Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2013, 13:05
Verwijderd
Waar woon je? Ik lust wel cake en ik ben super lief! Echt waar!
Advertentie
Oud 12-04-2013, 13:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
<3 Helemaal in 't hoge noorden des landes, Groningen. Beetje ver van DH he
Oud 12-04-2013, 13:12
Verwijderd
He snip Dan hoop ik dat er toch een leuke dag voor je zal ontstaan!
Oud 12-04-2013, 13:15
Lorelei
Lorelei is offline
CR, heb je niet iemand anders die je kan bellen met de mededeling dat je cake hebt en dat je gezelschap wil?
Oud 12-04-2013, 13:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
He snip Dan hoop ik dat er toch een leuke dag voor je zal ontstaan!
Helaas pindakaas! En dankjewel

Citaat:
CR, heb je niet iemand anders die je kan bellen met de mededeling dat je cake hebt en dat je gezelschap wil?
Doe ik nu een poging toe
Oud 12-04-2013, 13:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Moet ze natuurlijk wel terug sms'en dan wel de telefoon opnemen!
Oud 12-04-2013, 13:21
Lorelei
Lorelei is offline
Inderdaad!

Ik zou ook best cake willen hoor, maar tenzij je zin hebt om naar Nijmegen te komen..
Oud 12-04-2013, 13:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Niet echt nee hoewel jouw gezelschap vast hartstikke leuk is
Oud 12-04-2013, 13:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar genoeg over mij, hoe gaat het met jullie?
Oud 12-04-2013, 13:30
Lorelei
Lorelei is offline
Druk, moe. Ik denk dat ik zo even eerst een uurtje ga slapen. En daarna moet ik leren want ik heb volgende week 2 tentamens en de week erna een essay-deadline en een tentamen. Maar op zich gaat het allemaal wel ok. Ik heb nu 1x per week tangolessen (ben pas 1x geweest hoor).. dat is fijn voor de afwisseling
Oud 12-04-2013, 13:31
Verwijderd
Oh jee. Een afschrijving die ik me niet meer kan herinneren
Oud 12-04-2013, 13:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Druk, moe. Ik denk dat ik zo even eerst een uurtje ga slapen. En daarna moet ik leren want ik heb volgende week 2 tentamens en de week erna een essay-deadline en een tentamen. Maar op zich gaat het allemaal wel ok. Ik heb nu 1x per week tangolessen (ben pas 1x geweest hoor).. dat is fijn voor de afwisseling
Dat klinkt inderdaad druk en stressvol, succes alvast! En tof zeg, dat je tangolessen neemt dansen is zo leuk <3
Oud 12-04-2013, 13:48
Verwijderd
Iemand van school is net voor de trein gesprongen. sommige lessen zijn gecanceld. Over 2uur kamp en ik moet nog douchen, tas inpakken en alles.
Oud 12-04-2013, 13:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
He bah wat naar

Dat van die jongen dan, niet jouw inpakperikelen.
Oud 12-04-2013, 13:51
Verwijderd
dat snap ik, inpakken is gewoon een gewoonte van mij, om alles op de laatste minuut te doen.

. Ze zeggen dat het een meisje is, maar de ze willen verder niks loslaten. Begrijpelijk. Nou ja je komt er toch achter.
Oud 12-04-2013, 13:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou, als er dan niemand is om met mij cake te eten, eet ik wel alleen Zou dat net zoiets zijn als alleen drinken?
Oud 12-04-2013, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Nou, als er dan niemand is om met mij cake te eten, eet ik wel alleen Zou dat net zoiets zijn als alleen drinken?
Ik zou best cake met je willen eten Ik moet alleen om zes uur weer terug in Utrecht zijn.

EDIT: Hm, volgens de site van de ns is een enkeltje Utrecht-Groningen al bijna twee uur
Oud 12-04-2013, 13:57
Verwijderd
Ik heb zin in weekend, mooi weer, lekker in de tuin zitten <3
Oud 12-04-2013, 13:58
Verwijderd
Ik wil wel maar ik kan niet.

Vanavond de hele avond party en co spelen met saaie mensen. Waarom ging ik ook alweer mee. Om mijn vriendin niet i9n de steek te laten. We gaan gewoon stiekem het park af, naar weert stappen.
Oud 12-04-2013, 14:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, lekker weer <3

Hey Andijvie, mag ik vragen hoe het nou uiteindelijk zit met je studie? Heb je alles nog afgerond of ben je nog bezig? En zo..
Oud 12-04-2013, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Van mooi weer krijg ik altijd heel veel zin om te schommelen, maar er is helaaspindakaas geen schommel meer in onze tuin.
Oud 12-04-2013, 14:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zou best cake met je willen eten Ik moet alleen om zes uur weer terug in Utrecht zijn.

EDIT: Hm, volgens de site van de ns is een enkeltje Utrecht-Groningen al bijna twee uur
Aaah lief van je! Maar dat wordt wel heel krapjes he

Citaat:
Ojaaa, ik heb er ook zoveel zin in <33
Oud 12-04-2013, 14:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet eigenlijk nog een cadeautje kopen voor m'n opa die zondag jarig is, maar ik heb echt geen idee wát. Wat geven jullie zoal aan grootouders?
Oud 12-04-2013, 14:06
Verwijderd
Mijn middageten is niet goed gevallen en het was niet anders dan anders. Een kleine biefstuk en wat tomaat. Het enige duidelijke verschil was dat de biefstuk wel in de pan heeft gelegen.
En nu heb ik pijn, alsof een friet in de dwarsrichting door mijn slokdarm naar beneden is gegaan en ergens blijven steken. Bah.

Maar goed, dat gebeurt soms gewoon met de meest onverwachte dingen die anders ook geen problemen opleveren. Het gaat wel weer over.

En vervelend Chick Rock, als ik een beetje in de buurt woonde, kwam ik wel langs, maar dat zijn geen afstanden die je zo even doet ^^ Zeker niet op een vrijdagnamiddag!
Oud 12-04-2013, 14:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is iedereen hier lief zeg <33
Oud 12-04-2013, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Ik moet eigenlijk nog een cadeautje kopen voor m'n opa die zondag jarig is, maar ik heb echt geen idee wát. Wat geven jullie zoal aan grootouders?
Een foto van mijn zusje en mij, zelfgebakken koekjes/taart, bloemetjes, de libelle, een boek. Volgens mij zijn dit de dingen die ik de afgelopen jaren aan mijn oma gegeven heb.
Oud 12-04-2013, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Voor de Nederlandse kant kan ik meestal wel dingen verzinnen, de Belgische kant en vooral Bompa, is een moeilijker verhaal.

Sloffen?
Oud 12-04-2013, 14:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn pa heeft weer een of ander apparaat meegenomen met de uitleg 'is voor jou, als je het gasfornuis moet schoonmaken'. Ehh, volgens mij kan dat ook gewoon met Dasty en een papiertje/doekje hoor, zoals ik altijd doe. Hier komt volgens mij ook teringveel water uit.
Oud 12-04-2013, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Een bloemetje of een nieuw kaarsje
Oud 12-04-2013, 14:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Sloffen nee, die heeft 'ie wel. Ik kom meestal maar met bloemen aan, maar die zijn uiteindelijk meer voor oma. Misschien dat iets bakken nog niet zo'n gek idee is, Uomi.
Oud 12-04-2013, 14:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, en ik kreeg een brief van het uwv dat ik niet genoeg gewerkt had voor een uitkering (eindelijk een ZIE JE NOU WEL naar mijn pa) en hij zegt 'nee, je moet ook een bijstandsuitkering aanvragen'. Als je dat zo goed weet, waarom kom je daar dan nu pas mee, na maanden zeiken om een ww?
Oud 12-04-2013, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Sloffen nee, die heeft 'ie wel. Ik kom meestal maar met bloemen aan, maar die zijn uiteindelijk meer voor oma. Misschien dat iets bakken nog niet zo'n gek idee is, Uomi.
Breng hem vandaag alvast een stukje cake als voorproefje.
Oud 12-04-2013, 14:25
Verwijderd
tering wat een trieste diepgezonken figuren zijn die energieverkopers toch, wat een bijdehante kutventjes. Blijkbaar zullen ze nog wel veel mensen overhalen anders loont het toch niet zulk dom werk te doen
Oud 12-04-2013, 14:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hm het is een stoomding. Voor heel veel oppervlakten. Best handig, als je op schoonmaken zit.
Oud 12-04-2013, 14:38
Verwijderd
Ik ben een verwend nest en heb geen idee wat ik voor m'n verjaardag moet vragen. Behalve een wafelijzer. Maar ik wil maar 1 wafelijzer, dus dat kan ik niet aan iedereen vragen.
Oud 12-04-2013, 14:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ben een verwend nest en heb geen idee wat ik voor m'n verjaardag moet vragen. Behalve een wafelijzer. Maar ik wil maar 1 wafelijzer, dus dat kan ik niet aan iedereen vragen.
Uitjes?
Oud 12-04-2013, 14:40
Verwijderd
Hoe kan dat (ik typ overigens bijna altijd : para : )

Verzamel je niks, zijn er geen dingen die je graag wil, kijk/luister je niet graag dingen, ben je niet creatief met iets, is er niet iets dat je graag eet/drinkt?
Oud 12-04-2013, 14:41
Verwijderd
Ja, dat wordt het denk ik ook maar, alleen is dat voor veel mensen weer duur omdat die mensen ook niet echt geld hebben om zichzelf op uitjes mee te nemen!
Verwijderd
Citaat:
Ja, lekker weer <3

Hey Andijvie, mag ik vragen hoe het nou uiteindelijk zit met je studie? Heb je alles nog afgerond of ben je nog bezig? En zo..
Afgerond! Heeft nog een boel gezeur gekost (docent wilde een cijfer niet doorgeven, zelfs niet nadat de examencommissie had aangegeven dat het gewoon doorgegeven moest worden ), maar uiteindelijk dus goed gekomen
Verwijderd
Ik verzamel suske&wiske's maar die heb ik bijna allemaal al en wat ik nog moet is niet zo makkelijk te vinden.
Ik ben creatief met dingen bakken, maar de meeste spullen daarvoor heb ik wel. Soms teken ik, maar ik zit ook nog ruim in de spullen daarvoor.
Ik wil ook wel boeken. Misschien moet ik gewoon een heel lange lijst maken van welke boeken ik wil.
Oud 12-04-2013, 14:42
Verwijderd
Vraag een bijdrage voor een uitje of een ding waar je voor wil sparen? Vriendin van me wil graag een vaatwasser en heeft dus gewoon gezegd dat als we niet wisten wat te kopen, een geldelijke bijdrage meer dan welkom was.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vanavond SUSHIIII
Verwijderd
Ik ben ook bijna jarig en ik weet ook niks. Ja, speelgoedkeukentje van Ikea
Verwijderd
Citaat:
Ik verzamel suske&wiske's maar die heb ik bijna allemaal al en wat ik nog moet is niet zo makkelijk te vinden.
Ik ben creatief met dingen bakken, maar de meeste spullen daarvoor heb ik wel. Soms teken ik, maar ik zit ook nog ruim in de spullen daarvoor.
Ik wil ook wel boeken. Misschien moet ik gewoon een heel lange lijst maken van welke boeken ik wil.
Zie je wel!
Oud 12-04-2013, 14:43
Verwijderd
Eerst vroeg ik altijd een boek, maar vorig jaar kreeg ik een ereader dus nu heb ik 500 ongelezen boeken en dat is wel even voldoende
Oud 12-04-2013, 14:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vraag een bijdrage voor een uitje of een ding waar je voor wil sparen? Vriendin van me wil graag een vaatwasser en heeft dus gewoon gezegd dat als we niet wisten wat te kopen, een geldelijke bijdrage meer dan welkom was.
Ja, ik heb ook meestal iets waarvoor ik spaar en een bijdrage vraag Dan is het niet zo lame als "ik weet niet wat ik wil, geef maar geld" maar dan hoeven mensen ook niet moeilijk te doen met allerlei troepjes die ik toch niet wil
Oud 12-04-2013, 14:44
Verwijderd
Tja, ik wil wel een nieuw bed of een wasmachine, maar dat zijn dingen om met Theodoor samen te kopen en hij zit daar echt niet op te wachten voor zijn verjaardag, hij heeft wel nog materiele behoeftes
Oud 12-04-2013, 14:45
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh kon ik er maar een paar uur tijd bijkopen. Ik zou zo graag mijn bed inkruipen en een paar uur slapen en dan pas weer verder gaan, maar ik moet nog zo veel doen en voorlopig komt er nog geen eind aan en komen er alleen maar onverwachtse stressdingen bij
Oud 12-04-2013, 14:45
Verwijderd
ik ga nu vis kopen en dan naar huis en dan ga ik maar eens een lijst maken van welke boeken ik nog wil lezen
Ik wil op zich ook wel random keukenspulletjes enzo. Random keukenspulletjes heb je niet snel te veel.
Oud 12-04-2013, 14:48
Verwijderd
Ik weet ook nooit echt leuke dingen te vragen voor mijn verjaardag hoor . Meestal komt het neer op studieboeken zodat mijn ouders die niet hoeven te kopen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten