Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2013, 22:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
oh ik dacht dat ze ook meetelden als dorpelingen en dat de dorpelingen dan gewonnen hadden. dat de geliefden alleen wonnen als ze met zn 2en overbleven.
ehm... nee
Oud 26-03-2013, 22:07
tuttebel
tuttebel is offline
suerp vind ik trouwens een nuttige speler, met theorieen die tot nu toe vaak juist blijken te zijn. ik vind spelers die nauwelijks iets zeggen dan veel verdachter overkomen.
Oud 26-03-2013, 22:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Omdat ik me niet kan voorstellen dat de Cupido een newbie geliefde zou maken stem ik traditiegetrouw maar weer op Buerp
Ik vind dan eigenlijk dat ßuerp wel extreem veel risico neemt voor een geliefde.

Citaat:
In 11 minuten maar liefst, maar eerlijk is eerlijk, die posts van Buerp waren me al opgevallen
Haha, ja, die redenatie volg ik wel.
Oud 26-03-2013, 22:09
Verwijderd
Citaat:
suerp vind ik trouwens een nuttige speler, met theorieen die tot nu toe vaak juist blijken te zijn. ik vind spelers die nauwelijks iets zeggen dan veel verdachter overkomen.
Jeetje Tut De geliefden moeten er 1 partij uitspelen, de geliefden of de wolven. Als de wolven eruit liggen (met wellicht nog maar 1 te gaan) hebben ze dus gewonnen.
Oud 26-03-2013, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dan eigenlijk dat ßuerp wel extreem veel risico neemt voor een geliefde.

Haha, ja, die redenatie volg ik wel.
Buerp die lief en zacht een weerwolfspelletje zou spelen zou nogal opvallen nietwaar?
Oud 26-03-2013, 22:12
Verwijderd
Oh en ik wil de wolven ook even oproepen mee te denken wie de geliefden kunnen zijn, wolven én dorpelingen moeten nu de geliefden eruit hebben willen ze winnen, dus een kort verbond is op z'n plek.
Oud 26-03-2013, 22:14
Verwijderd
Zo dat waren weer een miljoen posts Nu slapen, om half 6 gaat de wekker.
Oud 26-03-2013, 22:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Buerp die lief en zacht een weerwolfspelletje zou spelen zou nogal opvallen nietwaar?
Hmja, daar heb je ook gelijk in, maar dan is het toch een paar keer behoorlijk kiele kiele voor ze geweest

Citaat:
je neemt het wel erg voor hem op...
Oud 26-03-2013, 22:15
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Jeetje Tut De geliefden moeten er 1 partij uitspelen, de geliefden of de wolven. Als de wolven eruit liggen (met wellicht nog maar 1 te gaan) hebben ze dus gewonnen.
sorry HOOR ik zit er niet zo in! ok dan gaan we op geliefden-jacht, I see your point!

ik heb niet echt verdachten qua verliefden, ik denk dat ik toch weer op maaike ga vanwege afwezigheid en hopelijk is ze een stille wolf of een geliefde.
Oud 26-03-2013, 22:16
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Hmja, daar heb je ook gelijk in, maar dan is het toch een paar keer behoorlijk kiele kiele voor ze geweest

je neemt het wel erg voor hem op...
pfff dan wil ik suerp er wel mee uitstemmen, kan ik jullie daar dan mee gerust stellen?
Oud 26-03-2013, 22:18
tuttebel
tuttebel is offline
ik lees morgen wel weer verder, moet nu echt douchen en naar bed. welterusten!
Oud 26-03-2013, 22:30
Maaike.
Maaike. is offline
Excuses voor mijn nogal grote afwezigheid de afgelopen dagen (heel weekend op zaterdagochtend na geen computer in de buurt gehad en gister en vandaag overgewerkt tot laat. Als ik dit van tevoren had geweten had ik sowieso niet meegedaan aan het weerwolfspel. Sorry iedereen, ik snap jullie hier niks aan hebben en dat het ontzettend irritant is!)

Ik ga nu even lezen wie er allemaal uitliggen en wat er gebeurd is, ik ben iig een beetje verbaasd dat Suerp er nog inzit omdat hij me voor de wolven en eigenlijk ook voor de dorpelingen een bedreigend actieve speler lijkt. (Zoals Vowel eerst, die er dus ook snel uitlag)

Brb!
Oud 26-03-2013, 23:59
ßuerp
ßuerp is offline
Kan nu niet uitgebreid typen, dus reageer morgen op alles. Dus alvast beknopt:

Sann, ge zijt een smiecht. Tuttebel, waarom probeer je mij erin te luizen? Doen alsof wij geliefden zijn, maar dan ben ik wel degene die eruit moet van ons twee?
Ennem ik stem op Maaike.
En jongens, doe eens een keer verstandig en stem lekker niet op mij.
Oud 27-03-2013, 00:31
Maaike.
Maaike. is offline
Ik heb deze post al topic-lezend gebruikt om dingen voor mezelf op een rijtje te zetten, zie onderstaande lijst ;x

Deelnemers:
1. Quintiano -stille speler
-geeft te laat een eenzame stem door
-eerder aan de hanglijst ontsnapt en daarna niet meer in de picture gekomen, zowel qua eigen posts als verdachtmakingen

3. Lusi - weinig echt spelinhoudelijke posts

5. Drukknoopje - stille speler, geen enkel idee/onderbuikgevoelens qua functie

9. Martiño
-lijkt me sowieso iemand mét echte stem, ik vind zijn restaurant-post overtuigend genoeg overkomen
Lijkt me sowieso dus geen wolf, alhoewel verrader nog zou kunnen.
10. Tuttebel
- twee keer verkeerd gestemd hoewel niet per sé zonder slechte reden, maar door postgedrag heb ik ergens het idee dat ze de verrader zou kunnen zijn. Of misschien júíst een van de geliefden, aangezien ze twee keer niet lijkt te begrijpen waarom geliefdenjacht nu een goed idee is
11. .Sann - ik denk dat we wel uit kunnen sluiten dat .sann geliefde met iemand is, omdat ze iedereen erin mee (probeert te) krijgen op geliefdenjacht te gaan. Misschien ook wel een slimme wolven-afleidingsmaneuvre?
12. Maaike.

14. ßuerp - Schreeuwlelijk maar tot nu toe erg juist gestemd, hierdoor wel vreemd dat de wolven 'm niet verorberen

15. MMollie - newbie en zou wmb nog steeds goed wolf kunnen zijn

Nog in het spel:
- 2 wolven
- verrader
- ziener
- wolfsbane
- cupido
- 3 dorpelingen

Buerp lijkt me een good guy, misschien geliefde met een wolf en zodoende door z'n lover in leven gehouden?

Ik vind de keuzes van de wolven best een beetje opmerkelijk, omdat Uomi niet echt overkwam als bedreiging en LP eigenlijk ook niet (al was zij uiteindelijk een erg goede keus/lucky guess natuurlijk)
Ergens is dit wel een slimme keuze omdat wij als dorpelingen weinig informatie hieruit kunnen halen, omdat de opgegetenen niet erg veel hints of verdachtmakingen hebben gemaakt waar op voortgeborduurd kan worden.
Het zou me verder hierdoor verder niets verbazen als er een wolf-geliefde in het spel zit, die de aandacht dus tot nu toe goed van zijn/haar wederhelft weet af te leiden.

(Wat gebeurt er eigenlijk als de geliefden allebei wolf zijn? Dan zouden ze in dit specifieke spel al gewonnen hebben toch, omdat de andere wolf al dood is?)

Ik bedenk me nu dat ik(/we?) cupido enigszins ben vergeten. Ik ga nu slapen maar morgen nog even kijken of me nog iets opvalt; iemand die de aandacht van bepaalde spelers afhaalt oid

Ik ga ook nog even kijken hoe het stemgedrag van spelers past bij mijn verdenkingen tot nu toe, daar was ik halverwege mee maar ik ben nu echt te moe om nog verder te gaan.

Maar nu slapen
Oud 27-03-2013, 00:38
Maaike.
Maaike. is offline
Oh ik ben er trouwens dus nog niet uit over op wie ik ga stemmen Morgenochtend heb ik sowieso nog wel tijd dus ik denk er voor nu nog over na
Oud 27-03-2013, 06:32
ßuerp
ßuerp is offline
Gvd, ik verdenk iedereen.
Maar .sann die nu inene actief op zoek gaat naar de geliefden; kan me herinneren dat Paranoïde en ik ook zo ongeveer speelden en toen wonnen als geliefden..Sann is iig niet pluis. Vanaf het begin al een heksenjacht op me, en het lijkt wel dit keer te gaan lukken allemaal. Ze speelt veel te charmant vi.d ik.
Oud 27-03-2013, 06:43
Verwijderd
Hahaha ik weinig spelinhoudelijke posts? lees het topic nog maar een keer. Tering.

Ik zit nu in de trein dus ik ga later mijn punten uiteen zetten.
Oud 27-03-2013, 06:51
Verwijderd
Alvast kort mijn punten: quintiano's ontsnapping staat me nog steeds bij, dat zou handig samenwerken kunnen zijn geweest (wolven/verrader of geliefden/cupido), Maaike wordt genoemd maar is gewoon een luie speler, Soija krijgt door geschreeuw véél teveel lof en heeft nauwelijks iets bereikt (zie eerdere post), tuttebel stemt eerst veilig alleen en bij commentaar veilig schapend, martino heeft geen feitjes te noemen maar zit me.niet helemaal lekker, mollie en drukknoopje zijn ronduit irritant met hun hangmemaarop, maar irritant is nu niet meer genoeg.

Ik neig nu naar Q of tuttebel. Ik werk ze beide straks verder uit.
Oud 27-03-2013, 07:03
Verwijderd
Ik vind het nog steeds vreemd dat de wolven ßuerp links laten liggen, niet voor het eerst. Daar moet toch wel een reden voor zijn, en niet eentje die in ons voordeel is. Ook vind ik het vreemd dat tuttebel zo warm is naar ßuerp toe. Opmerkelijk ook dat ßuerp Sanne als verdacht beschouwt door vermeende 'activiteit' jegens de geliefden, ook hier claimt hij weer een 'heksenjacht' op zijn persoontje terwijl er toch reden is voor de nodige vraagtekens her en der.

Ik twijfel tussen ßuerp en Tuttebel.
Oud 27-03-2013, 07:40
Verwijderd
Oh en de rest valt niet zozeer buiten schot, maar eh, ain't got shit on them.
Oud 27-03-2013, 09:22
tuttebel
tuttebel is offline
zoals het er nu uitziet zal ik misschien moeten gaan stemmen uit lijfsbehoud dus ik houd al mijn opties open. Lusi, Q, Maaike, Martino en Sann vinden mij verdacht, misschien wel meer mensen nog.
Ik verdenk dat de geliefden en/of wolven hier tussen zitten. Ik vind dat Lusi erg fel reageert telkens, ik weet niet of ze altijd zo post, maar ik vind het verdacht. Maaike vind ik nog steeds verdacht, Sann nu ook steeds meer (als geliefde, niet zo zeer als wolf).
Daarnaast vind ik Suerp ook nog verdacht.

Drukknoopje en Q vind ik verdacht stil. Wie mis ik nog? Martino en Mmollie vallen me niet echt op, noch in negatieve noch positieve zin, dus dat kan ook alle kanten nog op.

Dus iedereen is verdacht
Oud 27-03-2013, 09:30
Spelleider
Spelleider is offline
Hallo liefjes! Excuses voor het ontbreken van het verhaal gisteravond , ik had totaal geen inspiratie en ik moet nog steeds even bedenken hoe ik Uomi eruit schrijf . Vanavond komt de uitslag misschien een half uur tot uurtje later, omdat ik om 7 uur nog een training heb. Ik ga uiteraard dan wel zo snel mogelijk naar huis om de uitslag voor jullie te posten en dan krijgen jullie wederom een wat groter verhaal!
Oud 27-03-2013, 09:55
Verwijderd
Waarom vind je Maaike. verdacht, tuttebel? En waarom noem je ßuerp zo als laatste, niet in de opsomming? Gevalletje 'Oeps, vergeten, laat ik mijn geliefde ook nog snel even noemen!'
Oud 27-03-2013, 10:22
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Waarom vind je Maaike. verdacht, tuttebel? En waarom noem je ßuerp zo als laatste, niet in de opsomming? Gevalletje 'Oeps, vergeten, laat ik mijn geliefde ook nog snel even noemen!'
Omdat Maaike stil is, dit heb ik hiervoor ook al een keer uitgelegd.
En ik noem buerp niet als laatste ik vind dat je me op een rare manier aanvalt dus dat maakt jou weer verdacht , omdat je probeert de aandacht op mij te vestigen.

Ik heb al eerder gezegd en zal het nog eens herhalen, als het jullie blij maakt stem ik op buerp, daar heb ik absoluut geen probleem mee omdat het mijn geliefde niet is.
Oud 27-03-2013, 10:37
Verwijderd
Oh je hebt gelijk, ik las je post verkeerd

Maar nog steeds vind je je affectie naar ßuerp vreemd
Oud 27-03-2013, 10:38
ßuerp
ßuerp is offline
Nou, dan stem ik op tuttebel.
In de trein nu, reageer thuis uitgebreid.
Oud 27-03-2013, 11:10
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Hahaha ik weinig spelinhoudelijke posts? lees het topic nog maar een keer. Tering.

Ik zit nu in de trein dus ik ga later mijn punten uiteen zetten.
Dat regeltje is verkeerd bij jou komen te staan, want het klopt inderdaad niet Sorry, hoorde bij Q.

Er wordt getwijfeld tussen Buerp en tuttebel en Q.
Van hen drieën vind ik tot nu toe Q het meest verdacht, ervaren speler maar nu erg op de achtergrond steeds. Ik stem voor nu dus op hem, maar heb vanavond nog tijd om het evt aan te passen.
Oud 27-03-2013, 11:16
Verwijderd
Waarom ben ik verdacht? En waarom schrijf je 'Er wordt getwijfeld'..? Jij en wie twijfelen precies?
Oud 27-03-2013, 11:34
Maaike.
Maaike. is offline
Lusi twijfelt tussen Q en tuttebel, jij tussen Suerp en tuttebel enz. Dat bedoelde ik ermee
Samen met Sann zijn dat ook de mensen die ik het meest verwacht vind en waar ik dus op zou stemmen, en aangezien je een ervaren speler bent maar tot hiervoor niet erg actief verdenk ik jou ervan een terughoudende wolf te zijn. Als jij (of iemand anders) argumenten heeft om toch op een ander te stemmen dan ga je gang
Oud 27-03-2013, 11:35
tuttebel
tuttebel is offline
ik weet dat veel mensen nog niet gezegd of ze werkelijk ook stemmen op degene die ze verdacht vinden, maar ik vind het wel handig voor een overzicht.

Lusi: Tuttebel of Q
Martino: Tuttebel (?)
Buerp: Tuttebel
Sann: Tuttebel of Buerp
Quintiano: Tuttebel of Buerp

Tuttebel: Buerp of lijfsbehoudstem

Maaike: Q (?)

Drukknoopje: ?
Mmollie: ?

Zoals het er nu uitziet gaan er erg veel mensen op mij dus dan stel ik voor (ik weet niet of dit serieus genomen wordt omdat ik al verdacht ben) dat we een tweede lijstje onder een ander vormen, zodat we hopelijk wat meer info krijgen over wolf-stemmen.
Als jullie denken dat ik geliefde ben met Buerp stel ik voor dat we onder Buerp gaan staan. Als we geliefden zijn (maar dat zijn we niet) dan maakt het toch niet uit wie er als eerste dood gaat, en zijn we geen geliefden dan heb je in ieder geval iemand dood die jullie verdacht vinden.
Oud 27-03-2013, 11:47
Martiño
Martiño is offline
Voor mij zijn er nu vier spelers die echt in de kijker staan: ßuerp, tuttebel, Maaike. en Quintiano.

Allereerst Maaike., die tot nu toe afwezig was. Ik moet zeggen dat haar post van gisternacht in ieder geval dat deels heeft opgelost, voor deze ronde zal ik haar dan maar het voordeel van de twijfel geven, ook omdat anderen meer verdacht zijn, maar ik denk wel dat als het de komende dagen niet verbetert ze vrijdag nummer 1 is op mijn lijstje.

Ook bij Quintiano wisselt mijn verdenking. Ik vraag mij af of het zijn korte lontje is dat aan het woord is dat voor onhandige uitspraken zorgt, of dat hij daadwerkelijk iets te verbergen heeft.
Bij ßuerp weet ik nog steeds niet of hij gewoon enorm irritant en goed, of gewoon slecht is. De rol die hij gespeeld heeft bij het er uitwerken van Mutant en Röps vind ik daarnaast wel duidelijk. Ondanks zijn vervelende gedrag ben ik wel geneigd om mee te gaan in zijn redenaties, hoewel hij zichzelf steeds buiten schot houdt.

Dan hebben we tuttebel, die eigenlijk pas sinds gisteren in de kijker staat. Opmerkelijk, want als je terugkijkt is zij juist een van de spelers die het stiller aan doet (wel meeposten, maar weinig inhoudelijk, hierboven zegt ze namelijk dat ze mensen verdacht vindt, maar niet waarom) en steeds veilig stemt, zoals in hangronde 2, dat is tot nu toe nauwelijks opgevallen.
Nu ze opeens in de kijker staat én we actief op zoek zijn naar de geliefden levert dat paniekerige sprongen op, eerst wil ze ßuerp veilig hebben, nu wil ze ßuerp persé ophangen. Zij is eigenlijk de enige speler waar ik op het moment echt zeker kan zijn van een verdenking, dus op dit moment ga ik mee op tuttebel.
Oud 27-03-2013, 11:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als jullie denken dat ik geliefde ben met Buerp stel ik voor dat we onder Buerp gaan staan. Als we geliefden zijn (maar dat zijn we niet) dan maakt het toch niet uit wie er als eerste dood gaat, en zijn we geen geliefden dan heb je in ieder geval iemand dood die jullie verdacht vinden.
ah, nou hier wederom een oproep om maar ßuerp eruit te hebben, en dat sterkt eerlijk gezegd mijn verdenking maar. Tenzij mij iemand kan overtuigen of het qua stemlijst beter uitkomt ga ik denk ik gewoon voor tuttebel vanavond
Oud 27-03-2013, 11:52
Martiño
Martiño is offline
Voorlopige stemlijst hangronde 4, die vind je hier: http://forum.scholieren.com/showthre...5#post33081535

Laatst gewijzigd op 27-03-2013 om 12:59. Reden: even opnieuw gemaakt, staat in nieuwe post
Oud 27-03-2013, 11:56
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik vind Martino een goed verhaal hebben maar ook de suggestie van tuttebel over twee lijstjes hebben, vind ik logisch klinken. Dat tweede lijstje zal dan wel onder Buerp komen, denk ik.
Oud 27-03-2013, 12:03
Martiño
Martiño is offline
Denk je dat ja? Ze zegt het zelf inderdaad. Heb je er verder nog iets over te zeggen?
Oud 27-03-2013, 12:08
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Denk je dat ja? Ze zegt het zelf inderdaad. Heb je er verder nog iets over te zeggen?
Ja dat denk ik, want er zijn veel personen die al een of meerdere keren gezegd hebben dat ze twijfelen over Buerp.
Als ik er meer over te zeggen had, had ik dat wel gedaan. Het heeft ook geen zin om iemand anders' verhaal te gaan herhalen.
Oud 27-03-2013, 12:11
ßuerp
ßuerp is offline
Dit is hoe ik de stand van zaken zie, dus ik hanteer ook deze lijst.

Nog niet bekend/zeker
Quintiano: tuttebel, ßuerp

Drukknoopje: -
MMollie: - (niet op maaike)

Tuttebel
2. ßuerp
5. Martiño
6. Lusi

Quintiano
3. Maaike

ßuerp
1. .Sann
4. Tuttebel

Laatst gewijzigd op 27-03-2013 om 12:41. Reden: Maaikes laatste post verkeerd gelezen.
Oud 27-03-2013, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Lusi twijfelt tussen Q en tuttebel, jij tussen Suerp en tuttebel enz. Dat bedoelde ik ermee
*gniffel* Nou, vooruit.

Citaat:
Samen met Sann zijn dat ook de mensen die ik het meest verwacht vind en waar ik dus op zou stemmen, en aangezien je een ervaren speler bent maar tot hiervoor niet erg actief verdenk ik jou ervan een terughoudende wolf te zijn. Als jij (of iemand anders) argumenten heeft om toch op een ander te stemmen dan ga je gang
Het is natuurlijk een beetje flauw om de n00b-card te spelen, maar zo ervaren ben ik helemaal niet; eigenlijk is dit slechts mijn tweede of derde spel. En bovendien ben ik geen goede speler, althans, zo zie ik mezelf helemaal niet

Citaat:
Ook bij Quintiano wisselt mijn verdenking. Ik vraag mij af of het zijn korte lontje is dat aan het woord is dat voor onhandige uitspraken zorgt, of dat hij daadwerkelijk iets te verbergen heeft.
Welke onhandige uitspraken bedoel je?

Citaat:
Bij ßuerp weet ik nog steeds niet of hij gewoon enorm irritant en goed, of gewoon slecht is. De rol die hij gespeeld heeft bij het er uitwerken van Mutant en Röps vind ik daarnaast wel duidelijk. Ondanks zijn vervelende gedrag ben ik wel geneigd om mee te gaan in zijn redenaties, hoewel hij zichzelf steeds buiten schot houdt.
Maar als ßuerp een braverik is, waarom houden de wolven hem dan in het spel? Zouden zijn 'goede' acties niet een dekmantel kunnen zijn, collateral damage so to speak?

Citaat:
Dan hebben we tuttebel, die eigenlijk pas sinds gisteren in de kijker staat. Opmerkelijk, want als je terugkijkt is zij juist een van de spelers die het stiller aan doet (wel meeposten, maar weinig inhoudelijk, hierboven zegt ze namelijk dat ze mensen verdacht vindt, maar niet waarom) en steeds veilig stemt, zoals in hangronde 2, dat is tot nu toe nauwelijks opgevallen.
Nu ze opeens in de kijker staat én we actief op zoek zijn naar de geliefden levert dat paniekerige sprongen op, eerst wil ze ßuerp veilig hebben, nu wil ze ßuerp persé ophangen. Zij is eigenlijk de enige speler waar ik op het moment echt zeker kan zijn van een verdenking, dus op dit moment ga ik mee op tuttebel.
Dit ben ik met je eens. Ook de dialoog met Sanne over de geliefden vind ik weird.
Oud 27-03-2013, 12:18
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik vind Martino een goed verhaal hebben maar ook de suggestie van tuttebel over twee lijstjes hebben, vind ik logisch klinken. Dat tweede lijstje zal dan wel onder Buerp komen, denk ik.
Het enige logische eraan is dat zij zo meer kans maakt om te overleven. Martino's verhaal is idd gewoon een goede. Dus als je het daarmee eens bent, moet je op tuttebel stemmen. Gelijkspel kunnen wij ons niet meer permitteren. Als de wolf geliefde is en er staat of ene wolf of een geliefde in het gelijkspel (waarvoor er toch wel een redelijke kans bestaat), dan heeft de geliefde-wolf een makkelijke keuze.
Oud 27-03-2013, 12:23
ßuerp
ßuerp is offline
@ Q, zie wat ik net post, gelijkspel moeten wij niet hebben. En ik wil best een pact met je sluiten. Stem jij op tuttebel (ja, lijfsbehoud ), dan begin ik niet meer over het feit dat ik jou gered (zou) heb(ben) de eerste ronde. Voorzover ik vind dat jij mij wat verschuldigd bent, beschouw ik daarmee die schuld afbetaald.
Oud 27-03-2013, 12:27
MMollie
MMollie is offline
Hoe we dan ook stemmen, deze ronde zal denk ik positief uitpakken. Er zijn nog 2 wolven en een verrader, grote kans dat we 1 van die 3 hebben. Dan zijn er nog de geliefden, daarmee slaan we 2 vliegen in een klap. Verder zijn er nog maar 3 gewone dorpelingen. Ziener is er ook nog, moeten we voorzichtig mee doen, enige houvast voor de dorpelingen.
Oud 27-03-2013, 12:30
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Het enige logische eraan is dat zij zo meer kans maakt om te overleven. Martino's verhaal is idd gewoon een goede. Dus als je het daarmee eens bent, moet je op tuttebel stemmen. Gelijkspel kunnen wij ons niet meer permitteren. Als de wolf geliefde is en er staat of ene wolf of een geliefde in het gelijkspel (waarvoor er toch wel een redelijke kans bestaat), dan heeft de geliefde-wolf een makkelijke keuze.
Je hebt gelijk. Met z'n allen stemmen op één persoon is de beste optie.
Oud 27-03-2013, 12:30
Verwijderd
Ik geloof niet dat je leverage ten opzichte van mij hebt, ßuerp Wel schattig dat jij jezelf dat toedicht

Ik moet nog even goed nadenken over mijn stem en het uiteindelijke stemlijstje, want ik heb het idee dat ik nog iets over het hoofd zie.
Oud 27-03-2013, 12:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dit is hoe ik de stand van zaken zie, dus ik hanteer ook deze lijst.
Ik heb teruggelezen vanaf gisteren, en ik zie sann nergens zeggen dat ze op jou stemt, en je vergeet in je eigen lijst te verwerken dat jij gewijzigd bent van maaike naar tuttebel of zie ik het nu verkeerd?

Corrigeer me gerust hoor

edit: ohja, Sann had gezegd dat ze traditiegetrouw voor ßuerp ging, true! my bad!
Oud 27-03-2013, 12:35
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik geloof niet dat je leverage ten opzichte van mij hebt, ßuerp Wel schattig dat jij jezelf dat toedicht

Ik moet nog even goed nadenken over mijn stem en het uiteindelijke stemlijstje, want ik heb het idee dat ik nog iets over het hoofd zie.
Vandaar ook "voor zover ik dat vind". En ik wilde niet gaan dreigen ofzo.
Oud 27-03-2013, 12:36
Verwijderd
Ja, ik ben de boel aan het doorspitten en ik ga nu definitief voor Tuttebel. Haar stemgedrag is echt merkwaardig, lekker de boel openhouden en in een vroege ronde alleen stemmen is nogal makkelijk. Als dat wordt genoemd denkt ze de volgende keer: oei, dat moet ik niet meer doen. Bovendien sluit ze zich echt last minute aan bij de Röpsstemmers, zou ze verrader zijn? Of een weerwolf natuurlijk. Die last minute switch is opvallend, maar ook de korte posts qua 'haha en diegene is ook stil', terwijl ze zelf ook niet al te spraakzaam is. Voelt alsof ze de aandacht van zichzelf af wil leiden. Toen ik eerder de opmerking maakte dat zo’n bewering van jeej de heks eruit heeft geen zin, was zij degene die vlak erna toch nog zo’n zelfde lege post maakte. Toen Mutant werd gehangen wachtte ze ook lekker af en noemde Mollie opvallend en verdacht. Nu is dat plots niet meer het geval? En bij het gelijkspel in diezelfde ronde was haar positie ook erg verdacht. Ook probeerde ze weer een ronde later mij in de schoenen te schuiven dat ik op mollie zou stemmen. Ze verdraaide de boel nogal. Nu ik het topic doorloop zie ik érg veel punten waarbij ik mijn twijfels heb, terwijl er gewoon heel weinig uit Q's posts en stemposities te halen valt.
Oud 27-03-2013, 12:37
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik heb teruggelezen vanaf gisteren, en ik zie sann nergens zeggen dat ze op jou stemt, en je vergeet in je eigen lijst te verwerken dat jij gewijzigd bent van maaike naar tuttebel of zie ik het nu verkeerd?

Corrigeer me gerust hoor
Ja ik zie het zelf niet als wijziging, want ik ging alles nog laten afhangen van de stemming. Maar idd, dat heb ik er niet in staan. Ja .sann zegt het ergens, maar ik ga het niet quoten, want wil niet teveel nadruk op mij vestigen in die zin.

Edit:
+ er had nog niemand ná mij gestemd.
+ verder vind ik de lijst met mogelijkheden ook belangrijk

Laatst gewijzigd op 27-03-2013 om 12:43.
Oud 27-03-2013, 12:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja ik zie het zelf niet als wijziging, want ik ging alles nog laten afhangen van de stemming. Maar idd, dat heb ik er niet in staan. Ja .sann zegt het ergens, maar ik ga het niet quoten, want wil niet teveel nadruk op mij vestigen in die zin.
nee klopt, sorry, I fucked up Ik ga het stemlijstje even opnieuw maken, mijn excuses

ugh, het is ook lastig met "ik zit nu op X" en "ik ga nu voor Y" ben duidelijk mensen
Oud 27-03-2013, 12:58
Martiño
Martiño is offline
Gecorrigeerde stemlijst hangronde 4

zowel chronologisch als opgesomd

1. .sann --> ßuerp
2. ßuerp --> Maaike.
3. ßuerp --> tuttebel
4. Maaike. --> Quintiano
5. tuttebel --> ßuerp
6. Martiño --> tuttebel
7. Lusi --> tuttebel
8. MMollie --> tuttebel
9. Maaike. --> tuttebel
10. drukknoopje --> tuttebel
11. Quintiano --> tuttebel

ßuerp
1. .sann
5. tuttebel

Maaike.
2. ßuerp

tuttebel
3. ßuerp
6. Martiño
7. Lusi
8. MMollie
9. Maaike.
10. drukknoopje
11. Quintiano

Quintiano

4. Maaike.

Laatst gewijzigd op 27-03-2013 om 15:24. Reden: + MMollie + verdenkingen/niet gestemd + Maaike. + drukknoopje + Quintiano
Oud 27-03-2013, 13:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
@ Q, zie wat ik net post, gelijkspel moeten wij niet hebben. En ik wil best een pact met je sluiten. Stem jij op tuttebel (ja, lijfsbehoud ), dan begin ik niet meer over het feit dat ik jou gered (zou) heb(ben) de eerste ronde. Voorzover ik vind dat jij mij wat verschuldigd bent, beschouw ik daarmee die schuld afbetaald.
Ik ben het met je eens dat we deze ronde gelijkspel moeten proberen te vermijden, als we dat proberen uit te lokken lopen we te veel risico. We moeten niet vergeten dat er nog geliefden, wolven én een cupido en verrader in het spel zitten die de lijsten kunnen manipuleren, eendracht maakt macht.

Regels voor berichten