| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Pip, het is echt makkelijker dan je denkt. Als je incalculeert dat de eerste dagen zwaar worden, maar dat je gewoon écht wil stoppen dan lukt het je. Sta jezelf toe om chagrijnig te zijn en je omgeving af te branden, waarschijnlijk nemen ze het voor lief, als het jou helpt te stoppen. En dan ga je tegen elke roker vertellen hoe smerig en ongezond het is en dat krikt je eigenwaarde en eigen motivatie op
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben echt zo verliefd op de Golden Oldies, allemaal
Ze doen me ook allemaal aan iemand denken. En ik ga mijn oma door dat programma missen. Ik mis mijn oma, zij was echt fantastisch <3 Een half jaar voor haar overlijden heeft ze nog pasfoto's laten maken en die zijn echt zo mooi gelukt, daar staat ze helemaal op zoals ze is. Ondeugende twinkeloogjes, ondeugende lach om haar mond. Dat is zo fijn want elke keer als ik die foto zie is ze weer een beetje bij me. Ik word daar zo blij van, maar ik mis haar stiekem best wel terwijl ze al zeveneneenhalf jaar dood is. Meh. /vrouwenpost |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Maar hebben jullie daar dan nooit last van? Want toen ik donderdag even keek waarom mensen in de tuin aan het lachen waren (checken of ze om mij lachten) werd ik meteen achterdochtig genoemd, terwijl ik dat altijd heb/doe. Alleen omdat ik donderdag erg moe was en niet goed in mijn vel zat werd het meteen gelinkt aan achterdocht en niet-normaal. Maar ik hoor dat vaker mensen zeggen dat ze denken dat er om hen gelachen wordt. Dat is toch niet zo abnormaal?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu ga ik slapen, welterusten! |
|
|
|
||
|
Citaat:
Welterusten!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
[QUOTE=Snebbeltje;33097548]Ja dat is de meest verschrikkelijke combinatie. Maar zou jij graag een wandelingetje in je eentje maken?[/QUOTEIk maak graag (maar te weinig) wandelingen in m'n eentje. Schijt wat mensen denken, ze zien me voorbij komen en ik zou net zo goed op weg kunnen zijn naar een vriendin of naar de winkel. EN ach, als ze wat denken dan doen ze dat maar. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Sneb, ik ben even nog aan het zoeken naar die 'wanneer luisterde ik wat'-grafiek. Deze doet het in totaal, en per artiest (bovenaan kiezen)
|
|
|
|
Verwijderd
|
Dit is ook leuk: Hoe mannelijk/vrouwelijk je luistert. http://playground.last.fm/demo/genderplot
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hier snebbel, dit is 'm toch! http://playground.last.fm/demo/moody
|
|
|
||
|