Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Stom wyf man , als ik zeg was eht lol, en zij vraagt wat, en ik zeg nee laat maaar , komt zei meteen maar met ja als het over mij gaat en blablabla
jezus alsof zij zo belanrijk is om over te praten echt ze ken wel bij een gekkenhuis chaggerijg irri wyf.. ze kan soms zo dom en chaggerijg zijn juzus ach als het jongeren zijn onder de 16 zijn ze de dag erna al weer vergeten Laatst gewijzigd op 08-04-2013 om 21:19. |
![]() |
|
ik wou even zeggen dat ik van het leven geniet
ik hou van de wereld, en je moet er echt uithalen wat erin zit ik weet dat mensen die overleden zijn, ons kunnen zien. dat is een mooie gedachte ik hou van filosoferen en nadenken over het leven en gedachtes dat wou ik even kwijt voorgoed |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag echt een goed gesprek gehad! ik wil niet meer in de put zitten, maar ik wil er uit en ik wil de wereld zien..
Het kan altijd erger dus ik mag blij zijn met wat ik heb en wie ik ben. Het zal soms misschien moeilijk zijn, maar ik ga vechten en ik ga nu de confrontatie met mijn problemen aan. Ik ben al begonnen: ik heb heerlijk hardgelopen IN HET BOS. (met keiharde muziek en ondertussen had ik de heletijd mijn telefoon in mijn hand met het nummer van mijn beste vriendin in beeld) maar er is niets gebeurt en ik voelde me zo opgelucht toen ik het had gedaan! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |