Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2013, 14:14
Verwijderd
Done ore not done?
Metromannen/jongens, oksels glad scheren, crèmepje d'r op zodat het nog gladder is.
Dus?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2013, 14:21
Vowel
Vowel is offline

Ik neem aan dat je zelf wel kunt bedenken dat iedereen hier anders over denkt?

Maar ontopic: Absolutely not done. Mannen horen haar te hebben. Ik wil een vent, geen joch van 8.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 14:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik zie het praktisch nut er niet zo van in.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 14:26
Verwijderd
Citaat:

Ik neem aan dat je zelf wel kunt bedenken dat iedereen hier anders over denkt?

Maar ontopic: Absolutely not done. Mannen horen haar te hebben. Ik wil een vent, geen joch van 8.
Dit vind je niets?

Laatst gewijzigd op 03-04-2013 om 15:34.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 14:30
Vowel
Vowel is offline
Jawel hoor. Bij vrouwen.

En zelfs bij vrouwen boeit het me weinig (als in: ik vind het niet mooi, maar het kan me ook niet schelen en het hele "Iiieewwww dat is bah" is onzin).
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Jawel hoor. Bij vrouwen.

En zelfs bij vrouwen boeit het me weinig (als in: ik vind het niet mooi, maar het kan me ook niet schelen en het hele "Iiieewwww dat is bah" is onzin).
Scheer jij je oksels wel dan?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 14:43
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Scheer jij je oksels wel dan?
Het gaat je niets aan, maar ja. Ik snap alleen niet waarom dat relevant is. Waarom moet jij toch altijd van die persoonlijke vragen stellen?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Het gaat je niets aan, maar ja. Ik snap alleen niet waarom dat relevant is. Waarom moet jij toch altijd van die persoonlijke vragen stellen?
Lijkt me een gewone vraag hoor
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 14:58
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Lijkt me een gewone vraag hoor
Dat zal vast wel, maar het is niet relevant voor mijn mening. Ik bedoel, wat zou je met de informatie doen? Als ik nee had gezegd was mijn mening minder waard, of zo?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Dat zal vast wel, maar het is niet relevant voor mijn mening. Ik bedoel, wat zou je met de informatie doen? Als ik nee had gezegd was mijn mening minder waard, of zo?
Oke je hebt gelijk, bedoel dat ik vrouwen zonder okselhaar toch wel mooier vind
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 15:34
Vowel
Vowel is offline
Oh, ik vind het ook mooier. Maar verder boeit het me niet zo.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 15:41
Businessguy
Businessguy is offline
Ik scheer mijn okselharen weg omdat ik het niet fris vindt staan.
Oud 03-04-2013, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ik scheer mijn okselharen weg omdat ik het niet fris vindt staan.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 15:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik scheer mijn okselharen weg omdat ik het niet fris vind staan.
Wat is er onfris aan dan?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 16:21
Verwijderd
Ik scheer mijn okselharen niet weg omdat ik daar net wat te mannelijk voor ben.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 16:30
Businessguy
Businessguy is offline
Citaat:
Wat is er onfris aan dan?
Haar over het algemeen vindt ik gewoon onfris. Behalve haar op men hoofd dan. Haar onder men oksels, beenharen, nekharen, haar op het gezicht, schaamhaar, buikhaar, borsthaar vindt ik allemaal onfris.
Oud 03-04-2013, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Haar over het algemeen vindt ik gewoon onfris. Behalve haar op men hoofd dan. Haar onder men oksels, beenharen, nekharen, haar op het gezicht, schaamhaar, buikhaar, borsthaar vindt ik allemaal onfris.
En haar op je armen?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 17:38
Businessguy
Businessguy is offline
Citaat:
En haar op je armen?
Ja dat heb ik dan weer net wel.
Oud 03-04-2013, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Apart je benen scheer je, maar je armen niet.

Ik scheer m'n okselhaar, borst/buikhaar, schaamhaar, konthaar, bovenkant schouders, onderkant rug en kleine haartjes op m'n voeten/tenen. M'n armen en benen dan weer niet.

En jep een heel gedoe onder de douche
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 18:30
Businessguy
Businessguy is offline
Het is inderdaad een heel gedoe.
Oud 03-04-2013, 20:08
Thinus
Thinus is offline
Beetje gay he.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 20:21
Businessguy
Businessguy is offline
Citaat:
Beetje gay he.
Beetje gay is oké.
Oud 03-04-2013, 20:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarom is dat niet onfris dan?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 20:40
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Inderdaad.

En hoe zit het met je wenkbrauwen? Die dingen zitten daar om zweet op te vangen. Is dat niet vies?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 20:43
Businessguy
Businessguy is offline
Citaat:
Omdat ik bijna geen armhaar heb.
Oud 03-04-2013, 20:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Fris of onfris heeft niet met haar te maken, maar met hoe vaak je je wast.
Het is prima als je een voorkeur hebt om bepaald lichaamshaar weg te halen, maar om sommige plekken haar 'onfris' te vinden en anderen niet is imo nogal stom.

Zo scheer ik bijvoorbeeld mijn oksels omdat ik dat 'frisser' vind, maar mijn beenhaar laat ik meestal gewoon zitten. M'n benen zweten immers niet en ik heb toch meestal een lange broek aan.

PS: Ik vind gladgeschoren mannen maar saai en onappetijtelijk.
Oud 03-04-2013, 22:45
DAH
DAH is offline
Ik vind persoonlijk haar vaak iets volwasseners hebben. Ik scheer alleen mijn baard- en snorharen. Dat doe ik voornamelijk omdat ik wel wat haargroei daar heb, maar niet genoeg om er een baard van te maken. Mijn oksels, benen, armen, schaamstreek, allemaal behaard. Ik vind het gewoon mooier zo, en makkelijker. Ik was me gewoon als het onfris wordt.
Oud 03-04-2013, 22:47
Verwijderd
_ik vind_ dat een beetje homopraktijken
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 04:46
Verwijderd
Ik mag graag aan zweterige mannenoksels ruiken, waarom zou je dat weghalen.
Verder word ik een beetje moe van de nutteloze discussie over lichaamshaar dat vies zou zijn. Zie de posts van schro, trimm en vowel, sluit ik me helemaal bij aan.
Mensen die.zo zeuren dragen bij aan onzekerheid en creeren een beeld waardoor mensen het idee krijgen dat ze niet goed genoeg zijn kinderachtig gezeur.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Ik mag graag aan zweterige mannenoksels ruiken, waarom zou je dat weghalen.
Verder word ik een beetje moe van de nutteloze discussie over lichaamshaar dat vies zou zijn. Zie de posts van schro, trimm en vowel, sluit ik me helemaal bij aan.
Mensen die.zo zeuren dragen bij aan onzekerheid en creeren een beeld waardoor mensen het idee krijgen dat ze niet goed genoeg zijn kinderachtig gezeur.
<3

Mensen moeten voor de rest doen wat ze zelf fijn vinden. Ik vind het niet fijn als ik okselhaar heb, dus dan scheer ik dat. Mijn beenhaar scheer ik enkel per hoge uitzondering, vroeger deed ik het wel omdat het volgens mijn vriendinnen 'moest', maar ik heb ook geen ultiem zware beharing, dus het valt ook amper op bij bij. Al het andere haar blijft waar het is en wordt hoogstens getrimd (en ik vind dat altijd een raar woord om te gebruiken owv Trimm ^^).

Ik heb een vriend gehad die zijn okselhaar weghaalde en dat vond ik best prettig, dan lag ik niet in een bos haar als ik in zijn oksel lag ^^ maar verder vind ik het niet echt boeiend. Gezichtshaar vind ik interessant, maar lichaamshaar trekt mij niet zo (borsthaar), toch heb ik een vriend gehad die een beetje een aap was en toch vond ik hem sexy en hield ik op dat moment van hem ^^

Ik heb dus een 'whatever'gevoel bij mannen die oksels scheren.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 12:54
Verwijderd
Kaal en glad hoeft voor mij niet, maar een beetje bijknippen ofzo mag van mij wel. In principe niks mis met okselhaar bij mannen, maar teveel hoeft nou ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 15:55
Lente
Lente is offline
mannen hebben haar
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 16:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Omdat ik bijna geen armhaar heb.
Als het toch niet veel is, waarom haal je het dan niet weg? En waarom is hoofdhaar niet onfris? Of wenkbrauwen? Wimpers?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 17:29
Verwijderd
Not done omdat een beetje oksel haar best sexy is
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 17:51
Verwijderd
Ik vind het prima als het er zit, staat ook wel leuk, maar als je snel stinkt en het daarom wegscheert ofzo, dan vind ik dat ook niet erg.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 20:28
Businessguy
Businessguy is offline
Citaat:
Als het toch niet veel is, waarom haal je het dan niet weg? En waarom is hoofdhaar niet onfris? Of wenkbrauwen? Wimpers?
Wil je nou serieus dat ik hier op in ga?
Oud 04-04-2013, 20:40
Vowel
Vowel is offline
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Altijd dat gezeur om "Ieewww haar is vies!!111!11~" maar als je dan vraagt "waarom is haar op *insert plek* dan niet vies?" dan willen ze daarop niet serieus antwoorden.

Haar is niet vies. Haar is haar.
Als je je niet wast, dán ben je vies.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 20:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wil je nou serieus dat ik hier op in ga?
Ja, ik ben oprecht benieuwd naar waar die indeling van frisheid op is gebaseerd.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 20:43
Businessguy
Businessguy is offline
Citaat:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Altijd dat gezeur om "Ieewww haar is vies!!111!11~" maar als je dan vraagt "waarom is haar op *insert plek* dan niet vies?" dan willen ze daarop niet serieus antwoorden.

Haar is niet vies. Haar is haar.
Als je je niet wast, dán ben je vies.
Ho wacht stop. Waar heb ik gezegd dat ik het vies vindt? Ik haal het weg omdat ik het onfris vindt staan.
Oud 04-04-2013, 20:47
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ho wacht stop. Waar heb ik gezegd dat ik het vies vindt? Ik haal het weg omdat ik het onfris vindt staan.
Jij zegt de hele tijd dat je het onfris vindt. Onfris = vies.

Kijk, als het alleen gaat om wat mooier is, tja, dat moet natuurlijk iedereen zelf weten, al vind ik mannen zonder haar gewoon brrrr.

Maar vies, vies. Dat is het dus niet.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2013, 12:52
Verwijderd
Ik ben wel relatief harig geloof ik, maar ik scheer het niet weg. Ik knip het hoogstens wat bij, soms.
Ik denk alleen wel dat dit gaat veranderen zodra ik centimeters aan rughaar begin te krijgen, daar houd ik persoonlijk niet zo van. Verder is er absoluut niets mis met harige vrouwen, is alleen maar lekker zacht tijdens het knuffelen

Ik vraag me persoonlijk ook wel af wat je 'onfris' vindt aan haar op andere plaatsen dan je hoofd of je armen hebben. Je gaat hooguit wat sneller zweten, maar als je gewoon af en toe doucht is dat toch ook makkelijk te verhelpen?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 11:22
Verwijderd
De meeste mannen doen dit niet, waarom de meeste vrouwen dan wel?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 11:28
Daantjer
Daantjer is offline
Omdat het een modebeeld is. Bedrijven doen gruwelijk hun best om mensen er van te overtuigen dat hun product gebruikt wordt door iedereen behalve jou, en daarom moet je hun product kopen.
Artikel op Cracked, best leuk hoor.
Oud 18-04-2013, 11:33
Verwijderd
Ah, je bent terug, gezellig.

Citaat:
De meeste mannen doen dit niet, waarom de meeste vrouwen dan wel?
Dit kan prima in je vorige topic, dus daar heb ik het mee samengevoegd en de titel aangepast.

Ik denk omdat vrouwen graag vrouwelijker willen zijn en harig is gelinkt aan mannelijk. Ongewenst haar wordt dus weggewerkt omdat het niet in hun vrouwelijke imago past.

Zelf vind ik het mooier en ook frisser, al heeft het niks met hygiëne te maken als je je gewoon wast.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Apart je benen scheer je, maar je armen niet.

Ik scheer m'n okselhaar, borst/buikhaar, schaamhaar, konthaar, bovenkant schouders, onderkant rug en kleine haartjes op m'n voeten/tenen. M'n armen en benen dan weer niet.

En jep een heel gedoe onder de douche
Hoe vaak doe je dat dan? Heb je een vreindin? Ik ben wel benieuwd, mijn vriend heeft een keer zijn borsthaar geschoren omdattie wel benieuwd was hoe het zou voelen en hoe ik het zou vinden, maar ik vond het verschrikkelijk. Na een dag lag ik naast een vel schuurpapier in bed, stoppels zijn niet tof. Doe je dat elke dag dan? Of om de dag?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Hoe vaak doe je dat dan? Heb je een vreindin? Ik ben wel benieuwd, mijn vriend heeft een keer zijn borsthaar geschoren omdattie wel benieuwd was hoe het zou voelen en hoe ik het zou vinden, maar ik vond het verschrikkelijk. Na een dag lag ik naast een vel schuurpapier in bed, stoppels zijn niet tof. Doe je dat elke dag dan? Of om de dag?
Ik scheer m'n gehele lichaam 1 a 2 keer in de week, gewoon onder de douche, alles eraf halen. Daarna insmeren met een bodylotion zodat alles lekker glad aanvoelt, ja inclusief daar insmeren. Ik heb een vriendin en die vindt het alleen maar fijn zo.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 12:23
Verwijderd
Zijn er ook vrouwen hier die hun okselhaar niet scheren?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 19:27
igfy
igfy is offline
In de winter scheer ik mijn oksels minder vaak dan in de zomer. In de zomer draag ik vaker dingen waarbij een stukje oksel zichtbaar is en dan vind ik het fijn dat het helemaal glad is, maar in de winter scheer ik het misschien maar een keer in de 10 dagen ofzo. Dan heb ik op het laatst kortje haartjes onder mijn armen. Als het langer wordt heb ik het idee dat ik teveel ga zweten dus dat doe ik dan weer niet.

Bij mannen vind ik het scheren vna lichaamshaar niet zo nodig eigenlijk. Persoonlijk val ik wel op wat borsthaar.
Oud 19-04-2013, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Zijn er ook vrouwen hier die hun okselhaar niet scheren?
ja, behalve als ik iets korts ga dragen, dan heb ik toch te weinig ruggengraat/zelfvertrouwen om IEWWW reacties te incasseren helaas, heb daar ook helemaal geen trek in.
En in de zomer ga ik sneller/harder meuren met lang okselhaar, wat bij mannen natuurlijk alleen maar een voordeel is.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2016, 15:37
pam
pam is offline
Citaat:
Oh, ik vind het ook mooier. Maar verder boeit het me niet zo.
Citaat:
vind ik wel mannelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten