| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb net een heel verhaal gelezen op http://www.stackedbooks.org/2012/08/...d-to-know.html
En nu wil ik het ook echt gaan proberen. Beetje jammer alleen dat ik op mijn werk zit
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Wo 27 mrt Dag 1 level 1 (2 keer)
Dag 2 level 1 (2 keer) Dag 3 level 1 (2 keer) Dag 4 level 1 (2 keer) Dag 5 level 1 (2 keer) Dag 6 level 1 (2 keer) Mijn enkels voelen al 100 keer beter dan vanmorgen en vannacht, dus ik ga er weer tegenaan vanmiddag Ik ben nu ook een beetje tempted om level 2 te gaan proberen
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor volgende week een zorg
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De eerste 5 minuten waren superkut vandaag maar daarna heb ik zonder sjoemelen het afgemaakt en ging het vet goed Alleen die laatste buikspieroefeningen dan, wat een hel, ik voel me net een spartelend hondje in het water, maar dan op het droge en op de kop
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik kon vandaag de Anita-manier maar dan wel helemaal met m'n neus tot aan de grond en verder zonder te sjoemelen ondertussen. Dus ik ga de volgende keer gewoon normale push ups proberen
En sowieso vind ik het begin echt duizendkut en het einde eigenlijk bijna iets van 'lalalalala' |
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik vind eigenlijk 2 of 3 wel een 'a few more'
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik dacht tijdens de eerste serie jumping jacks en opdrukken dat ik dood neer zou storten, maar daarna kwam ik er gek genoeg in en kon ik het aardig volhouden. Al was ik wel heel blij toen ik klaar was ![]() Ik voel mijn buik- en armspieren nu al, dat wordt wat morgen... |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga zo ook weer shredden. Eerst ga ik level 1 van ripped in 30 doen en daarna level 1 van 30 day shred. Van het shredden gister voel ik vrijwel niks, dus het mag wel weer een tandje hoger. |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Episode 8: Jillian, Billy en Nederland Beweegt Klovorhop | 465 | 27-04-2016 14:05 | |
| De Kantine |
30 Day Shred EN HEEL VEEL MEER - omfg DEEL 7 - WE LOVEEEE JILLIAN MICHAELS :LIEF: Verwijderd | 500 | 14-01-2014 20:26 | |
| De Kantine |
Jillian Michaels adoratie topic (ook wel: 30 day Shred en MEER) #6 Verwijderd | 500 | 17-10-2013 23:32 | |
| De Kantine |
30 Day Shred EN MEER - deel 3 Verwijderd | 500 | 06-07-2013 23:48 | |
| De Kantine |
30 day shred - deel 2 Verwijderd | 500 | 09-05-2013 17:20 | |