Citaat:
Fitter schmitter.
Ik heb sinds vorige week allemaal dingen uitgezocht over gezond eten en nu snap ik precies hoe dat moet  Ik snap niet dat ik dat nooit eerder gedaan heb, want van al die calorieën en milligrammen en tabellen met macro- en microvoedingsstoffen gaat de autist in mij jubelen van vreugde. Ik heb nu ook een keukenweegschaal die tot op de gram nauwkeurig is en alles.
Tevens ben ik erachter gekomen dat ik consequent te weinig ijzer eet en heeft mijn lenigheidsroutine als gevolg gehad dat ik veel minder brak wakker word. Ik sliep al kankergoed sinds ik gestopt ben met roken en een beter matras heb maar nu al helemaal <3 Vroeger had ik altijd last van m'n schouders als ik op mijn zij sliep.
Mijn einddoel is dat ik mijn dagelijkse leven in zo'n soort schema heb, alleen dan uitgebreider. Efficiënt zijn is leuk.
|
Ik wil eigenlijk alleen op het laatste reageren, maar ik ben zo moe dat ik niet wil opstaan om naar mijn pc te lopen en mijn tablet doet moeilijk met stukjes tussenin wissen in Firefox.
Hou jij zo van schema's dan? Ik word al ongelukkig als ik ernaar kijk

ritme is goed voor me, maar mijn hele leven ingedeeld in vakjes die precies zolang duren, pfwa. Hoe reageer je overigens op spontane/onverwachte dingen, nu al?
En ik ben blijkbaar zo moe, ik wou een film kijken, ik heb de meest inhoudsloze uitgezocht uit die wat ik heb meegebracht en ik kan me daar niet eens op concentreren. School of rock met Jack Black, ik bedoel maar.