| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ruikt 'ie niet naar zeik ofzo?
|
|
|
|
Alle ontluikende knopjes en lentedingen <3 De struikjes die buiten een groene zweem krijgen en de geur van de regen <3 En ik waardeer dat mijn miniboompje het doet. Dat hij helemaal knopjes krijgt en ienieminieblaadje
|
|
|
Verwijderd
|
Ik had bij de Kringloop een mini olielampje met groen glas gevonden, in de winkel kon ik niet ontdekken of het nog te gebruiken was, maar het kostte maar 50 cent en ik heb het meegenomen. Nu ik het thuis uit elkaar draai, blijkt het echt prima in orde te zijn. Wauw! Super dat ik dit ergens heb opgedoken voor 50 cent
Dat zijn de dingen die je moet hebben.
|
|
|
|
|
Ik heb mijn oordeel over mensen altijd direct klaarliggen en vaak zit ik daar ook wel goed mee. Het gebeurt me niet vaak dat ik terug kom op dat eerste oordeel, maar bij deze toch wel en dat waardeer ik Deel 1: dertien in een dozijn, inhoudsloze slijmbal van een gladde pretty boy. Zoals Hans Teeuwen al zei: Deel 2: Toch wel gaaf!
|
|
|
|
Neerlandicus en schrijver Wim Daniëls gaat in P&W regel voor regel het Koningslied analyseren en verbeteren waar nodig:
http://omroep.vara.nl/media/227198
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Waarderingstopic fizzle-fluffy | 500 | 12-01-2014 02:19 | |
| Muziek |
Horse the band waarderingstopic Ymir | 20 | 18-01-2006 22:59 | |
| Films, TV & Radio |
WAARDERINGSTOPIC: twin peaks. netram | 19 | 29-03-2004 17:43 | |
| Muziek |
Herwaarderingstopic: Deftones - Around the fur. Stevill | 90 | 09-03-2004 13:33 | |
| Muziek |
(waarderingstopic) Carry On-A Life Less Plagued DeadNation | 59 | 24-12-2003 15:29 | |