Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2013, 15:31
Martiño
Martiño is offline

superleuk shirt, maar... this design is no longer available
Oud 15-03-2013, 16:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

superleuk shirt, maar... this design is no longer available
Qwertee shirts zijn altijd maar 48 uur verkrijgbaar, maar ze doen soms van die surprise shirt dingen en daar kan 'ie dan tussen zitten. Als je een andere krijgt kan kan je op 't forum daar ruilen voor 't shirt dat je wilt.

Hmm, en mss staat 'ie op redbubble.

edit:Yep.
Oud 15-03-2013, 17:06
Martiño
Martiño is offline
dankjewel Trimm!
Oud 15-03-2013, 19:15
Verwijderd
leuk
Oud 16-03-2013, 22:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn fiets is gejat. Vervolgens kwam de eerste bus niet opdagen terwijl het vroor en ik had het super koud en wilde naar huis. En dat dit alles op mijn derde stop-roken-dag gebeurde terwijl mijn nicotinepleister niet was blijven zitten hielp natuurlijk ook niet mee. Ik ben echt heel erg chagrijnig en hoewel mijn moeder helemaal niets verkeerd zei aan de telefoon wilde ik haar het liefst na elke zin afblaffen en daar voel ik me nu schuldig over.
Oud 17-03-2013, 13:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn vaders inkomen van 2011 is opnieuw berekend en daarom krijg ik tot augustus 75% minder studiebeurs en daarna 40% minder dan nu. Ik heb ook geen vaste baan meer (naast mijn oppassen) dus dit hakt er nogal in.
Oud 17-03-2013, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Mijn vaders inkomen van 2011 is opnieuw berekend en daarom krijg ik tot augustus 75% minder studiebeurs en daarna 40% minder dan nu. Ik heb ook geen vaste baan meer (naast mijn oppassen) dus dit hakt er nogal in.
Heeft je vader dan niet de mogelijkheid om wat bij te springen? Aangezien daar toch die berekening op is gebaseerd.
Oud 17-03-2013, 14:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ze hebben berekend dat hij in 2011 kon bijspringen, maar ik krijg dus vanaf augustus 74 euro minder dan ze berekend hebben dat hij kan bijspringen (geen aanvullende beurs meer), en nu krijg ik nog 130 euro minder dan dát omdat ik een schuld moet aflossen van wat ik in 2011 te weinig gekregen heb.
Maar hij gaat eerst even bellen om te checken of het zeker wel klopt want hij heeft zelf ook veel gezeik over 2011 gehad met de belasting.
Oud 18-03-2013, 14:04
Verwijderd
Dat ik zo'n ontieglijk lompe geit ben dat ik fucking mijn uitreksel uit het geboorteregister vergeten ben terwijl ik morgenvroeg een afspraak op het consulaat heb en op een uur rijden van huis zit
hoe achterlijk ben ik! Godver en nog aan de deur staan en alles opsommen en dat nog vergeten!
Oud 18-03-2013, 19:31
Takkeling
Takkeling is offline
Net terug van de dierenarts.. konijn laten inslapen.
Oud 18-03-2013, 20:44
Miekje*
Miekje* is offline
Nou zeg, Poedeliewoeps Sterkte!
Oud 19-03-2013, 10:16
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben gisteren godverdegodver mijn ov-chipkaart verloren Met studentenov erop. En ik kwam er vanochtend achter nét voordat ik weg moest. En ik ben altijd nog wel zo panisch en controleer altijd duisentmiljoen keer of 'ie wel in mijn zak of tas zit, en nu is dat onding WEG Ik kan godverdomme beter gewoon 60 euro in de fik steken, dat levert dezelfde schade op Godver, wat ben ik chagrijnig, met mijn debiele kutharses mijn ov verliezen Het geld groeit me niet op de rug, hoor. En ik had ook nog eens een supermooi, zwartleren ov-mapje, met een origami olifantje, zaadjes voor mijn project en een supermooi eksterveertje erin gestopt En dat is nu natuurlijk ook weg en daar ben ik best verdrietig over Kutzooi.
Oud 19-03-2013, 10:20
Verwijderd
Ik kan de uitslagen van de eerste wedstrijd die we dit jaar geroeid hebben niet meer terugvinden . Ik wou even kijken hoe sterk onze heat is en dat kan nu niet vanwege falende organisatie
Oud 19-03-2013, 16:49
Verwijderd
Je ziet 's nachts dat Slayer op Pukkelpop komt, een 'vriendin' is daar gek van, dus ik contacteer haar vandaag of ik moet mailen of we weer samen gaan vrijwilligen (enkel vorig jaar niet gebeurd). 'Oh ik heb gisteren al gemaild'.

En bedankt dan maar?
Oud 21-03-2013, 19:37
Verwijderd
Mijn kapster vertelde dat haar man is gevallen van 1 meter hoogte. Wat kan 1 meter hoogte nu doen? Nou blijkbaar met zich te willen opvangen behoorlijk veel: beide onderarmen verbrijzeld, gebroken oogkas en andere narigheden. Zijn armen zijn nu terug in elkaar gezet (gepuzzeld) met schroeven en platen en alles dat er nooit meer uit gehaald wordt. Hij was een stevige, getrainde man die veel handenarbeid verrichtte. Ik kan me niet voorstellen hoe het voor hem moet zijn om nu zelfs zijn broek niet dicht te krijgen of een kopje koffie te kunnen pakken. Ik hoop dat hij ooit nog iets van zijn oude werk kan doen.
Oud 21-03-2013, 22:05
Verwijderd
Vorige week bloed laten prikken, hele week lopen nagelsbijten, is dr niets uitgekomen. ik heb nu echt een dubbel gevoel; ik heb dus een aantal ziektes niet, maar ik weet niet wat ik wel heb en de dokter weet het ook niet, maar de klachten zijn dus alleen maar erger geworden..
Vnv net niet in elkaar gezakt tijdens training, zat er dicht tegen aan.
Alles was helemaal zwart en ik zag niets meer en ik trilde helemaal terwijl ik het uit zweette en lijkwit was. Ann heeft me na de kant getrokken en op de bank geduwd, anders was ik wss dus out gegaan.
Echt balen dit!
Oud 22-03-2013, 06:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Eet en drink je genoeg?
Oud 22-03-2013, 18:07
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ziek zijn! Bah, en ik had vanalles gepland
Oud 23-03-2013, 11:32
Takkeling
Takkeling is offline
Vriendin die wilde afspreken en vervolgens niks meer van zich laat horen terwijl ik mijn agenda voor d'r openhou.
Oud 25-03-2013, 17:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Argh, 10 minuutjes gitaar gespeeld en nu enorme kramp in mijn hand
Oud 30-03-2013, 22:57
Verwijderd
gmail en de nieuwe manier van mailtjes opstellen.
Oud 30-03-2013, 23:47
Verwijderd
Dat het weer Pasen is en ik weer een hoop zeik in mijn mailbox vind met als onderwerp 'Laat ons neerbuigen'.

Een tip, als je ooit familieleden helpt met het installeren van hun computer en jouw mail gebruikt om te testen of zij kunnen mailen, verwijder je mailadres! Ik heb gevraagd of ze me willen verwijderen uit hun christelijke forward-sessies, maar helaas. Tegenwoordig voegen ze een zinnetje toe aan hun mails: Indien ongewenst, gelieve te verwijderen
Oud 31-03-2013, 00:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik waardeer niet dat ik net op m'n bakkes ging met m'n fiets, omdat m'n stuur ineens losliet. en dat mensen bij het stoplicht naast me gewoon toekeken en niks deden en dat een groep fietsers gewoon langs me fietste terwijl ik omhoog krabbelde en mijn spullen bij elkaar probeerde te vissen.
en dat ik met een hele zware schoudertas en een wiebelend voorwiel naar huis moest lopen, zo'n half uur, omdat de schroevendraaier die ik voor de zekerheid had meegenomen ergens op m'n werk uit m'n tas is getiefd.
Aaaaaargh!
Oud 01-04-2013, 21:13
Barabaas
Barabaas is offline
Mijn moeder sluit haar sms'jes tegenwoordig af met een x. Geen idee waar ze dat heeft opgepikt, eigenlijk.
Oud 01-04-2013, 21:52
Verwijderd
Dat ik mijn computer vandaag heb kunnen wegbrengen, 3 weken na een nieuwe harde schijf en een frisse installatie. En dat ik mijn naaimachine niet fatsoenlijk aan de praat krijg. Dat brengt het totaal voor 2013 op 1 dode oude gsm, 1 defecte splinternieuwe gsm, 1 dode oude harde schijf, 1 dode pc met nieuwe harde schijf, 4 protesterende geheugenkaartjes en 1 haperende naaimachine die naar een naaimachinedokter moet. En dat terwijl mijn rekening ook defect is door een gebrek aan geld door een defect aan mijn lichaam vorig jaar.

