet 'gewoon' afkick kon zijn, waar ik even doorheen moest, maar dat dacht hij niet en hij wilde me toch dringend adviseren weer omhoog te gaan. Dat doe ik dan maar, maar ik vind het wel een beetje jammer, omdat je van deze medicijnen ook een grotere eetlust kunt krijgen en ik wilde juist wat gaan afvallen. Het wordt me een beetje onmogelijk gemaakt nu. Maar goed. Unfortunately peanutbutter.
|
Ik kom nog even verder zeuren over het verhaal van gisteren. Want nu is dat medicijn dus weer terug op de oude dosering en nu krijg ik weer last van een hoge bloedsuiker, hoge hartslag, onrust en dat soort dingen en dat heb ik al eens eerder gehad toen ik de dosering ophoogde, maar dat was naar een hoger level. Dit is echt niet fijn
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |