Advertentie | |
|
![]() |
|
Druk, moe. Ik denk dat ik zo even eerst een uurtje ga slapen. En daarna moet ik leren want ik heb volgende week 2 tentamens en de week erna een essay-deadline en een tentamen. Maar op zich gaat het allemaal wel ok. Ik heb nu 1x per week tangolessen (ben pas 1x geweest hoor).. dat is fijn voor de afwisseling
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() EDIT: Hm, volgens de site van de ns is een enkeltje Utrecht-Groningen al bijna twee uur ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hey Andijvie, mag ik vragen hoe het nou uiteindelijk zit met je studie? Heb je alles nog afgerond of ben je nog bezig? En zo.. ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
Ik moet eigenlijk nog een cadeautje kopen voor m'n opa die zondag jarig is, maar ik heb echt geen idee wát. Wat geven jullie zoal aan grootouders?
|
Verwijderd
|
Mijn middageten is niet goed gevallen en het was niet anders dan anders. Een kleine biefstuk en wat tomaat. Het enige duidelijke verschil was dat de biefstuk wel in de pan heeft gelegen.
En nu heb ik pijn, alsof een friet in de dwarsrichting door mijn slokdarm naar beneden is gegaan en ergens blijven steken. Bah. Maar goed, dat gebeurt soms gewoon met de meest onverwachte dingen die anders ook geen problemen opleveren. Het gaat wel weer over. En vervelend Chick Rock, als ik een beetje in de buurt woonde, kwam ik wel langs, maar dat zijn geen afstanden die je zo even doet ^^ Zeker niet op een vrijdagnamiddag! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sloffen? ![]() |
![]() |
|
Mijn pa heeft weer een of ander apparaat meegenomen met de uitleg 'is voor jou, als je het gasfornuis moet schoonmaken'. Ehh, volgens mij kan dat ook gewoon met Dasty en een papiertje/doekje hoor, zoals ik altijd doe. Hier komt volgens mij ook teringveel water uit.
|
Sloffen
![]()
|
Oh, en ik kreeg een brief van het uwv dat ik niet genoeg gewerkt had voor een uitkering (eindelijk een ZIE JE NOU WEL naar mijn pa) en hij zegt 'nee, je moet ook een bijstandsuitkering aanvragen'. Als je dat zo goed weet, waarom kom je daar dan nu pas mee, na maanden zeiken om een ww?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik verzamel suske&wiske's maar die heb ik bijna allemaal al en wat ik nog moet is niet zo makkelijk te vinden.
Ik ben creatief met dingen bakken, maar de meeste spullen daarvoor heb ik wel. Soms teken ik, maar ik zit ook nog ruim in de spullen daarvoor. Ik wil ook wel boeken. Misschien moet ik gewoon een heel lange lijst maken van welke boeken ik wil. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Oh kon ik er maar een paar uur tijd bijkopen. Ik zou zo graag mijn bed inkruipen en een paar uur slapen en dan pas weer verder gaan, maar ik moet nog zo veel doen en voorlopig komt er nog geen eind aan en komen er alleen maar onverwachtse stressdingen bij
![]() ![]() ![]()
|
|