Ik heb het nu wel een beetje gehad eigenlijk. En het gekloot met typen op die tablet maakt me zo pisnijdig dat ik die defect wil maken door ze uit een raam te smijten.
Oud 02-04-2013, 15:37
Takkeling
Takkeling is offline
Dat ik het zo moeilijk vind om de juiste keuzes te maken met betrekking tot geld.
Oud 02-04-2013, 17:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat is toch niet zo moeilijk? Niet uitgeven.
Oud 02-04-2013, 18:54
Verwijderd
Dat misselijkheid nu ook al bij de bijwerkingen hoort. En dat ik de helft van mijn werkdag kwijt was aan ICT-gekloot.
Oud 02-04-2013, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Dat ik het zo moeilijk vind om de juiste keuzes te maken met betrekking tot geld.
Ik ken het. Tenminste... ik kan gewoon moeilijk dingen negeren. Mijn oplossing is meestal vooral geen winkels binnen te gaan. Toen ik in Antwerpen was, heb ik de wijze beslissing genomen meteen terug op de bus naar huis te gaan gezien het hoge aantal schoenwinkels daar
En vandaag heb ik een paar keer iets teruggelegd in de AH. Je hebt genoeg! Voor je überhaupt aan die ministroopwafels kunt beginnen zijn we 3 maanden verder, laat liggen die handel! Dat probeer ik nu steeds meer.
Maar ik weet natuurlijk niet op welk gebied jouw keuzes liggen.

Citaat:
Dat is toch niet zo moeilijk? Niet uitgeven.
Ja ^^ in principe wel. Maar ja, als de rede altijd de overhand had, zaten er ook niet zoveel mensen in de psychiatrie alleen al. Of schuldbemiddeling. Of andere problemen.
Oud 03-04-2013, 00:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Teeeeering. Fiets ik na een té lange dag om 1 uur 's nachts gesloopt naar huis, blijkt 100 meter voor mijn huis de brug afgesloten te zijn (voor de nacht) en moet ik verdomme 4km omfietsen langs een eng weggetje. Ik had al lang mijn medicijnen moeten hebben en ik voel me alles behalve goed. Ik moest dringend naar de wc, mijn spieren waren hard aan het protesteren, mijn rug deed pijn en dan moet ik teringtyfushoerenkut 4km omfietsen middenin de nacht terwijl ik net een enge film heb gezien.

Duizendmaal excuses voor mijn taalgebruik
Oud 03-04-2013, 01:40
Verwijderd
Citaat:
Teeeeering. Fiets ik na een té lange dag om 1 uur 's nachts gesloopt naar huis, blijkt 100 meter voor mijn huis de brug afgesloten te zijn (voor de nacht) en moet ik verdomme 4km omfietsen langs een eng weggetje. Ik had al lang mijn medicijnen moeten hebben en ik voel me alles behalve goed. Ik moest dringend naar de wc, mijn spieren waren hard aan het protesteren, mijn rug deed pijn en dan moet ik teringtyfushoerenkut 4km omfietsen middenin de nacht terwijl ik net een enge film heb gezien.

Duizendmaal excuses voor mijn taalgebruik
das minder meid

maar gelukkig ben je thuis gekomen
Oud 03-04-2013, 08:44
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Ik ken het. Tenminste... ik kan gewoon moeilijk dingen negeren. Mijn oplossing is meestal vooral geen winkels binnen te gaan. Toen ik in Antwerpen was, heb ik de wijze beslissing genomen meteen terug op de bus naar huis te gaan gezien het hoge aantal schoenwinkels daar
En vandaag heb ik een paar keer iets teruggelegd in de AH. Je hebt genoeg! Voor je überhaupt aan die ministroopwafels kunt beginnen zijn we 3 maanden verder, laat liggen die handel! Dat probeer ik nu steeds meer.
Maar ik weet natuurlijk niet op welk gebied jouw keuzes liggen.

Ja ^^ in principe wel. Maar ja, als de rede altijd de overhand had, zaten er ook niet zoveel mensen in de psychiatrie alleen al. Of schuldbemiddeling. Of andere problemen.
Dat soort dingen inderdaad. Het gaat meestal niet om grote bedragen, maar ik heb gewoon altijd wel zin om iets te kopen qua kleding / sieraden / boeken / tijdschriften / voedsel / prullaria. Of ik kom toevallig iets in de winkel tegen wat heel goedkoop is en dan denk ik 'wauw, wat goedkoop, ik heb geen flauw idee waarvoor ik het wil gaan gebruiken, maar het zou toch zonde zijn om te laten liggen, wie weet komt het nog eens van pas'. () Overigens kan ik me meestal wel inhouden hoor, het vergt alleen wel een hoop zelfbeheersing.
Oud 03-04-2013, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Dat soort dingen inderdaad. Het gaat meestal niet om grote bedragen, maar ik heb gewoon altijd wel zin om iets te kopen qua kleding / sieraden / boeken / tijdschriften / voedsel / prullaria. Of ik kom toevallig iets in de winkel tegen wat heel goedkoop is en dan denk ik 'wauw, wat goedkoop, ik heb geen flauw idee waarvoor ik het wil gaan gebruiken, maar het zou toch zonde zijn om te laten liggen, wie weet komt het nog eens van pas'. () Overigens kan ik me meestal wel inhouden hoor, het vergt alleen wel een hoop zelfbeheersing.
Het lijkt alsof ik mezelf hoor ^^ al kan ik de dingen die echt totaal geen doel hebben voor mij, wel laten liggen, dus het is niet zo dat als er een gebitschraper van 10 cent ligt ik die dan ook echt moet bezitten omdat hij maar 10 cent is. Maar met een hobby als larp kun je meestal wel dingen gebruiken voor ooit. Zeker als je dingen zelf wil maken en al helemaal als je aan de postapocalyptische larps begint
Met schoenen is het zo dat ik in 9 van de 10 winkels niks vind wat me aanstaat. Maar gegarandeerd dat ik niet meer kan leven zonder de 3 paar die ik in de 10e winkel tegenkom

En dat waardeer ik ook niet zo. En ik waardeer het ook niet dat de oplossing is gewoon geen winkels binnen te gaan ^^
Oud 03-04-2013, 09:09
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Het lijkt alsof ik mezelf hoor ^^ al kan ik de dingen die echt totaal geen doel hebben voor mij, wel laten liggen, dus het is niet zo dat als er een gebitschraper van 10 cent ligt ik die dan ook echt moet bezitten omdat hij maar 10 cent is. Maar met een hobby als larp kun je meestal wel dingen gebruiken voor ooit. Zeker als je dingen zelf wil maken en al helemaal als je aan de postapocalyptische larps begint
Met schoenen is het zo dat ik in 9 van de 10 winkels niks vind wat me aanstaat. Maar gegarandeerd dat ik niet meer kan leven zonder de 3 paar die ik in de 10e winkel tegenkom

En dat waardeer ik ook niet zo. En ik waardeer het ook niet dat de oplossing is gewoon geen winkels binnen te gaan ^^
*Herkenning*
Oud 03-04-2013, 09:46
Verwijderd
Bah. Ik heb me aangemeld voor een opleiding, is er iets verkeerd gegaan en krijg ik een uitnodiging voor de intake die voor het verkort traject bedoelt is. Ja, maar daar heb ik me niet voor aangemeld. Vorige week gebeld, zes keer het verkeerde nummer ("Ja, nee, dit is echt het goede nummer, dat meot je hebben!" "Oh. Ja, maar dan zit je hier helemaal verkeerd, die zit hier helemaal niet. Ik geef je het goede nummer even." "Oh, ja, maar degene die daar over gaat is neit aanwezig op dit moment, probeer dit nummer eens."), twee keer doorverbonden en toen had ik eindelijk de goede persoon aan de lijn. Ze zat op dit moment niet aan haar bureau dus kon niks nakijken, maar ze zou gisteren contact met mij opnemen. Dat is neit gebeurd, iets wat ik al écht heel vervelend vind. Als je niet weet wanneer je contact opneemt, zeg dan niet "Dinsdag hoor je van mij, echt waar!" Ik bel haar vandaag op, krijg ik te horen dat mevrouw een studiedag heeft en de hele dag niet aanwezig is. Beetje jammer, dit
Oud 03-04-2013, 21:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n buik doet stom. Opgeblazen, misselijk, maagzuur, gerommel
Oud 03-04-2013, 21:49
Verwijderd
Wat een misselijke buik
Oud 03-04-2013, 22:45
Verwijderd
dat de chinees dicht was, vond ik niet zo flex
Oud 04-04-2013, 08:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat een misselijke buik
My thoughts exactly!
Oud 04-04-2013, 08:05
Verwijderd
Wéér een waardeloze nacht met IEDER uur wakker worden er uit moeten en om 7u moeten opstaan
Oud 05-04-2013, 14:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Het afbouwen van de antidepressiva die ik slik om te kunnen slapen blijkt toch niet zo goed te gaan. Dus ik moest weer even bij de arts verschijnen. Ik vroeg nog of het niet 'gewoon' afkick kon zijn, waar ik even doorheen moest, maar dat dacht hij niet en hij wilde me toch dringend adviseren weer omhoog te gaan. Dat doe ik dan maar, maar ik vind het wel een beetje jammer, omdat je van deze medicijnen ook een grotere eetlust kunt krijgen en ik wilde juist wat gaan afvallen. Het wordt me een beetje onmogelijk gemaakt nu. Maar goed. Unfortunately peanutbutter.
Oud 05-04-2013, 20:20
Verwijderd
Mijn ouders zijn opgelicht via marktplaats. Ik heb geprobeerd contact te zoeken met de betreffende heer maar die stuurt alleen mails met de tekst 'zoek het uit' terug. Soms word ik zo ontzettend ziek van sommige mensen ...
Oud 05-04-2013, 21:46
Verwijderd
Volgens mij is mijn buik nu helemaal opgehouden met het accepteren van zwaarder eten dan matzes en amandelen. De pijn, de pijn.
Oud 06-04-2013, 16:49
O RLY
O RLY is offline
Mams heeft eventjes gebruik gemaakt van de computer. Allemaal gekke pop ups, toolbars, reclameshit en het internet is zo traag als stroop.
Oud 06-04-2013, 17:44
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik kom nog even verder zeuren over het verhaal van gisteren. Want nu is dat medicijn dus weer terug op de oude dosering en nu krijg ik weer last van een hoge bloedsuiker, hoge hartslag, onrust en dat soort dingen en dat heb ik al eens eerder gehad toen ik de dosering ophoogde, maar dat was naar een hoger level. Dit is echt niet fijn
Oud 06-04-2013, 17:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 09-04-2013, 16:00
Verwijderd
ik heb de tuin uitgemest, en ondanks 90% tegel kwam ik toch nog beestjes tegen onder een vies oud luchtbed. een dikke sappige naaktslak en pissebedden ter grootte van een bescheiden hamster ik wou dat ik niet zo'n pussy was maar mijn nekhaar staat nu nog overeind.
Oud 09-04-2013, 16:07
Verwijderd
Mijn lijf, mijn hoofd, een bepaalde collega en dat er al vlekken in mn nieuwe trui zitten.

Maar intussen knuffels voor Snebbel.
Oud 09-04-2013, 16:18
Verwijderd
Citaat:
pissebedden ter grootte van een bescheiden hamster
Oud 09-04-2013, 18:01
Verwijderd
Citaat:
ik heb de tuin uitgemest, en ondanks 90% tegel kwam ik toch nog beestjes tegen onder een vies oud luchtbed. een dikke sappige naaktslak en pissebedden ter grootte van een bescheiden hamster ik wou dat ik niet zo'n pussy was maar mijn nekhaar staat nu nog overeind.
Ik heb vandaag precies hetzelfde gedaan en ook gerild bij gele duizendpoten en honderden regenwormen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten