Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
deze: ![]() |
![]() |
|
Meestal scheelt 't een hoop leeswerk.
Oh ja, effe lekker klagen: Hoewel mijn tentamen van net goed leek te gaan ben ik nu kkmoe en moet ik voor morgenochtend 10 uur nog 2 tentamens leren en 2 essays schrijven...en vanochtend dacht ik 'zozo, huisgenote is vroeg weg. lekker zingen in de keuken!' en toen kwam ze ineens terug met haar Amerikaanse vriend die ze net van het vliegveld had gehaald en toen stond ik daar in m'n hemdje met de muziek keihard aan en toen had ik een heel ongemakkelijk 'uuh, hallo, lang niet gezien, hoe is't met jou, heheh'-gesprek en nu kijk ik er zeer tegenop om niet alleen thuis te zijn en om een steeds ondergespetterde WC te hebben. ![]()
|
Verwijderd
|
Trimm, ik vind dat je goed bezig bent met je studie enzo.
![]() //Ik vind het zo naar om te zien hoe verdrietig mijn wederhelft is om zijn neef. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Mijn schoonzusje is al anderhalve week ziek. Ze dachten dat het 'gewoon' keelontsteking was, maar de antibiotica hielpen niet. Vandaag terug naar de huisarts, meteen naar het ziekenhuis doorgestuurd, ze had een dik abces in haar keel
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|