Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En er zijn een paar mensen die een larpgroep hebben opgericht op FB en het ging echt helemaal los tussen de 'echte' en de rest. Die wat de groep hebben opgericht zijn mensen die vooral vechten op fairs (Castlefest en EFF enzo), veel LA en weinig RP dus. Maar ze komen ook helemaal niet daarbuiten, ja dan moet je je groep niet Larp noemen en verwachten dat alle andere mensen die tig larpverenigingen hebben aangedaan hun mond gaan houden over je vechtkwaliteiten en over wat larp danwelniet is ^^
Maar ja, ook in larp heb je onderscheid en ruzies over aldanniet ic-verantwoord en kostuumnazi's ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de grote discussie bestond over veilig vechten. Die wat shows doen op de fairs (de starters van de pagina) vinden dat je best wel mag doormeppen en blauwe plekken op mag lopen. Diegenen die meer echte larps hebben gedaan vinden dat dom, want er zijn genoeg mensen die zich niet in kunnen houden en verantwoordelijkheid kunnen nemen met alle ongelukken van dien. Maar de fairvechters zijn blijkbaar ook nog nooit op een echt larpevenement geweest, vandaar dus hun focus op LA en niet op RP. Ik denk dat je dan gewoon van gekostumeerd showvechten houdt, niet van larp. Intussen zijn er wat meer discussies opgelaaid over of je met 150 kilo een elf kan spelen en of je jeansbroek en sportschoenen wil zien op een middeleeuws fantasy evenement (nee!). |
![]() |
|
Ik was weer een (heel klein) beetje aan het stressen over dat ik het relatief druk heb en eigenlijk ook nog de afwas moet doen en een cake wil bakken voor vrijdag, maar net als twee weken geleden toen ik ook zo zat te stressen, is psych ziek en heb ik ineens allemaal extra tijd vandaag! Dus die afwas moet toch straks maar.
|
Ik kreeg net een doorgestuurde mail dat er vrijdag in het museum een lezing wordt gegeven over Scandinavische kunst en dat lijkt me aan de ene kant wel heel leuk, maar aan de andere kant kan ik me meestal niet zo lang concentreren. Bovendien heb ik al afgesproken met een vriendin die ik bijna nooit zie om een filmmiddagje te doen. En het wordt kutweer, dus ik vond het eigenlijk wel prima om niet naar buiten te hoeven
![]()
|
Verwijderd
|
Jammer dat je daarvoor een ban zou moeten nemen. Ik heb zelf geen moeite met het eetverhaal, vroeger zou ik dat waarschijnlijk wel gehad hebben, dus ik snap het denk ik wel. Nu probeer ik enkel mee te praten en advies of ideeen (trema ontbreekt) of verhalen te opperen als ik ze heb.
[lompe geit]Ik zeg gisteren nog tegen iemand om niet per vergissing mijn stofschaar te nemen om iets anders te knippen. Nu knip ik 2 stukken stof, pak het 3e dat nog ingepakt zit en begin vrolijk het karton stuk te knippen, 2 tellen later besef ik wat ik aan het doen ben en vervloek mezelf.[/lompe geit] |
![]() |
||
yesss
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|