| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
en die Sjaak is echt een kutmongool. :')Deze vind ik wel 'flex'.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Even met broertje gebeld en het gaat allemaal weer dikke prima met 'm
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
is dat een beeld of is dat een heel gave manier van iemand inpakken?Citaat:
<3 <3 ![]() Citaat:
|
||||
|
|
|
|
nieuwe Oatmeal <3
http://theoatmeal.com/comics/mantis_shrimp
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Dan zouden we we ook onze hersenen moeten aanpassen om dat allemaal te verwerken! Mensen die volledig kleurenblind zijn onderscheiden meer grijstinten dan mensen die dat niet zijn omdat ze alle hersencapaciteit die normaal voor kleuren is, voor grijstinten gebruiken. Maar dat zou dan vast andersom werken.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik las eens een vaag verhaal over dat als je de helft van je kegeltjes paars als input geeft en de andere helft groen, dat je hersenen er dan een nieuwe kleur van maken. Die dus niet viesbruin is, maar groen en paars tegelijkertijd.
Maar daar heb je een speciaal apparaat voor nodig en dat apparaat staat in een laboratorium in Amerika dus ik zal die kleur nooit zien. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Behalve bij haar: http://www.dailymail.co.uk/health/ar...ng-way-up.html
|
|
||
Verwijderd
|
Ik zou nooit zoveel kleuren willen zien. Dan zie je ineens allemaal verschrikkelijke combinaties die verder niemand ziet... hoe kan je dan nog kleding kopen? Het is waarschijnlijk net zoiets als dat je de slimste mens van de wereld bent, en je hebt verzonnen hoe je honger kan uitbannen, maar niemand gelooft je, en je moet maar aanzien hoe er mensen doodgaan enzo.
Citaat:
Dit is net als oma die me vergulden engeltjes geeft, maar dan erger.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
In de quest was een drieluik over een vrouw wiens evenwichtsorgaan het niet deed, vet interessant. Als die rondjes draaide in een volledig verduisterde kamer merkte ze daar niets van, want ze voelde het niet (ze heeft nu een implantaat, dus nu voelt ze het wel als het goed is). En ze kon niet lezen tijdens het lopen, omdat haar evenwichtsorgaan niet aan haar ogen kon vertellen dat haar lichaam op en neer ging en ze dus telkens van regel versprong.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik stel me dan ook zo voor dat als ze een tekst wilde lezen op een papier dat ze in haar handen hield, ze door de lichte trilling van iedereens handen ook moeilijk bij de goede regel kon blijven lezen, net zoals wanneer je een tekst wil lezen op een papier dat iemand anders in z'n handen houdt.
|
|
|
||
|
Citaat:
Vooral dat als je die bril een tijdje op hebt gehad, je hersens het beeld weer hebben aangepast (en je alles dus weer normaal ziet), en als je dán de bril afzet zie je de wereld weer op de kop.
|
|
|
|
oh Paranoide; jij volgt indiegames een beetje toch? Dit lijkt me wel komisch:
http://kotaku.com/the-many-memes-ref...elee-471782520
![]() |
|
|