Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2013, 00:17
Verwijderd
Nu het over vaders die vinden dat je moet werken gaat, dan voel ik me toch wel jong Overigens kwam ik er trouwens achter dat de meeste mensen van mijn studie waarvan ik dacht die ze ook 18 zouden zijn, al 19 of 20 waren.
Advertentie
Oud 28-03-2013, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat mijn pa me keihard voor m'n muil zou schoppen als ik zoiets tegen 'm durfde te zeggen. en ik vind ook wel dat je een klap verdient voor zo'n opmerking. Werken is goed voor je, of je nou slim bent of niet.
mijn pa ken wel tegen zulke dingen gelukkig.. dat is gewoon een vorm van communiceren van ons

en ik heb werk, alleen wel vrijwilligerswerk.. nie dat je straks denkt dat ik een luie flikker ben ofzo
Oud 28-03-2013, 00:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik laat hem ook met rust, maar om niet helemaal gek van irritatie te worden, moet ik soms even klagen en dat kan gelukkig hier.
Oud 28-03-2013, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Ik laat hem ook met rust, maar om niet helemaal gek van irritatie te worden, moet ik soms even klagen en dat kan gelukkig hier.

een glaasje coca cola doet ook wonderen
Oud 28-03-2013, 00:22
Verwijderd
Hé, jongens, zeg even hoi, ja! Ik heb behoefte aan aandacht /v-lid
Oud 28-03-2013, 00:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi Uomi, liefje waarom kan je niet slapen?
Oud 28-03-2013, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Hoi Uomi, liefje waarom kan je niet slapen?
Wat lief, Phoebe, dat je dat vraagt Alleen heb ik geen idee. Ik vind dat ik moet slapen, maar dat vind ik elke nacht en dat schiet ook niet zo heel erg op, maar vandaag al helemaal niet.
Oud 28-03-2013, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Hé, jongens, zeg even hoi, ja! Ik heb behoefte aan aandacht /v-lid

Oud 28-03-2013, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Wat lief, Phoebe, dat je dat vraagt Alleen heb ik geen idee. Ik vind dat ik moet slapen, maar dat vind ik elke nacht en dat schiet ook niet zo heel erg op, maar vandaag al helemaal niet.
volle maan effect

soms moet je pas naar bed gaan als je ogen bijna dichtflikkeren
Oud 28-03-2013, 00:26
Verwijderd
Moet ik jou eigenlijk ergens van kennen of wil je je nog even voorstellen?
Oud 28-03-2013, 00:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ga een saai boek lezen ofzo? Ik heb nooit zo'n probleem met slapen en dat ga ik nu ook doen (in mijn schone bedje), want voor mijn doen was ik er echt teringvroeg uit kusjes!
Oud 28-03-2013, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Ga een saai boek lezen ofzo? Ik heb nooit zo'n probleem met slapen en dat ga ik nu ook doen (in mijn schone bedje), want voor mijn doen was ik er echt teringvroeg uit kusjes!
Misschien ga ik een saai boek wel doen inderdaad. Het is gewoon irritant dat mijn lichaam wel 9 of 10 uur slaap wil, maar niet in slaap wil vallen. *plakt welterustenkusjes op Phoebe*
Oud 28-03-2013, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Moet ik jou eigenlijk ergens van kennen of wil je je nog even voorstellen?
Nee, je kent me niet denk ik..

wat wil je weten.. vraag maar, ik antwoord wel =D
geen vraag is gek genoeg
Oud 28-03-2013, 00:31
Verwijderd
Hoe kom je hier in godsnaam nog terecht als je 26 bent? Ik bedoel, er zijn wel meer mensen van achteraan in de twintig, maar die zijn volgens mij hier blijven hangen van toen ze wel nog scholier waren.
Verwijderd
Citaat:
Nee, je kent me niet denk ik..

wat wil je weten.. vraag maar, ik antwoord wel =D
geen vraag is gek genoeg
Je vindt jezelf dus blijkbaar ontzettend intelligent? Waarom?
Verwijderd
Citaat:
Misschien ga ik een saai boek wel doen inderdaad. Het is gewoon irritant dat mijn lichaam wel 9 of 10 uur slaap wil, maar niet in slaap wil vallen. *plakt welterustenkusjes op Phoebe*
rusten is goed, als slapen niet wil lukken, pak dan zoveel mogelijk rust. lukt het slapen uiteindelijk nog niet, sta dan op en ga een kwartiertje ff iets anders doen,,

als je een smartphone hebt, download dan White Noise http://www.apkmania.co/2013/01/white...-v473-apk.html

daar slaap ik geweldig op (ik slaap vooral lekker op blue noise)
Oud 28-03-2013, 00:32
Verwijderd
Waar verdien jij je geld mee als je niet werkt? Welke studie doe je? En hoe kom je hier terecht.
Oud 28-03-2013, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Hoe kom je hier in godsnaam nog terecht als je 26 bent? Ik bedoel, er zijn wel meer mensen van achteraan in de twintig, maar die zijn volgens mij hier blijven hangen van toen ze wel nog scholier waren.
ik zocht een forum, kwam terecht op een pagina met een lijst van allerlei nederlandstalige forums.. en heb o.a. deze aangeklikt.. andere forums waren redelijk dood.. deze leefde hard vergeleken met de rest.. dus ja.. zo is het ongeveer gekomen..
Oud 28-03-2013, 00:33
Verwijderd
Oh stefenootje ik heb even voor je vanaf post 66 alles opgeteld. Kan je morgen hiermee verder

E_Y_E 23
Little Phoebe 12
Uomi 7
Miekje* 5
Stefenootje 5
Deus ex machina 4
Noedelhap 3
Carn 2
Trimm Trabb 2
Ingegerd 2
Klaverhap 1
DonaldFuck 1
Oud 28-03-2013, 00:34
Verwijderd
Citaat:
ik zocht een forum, kwam terecht op een pagina met een lijst van allerlei nederlandstalige forums.. en heb o.a. deze aangeklikt.. andere forums waren redelijk dood.. deze leefde hard vergeleken met de rest.. dus ja.. zo is het ongeveer gekomen..
Levendig hier?
Verwijderd
Citaat:
Waar verdien jij je geld mee als je niet werkt? Welke studie doe je? En hoe kom je hier terecht.
ik leef van een wahjong uitkering, ik volg geen studie, lees vorige post
Verwijderd
Citaat:
Waarom zit je in de wahjong? En welke vorige post?
Oud 28-03-2013, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Levendig hier?
ik weet niet hoe het overdag is,, maar voor dit tijdstip is het behoorlijk levendig
Oud 28-03-2013, 00:36
Verwijderd
Tegenwoordig slaat het nergens meer op hoe ''dood'' dit forum is geworden. Vergeleken met vroegah
Oud 28-03-2013, 00:39
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1874550

Oh kijk met foto!
Oud 28-03-2013, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Waarom zit je in de wahjong? En welke vorige post?
ben op mijn 17e opgenomen geweest in een psychiatrische inrichting omdat bepaalde angsten mij wakker hielden (ik sliep maar 2 nachten in de week en was tamelijk door aan het draaien van het wakker zijn) dit zorgde ook weer voor bepaalde shit en zo ging het langzaamaan bergafwaarts.. heb ongeveer 4 jaar opgenomen gezeten, in die periode ben ik afgekeurd en kreeg ik mijn wajong uitkering,,

Laatst gewijzigd op 28-03-2013 om 01:00.
Oud 28-03-2013, 00:40
Verwijderd
Citaat:
hee allemaal,

ik ben hier gekomen via een vriendin van me en ik zag haar vandaag op dit forum en dacht joh laat ik me eens aanmelden hier

Ik ben marcel, ben 26 jaar en kom uit venray. Ikzelf produceer muziek, die jullie vast geen ruk aan vinden. Verder zijn mijn hobbies Oldskool games spelen (denk aan MS-Dos, Atari, NES en SNES games) en verder zit ik in de audio apparatuur (inkoop, verkoop en reperatie).

sinds het 4e seizoen uberfan van GTST en ik luister voornamelijk hardcore muziek (en verwante substijlen)

verder doe ik zo links en rechts nog wat vrijwilligerswerk en ben ik bezig met een website.

ik zal ook meteen ff een foto neergooien
[afbeelding]

vragen?
stel ze

Gr
Oud 28-03-2013, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Tegenwoordig slaat het nergens meer op hoe ''dood'' dit forum is geworden. Vergeleken met vroegah
facebook heeft veel activiteit overgenomen,, merkte het ook met mijn forum wat ik vorig jaar had
Oud 28-03-2013, 00:41
Verwijderd
Citaat:
ben op mijn 17e opgenomen geweest in een psychiatrische inrichting omdat bepaalde angsten mij wakker hielden (ik sliep maar 2 nachten in de week en was tamelijk door aan het draaien van het wakker zijn) dit zorgde ook weer voor bepaalde shit en zo ging het langzaamaan bergafwaarts.. heb ongeveer 4 jaar opgenomen gezeten, in die periode ben ik afgekeurd en kreeg ik mijn wahjong uitkering,,
En nu heb je daar 9 jaar na dato nog steeds last van? Zijn die angsten niet te onderdrukken of te behandelen ?
Oud 28-03-2013, 00:42
Verwijderd
owja wacht, via een vriendin van mij ben ik hierop gekomen
ik was opzoek naar een leuk forum, en zij kwam hier wel eens over de vloer, en zij zat hier wel eens op dit forum, en toen heb ik me ook maar aangemeld.

zo was het
Oud 28-03-2013, 00:42
Verwijderd
Citaat:
ik was opzoek naar een leuk forum, en zij kwam hier wel eens over de vloer, en zij zat hier wel eens op dit forum, en toen heb ik me ook maar aangemeld.

zo was het
Jaja
Oud 28-03-2013, 00:43
Verwijderd
5 uurtjes gaat de wekker! Trusten
Oud 28-03-2013, 00:43
Verwijderd
Citaat:
En nu heb je daar 9 jaar na dato nog steeds last van? Zijn die angsten niet te onderdrukken of te behandelen ?
Het gaat langzaamaan beter, sinds 2 jaar gaan de lijntjes weer wat meer richting het positieve
Oud 28-03-2013, 00:44
Verwijderd
nou nee, eigenlijk ben ik hier gekomen via mijn moeder,, zij is hier forumbaas ;9
Oud 28-03-2013, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Waar staat de h voor?
Oud 28-03-2013, 00:59
Verwijderd
Hoi Stefenootje, je bent er weer Hoe was je forumloze periode, of mag ik dat niet vragen?
Oud 28-03-2013, 00:59
Verwijderd
Wajong bedoel ik
Oud 28-03-2013, 01:48
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
nou nee, eigenlijk ben ik hier gekomen via mijn moeder,, zij is hier forumbaas ;9
Oh, dan maak je ons wel nieuwsgierig! Mag je verklappen wie dat is?
Oud 28-03-2013, 02:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

zo was het
Is ze lekker?
Oud 28-03-2013, 02:26
Verwijderd

Yay.
Oud 28-03-2013, 02:30
Verwijderd
En in de categorie anders dan "je humor is slecht, en je zou je slecht moeten voelen:

Oud 28-03-2013, 05:38
Verwijderd
Citaat:
tel je dat serieus allemaal, of kun je dat ergens zien hoevaak iemand heeft gereageerd?
Aw, dit doet me denken aan mezelf. Behalve dan dat ik wist dat er ergens een overzicht op te vragen moest zijn alleen geen idee wáár en verder hield ik wijselijk mijn mond

Citaat:
Daar ben jij ook debet aan, ouwe galbak.
Oud 28-03-2013, 06:25
Verwijderd
[QUOTE] =Stefenootje;33082436]Oh trouwens, voor de mensen die mijn leven bijhouden in een dagboekje met hartjes erop;[/QOUTE]

Citaat:
ik vroeg hier toch ooit of ik moest afspreken met dat ene meisje die hier bij me in de buurt woont, maar die ik eigenlijk nooit zag?
Sindsdien zien we elkaar elke week, en ik kan het ook supergoed vinden met haar man, en gezellig en leuk en alles

en titel

Citaat:
En in de categorie anders dan "je humor is slecht, en je zou je slecht moeten voelen:

[afbeelding]
wow!
Citaat:
Aw, dit doet me denken aan mezelf. Behalve dan dat ik wist dat er ergens een overzicht op te vragen moest zijn alleen geen idee wáár en verder hield ik wijselijk mijn mond
en dit

Citaat:
sarah schreef: Dermatitis perioralis?
hmm nein het zijn geen pukkeltjes maar vlekjes. En het is al veel minder nu, behalve mijn mond. Maar zit flink te smeren met vette creme zodat het niet openbarst als ik lach.

eeen ik heb weer honderd uur geslapen
zou het nou echt te maken hebben met geen cola meer drinken/bergen met suikerspullen verorben, dat ik de ganse dag zo moe ben?
Ik heb nu ook weer iets nieuws, normaal kon ik rustig de hele dag niks eten, niks aan het handje (wel cola drinken dus). Maar als ik nu een paar uur niks heb gegeten dan voelt het alsof ik ter aarde ga storten, zo flauw ben ik dan.
Oud 28-03-2013, 06:31
Verwijderd
Hoi Stefenootje!!!! *dingen in topic leg voor Stefenootje*
Oud 28-03-2013, 06:36
Verwijderd
Citaat:
.. And beyond that
Oud 28-03-2013, 06:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu ook weer iets nieuws, normaal kon ik rustig de hele dag niks eten, niks aan het handje (wel cola drinken dus). Maar als ik nu een paar uur niks heb gegeten dan voelt het alsof ik ter aarde ga storten, zo flauw ben ik dan.
Dat heb ik standaard. Er moet ontbeten worden, zeker op werkdagen. En geen lullig witbrood.
Oud 28-03-2013, 06:41
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik standaard. Er moet ontbeten worden, zeker op werkdagen. En geen lullig witbrood.
I know jij vreet als een bootwerker 's morgens
Oud 28-03-2013, 06:43
Verwijderd
vanaf 13/3 ben ik gestopt met cola drinken (daarna heb ik nog 1 keer een blikje genomen en 1 keer een half flesje). Volgens google zouden de ontwenningsverschijnselen over moeten zijn na 2 weken.
Oud 28-03-2013, 07:03
Verwijderd
Citaat:
.. And beyond that
Ik dacht wel dat jij erop zou gaan reageren Ben jij hier ook als scholier begonnen, of kwam je later pas?
Oud 28-03-2013, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht wel dat jij erop zou gaan reageren Ben jij hier ook als scholier begonnen, of kwam je later pas?
Mwah, ik hang hier al rond voor er überhaupt een forum was. Dat zal zo'n beetje tijdens mijn schoolcarrière geweest zijn. Immer blijven plakken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten