Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Oh
![]() Toen ik haar naamkaartje zag, kon ik net op tijd inslikken "of Priscilla" ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En fuck it, nu moet ik op zoek naar nieuwe elastiek, want mijn nieuwe tactiek door het uiteinde in kaarsvet te dopen werkt wel sneller, maar ik moet toch steeds stukjes afknippen en nu wordt hij te kort om een armband met blokjes te worden. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Hoe bedoel je 'ze wilde mijn naam, maar er stond niemand'? ![]() |
![]() |
|
Oh, wordt dat geen viezig prutje, dan? Ik gebruik altijd diepvriesbladspinazie die ik laat ontdooien, en de de feta snij ik ik kleine brokjes, die ik dan in een blaadje bladerdeeg vouw. Maar zo kan het natuurlijk ook.
Ik heb vandaag stoofpeertjes 'gemaakt'. We hadden nog een klein flesje zure, rode wijn staan ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zij kan vaak nogal bitchy overkomen, maar ze is heel lief. Maar eh, hoe bedoel je 'ondanks haar naam'?
||
Citaat:
![]() Anyway, als er niemand voor je staat maakt 't niet uit watvoor naam je opgeeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je 't heel graag wilt kan je 't wel opnemen en zelf mp3s ervan maken. https://soundcloud.com/excelsiorreco...should-whisper edit: Of ik kan 't voor je doen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik kan er best boos om worden soms. Ik sta altijd aan de 'hand-off', dwz ik maak de drankjes en geef ze aan de mensen, en dan zie ik gewoon al op de beker dat een naam verkeerd is geschreven. Als ik bestellingen opneem vraag ik ten eerste altijd 'Wat mag ik erbij zetten?' ipv 'Wat is je naam?' en ik vraag altijd hoe je iets schrijft, bijv 'is het Sofie of Sophie?' en als het een hele vreemde naam is laat ik 't nog eens zien ter bevestiging. Ik vind het echt jammer dat mijn collega's dat niet doen, want ik merk dat mensen het erg fijn vinden als je hun naam goed schrijft. Btw, ik doe 't ook wel eens fout, maar dat is bij mensen die zo erg mompelen dat ik na 4 keer vragen nog niet weet wat ze zeggen, dus dat is dan hun fout. ![]()
|
![]() |
|
|