Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2013, 17:59
BeYou<3
BeYou<3 is offline
jullie hebben me goed geholpen. bedankt

Laatst gewijzigd op 28-03-2013 om 14:33.
Advertentie
Oud 27-03-2013, 18:04
Verwijderd
Die kans is er ja.

En normaal dat je jaloers bent? Wie interesseert zich tegenwoordig nou nog voor wat normaal is. Wel zou ik je adviseren om lekker afstand te houden van hem en haar. Het is immers je vriendin, en als ze een leuk vriendje krijgt dien je daar blij voor te zijn.
Oud 27-03-2013, 18:06
BeYou<3
BeYou<3 is offline
ja oke.... maar het is ook zo lastig. want ik heb nu net 2 vriendjes gehad en die hebben het uitgemaakt voor haar. dus moet ik blij zijn voor haar dan?? :$ elke jongen die mij eeerst leuk vind, laat me dan weer vallen voor haar. maar ik vind hem gewn egt super. &haar bff zei tegen mij: ze doet het om je voor schut te zetten want iedereen weet dat je hem leuk vind

Laatst gewijzigd op 27-03-2013 om 18:16. Reden: beter uitleggen :P
Oud 27-03-2013, 18:25
BeYou<3
BeYou<3 is offline
dus ik moet hem op afstand houden? hoe kan je dat eigenlijk doen las het je 1e egte grote liefde is?
Oud 27-03-2013, 19:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Een "grote liefde" is wederzijds.
Oud 27-03-2013, 19:47
tomska
tomska is offline
Citaat:
dus ik moet hem op afstand houden? hoe kan je dat eigenlijk doen las het je 1e egte grote liefde is?
meestal duurt zon relatie niet langer dan een jaar (zie het voorbeeld dat je zelf gaf) als je graag met die jongen verkering wil zou ik het gewoon aan hem vragen. dan krijg je eigelijk meteen antwoord op al je vragen
Oud 27-03-2013, 22:17
Verwijderd
Citaat:
je bent 13.. wat vandaag je egte grote liefde is kan morgen je vijand zijn en overmorgen je beste vriendje en de dag daarna weer wat anders..

geniet, leef, lach, en doe niet zo serieus op die leeftijd
Oud 28-03-2013, 12:29
Verwijderd
Citaat:
ja oke.... maar het is ook zo lastig. want ik heb nu net 2 vriendjes gehad en die hebben het uitgemaakt voor haar. dus moet ik blij zijn voor haar dan?? :$
Ja. En voortaan niet zomaar verkering nemen met willekeurige jongens die je verlaten voor een ander.
Citaat:
elke jongen die mij eeerst leuk vind, laat me dan weer vallen voor haar. maar ik vind hem gewn egt super. &haar bff zei tegen mij: ze doet het om je voor schut te zetten want iedereen weet dat je hem leuk vind
Haar bff zegt dat ja? Dan is het dus niet haar bff. Verder maakt het niet zoveel uit wat zij zegt.
Citaat:
Dat is het egt niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten