Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2013, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Ik was dertien bij mijn eerste sigaret. Vijftien bij voor 't eerst paddo's, zestien bij salvia, zeventien bij de eerste alcoholvergiftiging. :') Maar op zich kan ik het wel aanraden, deze aanpak. Want als je niet zwanger raakt, stopt met je opleiding of van 't Nemo flikkert met je drugshoofd dan is alle gewelddadige recalcitrantie op een gegeven moment uit je systeem en kun je daarna levenslang tevreden achter je bureautje zitten.
Ik heb ook nooit gerookt Bij blowen was ik ook een jaar of 15, de truffels die ik daarna deed leverden meteen een bad trip op dus iets anders dan blowen zal ik ook nooit doen.
Advertentie
Oud 08-04-2013, 17:43
Verwijderd

Oud 08-04-2013, 17:49
Verwijderd
Hmm
Oud 08-04-2013, 17:50
Verwijderd
Ik vind drugs verschrikkelijk eng.
Oud 08-04-2013, 17:52
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoe kun je nu zeggen dat je nooit gerookt hebt als je wel hebt geblowd?
Oud 08-04-2013, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Hoe kun je nu zeggen dat je nooit gerookt hebt als je wel hebt geblowd?
Bij sigaretten denk ik aan kankerstaafjes waar je er meerderen van neemt op een dag, bij blowen denk ik aan een gezellige groepsactiviteit voor af en toe.
Oud 08-04-2013, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Hmm
Kende je dat niet? Het album Ganglion is het luisteren meer dan waard, Sunday Munich (de band waar deze gast uit komt) ook.
Oud 08-04-2013, 18:01
Verwijderd
bij blowen denk ik aan kinderen die met zeepsop prachtige bellen maken
Noedelhap
Noedelhap is offline
De film The Iron Lady uit 2011 met Meryl Streep als Margaret Thatcher keert terug naar de Nederlandse bioscopen. Dat heeft distributeur Lumière maandag bevestigd. Enkele uren eerder werd bekend dat de Britse ex-premier op 87-jarige leeftijd is overleden aan een beroerte, waarna de aanvragen voor een nieuwe bioscoopgang elkaar snel opvolgden, zegt een woordvoerder.

:') Walgelijk.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Bij sigaretten denk ik aan kankerstaafjes waar je er meerderen van neemt op een dag, bij blowen denk ik aan een gezellige groepsactiviteit voor af en toe.
Ik ook, maar bij roken denk ik zowel aan sigaretten als aan stikkies.
Oud 08-04-2013, 18:03
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
De film The Iron Lady uit 2011 met Meryl Streep als Margaret Thatcher keert terug naar de Nederlandse bioscopen. Dat heeft distributeur Lumière maandag bevestigd. Enkele uren eerder werd bekend dat de Britse ex-premier op 87-jarige leeftijd is overleden aan een beroerte, waarna de aanvragen voor een nieuwe bioscoopgang elkaar snel opvolgden, zegt een woordvoerder.

Bah. De één zijn dood is de ander zijn brood
Oud 08-04-2013, 18:03
Verwijderd
gA

wat gaan jullie eten/hebben jullie gegeten.. ?
Oud 08-04-2013, 18:04
Verwijderd
Citaat:

Ik vind dit eigenlijk helemaal niet zo gek. Mensen willen de film graag zien, dus faciliteert de distributeur dat.
Oud 08-04-2013, 18:04
Verwijderd
Ik zie niet echt in wat daar zo walgelijk aan is.
Oud 08-04-2013, 18:05
Verwijderd
Citaat:
gA

wat gaan jullie eten/hebben jullie gegeten.. ?
Ik had om 10 voor 5 al gegeten :') Iets met couscous en rozijnen en groenten uit de oven. Smikkelt wel!
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik denk dat ik pasta pesto ga maken. Maar ik moet eerst naar de supermarkt en nu heb ik eerst behoefte aan slapen.
Verwijderd
ik snap het niet.. 87 is toch een mooie leeftijd
Oud 08-04-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik pasta pesto ga maken. Maar ik moet eerst naar de supermarkt en nu heb ik eerst behoefte aan slapen.
ga je uurtje slapen en daarna naar de wink =D
Verwijderd
Ik klikte hierop vanwege het plaatje. En omdat het van jou kwam. Like it
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Als mensen gratis naar de film kunnen , maar als hij er alleen aan wil verdienen . Bovendien kun je daar ook wel even mee wachten, dat hoeft niet per se na een paar uur dat iemand is overleden.
Oud 08-04-2013, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Ik klikte hierop vanwege het plaatje. En omdat het van jou kwam. Like it
Ik dacht zelfs dat ik dit van jou had.
Oud 08-04-2013, 18:09
Verwijderd
En dat plaatje is een van de standaardplaatjes in Windows XP, als ik me het goed herinner. De uploader wou het liedje vast graag op YT zetten, maar kwam er in movie maker achter dat er dan ook een plaatje bij moet ofzo.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
JONGENS IK HEB EEN GESPREK!!!

Ik ben zo blij nu
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht zelfs dat ik dit van jou had.
nein, ik gok elmer de bandnaam zegt me wel iets. Ws heb ik het weleens gehoord maar was ik weer eens in één of andere obsessie voor een andere band waardoor ik er geen zin in had.
Verwijderd
Citaat:
Als mensen gratis naar de film kunnen , maar als hij er alleen aan wil verdienen . Bovendien kun je daar ook wel even mee wachten, dat hoeft niet per se na een paar uur dat iemand is overleden.
Waarom zou hij het gratis aan moeten bieden? Hij moet toch ook geld verdienen?

En ik zie eigenlijk ook echt niet in waarom het walgelijk is en ongepast om dat nu te doen. Zelf is ze dood, haar nabestaanden merken het waarschijnlijk niet eens, en al merkten ze het, het is toch verder niet beledigend ofzo?
Oud 08-04-2013, 18:10
Verwijderd
Citaat:

Ze zou het vast zo gewild hebben.

De teef.
Verwijderd
Citaat:
Ik had om 10 voor 5 al gegeten :') Iets met couscous en rozijnen en groenten uit de oven. Smikkelt wel!
Gaat hem niet worden.. ik ben ammateurkok en kan niet echt dat voer klaarmaken
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind drugs verschrikkelijk eng.
Ik ook ja ik heb zelfs nooit overwogen te blowen.
Oud 08-04-2013, 18:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Ik ben zo blij nu
Omg goed zeg
Oud 08-04-2013, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Al wil 'ie er alleen aan verdienen. Als je vindt dat het niet kan ga je niet, Of zeg je 'Lumière, fuck yourself!
Oud 08-04-2013, 18:13
Verwijderd
Ik vind bijna elke moodchanger eng.. zowel drugs als alcohol als medicijnen
Oud 08-04-2013, 18:13
Verwijderd
Citaat:

Ik ben zo blij nu
Ik weet niet bij wie en waarvoor, maar
Citaat:
nein, ik gok elmer de bandnaam zegt me wel iets. Ws heb ik het weleens gehoord maar was ik weer eens in één of andere obsessie voor een andere band waardoor ik er geen zin in had.
Snel luisteren dan!
Citaat:
Gaat hem niet worden.. ik ben ammateurkok en kan niet echt dat voer klaarmaken
Met smulweb kan iedereen alles maken.
Oud 08-04-2013, 18:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben heel hard aan het meebrullen met Take it easy van The Eagles
Oud 08-04-2013, 18:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Waarom zou hij het gratis aan moeten bieden? Hij moet toch ook geld verdienen?

En ik zie eigenlijk ook echt niet in waarom het walgelijk is en ongepast om dat nu te doen. Zelf is ze dood, haar nabestaanden merken het waarschijnlijk niet eens, en al merkten ze het, het is toch verder niet beledigend ofzo?
Het komt een beetje over als 'hoera ze is dood, nu kan ik weer vet veel geld verdienen met mijn film'. Alsof je erop hebt zitten wachten dat ze zou overlijden. En ook al is dat niet je insteek, je wekt wel die gedachte op. In dezelfde lijn vind ik het ook heel onrespectvol als mensen gaan ruziën over de erfenis.
Oud 08-04-2013, 18:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Ik ben zo blij nu
Hoera! Wat voor een werk?
Oud 08-04-2013, 18:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Omg goed zeg
Ja!
Citaat:
Ik weet niet bij wie en waarvoor, maar
Bij een herberg, voor een baan
Verwijderd
Citaat:
Het komt een beetje over als 'hoera ze is dood, nu kan ik weer vet veel geld verdienen met mijn film'. Alsof je erop hebt zitten wachten dat ze zou overlijden. En ook al is dat niet je insteek, je wekt wel die gedachte op. In dezelfde lijn vind ik het ook heel onrespectvol als mensen gaan ruziën over de erfenis.
Maar wat is er mis mee om geld te slaan uit een naar iets? Er zijn mensen die hun geld verdienen met het opruimen van bloedresten na een moord, zijn zij ook onrespectvol? En begrafenisondernemers? En lijkenruimers? Zijn films over de Holocaust verkeerd omdat er geld aan wordt verdiend?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Citaat:
Ze zou het vast zo gewild hebben.

De teef.
Inderdaad
Oud 08-04-2013, 18:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Als het goed is heb ik nu net ook de laatste ingewikkelde financiële brief de deur uitgedaan (aanvraag bijzondere bijstand voor medische kosten en juridische kosten) en dat voelt goed Pffff wat een gedoe met duisent bewijsstukken en briefen en telefoontjes is dat.
Oud 08-04-2013, 18:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
waarna de aanvragen voor een nieuwe bioscoopgang elkaar snel opvolgden

Oei, vraag en aanbod, walgelijk inderdaad.
Oud 08-04-2013, 18:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoera! Wat voor een werk?
Functie heet F&B medewerker. Zorgen dat iedereen te vreten en te zuipen heeft dus. Prima
Oud 08-04-2013, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Functie heet F&B medewerker. Zorgen dat iedereen te vreten en te zuipen heeft dus. Prima
Goed zo Fiepje. Voor het vertrouwen.
Oud 08-04-2013, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Altijd gezellig.
Oud 08-04-2013, 18:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Goed zo Fiepje. Voor het vertrouwen.
nu nog aangenomen worden!
Citaat:
Altijd gezellig.
Dat leek mij ook
Oud 08-04-2013, 18:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Maar wat is er mis mee om geld te slaan uit een naar iets? Er zijn mensen die hun geld verdienen met het opruimen van bloedresten na een moord, zijn zij ook onrespectvol? En begrafenisondernemers? En lijkenruimers? Zijn films over de Holocaust verkeerd omdat er geld aan wordt verdiend?
Dat vind ik anders, opruimen van bloedresten moet gebeuren, mensen willen een begrafenis, dus ook dat vind ik ethisch verantwoord. Films over de Holocaust, die zijn er ook ter bewustwording, dat het nooit meer mag gebeuren. Bovendien denk ik dat films over de Holocaust in 1950 nog niet hadden gekund.
Oud 08-04-2013, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik anders, opruimen van bloedresten moet gebeuren, mensen willen een begrafenis, dus ook dat vind ik ethisch verantwoord. Films over de Holocaust, die zijn er ook ter bewustwording, dat het nooit meer mag gebeuren. Bovendien denk ik dat films over de Holocaust in 1950 nog niet hadden gekund.
Er kwamen tijdens de oorlog al oorlogsfilms uit. En wat vind je van series als MASH en A-Team? En van die 'Don't mention the war'-aflevering van Fawlty Towers? Kan dat ook allemaal niet vanwege het gewin van de acteurs?
Daarbij, de film doet geen enkele afbreuk aan Thatcher, ik zie echt niet in waarom dat 'niet kan'.
Oud 08-04-2013, 18:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oei, vraag en aanbod, walgelijk inderdaad.
Meer het idee dat alles maar om geld moet draaien, en men daarvoor over lijken gaat. Je zal maar eens een beetje inkomsten mislopen, zeg. Dat kan natuurlijk niet, in een miljoenenindustrie.

Vanuit het oogpunt van de op geld beluste distributeurs snap ik het wel, maar het toont wel aan hoe diepgezonken de mensheid is.
Oud 08-04-2013, 18:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, maar die mensen vervullen nog een nuttige taak.

Dit is een beetje het equivalent van paparazzi die nog even last minute een foto maken van een bekend lijk in een kist om voor doekoe te verkopen aan de hoogste bieder. Dat soort gebrek aan ethiek.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben met Noedelhap. En nu ga ik slapen.
Verwijderd
Citaat:
jongens ik heb een gesprek!!!

Ik ben zo blij nu
gefeliciteerd meisje
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten