Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja, BMI zegt inderdaad eigenlijk niet eens zoveel. Vooral niet als je heel veel sport. En sommige mensen hebben inderdaad gewoon veeeeeeeel te veeeeel vet
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik lees overal over extremistische jihadstrijders die zich bij Syrische rebellen aansluiten om te vechten tegen Assad. Nu weet ik niet voor wie ik moet 'zijn', extremistische moslims of de mensenrechten schendende Assad.
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Frayne, heb jij al eens Oreo's nagemaakt?
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook aan het bakken. Kuikentjes. Ik heb balletjes gedraaid van verkruimelde chocoladecake en chocoladebotercreme en ze op stokjes gezet. Als ze zo opgestijfd zijn haal ik ze door gele chocolade en daarna door gele gemalen kokos, en dan krijgen ze nog ogen en een snavel
![]() Hopelijk wordt het wat, mijn ideeën zijn vaak leuk in mijn hoofd maar ik faal nogal eens in de uitwerking ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vorige week hadden ze eieren verstopt in de speeltuin, en toen vond hij er één. Maar hij snapte er geen drol van, en toen wilde hij het ei boven in een boom leggen omdat er een Pocoyo aflevering is waarin ze dat doen (ei terug in nest van mamavogel leggen) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-03-2013 om 12:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ohja pocoyo ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat: