Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2013, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Ik moet naar de dokter niet té enthousiast worden he!
Oh hihi, ga je dan als je terug bent ook weer naar bed?
Advertentie
Oud 27-03-2013, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Met je clue.

Dat ligt niet aan het tijdstip, ik voel me prima je hoeft het alleen niet zo te vertellen alsof ik debiel ben.
Iemand die ervaring heeft met het uit elkaar halen en in elkaar zetten van een laptop, die weet wat de risico's zijn van het blazen van stof in de verkeerde componenten en waar die zich bevinden, iemand die kan troubleshooten als de laptop na de operatie dienst weigert. Met andere woorden; clue.

Dat je dat blijkbaar al van plan was heb ik over het hoofd gezien. Mijn oprechte excuses voor het leed dat ik hiermee veroorzaak. Maar wees vooral op je teentjes getrapt
Oud 27-03-2013, 08:26
Verwijderd
Citaat:
nein.
OK top, dan ga ik vanavond van start!
Oud 27-03-2013, 08:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh hihi, ga je dan als je terug bent ook weer naar bed?
Dat dan ook weer niet, het is een half uur op de brommer
Citaat:
Iemand die ervaring heeft met het uit elkaar halen en in elkaar zetten van een laptop, die weet wat de risico's zijn van het blazen van stof in de verkeerde componenten en waar die zich bevinden, iemand die kan troubleshooten als de laptop na de operatie dienst weigert. Met andere woorden; clue.

Maar wees vooral op je teentjes getrapt
Ja no shit. Daar ben ik toch mee bezig!

Hahahahahaha pot ketel
Oud 27-03-2013, 08:29
Verwijderd
Oeh, dan zou ik inderdaad ook te wakker zijn om nog te gaan slapen. Ik moet ook nog naar de dokter maar ben in beetje in dilemma of ik biet zal wachten tot na we verhuisd zijn
Oud 27-03-2013, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Hahahahahaha pot ketel
Ik ben niet op mijn teentjes getrapt hoor Ik verbaasde me er alleen over dat je mijn posts op die manier interpreteert en legde uit wat ik precies met 'clue' bedoel omdat voor mijn gevoel jij dat interpreteerde als dat jij clueless bent in deze context en daar aanstoot aan nam
Oud 27-03-2013, 08:34
Verwijderd
En vis stoven in witte wijn is echt lekker
Oud 27-03-2013, 08:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was nogal gestrest over wat ik allemaal moest doen vandaag. Dus heeft The Universe gezorgd voor een volle blaas op de vroege ochtend en een zieke psych. Ineens heb ik drie uur extra
Oud 27-03-2013, 08:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oeh, dan zou ik inderdaad ook te wakker zijn om nog te gaan slapen. Ik moet ook nog naar de dokter maar ben in beetje in dilemma of ik biet zal wachten tot na we verhuisd zijn
Als het niet boeiend is, wacht je toch even
Citaat:
Ik ben niet op mijn teentjes getrapt hoor Ik verbaasde me er alleen over dat je mijn posts op die manier interpreteert en legde uit wat ik precies met 'clue' bedoel omdat voor mijn gevoel jij dat interpreteerde als dat jij clueless bent in deze context en daar aanstoot aan nam
Voor de verandering?

En aight, dan ga ik ervan uit dat je mij niet clueless noemde, ookal kwam dat zo over!
Citaat:
En vis stoven in witte wijn is echt lekker
Meh, het klinkt niet als iets voor mij.

Zit aan de brinta, niks te eten in huis (dat vult)
Oud 27-03-2013, 08:47
Verwijderd
Ik weet niet zo goed of het boeiend is maar ik de k dat ik nog maar even wacht.
Oud 27-03-2013, 08:52
Verwijderd
goeiemorgen.

ik kom er net achter dat ik morgen naar school moet.
Oud 27-03-2013, 08:53
Verwijderd
Matje is wel handig. Net bij de Action gescoord: yogamatje voor 4,- gewichtjes voor 2,69 woooo
Oud 27-03-2013, 08:53
Verwijderd
Citaat:
OK top, dan ga ik vanavond van start!
Gezellig
Oud 27-03-2013, 08:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, ik ga nog wat laatste dingetjes doen en dan op mijn brommer de kou in. Tschusski!
Oud 27-03-2013, 09:12
Verwijderd
Citaat:
ik kom er net achter dat ik morgen naar school moet.
Jij moet normaal niet elke dag naar school?
Oud 27-03-2013, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Matje is wel handig. Net bij de Action gescoord: yogamatje voor 4,- gewichtjes voor 2,69 woooo
Hoe zwaar zijn jouw gewichtjes? Zo even naar de Action!!!
Oud 27-03-2013, 09:16
Verwijderd
Citaat:
1 kilo. Je mag van Jillian 1 of 2 kilo!
Oud 27-03-2013, 09:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dan moet ik die extra tijd natuurlijk niet gaan VERKWANSELEN door alleen een beetje te internetten. AN DIE ARBEIT
Oud 27-03-2013, 09:30
Verwijderd
Citaat:
2.69 wtf
Oud 27-03-2013, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Voor de verandering?
Nou zeg

Citaat:
En aight, dan ga ik ervan uit dat je mij niet clueless noemde, ookal kwam dat zo over!
Nou ja, ik denk wel dat je dat soort dingen beter kan uitbesteden. Maar niet op een vervelende, denigrerende manier hoor. Ieder zijn of haar kwaliteiten

Citaat:
Meh, het klinkt niet als iets voor mij.

Zit aan de brinta, niks te eten in huis (dat vult)
Probeer het eens! Superzachte vis en de zeer lichte wijnsmaak is echt zó goed met bijvoorbeeld kabeljauw
Oud 27-03-2013, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me nog wel herinneren dat ik in mijn jeugdige enthousiasme een dumbellset heb gekocht van in totaal ongeveer 40 kilo. Dat was tricky business op de fiets, daar had ik duidelijk niet goed over nagedacht.
Oud 27-03-2013, 10:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Je speelt geen blanco karakter, je speelt Link .
Nee, Link is de default name, welke je in bijna alle Zelda-games kan aanpassen. Verder heeft het karakter zelden iets van een dialoog.
Oud 27-03-2013, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Nee, Link is de default name, welke je in bijna alle Zelda-games kan aanpassen. Verder heeft het karakter zelden iets van een dialoog.
Dan noem je Link 'Fred Spekvet', maar dan nog speel je Link En geen dialoog hebben pleit dus juist voor categorie 'adventure'
Oud 27-03-2013, 10:07
Carn
Carn is offline
Maar als RPG definieert als "D&D aan een tafel met dobbelstenen en een dungeon master true kvlt!" dan blijft er weinig over ja, maar dat is dan natuurlijk ook een definitie van niets.
Oud 27-03-2013, 10:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dan noem je Link 'Fred Spekvet', maar dan nog speel je Link En geen dialoog hebben pleit dus juist voor categorie 'adventure'
Nee, Link is een proxy van/voor de speler; Link is een rol; Link is zelf geen personage. Bij een adventure zou het karakter juist wel dialoog hebben die het plot vooruit helpt, nu is het ambigu voor de speler.
Oud 27-03-2013, 10:09
Carn
Carn is offline
Dark Souls is ook een goed voorbeeld; dat is een RPG pur sang, ook al is de gameplay actie-georienteerd.
Oud 27-03-2013, 10:11
Verwijderd
Nee, ik heb 't over dialoog, non-lineairheid, morele afwegingen met consequenties, moeilijke puzzels, raadsels, etcetera. Het D&D-gebeuren moet je slechts zien als framework; hoe dat verder aangekleed wordt laat ik in het midden. Dat kan net zo goed in een videogame; zie bijvoorbeeld Baldur's Gate, Dragon Age: Origins, Fallout of Planescape Torment. Of zelfs iets als de engine van NWN1 met custom made content waarbij hack & slash niet echt van belang is. Dát beschouw ik als échte RPG's.
Oud 27-03-2013, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Nee, Link is een proxy van/voor de speler; Link is een rol; Link is zelf geen personage. Bij een adventure zou het karakter juist wel dialoog hebben die het plot vooruit helpt, nu is het ambigu voor de speler.
Nah, dit vind ik hetzelfde als Leonardo van de Turtles kiezen en 'm 'Harry Witkamp' noemen.
Oud 27-03-2013, 10:19
Carn
Carn is offline
Tja, dat zit ook allemaal in Zeldagames; misschien soms wat meer en soms wat minder; maar dat maakt het niet opeens geen RPG lijkt me. Het is maar net hoe je die elementen definieert; games als Fallout en Dragon Age kan je ook prima omschrijven als niet lineair, ze hebben namelijk vooral illusions of choice (alles met een plot is niet lineair, je komt altijd uit op vooraf bepaalde endpoints). In welke gameplayvorm het is (hack n slash, puzzeltjes, exploration etc) heeft er verder ook niet veel mee te maken.
Oud 27-03-2013, 10:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nah, dit vind ik hetzelfde als Leonardo van de Turtles kiezen en 'm 'Harry Witkamp' noemen.
Dat ligt dan meer aan je perceptie van Link lijkt me. Het karakter is een 'Chosen one' in een bepaalde setting (game) die het slechte moet bestrijden; er zijn dus ook meerdere Links.
Oud 27-03-2013, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Tja, dat zit ook allemaal in Zeldagames; misschien soms wat meer en soms wat minder; maar dat maakt het niet opeens geen RPG lijkt me. Het is maar net hoe je die elementen definieert; games als Fallout en Dragon Age kan je ook prima omschrijven als niet lineair, ze hebben namelijk vooral illusions of choice (alles met een plot is niet lineair, je komt altijd uit op vooraf bepaalde endpoints). In welke gameplayvorm het is (hack n slash, puzzeltjes, exploration etc) heeft er verder ook niet veel mee te maken.
Natuurlijk is er 'n plot in die games. Een mysterie dat zich heel langzaam ontrafelt naarmate je X of Y doet. De term 'illusion of choice' ken ik en onderschrijf ik, maar genoeg dingetjes die níet in de categorie 'illusion of choice' vallen in de games die ik opnoemde. En natuurlijk heeft 't wel met gameplay te maken; een storydriven verhaal spelen is héél wat anders dan een dungeondriven verhaal. Dit onderscheid is heel sterk aanwezig in de foundry van NWN1. Maar als je dat niet gespeeld hebt kan ik me voorstellen dat je dit niet één-twee-drie begrijpt -- en dat bedoel ik niet als autoriteitsargument hoor, begrijp me niet verkeerd. Juist wat RPG voor mij RPG maakt zit namelijk niet zozeer in combat of goed versus slecht (integendeel zelfs) maar in een goed verhaal, interessante NPC's met goede verhalen. Goede implementatie van alignment (wat vréselijk moeilijk is, met name voor evil characters). Dialoogmogelijkheden tot je scheel ziet en die ook wezenlijk verschil maken in de uitkomst. Reacties van henchmen op jouw acties al naar gelang alignment en keuzes. Er zijn modules te vinden waarbij je echt moet uitzoeken wat je doel überhaupt is, je zélf aantekeningen moet maken en waarbij je ook moet filteren welke informatie relevant is voor het nog te definiëren en op te lossen mysterie. Dat is toch heus een heel andere categorie.

Maar wat ik al zeg; het is een nondiscussie. Voor mij is Zelda geen RPG maar een adventure. Voor jou wel. We gaan niet nader tot elkaar komen hierin, vrees ik, dus een agree to disagree lijkt me de meest bevredigende oplossing
Oud 27-03-2013, 10:36
Verwijderd
Onze lift wordt pas "ergens deze week" gemaakt
Oud 27-03-2013, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Oh wauw, kan je gewichtjes kopen bij de Action ja?
Oud 27-03-2013, 10:38
Verwijderd
Stefenootje
Oud 27-03-2013, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Oh wauw, kan je gewichtjes kopen bij de Action ja?
Mja was wel een folderactie, volgens mij van vorige week. Dus op = op. De Action hier in de straat had ze al niet meer, ik moest er KILOMETERS voor fietsen.
Doe je ook mee shredden?
Oud 27-03-2013, 10:40
Carn
Carn is offline
ik vind de Zelda games "RPG-light"s Maar wel zeker RPGs
Oud 27-03-2013, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Mja was wel een folderactie, volgens mij van vorige week. Dus op = op. De Action hier in de straat had ze al niet meer, ik moest er KILOMETERS voor fietsen.
Doe je ook mee shredden?
Wat is shredden?

