Advertentie | |
|
![]() |
|
Fris of onfris heeft niet met haar te maken, maar met hoe vaak je je wast.
Het is prima als je een voorkeur hebt om bepaald lichaamshaar weg te halen, maar om sommige plekken haar 'onfris' te vinden en anderen niet is imo nogal stom. Zo scheer ik bijvoorbeeld mijn oksels omdat ik dat 'frisser' vind, maar mijn beenhaar laat ik meestal gewoon zitten. M'n benen zweten immers niet en ik heb toch meestal een lange broek aan. PS: Ik vind gladgeschoren mannen maar saai en onappetijtelijk.
|
Ik vind persoonlijk haar vaak iets volwasseners hebben. Ik scheer alleen mijn baard- en snorharen. Dat doe ik voornamelijk omdat ik wel wat haargroei daar heb, maar niet genoeg om er een baard van te maken. Mijn oksels, benen, armen, schaamstreek, allemaal behaard. Ik vind het gewoon mooier zo, en makkelijker. Ik was me gewoon als het onfris wordt.
|
Verwijderd
|
Ik mag graag aan zweterige mannenoksels ruiken, waarom zou je dat weghalen.
Verder word ik een beetje moe van de nutteloze discussie over lichaamshaar dat vies zou zijn. Zie de posts van schro, trimm en vowel, sluit ik me helemaal bij aan. Mensen die.zo zeuren dragen bij aan onzekerheid en creeren een beeld waardoor mensen het idee krijgen dat ze niet goed genoeg zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen moeten voor de rest doen wat ze zelf fijn vinden. Ik vind het niet fijn als ik okselhaar heb, dus dan scheer ik dat. Mijn beenhaar scheer ik enkel per hoge uitzondering, vroeger deed ik het wel omdat het volgens mijn vriendinnen 'moest', maar ik heb ook geen ultiem zware beharing, dus het valt ook amper op bij bij. Al het andere haar blijft waar het is en wordt hoogstens getrimd (en ik vind dat altijd een raar woord om te gebruiken owv Trimm ^^). Ik heb een vriend gehad die zijn okselhaar weghaalde en dat vond ik best prettig, dan lag ik niet in een bos haar als ik in zijn oksel lag ^^ maar verder vind ik het niet echt boeiend. Gezichtshaar vind ik interessant, maar lichaamshaar trekt mij niet zo (borsthaar), toch heb ik een vriend gehad die een beetje een aap was en toch vond ik hem sexy en hield ik op dat moment van hem ^^ Ik heb dus een 'whatever'gevoel bij mannen die oksels scheren. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Kijk, als het alleen gaat om wat mooier is, tja, dat moet natuurlijk iedereen zelf weten, al vind ik mannen zonder haar gewoon brrrr. ![]() Maar vies, vies. Dat is het dus niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben wel relatief harig geloof ik, maar ik scheer het niet weg. Ik knip het hoogstens wat bij, soms.
Ik denk alleen wel dat dit gaat veranderen zodra ik centimeters aan rughaar begin te krijgen, daar houd ik persoonlijk niet zo van. Verder is er absoluut niets mis met harige vrouwen, is alleen maar lekker zacht tijdens het knuffelen ![]() Ik vraag me persoonlijk ook wel af wat je 'onfris' vindt aan haar op andere plaatsen dan je hoofd of je armen hebben. Je gaat hooguit wat sneller zweten, maar als je gewoon af en toe doucht is dat toch ook makkelijk te verhelpen? |
![]() |
|
Omdat het een modebeeld is. Bedrijven doen gruwelijk hun best om mensen er van te overtuigen dat hun product gebruikt wordt door iedereen behalve jou, en daarom moet je hun product kopen.
Artikel op Cracked, best leuk hoor.
||
Verwijderd
|
Ah, je bent terug, gezellig.
Citaat:
Ik denk omdat vrouwen graag vrouwelijker willen zijn en harig is gelinkt aan mannelijk. Ongewenst haar wordt dus weggewerkt omdat het niet in hun vrouwelijke imago past. Zelf vind ik het mooier en ook frisser, al heeft het niks met hygiëne te maken als je je gewoon wast. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
In de winter scheer ik mijn oksels minder vaak dan in de zomer. In de zomer draag ik vaker dingen waarbij een stukje oksel zichtbaar is en dan vind ik het fijn dat het helemaal glad is, maar in de winter scheer ik het misschien maar een keer in de 10 dagen ofzo. Dan heb ik op het laatst kortje haartjes onder mijn armen. Als het langer wordt heb ik het idee dat ik teveel ga zweten dus dat doe ik dan weer niet.
Bij mannen vind ik het scheren vna lichaamshaar niet zo nodig eigenlijk. Persoonlijk val ik wel op wat borsthaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En in de zomer ga ik sneller/harder meuren met lang okselhaar, wat bij mannen natuurlijk alleen maar een voordeel is. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |