| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
De film The Iron Lady uit 2011 met Meryl Streep als Margaret Thatcher keert terug naar de Nederlandse bioscopen. Dat heeft distributeur Lumière maandag bevestigd. Enkele uren eerder werd bekend dat de Britse ex-premier op 87-jarige leeftijd is overleden aan een beroerte, waarna de aanvragen voor een nieuwe bioscoopgang elkaar snel opvolgden, zegt een woordvoerder.
:') Walgelijk.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik zie eigenlijk ook echt niet in waarom het walgelijk is en ongepast om dat nu te doen. Zelf is ze dood, haar nabestaanden merken het waarschijnlijk niet eens, en al merkten ze het, het is toch verder niet beledigend ofzo?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De teef. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
Als het goed is heb ik nu net ook de laatste ingewikkelde financiële brief de deur uitgedaan (aanvraag bijzondere bijstand voor medische kosten en juridische kosten) en dat voelt goed
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij, de film doet geen enkele afbreuk aan Thatcher, ik zie echt niet in waarom dat 'niet kan'. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Vanuit het oogpunt van de op geld beluste distributeurs snap ik het wel, maar het toont wel aan hoe diepgezonken de mensheid is.
|
|
||
|
Citaat:
Dit is een beetje het equivalent van paparazzi die nog even last minute een foto maken van een bekend lijk in een kist om voor doekoe te verkopen aan de hoogste bieder. Dat soort gebrek aan ethiek.
![]() |
|
|