Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het nu ook eindelijk ergens kunnen kopen, bij de Jan Bruins stonden ze met zo'n standje waar je eerst kon proeven en dan gelijk een fles kon kopen. Ik vind het best lekker eigenlijk alleen proef je de vanille niet echt heel goed, alleen als nasmaakje.
||
![]() |
Vanilla Coke is heeeerlijk, we hebben hier volgens mij andere smaak als bij jullie in NL, jullie hebben meer Vanilla volgens mij.
Kwoon in Nederlandse Antillen en hier hebben we allemaal Amerikaanse dranken ![]() Citaat:
![]() ![]() J.
||
Citaat:
maar goed... het is hier sinds een week ofzow ook in de cafe's te vekrijgen (werk zelf in een cafe en kregen 2 gratis kratten+allemaal andere fratsen dr bij o.a. bierfiltjus met een kraslot id erop) maar de meeste mensen laten de helft van het flesje staan... t lijkt dus niet zo aan te slaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Tijd om dit topic na bijna 10 jaar eens nieuw leven in te blazen. Nadat ik jaren zonder gezeten heb in Nederland (heb het tussendoor echter nog wel in Duitsland en Zweden gehad) kwam ik het zowaar weer tegen in de plaatselijke supermarkt. Officieel is het niet verkrijgbaar op de Nederlandse markt, de Plus importeert het gewoon uit Duitsland; het zijn dan ook de Duitse 1L flessen. Gelijk een kratje meegenomen.
![]() Hoorde van een vriend dat ook de Jumbo het weer schijnt te hebben; in blikjes weliswaar. Die importeren het volgens mij uit de Verenigde Staten gezien de inhoud van 355 ml. Blijkt wel buitensporig duur te zijn, iets van 1,25 per blikje. Deze flessen waren overigens 1,42 euro per stuk dus dat is nog redelijk te doen.
|
Ik zag de Coca Cola Vanille gisteren ook in de Jumbo. Een doos met blikjes. Hij leek in de aanbieding (stond bij de aanbiedingen) maar kan op de website er nu niets over vinden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaidriaan van Dis #1797 Verwijderd | 500 | 19-03-2013 22:12 | |
Verkeer & Vervoer |
Brandstof merken Verwijderd | 20 | 11-04-2011 08:52 | |
Eten & Drinken |
Lekker eten/drinken, dat niet meer verkocht wordt... Verwijderd | 219 | 27-11-2010 12:27 | |
Eten & Drinken |
Lekkerste non alcoholisch drinken? dennis018 | 40 | 03-02-2010 14:43 | |
Eten & Drinken |
Coca cola vanilla is: stampertjuh | 70 | 10-04-2006 17:48 |