Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je levert goederen, vraagt daar een vergoeding voor en het is je bedoeling dat dat niet eenmalig als vriendendienstje is, maar je wilt er structureel een zakcentje mee verdienen. Je begrijpt zelf heus wel wat het verschil is met iemand die een keer per jaar wat tweedehands kleding of computerspelletjes komt verkopen.
|
![]() |
|
![]() |
Ik snap zeker de gedachtengang van jou, maar toch klopt het niet helemaal. Er staat inderdaad dat ik er wat extra geld mee wil verdienen (structureel staat nergens en is tevens niet mijn bedoeling).
Daarnaast staat er niets in de regels over nieuwe of tweedehands producten. Voor een verdere discussie zou ik je graag willen uitnodigen om mij een pm te sturen met verdere beargumentatie. |
![]() |
|
Buiten het feit dat dit soort handel hier niet thuishoort vraag je ook nog eens belachelijke bedragen. Die dingen koop je nieuw voor omgerekend rond de €13,- op eBay inclusief verzendkosten.
|
Onzin, de gehele productie vindt plaats in China. Als je niet weet waar je het over hebt, zeg het dan gewoon in plaats van feitelijke onjuistheden te verkondigen.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meisje wilt haar maagdelijkheid verkopen voor een iPhone 4. jessekraal | 5 | 24-06-2011 16:31 | |
Werk, Geld & Recht |
iPhone + bijbaantje.. nachtegaaal | 100 | 18-11-2009 23:28 |