Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2013, 20:01
Tink*
Tink* is offline
Iedereen heeft er wel eens mee te maken gehad. Overlast in je wijk, je straat of zelfs van de buren. Je kunt hier alle soort overlast kwijt. Van geluidsoverlast dat sporadisch voorkomt tot hele hevige burengeschillen om een boom in de tuin.

Dit is het topic om je klachten te spuien, ervaringen én oplossingen met elkaar te delen! En natuurlijk zijn het vaak ook mooie verhalen die forumers graag lezen of met elkaar bediscussiëren zodat er weer lekker wat leven ontstaat!
Oud 27-03-2013, 23:24
Verwijderd
Meestal hebben mensen geluidsoverlast van mij, het toppunt was wel dit

http://buurtlink.nl/5803JE/venray/Kr...ser+kroonkruid

Citaat:
Beste buurtbewoners van landweert,

Al enkele weken fietst er een jongen in zwarte kleding met een radio acheterop zijn fiets door de kroonkruid. Hij fietst overdag in de richting van de stationsweg, en hij komt 's avonds na middernacht weer terug. We hebben deze jongeman met daglicht eens gezien en kunnen daarom een beschrijving geven van de jongeman.

De jongeman is vermoedelijk tussen de 25 en 30 jaar. Is brildragend en draagt zwarte kleding met een wit logo achterop zijn rug. Hij fietst op een witte fiets met een bruin zadel en een radio op de bagagedrager.

Mijn man en ik zijn de geluidsoverlast van deze jongeman zat en willen buurtbewoners vragen of iemand deze jongenman ook heeft gezien of last heeft (gehad) van zijn muziek. Mijn man zegt deze jongeman eens gezien te hebben in de Plus. Waarschijnlijk komt de jongeman zelf ook uit Landweert.

Ik wil hiervoor geen politie inschakelen, maar ik wil deze jongeman laten weten dat wij en misschien andere buurtbewoners last hebben van zijn muziek en of hij dan in de late uurtjes zijn muziek met een koptelefoon kan beluisteren.

met vriendelijke groet,

José en André
dat ging toen over mij, ik had op mijn fiets een speaker gemaakt, en hier kwam dan een beetje muziek uit. Ik fiets heel graag, en ik vertrok in de middag, en kwam 's avonds weer een keer thuis (meestal tussen 9 en 10) en schijnbaar hadden mensen last van mijn muziek. maargoed.. gelukkig hebben we geluidsloze auto's en houden vogeltjes ook hun snaveltje toe
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 15:29
Martiño
Martiño is offline
Waarom gebruik je geen koptelefoon inderdaad?
Oud 29-03-2013, 08:56
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
In een straat achter mijn straat is al verschillende keren een illegale coffeeshop opgerold, telkens bij hetzelfde adres. Nou is er in mijn straat ook een speeltuin en daar worden regelmatig drugszakjes etc gevonden en kinderen voelen zich savonds na het eten niet meer veilig in die speeltuin.
Het huis waar het om gaat ligt hier niet zover vanaf.
Nou deed pas internet het bij ons thuis niet, en toen keek ik of ik toevallig op een ander netwerk kon, toen stond er een vreemde naam van een netwerk met daaronder dezelfde naam en dan met de toevoeging 'gasten' erbij.
De naam zal ik hier niet noemen maar ik heb toch echt het vermoeden dat het weer raak is omdat ieder normaal persoon zijn wifi-netwerk niet zo'n naam geeft.
Alleen mijn ouders zeggen dat ik me er niet druk om moet maken, terwijl ik vind dat die kinderen gewoon een veilige speeltuin verdienen.
Zal ik dit melden bij meld misdaad anoniem of wat kan ik hiermee doen?
Oud 29-03-2013, 10:05
Verwijderd
Ik ken wel meer mensen die twee wifi-netwerken hebben waarvan eentje voor de gasten is zonder wachtwoord hoor . Zo vreemd/apart vind ik dat niet . Dus ik zou me er inderdaad ook niet al te druk om maken.

Verder; ik woon in een studentenhuis. Het is hier altijd overlast. Wij hebben sinds kort een flatfacebook waarop aan een stuk door gezeikt wordt waarbij twee partijen zijn: 'Ik wil gewoon kunnen slapen en mijn ding doen zonder last van anderen' en 'Je moet niet verwachten dat dat kan als je in een studentenflat gaat wonen.'

Ik ben op zich wel met de laatsten, als je in een studentenflat gaat wonen kun je overlast verwachten. Maar soms gaat het dan wel weer heel erg ver. Er ligt nu een enorme bult met grofvuil direct voor de entree van de flat. Heeft iemand van het balkon afgegooid vermoed ik. Dan denk ik wel 'Hou nou alsjeblieft eens rekening met elkaar.' Maar goed wat doe je eraan.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 10:45
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben zo blij dat ik niet meer in een flat woon . Ik heb nu superfijne, flexibele buren, die best eens herrie maken, maar niet onoverkomelijk, en datzelfde ook van ons verwachten. In de flat heb ik een aantal keer 's nachts bij de buren aangebeld om te vragen of de muziek of het computerspel zachter kon, om dan afgesnauwd te worden.

Ik denk dat 'redelijkheid' het belangrijkst is bij overlast. In de flat heb ik ook een buurman gehad die schoenen met hakken wilde verbieden omdat je wakker kunt worden als iemand met geklak over de galerij loopt. Dat gaat mij echt te ver.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 11:55
Balance
Balance is offline
Ik woon in een portiekwoning en hiervoor in een hoekwoning. Nooit ergens last van gehad, hoogstens wat gevloek bij de buren wat ik hoorde als ik buiten in de tuin zat. Maar zelfs mijn streng christelijke buren maakten er geen probleem van.
Het is ook maar net waar je je aan stoort. 'S avonds hoor ik regelmatig de tv van de bovenburen, maar ik schaar het dus niet onder de noemer overlast. Ze zullen mijn muziek ook best wel eens mee krijgen.
Oud 29-03-2013, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat 'redelijkheid' het belangrijkst is bij overlast.
Tsja, wie kan het hier nu mee oneens zijn? Het is alleen een dooddoener. Je flatburen aan de ene kant vonden het redelijk om 's nachts een computerspel te spelen met het geluid aan. Je buurman aan de andere kant vond het redelijk om hoge hakken te verbieden.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 12:42
Tink*
Tink* is offline
Toen ik nog in een studentenhuis woonde hadden we ook een zeikbuurvrouw die zeikte gewoon omdat studenten volgens haar altijd overlast veroorzaakten. Nu was dat echt een ontzettend rustig huis, we hadden wel mensen op bezoek, maar geen huisfeestjes ofzo. Ze greep echt de raarste dingen aan om te klagen. De twee meest genoemde klachten: jullie stappen te hard van het afstapje naar het balkon af en het stuur van jullie fiets steekt te veel uit. :') Het was me een figuur. Het is natuurlijk altijd sneu dat als je een hekel hebt aan studenten er een aantal naast je komen wonen, maar volgens mij kan je net zoveel of zelfs meer overlast hebben van een gewoon gezin. Het ligt er gewoon aan aan wat voor types het zijn. Ik vind wel dat als je naast een studentenflat gaat wonen je er gewoon om vraagt, althans je hebt minder redenen tot klagen omdat je het wist toen je daar ging wonen.

In de flat met jongerenwoningen waar ik tot voor kort woonde had ik meer overlast dan in het studentenhuis. Ik had het geluk telkens rustige buren te krijgen om mee heen, maar ik ken verhalen van vrienden die ergens anders in de flat woonden... Wat ik zelf zo irritant vond was dat de lift telkens werd ondergepiest door honden, ruim dat op als je hond dat doet. Of dat mensen hun afval (van drinken tot hele meubels) gewoon ergens dumpten. Ik vond een keer een tweepersoonsmatras in de lift. En ik vond het ook erg irritant dat mensen met hun tengels mijn fietst verplaatsten. blijf er gewoon vanaf.
Oud 29-03-2013, 13:08
Verwijderd
Oh maar dat hebben wij hier ook hoor . Wij melden altijd keurig als we een huisfeest geven en we houden dan ook alle ramen en deuren dicht. We hebben wel eens beneden gestaan met de politie en geconstateerd dat je niets hoort als je op de begane grond staat. (Wij wonen 8 hoog ) maar omdat dan gemeld is dat er een huisfeest is slaan de buren op hol bij elke fietser die ze horen en bellen de politie . Die komen dan langs en constateren ook gewoon elke keer dat er eigenlijk niet zo veel aan de hand is, behalve dat er voor dat specifieke tijdstip meer fietsers zijn en dat dus ook wel wat geluid zal produceren

Oke, dat je dingen hoort als het op de 1e of 2e verdieping is, vast wel. Maar goed, het wordt altijd gemeld, er staat altijd een telefoonnummer bij van een op de betreffende verdieping-wonende student maar dat wordt nooit gebeld. Ja dag
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 13:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Tsja, wie kan het hier nu mee oneens zijn? Het is alleen een dooddoener.
Maar met redelijkheid bedoel ik ook dat je iets verder kijkt dan alleen datgene wat in jouw straatje past. Dus als je op een doordeweekse avond bent wezen stappen omdat je de dag erna vrij bent, dat je dan even bedenkt je 's nachts je muziek wat minder hard zet omdat de buren de dag erna wel gewoon moeten werken en graag willen slapen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 18:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

Verder; ik woon in een studentenhuis. Het is hier altijd overlast. Wij hebben sinds kort een flatfacebook waarop aan een stuk door gezeikt wordt waarbij twee partijen zijn: 'Ik wil gewoon kunnen slapen en mijn ding doen zonder last van anderen' en 'Je moet niet verwachten dat dat kan als je in een studentenflat gaat wonen.'
Die twee partijen zijn er in mijn flat ook, ja. Ik zit wel meer in het eerste 'kamp', eigenlijk. Maar dit is ook geen echte studentenflat of zo.
Ach, ik heb gewoonlijk niet heel veel te klagen, ik hoor mijn buren niet heel veel. Alleen in de badkamer hoor ik ze praten

Wat ik wel iritant vind, zijn mensen die hun honden los in de lift laten lopen. Honden horen aangelijnd, zeker ook in een lift, omdat die beesten anders zo de lift uit stormen als jij in wilt stappen en je geen kant op kunt als je er bang voor bent.
Oud 29-03-2013, 18:39
Verwijderd
Mjah, bij een gewone flat snap ik het wel bij een studentenflat... Tsja. Het stikt hier gewoon van de disputen en cordialen en jaarclubs, ploegjes etc. En er zijn huisfeesten .

En als honden los in de lift je enige probleem met de lift is ruilen? Bij ons is hij gemiddeld denk ik minimaal 1 keer per maand maar meestal 2 keer kapot omdat erin gesprongen wordt door dronken idioten
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 19:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik woon in een benedenwoning en heb hele relaxte buren. Mijn bovenburen zijn een lesbisch stel die in het weekend vaak kinderen over de vloer hebben die het leuk vinden om heel vaak de trap op en neer te rennen, dat is iets minder. Mijn buren links zijn een jong stel die ik nauwelijks zie. Ze barbecueën in de zomer wel eens in de tuin met heel veel rook wat niet grappig is als je slaapkamerraam open staat maar als dat alles is. Mijn buurman rechts is een Surinamer die alles goed vindt. Als ik zeg dat ik m'n verjaardag vier en het wat lawaai kan geven, vraagt ie of ik nog stoelen nodig heb en ze wil lenen Hier in de straat is iedereen niet zo moeilijk en iedereen weet dat we dicht op elkaar leven en dat je dan soms wat van elkaar hoort of ziet maar zolang dat in overleg gaat hoeft er niet zoveel aan de hand te zijn. Ik meld altijd bij m'n buren als ik een feestje geef en verwacht dat het laat wordt of lawaaierig. Ik probeer te voorkomen dat de ramen dan nog open staan aan de straatkant of dat mensen nog blijven staan praten op straat. Ik heb buren die uit zichzelf mijn auto wassen en de spiegels aan de straatkant in klappen als we daar zelf niet aan gedacht hebben. Ik zit in de zomer vaak op de stoep in de zon en dan komt iedereen even een praatje maken of gedag zeggen, super gezellig. De sociale controle is hier groot maar ik vind het wel wat hebben.
Oud 29-03-2013, 19:21
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mjah, bij een gewone flat snap ik het wel bij een studentenflat... Tsja. Het stikt hier gewoon van de disputen en cordialen en jaarclubs, ploegjes etc. En er zijn huisfeesten .

En als honden los in de lift je enige probleem met de lift is ruilen? Bij ons is hij gemiddeld denk ik minimaal 1 keer per maand maar meestal 2 keer kapot omdat erin gesprongen wordt door dronken idioten
Het is geen gewone flat, het is een flat voor studenten & starters. Dus sommige mensen beschouwen het wel als een studentenflat waarbij je wilde feesten mag geven in de binnentuin en zo, en andere mensen beschouwen het als een gewone flat vol hardwerkende mensen die om zeven uur de deur uit moeten

Nee, liever niet! Onze lift doet het gelukkig meestal wel en dat is maar goed ook, want ik woon aardig hoog
Oud 29-03-2013, 19:22
Verwijderd
Ik op 8 hoog :') . Ik zweer het je, spierpijn zodra het ding kapot is.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 19:24
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Pfuh, met acht hoog mag je niet klagen, vind ik!

Dát vind ik trouwens wel ook echt heel irritant, mensen die op naar de tweede verdieping met de lift gaan Alsof je in een rijtjeshuis naar zolder ook met een lift wilt.
Oud 29-03-2013, 19:27
Verwijderd
Je mag wel klagen over 8 hoog als je lift het om de 2 weken niet doet . Ik krijg elke keer weer spierpijn in mijn benen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 19:57
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dan zou je denken dat je spieren onderhand getraind zijn

Nee, lijkt me ook wel vervelend hoor, als de lift het niet doet! Wij hebben er gelukkig twee, dat scheelt.
Oud 30-03-2013, 21:46
Verwijderd
Ik woon nog heerlijk thuis, lekker in een gat (klein dorpje) tussen de weilandjes. De buren geven niets geen overlast, maar die zitten dan ook 100 meter verder op ofzo Best wel prettig, wanneer we hier zitten op vrijdag of zaterdagavond.
De enige 'overlast' die ik zou kunnen noemen is de vervelende rooklucht van mijn broer, hij slaapt op de kamer naast die van mij en rookt best wel vaak boven (wat hij eigenlijk niet mag). Hierdoor stinkt het vaak op mijn kamer en kan ik zomers mijn raam niet open hebben staan omdat zijn raam ernaast zit :/

Geen lift voor mij
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 12:14
.Daan
.Daan is offline
In mijn vorige woning (flatje) was er maandelijks een brand. De ene maand autobrand andere maand een kelderbox. Ze wisselden het wel netjes af maar al die brandweer geeft dan wel wat overlast...

Nee zonder gein, een wijk waar je je absoluut niet meer veilig voelt. 1 keer was de kelderbox naast die van ons aangestoken en helaas ook bij ons flinke schade. Gelukkig is mijn auto niet afgebrand maar wel een keer alle banden lekgeprikt.

Ik vind dat altijd zo ontzettend kansloos, was is daar de humor van? Andermans spullen moedwillig kapot maken.Gelukkig nu een jaar niet meer woonachtig in de pauperbuurt en nu een heerlijk rustig woonwijkje.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 08:39
Adore
Adore is offline
Wat is dat met jongerenflats.

Ik woon in een startersflat, die gelukkig wel grotendeels wordt bewoond door starters, mensen van mijn leeftijd die werken. Maar er zit uitschot tussen omdat de woningbouw de woningen gevuld wilden hebben. Zo is er al een drugshuis leeggetrokken (er was geen plantage o.i.d., wel gebruikt en gedeald, lekker met een dak boven je hoofd en verwarming!). Een overbuur gaf voornamelijk feestjes met naakte meiden die zo voor de voordeur gingen staan roken. Hij is vertrokken omdat er iedere keer een aanplakbiljet van een deurwaarder op de gevel geplakt zat. Hij gooide ook vuurwerk naar de overkant met oud en nieuw (we hebben een binnenplaats).
Onverlaten zijn op het dak van de buren geklommen (particuliere woning) om daar te gaan drinken. Wtf.

Nu zijn er alleen wat mensen die hun post niet meenemen en wiet roken in de lift. Alleen vuilniszakken voor de deur blijven hardnekkig.

Laatst gewijzigd op 03-04-2013 om 08:45.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 16:05
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ach, ik woonde in een flat die voornamelijk (2/3e deel) door ouderen werd bewoond en ook daar is twee keer een flat ontruimd omdat er een hennepkwekerij werd opgerold. Ik heb een paar keer politie gezien die kwamen omdat er drugs gedeald werden op de parkeerplaats en er heeft een hele tijd een toiletpot in de gezamenlijke tuin gelegen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2013, 16:50
igfy
igfy is offline
Ik heb over het algemeen meer overlast van niet-studenten dan van studenten. Toen ik nog in een studentenflat woonde was er af en toe wel geluid, maar dat was eigenlijk vrij incidenteel. ik woonde op een rustige gang. Sinds ik in sociale huurwoningen woon, heb ik meer last van mensen. Ik heb twee keer een stelletje naast me gehad dat vaker dan normaal ruzie maakte. Bij het eerste stelletje duurde ruzie nooit heel lang, maar klonk het wel alsof het huis werd afgebroken, bij het tweede stelletje was er ook nog een baby en kon de ruzie (en het huilende kind) soms wel de hele nacht doorgaan. Ik heb een paar keer op het punt gestaan om te bellen wegens huiselijk geweld, maar mijn vriend heeft me dit toen uit het hoofd gepraat.

Overigens hebben we met ons toneelgroepje wel een keer overlast veroorzaakt. We waren bij iemand thuis een stuk aan het oefenen (en ja, dat hadden we van tevoren beter even aan de buren kunnen melden). Op et eind van het stuk is de hoofdpersoon gigantisch kwaad en zijn vrouw en dochter lopen de hele tijd in halve paniek rond. daarbij kwamen teksten als "Oh nee, hij heeft een groot broodmes gepakt". Op een gegeven moment kwam de politie dus aan de deur, wegens melding van huiselijk geweld. Het grappige is echter dat wij op dat moment pauze hadden en gewoon gezellig met zijn allen thee zaten te drinken. De politimannen keken naar binnen, aarzelden toen behoorlijk, maar belden uiteindelijk toch maar aan. gelukkig hebben we de situatie uit kunnen leggen en was er niemand erg boos, maar sindsdien oefenen we niet meer bij mensen thuis...
Oud 07-04-2013, 22:05
Verwijderd
Ik heb nog nooit in een sociale huurwoning gewoond. In studententijd woonde ik bij een particulier maar wel in een studentenhuis, ik gok dat anderen meer last van mij hadden dan andersom sindsdien altijd particulier gehuurd of koopwoning en eigenlijk nooit iets van overlast gehad. Als ik jullie verhalen lees vraag ik me toch af of dat niet eigen is aan sociale huurwoningen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2013, 11:49
Adore
Adore is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit in een sociale huurwoning gewoond. In studententijd woonde ik bij een particulier maar wel in een studentenhuis, ik gok dat anderen meer last van mij hadden dan andersom sindsdien altijd particulier gehuurd of koopwoning en eigenlijk nooit iets van overlast gehad. Als ik jullie verhalen lees vraag ik me toch af of dat niet eigen is aan sociale huurwoningen...
Mijn vriend heeft een koopappartement, maar het is bij mij toch echt beter toeven.

Zou het dan flat-eigen zijn?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2013, 19:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
In een flat zit je gewoon met heel veel mensen dicht op elkaar. Wat soms in één woonwijk woont, maakt dan gebruik van één lift. Logisch dat je eerder overlast hebt dan.

Natuurlijk zijn niet alle sociale huurwoningen flats, maar ook dan zijn het wel vaker woningen waarbij je veel gauwer last hebt van geluidsoverlast. In een vrijstaand huis hoor je het gewoon minder snel als je buren ruzie hebben. Ik geloof er in elk geval niets van dat het aan de mensen precies ligt, hooguit dat mensen sneller geïrriteerd raken omdat ze een minder prettig huis hebben met meer overlast van anderen.
Oud 08-04-2013, 20:23
Verwijderd
For the record: mijn eerste huurwoning was weliswaar bij een particulier, maar was een krakkemikkig appartementje in een slechte buurt, naast drugsopvang, centrum van een middelgrote stad, tweede appartementje was wat beter maar nog altijd lag het in een kansenwijk van een grote stad en mijn huidige "koopwoning" is een appartementje in een wijk met wederom veel drugsoverlast en dat soort gedoe. Veel andere appartementen in het complex zijn huurwoningen en meer dan de helft van mijn galerijgenoten is allochtoon (ben ik zelf ook overigens). Ik woon niet in een villa in een rustige wijk of zo, nooit gedaan ook.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2013, 20:29
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dat dacht ik ook niet hoor Maar dan denk ik dat het er in jouw geval niet zozeer ermee te maken heeft of je particulier huurt of niet, maar meer hoe je er zelf in staat. Sommige mensen ervaren natuurlijk ook veel sneller overlast dan andere mensen. Als jij stelt dat je woont in een wijk met veel drugsoverlast, dan zullen er ongetwijfeld ook mensen in jouw wijk zijn die zeggen dat ze juist wel veel overlast hebben?
En ik heb dus niet zo veel overlast in mijn sociale huurwoning. Nog het meest eigenlijk als er een festival in het park is waardoor je ineens Roel van Velzen door het huis hoort schallen
Oud 08-04-2013, 21:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik woon in een sociale huurwoning in een vogelaarwijk maar wel met eigen voordeur aan de straat (benedenwoning) dus ik heb niet te maken met gezamelijke ruimtes als portieken, gangen en liften enzo, dat scheelt misschien al. Ik heb aan drie kanten buren maar aan twee kanten hoor ik ze nooit dus dat is dikke prima. M'n vriend heeft gisteren nog een biertje gedronken met de buurman hier op de stoep
Oud 09-04-2013, 09:46
Adore
Adore is offline
Mijn vorige buren belden wel eens aan om te kijken of ik nog in leven was en boden dan wat te drinken aan. Ik was (en ben, eigenlijk..) erg veel van huis.
Alle buren in mijn rijtje hebben met elkaar afgesproken dat we het melden als we overlast ervaren, maar eigenlijk is het zelden zo. En als het zo is, is dat dus bespreekbaar.

Helaas heeft mijn bovenbuur een saxofoon en dat klinkt overal bovenuit. Hij speelt nog gruwelijk vals ook.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Als jij stelt dat je woont in een wijk met veel drugsoverlast, dan zullen er ongetwijfeld ook mensen in jouw wijk zijn die zeggen dat ze juist wel veel overlast hebben?
Dit is natuurlijk wel een goed punt

Ik ervaar dat zelf niet als overlast maar anderen vast wel.

Maar waar het mij oorspronkelijk om te doen was: ik herken niet de taferelen van pislucht in galerij/lift, overal rommel, geluidsoverlast en dergelijke... Dat ik van drugsrunnertjes geen last heb, wil nog niet zeggen dat ik me niet stoor aan urine en rotzooi.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 14:07
.Daan
.Daan is offline
Citaat:
Wat is dat met jongerenflats.
Wat niet eens een jongerenflat, gewoon sociale huur maar wel in een verpauperde wijk. Nu gelukkig particulier gehuurd.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2013, 13:01
Turkijenewyork
Turkijenewyork is offline
Citaat:
Iedereen heeft er wel eens mee te maken gehad. Overlast in je wijk, je straat of zelfs van de buren. Je kunt hier alle soort overlast kwijt. Van geluidsoverlast dat sporadisch voorkomt tot hele hevige burengeschillen om een boom in de tuin.

Dit is het topic om je klachten te spuien, ervaringen én oplossingen met elkaar te delen! En natuurlijk zijn het vaak ook mooie verhalen die forumers graag lezen of met elkaar bediscussiëren zodat er weer lekker wat leven ontstaat!

De hond van mijn overburen die de hele dag blaft , soms ook in de nacht . K doe dan geen oog dicht . Laats was hij ontsnapt en sprong hij midden in de nacht in ons zwembad. Pfff
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten