Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2013, 20:55
MMollie
MMollie is offline
En nog 100 posts!
Verwijderd
Oke, onze smaken matchen kennelijk echt 0,0.
Carn
Carn is offline
sluier meenemen en je kan door naar de begravenis.
Verwijderd
Citaat:
En nog 100 posts!
Oud 20-03-2013, 20:56
Verwijderd
Mijn reactie: opengesperde ogen en 'oeh!'
^^

Alleen zou ik iets minder rushestoestanden en een somberdere onderrok wel beter vinden denk ik.
Verwijderd
Citaat:
Wel lekker praktisch
Verwijderd
Citaat:
Oke, onze smaken matchen kennelijk echt 0,0.
De onze dus ook
Verwijderd
Bruiloft is tenslotte al duur genoeg.
Verwijderd
Citaat:
De onze dus ook
Ja, nu hoef ik alleen nog waarde te hechten aan de mening van CR
Verwijderd
Citaat:
Dan draag je hem tenminste vaker dan één keer
Oud 20-03-2013, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Dat zei ik toch al
Oud 20-03-2013, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Dat zei ik toch al
Ja, je had gelijk
Oud 20-03-2013, 20:58
MMollie
MMollie is offline
Ik meng mij niet in discussies over bruidsjurken
Oud 20-03-2013, 20:59
indigo
indigo is offline
Citaat:
Oh, nu het daar toch over gaat, hebben jullie (de vrouwen natuurlijk) al vanaf dat je kind was de perfecte bruiloft voor ogen gehad? En een boek met staaltjes en ideeën? En foto's van mooie jurken?

Ik zie dat namelijk vaak voorbij komen in series enzo en ik ben daar nooit mee bezig geweest en voor zover ik weet niemand die ik ken eigenlijk en ik zat op een meisjes(kost)school, dus ik was wel omringd door de 'doelgroep'.
Ik ken echt niemand die dat heeft. Een vriendin van mij gaat deze zomer trouwen en is echt al wel een half jaar bezig met alle voorbereidingen, maar dat is meer omdat zij en haar vriend alles tot in de puntjes willen regelen. Binnen een maand of twee nadat ze ten huwelijk gevraagd was had ze al een jurk en een locatie en alles. En ze was bijna een jaar tevoren gevraagd.
Oud 20-03-2013, 20:59
Verwijderd
Ik vind het een leuke jurk, die van Sann, maar toch niet als trouwjurk? Of lees ik niet goed en is het ook niet bedoeld als trouwjurk? Ik ben niet zo snel vandaag.
Oud 20-03-2013, 21:00
indigo
indigo is offline
Het is niet bedoeld als trouwjurk toch sann? Maar ik vind het wel een beetje een trouwjurk, omdat wit. En als getuige wit dragen is ook zo wat.
Oud 20-03-2013, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ken echt niemand die dat heeft. Een vriendin van mij gaat deze zomer trouwen en is echt al wel een half jaar bezig met alle voorbereidingen, maar dat is meer omdat zij en haar vriend alles tot in de puntjes willen regelen. Binnen een maand of twee nadat ze ten huwelijk gevraagd was had ze al een jurk en een locatie en alles. En ze was bijna een jaar tevoren gevraagd.
Ja maar als je gáát trouwen, dan vind ik dat toch wel normaal.
Oud 20-03-2013, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het een leuke jurk, die van Sann, maar toch niet als trouwjurk? Of lees ik niet goed en is het ook niet bedoeld als trouwjurk? Ik ben niet zo snel vandaag.
Ja het is een trouwjurk, zo is ie helemaal, maar dan vind ik 'm minder mooi, ik wil alleen het lijfje.

En hij lijkt boven ook hoger te zitten ofzo
Oud 20-03-2013, 21:02
Verwijderd
Als getuige ga je toch niet in het wit
Oud 20-03-2013, 21:02
Verwijderd
Voor altijd ruzie met bridezilla
Oud 20-03-2013, 21:03
indigo
indigo is offline
Het is dat ik niet zo tenger ben (en nog niet ga trouwen), en de rok mag inderdaad iets minder wijd, maar .
Oud 20-03-2013, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Het is dat ik niet zo tenger ben (en nog niet ga trouwen), en de rok mag inderdaad iets minder wijd, maar :verliefd:.
Ja de rok moet minder wijd inderdaad, dan is ie perfect Of nou ja, iig heel gaaf
Verwijderd
Citaat:
Precies dit ja. Verder vind ik het wel een mooie jurk, maar niet om aan te doen, meer om over na te denken, ofzo.

Citaat:
Oh, nu het daar toch over gaat, hebben jullie (de vrouwen natuurlijk) al vanaf dat je kind was de perfecte bruiloft voor ogen gehad? En een boek met staaltjes en ideeën? En foto's van mooie jurken?

Ik zie dat namelijk vaak voorbij komen in series enzo en ik ben daar nooit mee bezig geweest en voor zover ik weet niemand die ik ken eigenlijk en ik zat op een meisjes(kost)school, dus ik was wel omringd door de 'doelgroep'.
Hmneeja ik heb dit een beetje, maar niet zo erg als jij het omschrijft, met een boek met ideeën. Ik heb er wel over nagedacht, en over jurken en bloemen enzo, maar niet zo erg als in die series.

Citaat:
Ja het is een trouwjurk, zo is ie helemaal, maar dan vind ik 'm minder mooi, ik wil alleen het lijfje.

[afbeelding]

En hij lijkt boven ook hoger te zitten ofzo
Ohja, hmm. Nee, zo vind ik hem ook minder mooi. Sowieso houd ik daar niet zo van, hij is zo... saaiig. Maar ik denk ook niet dat iemand het eens is met mijn bruidsjurkenstijl. Ik zal eens zoeken.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zoals het hoort

Mán, wat is die site om die outfits te maken verslavend Ik ben allemaal outfits aan het maken
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn reactie: opengesperde ogen en 'oeh!'
^^

Alleen zou ik iets minder rushestoestanden en een somberdere onderrok wel beter vinden denk ik.
Ja toch En ik vind het prima zo. Qua jurken vind ik ruches wel kunnen, in deze hoeveelheid. Zo lang er maar geen kraaltjes, pareltjes, whatever op zitten. En de jurk is van kantoen, dus niks geen luxigheid
Carn
Carn is offline
volgens mij is zo'n bruiloft regelen best makkelijk. Gewoon veel bellen, soms een beetje boos worden, en een goede planning bijhouden.
Oud 20-03-2013, 21:05
indigo
indigo is offline
Ik moet ook nadenken over kleding voor de bruiloft van die vriendin. Ik heb een hele mooie rode jurk maar ik twijfel of die niet te opvallend is .
Oud 20-03-2013, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Zoals het hoort

Mán, wat is die site om die outfits te maken verslavend Ik ben allemaal outfits aan het maken
Ha gaaf, er moeten meer mensen meedoen
Oud 20-03-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
volgens mij is zo'n bruiloft regelen best makkelijk. Gewoon veel bellen, soms een beetje boos worden, en een goede planning bijhouden.
En een hoop geld op de bank

Ik maak het nu een beetje mee, m'n beste vriendin trouwt volgende zomer en dat gaat vooralsnog erg chill allemaal.
Verwijderd
Citaat:
Ja toch En ik vind het prima zo. Qua jurken vind ik ruches wel kunnen, in deze hoeveelheid. Zo lang er maar geen kraaltjes, pareltjes, whatever op zitten. En de jurk is van kantoen, dus niks geen luxigheid
Nou, tegenwoordig is zuiver katoen luxueuzer dan iets anders ^^ Is ook wel een ramp om kreukvrij te houden dan. Maar katoen is wel tof.

Citaat:
Zolang je maar geen bridezilla hebt zal dat best meevallen ^^ Of familieleden die elkaar niet kunnen uitstaan en allemaal tevreden gehouden moeten worden.
indigo
indigo is offline
Citaat:
Tja het hangt er een beetje vanaf wat je wilt natuurlijk. Maar locatie, diner/catering, gastenlijst, uitnodiging, kleding, ringen, band/muziek. Ik zou het allemaal niet al te ingewikkeld maken geloof ik. Althans, een half jaar van tevoren beginnen leek mij wel zat .
Oud 20-03-2013, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Ik moet ook nadenken over kleding voor de bruiloft van die vriendin. Ik heb een hele mooie rode jurk maar ik twijfel of die niet te opvallend is .
Ik heb al duizend jurken bijna gekocht voor de bruiloft van m'n beste vriendinnetje, maar het is pas over een jaar dus ik moet me inhouden van mezelf. Een trouwjurk uitzoeken gaat helemaal een drama worden
Oud 20-03-2013, 21:08
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou, tegenwoordig is zuiver katoen luxer dan iets anders ^^ Is ook wel een ramp om kreukvrij te houden dan. Maar katoen is wel tof.
Daar zeg je me wat, maar het is zo'n plain stofje, snap je? Het straalt geen luxe uit, bedoel ik meer.

En hij is maar 95 euro
Oud 20-03-2013, 21:08
indigo
indigo is offline
Haha . Ik heb deze jurk via marktplaats gekocht omdat ik 'm zo mooi vond en toen had ik er nog geen bestemming voor, maar misschien is het wel een goede voor de bruiloft (die is dus over een paar maanden). Misschien iets erover zodat het niet al te rood is. En tegen de kou.
Oud 20-03-2013, 21:09
Verwijderd
ik heb eindelijk een brief gekregen van de vervolgopleiding.
Verwijderd
En ik bedenk me net dat die jurk wel echt superideaal is als ik ooit Sirrus weer Sirra laat worden! Ik had een zwartwitgestreepte Victoriaanse bustledress op het oog, maar om dat te laten maken, met onderrokken en corsetten, pfoe... Dit zou ik best nog zelf kunnen presteren met heel veel oefenen! Of zal in ieder geval goedkoper zijn om te laten maken!
indigo
indigo is offline
Jeee goedzo Sadye! Wat voor opleiding is het?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Tja het hangt er een beetje vanaf wat je wilt natuurlijk. Maar locatie, diner/catering, gastenlijst, uitnodiging, kleding, ringen, band/muziek. Ik zou het allemaal niet al te ingewikkeld maken geloof ik. Althans, een half jaar van tevoren beginnen leek mij wel zat .
Dan nog; het is niet alsof het rocketscience is ofzo. Maar goed, misschien is mijn mening wat gekleurd omdat ik wat "ervaring" heb met opzetten van evenementjes
Oud 20-03-2013, 21:10
indigo
indigo is offline
Werd het stiekem toch bijna een bruiloftstopic, sann .
Verwijderd
Citaat:
Daar zeg je me wat, maar het is zo'n plain stofje, snap je? Het straalt geen luxe uit, bedoel ik meer.

En hij is maar 95 euro

Goed dat ik geen geld heb anders was ze nu besteld.
Verwijderd
Citaat:
Werd het stiekem toch bijna een bruiloftstopic, sann .
Hahaha ja nogal Nou ja, eigen schuld dikke bult.
Oud 20-03-2013, 21:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ha gaaf, er moeten meer mensen meedoen
Ik kom nooit op onzin. Onzin is eng
Verwijderd
Citaat:
Jeee goedzo Sadye! Wat voor opleiding is het?
juridisch.
Verwijderd
Citaat:
Onzin Shopping Queens is een zachte veilige haven vol vrouwen. En betercore die dames in lingerie post. Echt Helemaal niet eng. Klaverhap post er ook
Oud 20-03-2013, 21:13
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1874828 :crnaaronzinlok:
Carn
Carn is offline
Citaat:
Onzin is eng
Gelukkig is DK altijd een warm bad vol sociofobe en/of chronisch zieke mensen
Verwijderd
Ik had weg moeten blijven op die site
indigo
indigo is offline
Juridisch wat dan precies? Als je het niet wil zeggen is het ook goed hoor .

Zal ik een verhuizer inhuren voor mijn verhuizing of zelf een busje huren en alles sjouwen en regelen? Scheelt maar iets van 50 euro. En ik ben bang dat in zo'n busje wat je zelf rijdt niet alles gaat passen .
MMollie
MMollie is offline
Citaat:
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Goed dat ik geen geld heb anders was ze nu besteld.
Ja, begrijp je

Reminds me, ik moet nog geschikte kleding opzoeken voor morgen, want dan krijg ik mijn 'lintje'. Het moet niet te opvallend zijn, maar wel leuk. En ik moet het ook gewoon naar school aan kunnen, want ik ga er direct uit school naartoe

Regels voor berichten