Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Sowieso zou ik later heel veel mijn vijzel gebruiken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was eens in de AH met een voormalige kennis en toen vroeg ze waar de mandarijnen lagen. Toen ik ze aanwees moest ze lachen, want ze zagen er zo raar uit, dat kon nooit kloppen. Bij nadere ondervraging bleek dat ze ze nog nooit ongeschild had gezien. Haar moeder kwam ze altijd in partjes brengen, op een schoteltje. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik was vandaag nog op de Lijnbaan en daar hebben ze een hele grote groente/fruitstal waar je ook altijd verse smoothies enzo kunt kopen. Het is dat ik geen contant geld had, anders had ik twee mango's meegenomen
![]()
|
Verwijderd
|
Dan neem je je pc mee, maar de internetverbinding is eigenlijk te sloom om fijn te zijn, de KPN zou vandaag komen om het op te lossen, maar er is niemand komen opdagen. Als je dan belt, dan weet daar niemand iets en is er zelfs geen openstaand ticket. Knap, er is toch echt al 2 keer gebeld over deze afspraak. Nu is het afwachten tot ze iets laten weten (Mag ik uw 06? Ja, maar dat is een Belgisch gsm-nummer dus ik weet niet of uw systeem dat snapt. Oh nou ja, geef maar. 00324... Oh dat is wel een lang nummer. Ja, 0032 moet je in Nederland voor een Belgisch nummer zetten. Oh ja, nou 0032064... dan? Nee, die 06 moet ertussenuit. Oh ja, oh het systeem pakt hem toch niet.
![]() En dan wil ik eens op PB kijken voor wat muziek, maar even vergeten dat ik in Nederland zit en dat ip daar wel is geblokkeerd :') Intussen wordt mijn pc bezeten door de duivel, sinds ik hem hier heb aangezet, nog voor er internetverbinding was, sloeg Thunderbird op hol en dat opent nu elke keer een duizendtal bladwijzers met Thunderbird online hulp. Daarnaast doet mijn apestaart het niet terwijl de #$%^&blabla het wel allemaal doen en shift-s en w doen het niet terwijl caps-s en w wel werken. The fuck. En mijn spatiebalk reageert vrijwel standaard niet meer na een . |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als er tomaten zijn, moet ik wel tomaten hebben. Aardappelsalades hou ik ook van. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
The Bizarre History of Insect Head Transplants
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Koken is leuk, maar vaak ben ik ook niet zo heel erg creatief wat betreft eten. Als iets goed bevalt, eet ik dat een periode heel vaak
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik kook meestal ook twee verschillende maaltijden, als ik alleen met mijn vriendje ben
![]()
|
![]() |
|
|