En: de waterdruk hier doet heul raar. Alle kranen in huis en de douche spuiten en haperen als een malle.
Oud 27-03-2013, 10:47
Verwijderd
Zie paar posts terug. Ik ga zo denk ik nog maar een keer..onder het mom van elke gelegenheid aangrijpen. Kind 1 maar even voor de tv zetten en kind 2 naar bed
Oud 27-03-2013, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Kind 1 maar even voor de tv zetten
Laat het Viva maar niet horen
Oud 27-03-2013, 10:48
Verwijderd
Oei, een overlijdensadvertentie zegt: De "beste papa" van Kind A, Kind B en Kind C. Ik vind de aanhalingstekens een beetje.... misplaatst.
Oud 27-03-2013, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Laat het Viva maar niet horen
Oud 27-03-2013, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Iemand die ervaring heeft met het uit elkaar halen en in elkaar zetten van een laptop, die weet wat de risico's zijn van het blazen van stof in de verkeerde componenten
Die risico's lijken me vrij duidelijk.
Shit might not work anymore.

In het verlengde, nieuw laptopje.
Nouja, 'je'...
Oud 27-03-2013, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Wat is shredden?
Zakk Wylde is er een master in
Oud 27-03-2013, 10:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hee Stef!

Ik heb al eerder zo'n Shred topic gezien, maar ik denk dat ik dat echt niet uithou. Ik heb gisteren iets van nerdfitness geprobeerd en alleen bij de warming up al wilden m'n benen niet meer en was ik zo buiten adem dat het serieus pijn deed om te ademen. eeeh, niet tof.
Oud 27-03-2013, 11:01
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben net bij mijn stage langs geweest om mijn stagecontract te laten tekenen, maar ik stond niet in de stagemap en nu moet ik morgen terugbellen voor de persoon die over de stages gaat En nu ben ik bang dat mijn stage niet door gaat. Wat raar zou zijn, want ze hebben me 10 maanden geleden (aan het einde van de stage die ik toen daar liep) al in de stagemap geschreven... Hier wordt ik een beetje zenuwachtig van
Oud 27-03-2013, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Hee Stef!

Ik heb al eerder zo'n Shred topic gezien, maar ik denk dat ik dat echt niet uithou. Ik heb gisteren iets van nerdfitness geprobeerd en alleen bij de warming up al wilden m'n benen niet meer en was ik zo buiten adem dat het serieus pijn deed om te ademen. eeeh, niet tof.
Was ik ook bang voor. Maar iedereen zegt dat je heel snel vooruitgaat. Mijn conditie is ook echt 0,0 en ik stortte niet eens piepend ter aarde. Wel bijna maar dat moet ook.
Oud 27-03-2013, 11:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou ja, klaverhapje, ik ben flink aanzienlijk zwaarder dan jij en mijn conditie is echt belachelijk slecht.
Maar ik vond 't vooral kut dat mijn longen er zo'n moeite mee hadden. Shit jong, das niet te bedoeling! Maar goed, mss ga ik het wel eens proberen.
Oud 27-03-2013, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, klaverhapje, ik ben flink aanzienlijk zwaarder dan jij en mijn conditie is echt belachelijk slecht.
Maar ik vond 't vooral kut dat mijn longen er zo'n moeite mee hadden. Shit jong, das niet te bedoeling! Maar goed, mss ga ik het wel eens proberen.
Dat is dan toch juist een reden om het te willen verbeteren? En: alle begin is moeilijk.
Oud 27-03-2013, 11:29
Verwijderd
Gewoon blijven proberen en dan kan je steeds meer en meer en meer en dat is stiekem heel verslavend
Oud 27-03-2013, 11:34
Verwijderd
Ik heb net ook geshred! En ik was er een beetje bang voor maar het viel me niet tegen!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten