Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2013, 18:53
Carn
Carn is offline
Haar wikipedia-entry is ook niet heel erg uitgebreid; dus in dit geval schaam ik me niet.
Oud 08-04-2013, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Dat wist ik ook niet, totdat ik het net opzocht
Voor mannen is Cisca geen algemene kennis vind ik.
Oud 08-04-2013, 18:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Phoebe wist niet waar de Kaukasus lag.
In de bergen!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hmmm, waarschijnlijk wel, mits ik als tagline: "She's finally dead, now come see our movie!" mag toevoegen.
moreel verwerpelijke kunstenaar dat je bent, bah!
Verwijderd
Ik ken Cisca Dresselhuys wel, maar ik vind het niet echt vreemd als je die niet kent.
Oud 08-04-2013, 18:55
Verwijderd
In mijn oude klas zat een jongen die voor de klas moest komen om Paraguay aan te wijzen. Dat wist hij niet: hij staarde vertwijfeld richting Australië. "In Zuid-Amerika", hielp de lerares hem. Toen wees hij Sudan aan.
Oud 08-04-2013, 18:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat wist ik ook niet, totdat ik het net opzocht
Citaat:
Die ken ik ook niet. Maar ik kan altijd nog zeggen dat het van voor mijn tijd is.
Jongens toch

Bovendien, als het excuus 'voor mijn tijd' geldt kan je het E_Y_E moeilijk kwalijk nemen dat hij Thatcher niet kent.
Oud 08-04-2013, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ik verbaas me er soms over hoeveel mensen bepaalde dingen die ik schaar onder 'algemene kennis' niet weten. Zo wist mijn beste vriendin, die toch echt niet dom is, niet wie Cisca Dresselhuys is Maar then again, ik wil niet beweren dat mijn algemene kennis compleet is
maar ik denk dat wat voor de een algemene kennis is, dat dat voor de ander niet algemene kennis is, dat heeft toch ook een stukje met interesses te maken, of niet?
Oud 08-04-2013, 18:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Voor mannen is Cisca geen algemene kennis vind ik.
Emancipatie is ook onzin; dus dat scheelt

Verwijderd
""meneer, wat is stagneren?" "CNN, wat is dat dan?" "Nee, ik weet niet wat een grondwet is" "Hèh, Shakespeare, die kwam toch uit Duitsland?" "Holocaust, wat is dat?" "Buskruit, wat is dat meneer?"

Vwo is zo ontzettend leuk :')
Carn
Carn is offline
ik zocht eigenlijk dat andere plaatje.
Verwijderd
Citaat:
Bovendien, als het excuus 'voor mijn tijd' geldt kan je het E_Y_E moeilijk kwalijk nemen dat hij Thatcher niet kent.
daarom gebruik ik dat excuus ook niet als ik iets niet weet dan kom ik daar gewoon voor uit, heeft geen zin om zoiets te verbergen toch
Oud 08-04-2013, 18:58
Verwijderd
Oja en een jongen die het lef had te vragen waar China nou eigenlijk lag, op een kaart van Azië.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
maar ik denk dat wat voor de een algemene kennis is, dat dat voor de ander niet algemene kennis is, dat heeft toch ook een stukje met interesses te maken, of niet?
Dat klopt enkel deels. Als jij niet weet wie de minister-president is of wat de hoofdstad van Frankrijk is, is dat gewoon dom.
Verwijderd
Citaat:
Jongens toch

Moah, schelen nogal qua impact.

Die Opzij-hoofdredactrice na Carla ken ik wel!
Oud 08-04-2013, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt enkel deels. Als jij niet weet wie de minister-president is of wat de hoofdstad van Frankrijk is, is dat gewoon dom.
jammer dat je het zo ziet, ik zie dat anders.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het is gewoon inherent aan het sterven van een publiek figuur dat de publieke interesse toeneemt, ze doen het niet alleen omdat het geld oplevert, maar het publiek er ook om vraagt. Boeken van/over Thatcher zullen de komende weken ook weer goed verkopen, moeten boekhandelaars dat maar weigeren uit morele overwegingen? Dat is economie, aanbod afstemmen op de vraag, en dat zijn in dit geval ook precies de zaken waar Thatcher enorm voor was.
Ja, ik snap wel hoe het werkt, maar ergens vind ik dat ook wel een verwerpelijk iets, het komt over alsof ze er op zaten te wachten (wat waarschijnlijk ook zo is).
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
""meneer, wat is stagneren?" "CNN, wat is dat dan?" "Nee, ik weet niet wat een grondwet is" "Hèh, Shakespeare, die kwam toch uit Duitsland?" "Holocaust, wat is dat?" "Buskruit, wat is dat meneer?"

Vwo is zo ontzettend leuk :')
Citaat:
Oja en een jongen die het lef had te vragen waar China nou eigenlijk lag, op een kaart van Azië.
Hier word ik een beetje verdrietig van.
Verwijderd
Oja, "wat zijn allochtonen" vorig jaar. Allejezus wat heb ik toen gehuild.
Oud 08-04-2013, 19:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
moreel verwerpelijke kunstenaar dat je bent, bah!
Precies! Dan zou ik geen haar beter zijn.
Oud 08-04-2013, 19:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ken Cisca Dresselhuys wel, maar ik vind het niet echt vreemd als je die niet kent.
Ik ken haar van naam. Krijg ik nu een koekje?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dus jij interesseert je nergens in? Ik merk wel vaker aan je posts dat je niet snapt waar we het over hebben, of de moeite neemt om even terug te lezen of iets op te zoeken voordat je er in mengt.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ken haar van naam. Krijg ik nu een koekje?
Een half koekje!
Oud 08-04-2013, 19:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Phoebe wist niet waar de Kaukasus lag. Ze dacht dat Geel ergens in China ofzo geboren was.
Nee kut, maar ik kan Deventer niet eens aanwijzen op de kaart, laat staan plaatsnamengebergtenwhatever die ik niet eens kan uitspreken

Het is niet eerlijk op me op topgrafie te pakken
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, ik snap wel hoe het werkt, maar ergens vind ik dat ook wel een verwerpelijk iets, het komt over alsof ze er op zaten te wachten (wat waarschijnlijk ook zo is).
Nou ja, zoveel moeite is het nu ook weer niet om die film aan de projector te hangen, volgens mij draaide die film over Thatcher nog geen jaar geleden nog overal in de filmhuizen. En nieuwsredacties hebben necrologiën etc. meestal al jaren klaarliggen, en je hoeft maar een documentaire/interview/Villa Felderhof uit je archief te trekken. Het is allemaal snel geregeld.
Verwijderd
Citaat:
Dus jij interesseert je nergens in?
citeer even het stukje waar ik dat zeg?
Oud 08-04-2013, 19:03
Verwijderd
Citaat:
citeer even het stukje waar ik dat zeg?
Citaat:
E_Y_E schreef:
Ik interesseer me nergens in.
Oud 08-04-2013, 19:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wanneer zou het niet verwerpelijk zijn? Als ze een paar weken zouden wachten? Een paar jaar?
Oud 08-04-2013, 19:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Sigmund
Oud 08-04-2013, 19:04
Verwijderd
hehe anus
Oud 08-04-2013, 19:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou ja, zoveel moeite is het nu ook weer niet om die film aan de projector te hangen, volgens mij draaide die film over Thatcher nog geen jaar geleden nog overal in de filmhuizen. En nieuwsredacties hebben necrologiën etc. meestal al jaren klaarliggen, en je hoeft maar een documentaire/interview/Villa Felderhof uit je archief te trekken. Het is allemaal snel geregeld.
Oh, dat doet me denken aan dat Teletekstbericht van "Mulisch is overleden" dat per ongeluk geplaatst werd terwijl ie nog leefde. Maar goed, dat is het nieuws.
Oud 08-04-2013, 19:05
Verwijderd
Citaat:
hehe anus
Te makkelijk.
Oud 08-04-2013, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Dus jij interesseert je nergens in? Ik merk wel vaker aan je posts dat je niet snapt waar we het over hebben, of de moeite neemt om even terug te lezen of iets op te zoeken voordat je er in mengt.
klopt, ik smijt me er gewoon tussen

problem?
Oud 08-04-2013, 19:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wanneer zou het niet verwerpelijk zijn? Als ze een paar weken zouden wachten? Een paar jaar?
Een week oid. Iig niet enkele uren na haar dood al meteen een persbericht eruitgooien. Maar ja, iets met het ijzer(en vrouwtje) smeden wanneer het heet is.
Oud 08-04-2013, 19:11
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Och, ik ben ook wel blij met de toegenomen aandacht en de eerbetonen in de media voor Ebert sinds hij dood is. Lijkt me juist prettig voor de nabestaanden dat zoveel mensen er blijkbaar iets om geven.

Het zou pas verwerpelijk zijn als de bioscopen de opbrengst aan Labour doneren.
Oud 08-04-2013, 19:22
Verwijderd
Bij mij in de klas zit een jongen en die is soms high. De school heeft een anti drugs beleid. Ja dat merk je goed.
Oud 08-04-2013, 19:29
Turk February
Turk February is offline
Ik heb geen photoshop en geen tijd om een betere te maken, maar goed.

Oud 08-04-2013, 19:37
Verwijderd

Oud 08-04-2013, 19:57
Geality
Geality is offline
Oud 08-04-2013, 19:59
Verwijderd
Een in mijn richting als eerste post op De Kantine, jij kan niet meer stuk!
Oud 08-04-2013, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht zelfs dat ik dit van jou had.
Van mij!
Oud 08-04-2013, 20:09
Verwijderd
Trap is helemaal geverfd en de vloer ligt er helemaal! Morgen gaat mijn vriendje de blauwe muur afwerken en ga ik verder alles inpakken. Zaterdag gaan we over!
Oud 08-04-2013, 20:14
Turk February
Turk February is offline
West flowt wel lekker, maar Foxx bakt er niks van.
Oud 08-04-2013, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Van mij!
Heuh hoe heette je toen?
Oud 08-04-2013, 20:15
Verwijderd
Citaat:
West flowt wel lekker, maar Foxx bakt er niks van.
Het totaal is best lekker.
Oud 08-04-2013, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Heuh hoe heette je toen?
Eh. Moz? Of misschien nog Katje.
Oud 08-04-2013, 20:18
Verwijderd
Of Gnork!
Oud 08-04-2013, 20:22
Verwijderd
Het lijkt vandaag wel lente
Oud 08-04-2013, 20:25
Verwijderd
Ja! En zondag wordt het 20 graden aldus weer.nl tot die tijd regen helaas.
Oud 08-04-2013, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Eh. Moz? Of misschien nog Katje.
Katje!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten