Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2013, 18:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar Trimm, hoe doe ik zoiets? Ik ga anders eerst wel even vragen of Noedel het kan, en ook even luisteren of ik heel het album wel wil, anders voel ik me schuldig dat je zoiets voor me gaat doen.
Ik heb total recorder. Ik kan dan het album opnemen terwijl het op m'n computer speelt en dan kan ik het daarna makkelijk in stukjes knippen.
Zo heb ik ook veel radioprogramma's van de bbc opgenomen enzo. Of liedjes uit TV programmas die op youtube staan.
Oud 31-03-2013, 18:08
Verwijderd
Mij boeit die naam ook niets. Het is alleen dat ik wat warms binnen krijg en verder kan naar waar ik naar toe wilde.
Oud 31-03-2013, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Zie mijn uitleg hierboven. Het is niet voor de gezelligheid.
Ah, over het hoofd gezien. Maar waarom wordt die gezelligheid dan wel als argument genoemd? Niet in 't algemeen maar ook door werknemers en in artikelen zoals die ik daar link?
Oud 31-03-2013, 18:17
Verwijderd
Mijn naam doen ze standaard met een K en als ik zeg met een C, dan beginnen ze over de hele spelling te twijfelen en weten ze niet meer of er een J of I in moet. Maar dan heb ik het niet over Starbucks, want daar ben ik nog nooit geweest als niet-koffie-drinker.

Maar op alle andere plaatsen heb ik hetzelfde probleem. Als het niet belangrijk is, dan probeer ik op mijn tong te bijten en er niet over te beginnen, ook al word ik stiekem helemaal gek als er Katja staat ^^
Oud 31-03-2013, 18:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ah, over het hoofd gezien. Maar waarom wordt die gezelligheid dan wel als argument genoemd? Niet in 't algemeen maar ook door werknemers en in artikelen zoals die ik daar link?
Omdat de grote bux-baas dat zo bedacht heeft, zo ook de bullshit dat de winkel je 'third place' moet zijn, naast je thuis en je werk. Fuck off.
Maar goed, het is wel handig om je vaste klanten te herkennen. Soms sta ik achter de bar en zie ik een naam op een beker en weet ik precies wie erbij hoort en dan zeg ik altijd effe hoi.
Het lijkt me voor de klant ook fijner als hij/zij herkend wordt en begroet ipv elke keer weer behandeld te worden als de zoveelste in de rij.
Oud 31-03-2013, 18:37
Verwijderd
Volgens mij ben jij echt de perfecte serveerster/bediening/barvrouw en in de Starbucks noemen ze dat een barista, toch? Als ik ooit een café begin kom ik je wegkapen!
Oud 31-03-2013, 18:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan ook een gestresste chagrijn zijn hoor als dingen niet gaan zoals ik wil. Vooral als het druk is en mensen me voor de voeten lopen of als ze niet communiceren. Maar ik gooi tegenwoordig niet meer met dingen, dus 't gaat de goede kant op.
Oud 31-03-2013, 18:50
Verwijderd
Maar dat heeft iedereen wel. Maar jouw instelling klinkt gewoon echt heel goed. Het is niet als 'oh het is werk en het is geld'. Je denkt aan de klant, ik weet niet of je het graag doet, maar zelfs als je het niet graag zou doen, heb je wel echt in je hoofd hoe het zou moeten.
Oud 31-03-2013, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Maar dat heeft iedereen wel. Maar jouw instelling klinkt gewoon echt heel goed. Het is niet als 'oh het is werk en het is geld'. Je denkt aan de klant, ik weet niet of je het graag doet, maar zelfs als je het niet graag zou doen, heb je wel echt in je hoofd hoe het zou moeten.
Oud 31-03-2013, 18:59
Verwijderd
De lente zit dan wel niet in de lucht, maar gelukkig wel in de mode! EINDELIJK zijn er weer shortama's te vinden! Ik haat pyjama's met een lange broek, enkel als ik ga larpen hou ik eventueel een legging aan in bed als het koud is.

Oh en een broodje aarde bij Scheire en de Schepping ^^
Oud 31-03-2013, 19:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jullie zijn schattekes.

Stef, ik ben bijna klaar met recorden. T album klinkt leuk! Pm volgt!

Muut: omg ja, en dat ijsje! Ik mis Jonas op den tv. Dus gisteren weer oude 'neveneffecten' gekeken. Zo goed jongeh!
Oud 31-03-2013, 19:20
Verwijderd
Stuur de pm ook maar naar mij, want ik ben benieuwd!

En jij bent zelf een schatteke Als je iets over autobanden wist, zou ik je proberen te overtuigen om hier te komen werken. Klantvriendelijkheid is tegenwoordig ver te zoeken, sommige mensen lijken niets meer te willen verkopen gewoon. En ik weet dat er bagger klanten bij zijn, maar als ik vriendelijk ben en om hulp vraag, is er geen reden om me af te blaffen.

Heb je al gehoord over die Hollister-toestanden? Waar het personeel wordt geselecteerd op uiterlijk? En dat is te merken ook, mensen die een vraag of een klacht hebben worden weggelachen, 'voor jou 10 anderen'. Maar ook zaken die zich die houding niet kunnen veroorloven, trekken alleen nog maar zulk personeel aan. Ik was laatst in de 7e hemel omdat ik een nieuw broodje kreeg omdat het mijne op straat door mijn zakje was gezakt terwijl dat toch eigenlijk doodnormaal zou moeten zijn.
En als je dan kijkt naar die kloothommel die niet naar me luisterde met mijn gsm? Hij lachte me zowat uit toen ik zei dat het misschien toch wel eens aan mijn toestel zou kunnen liggen. Niemand sloot dat toestel op zijn pc aan en iederéén deed dat rechtstreeks met de SD-kaart (alsof ik dom ben om mijn gsm rechtstreeks op mijn pc te willen aansluiten). Bah. En níet terugbellen, 4 keer beloven en niks horen.
Oud 31-03-2013, 19:22
Verwijderd
Oh, ik vind juist niet zo heel veel mis met klantvriendelijkheid . Ik word overal eigenlijk altijd wel goed geholpen!

Behalve bij de PostNL die onze klachten over de pakketjesbezorger niet serieus lijkt te nemen.
Oud 31-03-2013, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Jullie zijn schattekes.

Stef, ik ben bijna klaar met recorden. T album klinkt leuk! Pm volgt!
Oh, je was al begonnen! Ik wilde eerst even luisteren of ik het hele album wel wilde, scheelde jou weer werk (het ging me namelijk vooral om nummer 6 ).

Maar dank je
Oud 31-03-2013, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Mijn naam doen ze standaard met een K en als ik zeg met een C, dan beginnen ze over de hele spelling te twijfelen en weten ze niet meer of er een J of I in moet. Maar dan heb ik het niet over Starbucks, want daar ben ik nog nooit geweest als niet-koffie-drinker.

Maar op alle andere plaatsen heb ik hetzelfde probleem. Als het niet belangrijk is, dan probeer ik op mijn tong te bijten en er niet over te beginnen, ook al word ik stiekem helemaal gek als er Katja staat ^^
Ohh, altijd als ik jouw naam langs zie komen, krijg ik de neiging om de C te 'verbeteren'.
Oud 31-03-2013, 19:27
Verwijderd

Het komt gewoon van Catharina, niks 'verbeteren'!

En een C is mooier dan een K! <3

Volgens mij heb ik een doucheverslaving opgedaan. Ik wil nu 2 keer per dag douchen.
Oud 31-03-2013, 19:27
Verwijderd
Ik heb een uur geleden per ongeluk deze aangezet terwijl ik eigenlijk weg moest. Dat was niet zo slim.
Oud 31-03-2013, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb ik een doucheverslaving opgedaan. Ik wil nu 2 keer per dag douchen.
Ik heb dat tegenwoordig ook. 's ochtends ('s middags ) als ik ergens heenga, en dan ook vaak nog als ik naar bed ga omdat ik dan lekker opwarm en schoon m'n bed in kan.
En ik denk niet dat dat minder wordt als het straks zomer wordt, want dan wil ik vast weer 2 keer per dag snel douchen om me af te koelen.
Oud 31-03-2013, 19:31
Verwijderd
Citaat:

Het komt gewoon van Catharina, niks 'verbeteren'!

En een C is mooier dan een K! <3

Het staat gewoon zo onwennig.

Ik zeg meestal tegen Starbucks- en Domino's-mensen dat ik Tina heet, dat gaat zelden mis.
Oud 31-03-2013, 19:34
Verwijderd
Naast gewone mensen ziet Valeria Luk'janova er wel eng uit.

Fizzle fizzle-fluffy Lejepeje naamzoek.
Oud 31-03-2013, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Naast gewone mensen ziet Valeria Luk'janova er wel eng uit.

[afbeelding]
Ik wil aan haar tieten zitten
Oud 31-03-2013, 19:35
Verwijderd
Verder vind ik het absurd dat een real life-mens zo erg op een Barbie kan lijken

Daar kan die Samantha-snol nog wat van leren.
Oud 31-03-2013, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Sowieso aan haar zitten.
Oud 31-03-2013, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een uur geleden per ongeluk deze aangezet terwijl ik eigenlijk weg moest. Dat was niet zo slim.
Ik vind het zo mysterieus hoe jij met sommige dingen zó gedisciplineerd kan zijn, en dan wel af en toe dit soort dingen post.
Oud 31-03-2013, 19:37
Verwijderd
Dollification.
Oud 31-03-2013, 19:41
Verwijderd
Ik heb pasgeleden iets gekocht, qua kleding, waar ik nu weer over twijfel. Maar nu kan ik het niet meer terugbrengen.
Het is zoiets waarvan ik zelf niet kan beoordelen of het leuk is, of juist niet. Ik heb het gekocht met m'n moeder, maar die vertrouw ik daar niet zo heel erg mee Het ligt ook aan de winkel waar ik het gekocht heb, het is te erg. En ik ben bang dat mensen dat er supererg aan afzien.

/vrouwenpost
Oud 31-03-2013, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb pasgeleden iets gekocht, qua kleding, waar ik nu weer over twijfel. Maar nu kan ik het niet meer terugbrengen.
Het is zoiets waarvan ik zelf niet kan beoordelen of het leuk is, of juist niet. Ik heb het gekocht met m'n moeder, maar die vertrouw ik daar niet zo heel erg mee Het ligt ook aan de winkel waar ik het gekocht heb, het is te erg. En ik ben bang dat mensen dat er supererg aan afzien.

/vrouwenpost
Nou, fotografeer en post het.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat tegenwoordig ook. 's ochtends ('s middags ) als ik ergens heenga, en dan ook vaak nog als ik naar bed ga omdat ik dan lekker opwarm en schoon m'n bed in kan.
En ik denk niet dat dat minder wordt als het straks zomer wordt, want dan wil ik vast weer 2 keer per dag snel douchen om me af te koelen.
Ik denk ook niet dat dat hier gaat veranderen. In Gran Canaria sprong ik ook elk moment onder de douche ^^

Citaat:
Ik vind haar tieten niet zo uitnodigend eigenlijk

Citaat:
Verder vind ik het absurd dat een real life-mens zo erg op een Barbie kan lijken

Daar kan die Samantha-snol nog wat van leren.
Ze heeft toch ook real life Ken ontmoet? En toen zaten ze elkaar af te zeiken over het aantal operaties.

En ik herinner me ook een vrouw met de smalste middel ever (record) en die had ze verkregen door ribben laten weghalen en continu insnoeren ofzo.
Spoiler
Verwijderd
Ja!
Oud 31-03-2013, 19:43
Verwijderd
Citaat:
En ik herinner me ook een vrouw met de smalste middel ever (record) en die had ze verkregen door ribben laten weghalen en continu insnoeren ofzo.
Spoiler
Dit meiske heeft ook ribben laten verwijderen, ja.
Verwijderd
Citaat:
En vertel waarom je twijfelt!
Verwijderd
Citaat:
Nee, ben bang voor de reacties. (Dus ik ga liever (misschien) voor lul over straat )
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zo mysterieus hoe jij met sommige dingen zó gedisciplineerd kan zijn, en dan wel af en toe dit soort dingen post.
Ik ben een mysterie, een paradox en een enigma. Tevens ben ik niet zo goed in dingen half doen. Zoals daar zijn: halve inzet, half werk en halve liedjes luisteren.
Oud 31-03-2013, 19:44
Verwijderd
Citaat:
En vertel waarom je twijfelt!
Ik twijfel of het leuk hip en zomers is, of juist oudewijven-achtig. De winkel waar ik het gekocht heb draagt daar aan bij.
Oud 31-03-2013, 19:45
Verwijderd
Ah! Bloemetjes?
Verwijderd
Ja, sort of
Verwijderd
Stuur het in een pm!
Verwijderd
Laat me raden, het is een jurkje met een abstract patroon van de Miss Etam?
Oud 31-03-2013, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Stuur het in een pm!
Verwijderd
Citaat:
Stuur het in een pm!
Verwijderd
Citaat:
Laat me raden, het is een jurkje met een abstract patroon van de Miss Etam?

Zoiets. Niet helemaal.
Verwijderd
Ik kan nu geen foto maken, maar ik denk erover na.
Oud 31-03-2013, 19:47
Verwijderd
Denk maar terwijl ik toegeef aan de douche!
Oud 31-03-2013, 19:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik twijfel of het leuk hip en zomers is, of juist oudewijven-achtig. De winkel waar ik het gekocht heb draagt daar aan bij.
De winkel maakt niet uit, ik heb ook wel toffe dingen gekocht bij de M&S en de Miss etam en de V&D. Het ligt eraan hoe je dingen combineert. en 'oubollig' is trouwens in. Je kan altijd doen of je 't 'ironisch' draagt.
Oud 31-03-2013, 19:50
Verwijderd
Oh en ik heb gisteren een heel oubollig jurkje gekocht dat ik toch wel heel erg leuk vind. Ik zou het eventueel kunnen fotograferen, maar mijn kamer is een teringbende.
Oud 31-03-2013, 19:50
Verwijderd
dalijk douchen en eens kijken of mijn haar nu wel gekruld kan worden.

Deze week nog eens voor een galajurk kijken.
Oud 31-03-2013, 19:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw, ik heb een tijd terug een short gekocht bij de C&A die extreem hipster is, maar ik durf 'm niet te dragen vanwege mijn gigantische dikke benen. Het is een bordeaux-rood ribstof broekske, en met een zwarte panty staat 't wel tof, maar ik voel me dan toch iets te 'net-niet' hipster.
Oud 31-03-2013, 19:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
M'n huisgenote en haar vriend zijn in de keuken en ik dacht even dat ze het over mij hadden, omdat ik cuckoo ben en social-issues heb en ze eergisteren thuis bleken te zijn terwijl ik dat niet door had (er hingen geen jassen, verdoeme!) en ik keihard tegen mezelf aan het praten/zingen was en ik me nu echt afvraag watvoor debiele onzin ik heb lopen zeggen... Ik durf ze iig nooit meer onder ogen te komen.
Oud 31-03-2013, 20:00
Verwijderd
de goulash is klaar en het smaakt hmmmm.
Oud 31-03-2013, 20:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Goulash!

Regels voor berichten