Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2013, 13:59
Verwijderd
Ik kan niet eens op internet in de trein, en dat overleef ik prima! Hops! *geeft schop*
Advertentie
Oud 31-03-2013, 14:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het gaat me niet alleen om die reistijd, het is ook het gezeik dat ik krijg. Plan was om weg te gaan als P weg was, maar omdat B zo lekker snel reageert op mijn smsjes, is P inmiddels thuis en die denkt sowieso al dat ik lang leve de lol ben en alles, weet niet hoe ik moet verkopen dat ik even naar Amsterdam ga. Gewoon, dat gedoe. En ik weet heus wel dat ik moeilijk doe hoor, maar op dit moment probeer ik alles te doen om P tevreden te houden en geen oorlog te ontketenen.
Oud 31-03-2013, 14:07
Verwijderd
Pfff zo balen, dit. We zijn vet ver gekomen met de vloer dit weekend eb dat wilden we vandaag afmaken. We waren een half uurtje bezig en toen moest ik spugen. Vriendlief heeft knallende hoofdpijn. Allebei een uur geslapen maar tis niet gezakt. Vloer leggen is dus niet zo'n goed plan en daar baal ik van want ik wilde vanavond de vloer afhebben. Beetje jammer.
Oud 31-03-2013, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Het gaat me niet alleen om die reistijd, het is ook het gezeik dat ik krijg. Plan was om weg te gaan als P weg was, maar omdat B zo lekker snel reageert op mijn smsjes, is P inmiddels thuis en die denkt sowieso al dat ik lang leve de lol ben en alles, weet niet hoe ik moet verkopen dat ik even naar Amsterdam ga. Gewoon, dat gedoe. En ik weet heus wel dat ik moeilijk doe hoor, maar op dit moment probeer ik alles te doen om P tevreden te houden en geen oorlog te ontketenen.
dan zeg je toch dat je hierheen komt. of is dat ook niet goed genoeg?
Oud 31-03-2013, 14:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
dan zeg je toch dat je hierheen komt. of is dat ook niet goed genoeg?
Hm dat is an sich wel een goed idee.
Oud 31-03-2013, 14:49
Verwijderd
Gekke namen P en B.. wel goedkoop
Oud 31-03-2013, 14:53
Verwijderd
Nou, dat was een boeiend bezoek. Maar goed, grootouders <3

En Kat, kijk!

Spoiler
Oud 31-03-2013, 15:13
Verwijderd

Tijd om te gourmetten
Oud 31-03-2013, 16:30
Verwijderd
Haha, je hebt precies dezelfde gourmetschotel als die wij hadden afgelopen vrijdag Ook al heb ik er nauwelijks van gegeten.

Ziet er lekker uit
Oud 31-03-2013, 16:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Eindelijk internet in de trein. Omdat ze vandaag ineens op tijd rijden, had ik mijn directe verbinding gemist. Ben met de sprinter naar Leiden gegaan en heb nu koffie en wifi. Trimm werkte helaas niet!
Oud 31-03-2013, 16:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Eindelijk internet in de trein. Omdat ze vandaag ineens op tijd rijden, had ik mijn directe verbinding gemist. Ben met de sprinter naar Leiden gegaan en heb nu koffie en wifi. Trimm werkte helaas niet!
Ik werkte eergisteren en gisteren en morgen en overmorgen, maar vandaag ben ik es vrij en dan mis ik jou.
Oud 31-03-2013, 16:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh dat meisje was wel aardig, ondanks haar naam. Ze wilde mijn naam, maar er stond niemand, dus ik zei dat ze dat zelf mocht verzinnen. "Als je me maar geen Melissa noemt."
Toen ik haar naamkaartje zag, kon ik net op tijd inslikken "of Priscilla"
Oud 31-03-2013, 16:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oud 31-03-2013, 17:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben in Amsterdam, ajuus!
Oud 31-03-2013, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Oh dat meisje was wel aardig, ondanks haar naam. Ze wilde mijn naam, maar er stond niemand, dus ik zei dat ze dat zelf mocht verzinnen. "Als je me maar geen Melissa noemt."

En fuck it, nu moet ik op zoek naar nieuwe elastiek, want mijn nieuwe tactiek door het uiteinde in kaarsvet te dopen werkt wel sneller, maar ik moet toch steeds stukjes afknippen en nu wordt hij te kort om een armband met blokjes te worden.
Oud 31-03-2013, 17:08
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben mijn naaimachinehoes in elkaar aan het naaien, maar hij wordt een beetje scheef Ach, met een beetje geluk zie je dat nauwelijks als hij over de machine heen zit.
Oud 31-03-2013, 17:09
Verwijderd
Ik heb net hapjes gemaakt. Spinazie-feta-pijnboompitten in bladerdeeg.
Oud 31-03-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:

Hoe bedoel je 'ze wilde mijn naam, maar er stond niemand'?
Oud 31-03-2013, 17:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oeh, dat is lekker <3
Oud 31-03-2013, 17:10
Verwijderd
Ik heb net The Boat Race gekeken <3 wat is dat toch awesome om te zien.
Oud 31-03-2013, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Oeh, dat is lekker <3
Ik hoop het! Ze gaan vanavond in de oven, ze liggen nu in de koelkast.
Oud 31-03-2013, 17:14
Miekje*
Miekje* is offline
Wat voor spinazie heb je gebruikt?
Oud 31-03-2013, 17:14
Verwijderd
Blokjes diepvriesspinazie en dan in de pan opwarmen met de pijnboompitten en feta.
Oud 31-03-2013, 17:18
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, wordt dat geen viezig prutje, dan? Ik gebruik altijd diepvriesbladspinazie die ik laat ontdooien, en de de feta snij ik ik kleine brokjes, die ik dan in een blaadje bladerdeeg vouw. Maar zo kan het natuurlijk ook.

Ik heb vandaag stoofpeertjes 'gemaakt'. We hadden nog een klein flesje zure, rode wijn staan Dus die heb ik erbij geflikkerd samen met een flinke hoeveelheid suiker, en nu smaakt het kookvocht naar punch
Oud 31-03-2013, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Oh, wordt dat geen viezig prutje, dan? Ik gebruik altijd diepvriesbladspinazie die ik laat ontdooien, en de de feta snij ik ik kleine brokjes, die ik dan in een blaadje bladerdeeg vouw. Maar zo kan het natuurlijk ook.
Het wordt een prutjesmengsel ja, maar dat heb je toch met spinazie? Maarja, heb het nog nooit gemaakt, misschien is het wel ranzig, dat merk ik dan vanzelf wel
Oud 31-03-2013, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Klinkt goed.

Citaat:

Kijk eens wat meer naar boven!
Oud 31-03-2013, 17:25
Verwijderd
ik dalijk zelf goulash maken. hopen dat het lukt.
Oud 31-03-2013, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Kijk eens wat meer naar boven!
Dan snap ik het nog niet.

En ik reageer nog wel op je insignes en dingskes, maar later.
Oud 31-03-2013, 17:33
Verwijderd
Ah nee, daar ging het over ^^ Ik wou je aandacht en ik wist niet of je het had gezien
Oud 31-03-2013, 17:41
Verwijderd
Aaargh, ik ben verwend geraakt door downloadsites. Normaal gesproken kan ik alles vinden, maar nu zoek ik iets dat blijkbaar te obscuur is
Oud 31-03-2013, 17:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dus je werd geholpen door Melissa?
Zij kan vaak nogal bitchy overkomen, maar ze is heel lief.

Maar eh, hoe bedoel je 'ondanks haar naam'?
Oud 31-03-2013, 17:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Aaargh, ik ben verwend geraakt door downloadsites. Normaal gesproken kan ik alles vinden, maar nu zoek ik iets dat blijkbaar te obscuur is
Wat zoek je? mss kan ik helpen.
Oud 31-03-2013, 17:44
Verwijderd
Er is zeker niemand die hier muziek heeft van Awkward i?

edit: ah
Oud 31-03-2013, 17:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De naam word gevraagd zodat niet iemand anders er met je drankje vandoor kan gaan. Dat gebeurt regelmatig als't wat drukker is, want mensen zijn te dom om te poepen. Zelfs als ik bijvoorbeeld zeg 'een cappuccino voor Bert' oid, dan is er vaak wel een meisje die zegt 'JA, voor mij!'. 'Heet jij Bert?', 'Nee.', 'Dan is dit niet voor jou'.'

Anyway, als er niemand voor je staat maakt 't niet uit watvoor naam je opgeeft.
Oud 31-03-2013, 17:48
Verwijderd
ik moet binnenkort nog eens langs mijn oom. Die heeft zoveelterabite aan geheugen met muziek.
Oud 31-03-2013, 17:48
Verwijderd
Voor obscure dingen gebruik ik Soulseek. Vroeger toch. Als iets op mijn wishlist stond, dan kon het dagen duren, maar uiteindelijk vond ik het wel.
Oud 31-03-2013, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Voor obscure dingen gebruik ik Soulseek. Vroeger toch. Als iets op mijn wishlist stond, dan kon het dagen duren, maar uiteindelijk vond ik het wel.
Soulseek wil niet meer meewerken sinds een tijdje. Dus gebruik nu gewoon torrents voor alles. Ik zie dat wat ik zoek wel te koop is via iTunes en via Spotify, maar daar doe ik niet aan
Oud 31-03-2013, 17:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Er is zeker niemand die hier muziek heeft van Awkward i?

edit: ah
Ik vond wel dit, maar daar staan geen download links bij.
Als je 't heel graag wilt kan je 't wel opnemen en zelf mp3s ervan maken.
https://soundcloud.com/excelsiorreco...should-whisper

edit: Of ik kan 't voor je doen.
Oud 31-03-2013, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vond wel dit, maar daar staan geen download links bij.
Als je 't heel graag wilt kan je 't wel opnemen en zelf mp3s ervan maken.
https://soundcloud.com/excelsiorreco...should-whisper

edit: Of ik kan 't voor je doen.
Hoe doe ik dat?
Verwijderd
Citaat:
Dan snap ik het nog niet.
Starbucks denkt dat als ze ons koffie serveren in een beker met onze naam erop, we vergeten dat het een zielloze corporatie is. Klanten en werknemers van Starbucks staan daar sceptisch tegenover.
Verwijderd
Oh trouwens, voor ik het vergeet, want blijkbaar denk ik ook niet na ^^ maar we mogen niemand aanmoedigen in downloaden en dat soort dingen
Oud 31-03-2013, 17:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Starbucks denkt dat als ze ons koffie serveren in een beker met onze naam erop, we vergeten dat het een zielloze corporatie is. Klanten en werknemers van Starbucks staan daar sceptisch tegenover.
Zie mijn uitleg hierboven. Het is niet voor de gezelligheid.
Oud 31-03-2013, 17:57
Verwijderd
In het buitenland schrijven ze je naam op de meest rare manieren meestal.
Oud 31-03-2013, 17:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh trouwens, voor ik het vergeet, want blijkbaar denk ik ook niet na ^^ maar we mogen niemand aanmoedigen in downloaden en dat soort dingen
I know, maar sommige downloads zijn wel legaal. Soms posten bands muziek op hun site, of zoals in dit geval via Soundcloud.
Oud 31-03-2013, 17:58
Verwijderd
Klopt, maar ik geef zelf de tip over slsk en volgens mij hoort dat eigenlijk ook niet. Nou ja. Ah ik zie het, iig geen links naar dingen die niet mogen Prima, carry on!
Oud 31-03-2013, 17:59
Verwijderd
Citaat:
In Nederland ook.
Oud 31-03-2013, 18:00
Verwijderd
Citaat:
In Nederland ook.
Nou ja ligt eraan hoe je heet. Mijn naam is in Nederland altijd goed geschreven maar verkeerd uitgesproken. Een vriendin van mij heet lamija, die schrijven ze in alle landen verkeerd.
Oud 31-03-2013, 18:01
Verwijderd
Maar Trimm, hoe doe ik zoiets? Ik ga anders eerst wel even vragen of Noedel het kan, en ook even luisteren of ik heel het album wel wil, anders voel ik me schuldig dat je zoiets voor me gaat doen.
Oud 31-03-2013, 18:01
Verwijderd
Nee hoor, ze spellen mijn naam ook prima verkeerd . En Kim scheen ook heel moeilijk te zijn

Maar goed, zonder grapjes. Als het druk is en veel lawaai dan zou het mij waarschijnlijk ook geen ruk boeien en gewoon iets wat erop lijkt erop zetten
Oud 31-03-2013, 18:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, hier idd ook.

Ik kan er best boos om worden soms. Ik sta altijd aan de 'hand-off', dwz ik maak de drankjes en geef ze aan de mensen, en dan zie ik gewoon al op de beker dat een naam verkeerd is geschreven.
Als ik bestellingen opneem vraag ik ten eerste altijd 'Wat mag ik erbij zetten?' ipv 'Wat is je naam?' en ik vraag altijd hoe je iets schrijft, bijv 'is het Sofie of Sophie?' en als het een hele vreemde naam is laat ik 't nog eens zien ter bevestiging.
Ik vind het echt jammer dat mijn collega's dat niet doen, want ik merk dat mensen het erg fijn vinden als je hun naam goed schrijft.
Btw, ik doe 't ook wel eens fout, maar dat is bij mensen die zo erg mompelen dat ik na 4 keer vragen nog niet weet wat ze zeggen, dus dat is dan hun fout.

Regels voor berichten