Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2013, 11:20
IphoneGadgets
IphoneGadgets is offline
*snip*

Laatst gewijzigd op 21-03-2013 om 21:51.
Advertentie
Oud 19-03-2013, 11:40
Verwijderd
Volgens mij is dit niet de bedoeling...
Oud 19-03-2013, 11:43
IphoneGadgets
IphoneGadgets is offline
Citaat:
Volgens mij is dit niet de bedoeling...
Ik heb de regels gelezen. (wanneer het voor een bedrijf is dan is dit niet de bedoeling). Particulier gebruik mag wel..
Oud 19-03-2013, 11:48
Verwijderd
Ja blabla dat kan je wel roepen, maar het is duidelijk dat je niet wat tweedehands spulletjes verkoopt maar gewoon zakelijk geld probeert te verdienen.
Oud 19-03-2013, 11:56
IphoneGadgets
IphoneGadgets is offline
Citaat:
Ja blabla dat kan je wel roepen, maar het is duidelijk dat je niet wat tweedehands spulletjes verkoopt maar gewoon zakelijk geld probeert te verdienen.
Waarom moet er op deze manier gepraat worden? Dus omdat ik geen tweedehands spullen verkoop mag ik niets verkopen? In de regels staat duidelijk:

5.Verkoop van illegale producten is ook op het forum verboden (denk aan gebrande cd’s of dvd's en gestolen goederen). Daarnaast worden tips of andere zaken die niet legaal zijn niet gewaardeerd en verwijderd.
6.Open alleen topics voor je eigen spullen. Topics openen voor vrienden geeft altijd een hoop narigheid.
19. Advertenties mogen alleen van particulieren zijn. Reclame voor bedrijven, ook al zijn het eigen bedrijven, wordt verwijderd. Dit geldt ook voor andere commerciële activiteiten. De forumbazen bepalen of iets commercieel is of niet.

Ik ben geen bedrijf, ik werk gewoon bij een supermarkt en ik wil graag kijken of er een mogelijkheid is om op deze manier wat dingen van mij te kunnen verkopen.
Oud 19-03-2013, 12:14
Verwijderd
Je levert goederen, vraagt daar een vergoeding voor en het is je bedoeling dat dat niet eenmalig als vriendendienstje is, maar je wilt er structureel een zakcentje mee verdienen. Je begrijpt zelf heus wel wat het verschil is met iemand die een keer per jaar wat tweedehands kleding of computerspelletjes komt verkopen.
Oud 19-03-2013, 12:20
IphoneGadgets
IphoneGadgets is offline
Ik snap zeker de gedachtengang van jou, maar toch klopt het niet helemaal. Er staat inderdaad dat ik er wat extra geld mee wil verdienen (structureel staat nergens en is tevens niet mijn bedoeling).

Daarnaast staat er niets in de regels over nieuwe of tweedehands producten.

Voor een verdere discussie zou ik je graag willen uitnodigen om mij een pm te sturen met verdere beargumentatie.
Oud 19-03-2013, 12:24
Verwijderd
Ja dahaag ik heb wel wat beters te doen. Forumbazen zullen wel een oordeel komen geven.
Oud 19-03-2013, 12:32
IphoneGadgets
IphoneGadgets is offline
Oke, mijn vraag is dan waarom jij je wel met deze dingen bezig houd en mijn post probeert af te kraken en vervolgens heb je ''iets beters te doen''. Prima, maar reageer dan a.u.b. helemaal niet. De forumbazen zullen dit topic vanzelf lezen en dan hun oordeel geven. Dankjewel.
Oud 19-03-2013, 12:36
Verwijderd
Ik zie geen vraag of begrijp niet wat je vraag is.
Oud 19-03-2013, 14:56
MiBe
MiBe is offline
Buiten het feit dat dit soort handel hier niet thuishoort vraag je ook nog eens belachelijke bedragen. Die dingen koop je nieuw voor omgerekend rond de €13,- op eBay inclusief verzendkosten.
Oud 19-03-2013, 15:06
IphoneGadgets
IphoneGadgets is offline
Het verschil is dat de spullen van eBay voornamelijk uit China en omliggende landen komen.
Oud 19-03-2013, 15:09
MiBe
MiBe is offline
Ik weet voor 100% zeker dat dat ook bij de door jou aangeboden goederen het geval is, geen twijfel mogelijk. Waar dacht je dat de originele iPhone gemaakt wordt dan?
Oud 20-03-2013, 10:03
IphoneGadgets
IphoneGadgets is offline
De originele iPhone's worden in elkaar gezet in Californië, de meeste onderdelen/materialen worden gemaakt in China.
Oud 20-03-2013, 14:16
MiBe
MiBe is offline
Onzin, de gehele productie vindt plaats in China. Als je niet weet waar je het over hebt, zeg het dan gewoon in plaats van feitelijke onjuistheden te verkondigen.
Oud 21-03-2013, 21:51
Verwijderd
Ja, laat dit dan mijn eerste actie zijn als FB op dit knusse subforum. Ik ben het met Lusi, Ertur en Mibe eens. Dat is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.

Laatst gewijzigd op 22-03-2013 om 17:32.
Advertentie

Regels voor berichten