Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2013, 15:22
aljasleen
aljasleen is offline
Yay! Vandaag een mailtje gehad van UCU dat ik ben uitgenodigd voor een interview 25 maart. En had het interview voor AUC al op 20 maart staan. Nu komt er eindelijk een beetje vaart achter, in tegenstelling tot bijna iedereen hier die allang wat te horen heeft gekregen. ( voor mijn gevoel dan, haha. Als je moet wachten duurt het altijd te lang.)
Advertentie
Oud 06-03-2013, 17:38
x_Pien
x_Pien is offline
Citaat:
@x_Pien Leuk dat je voor UCU gaat kiezen zie pm
jaaa ik heb er echt zin in haha! Je hebt pm terug!
Oud 07-03-2013, 18:27
caaat
caaat is offline
Dus voor iedereen die na de zomer op UCU gaat studeren, word lid van https://www.facebook.com/#!/groups/5...48100/?fref=ts !
Oud 08-03-2013, 17:39
Joca
Joca is offline
Vandaag mail gehad van LUC, aangenomen Dit weekend eens kijken of ik naar AUC ga of LUC, vanmiddag dacht ik het besloten te hebben, maar nu twijfel ik toch weer.
Oud 08-03-2013, 17:45
Anna6
Anna6 is offline
Citaat:
Vandaag mail gehad van LUC, aangenomen Dit weekend eens kijken of ik naar AUC ga of LUC, vanmiddag dacht ik het besloten te hebben, maar nu twijfel ik toch weer.
Aah wat leuk! Gefeliciteerd! Succes met kiezen he
Oud 09-03-2013, 16:19
Vera1995
Vera1995 is offline
Gefeliciteerd iedereen die is aangenomen!

Ikzelf ben ook aangenomen bij UCU (yay!) en heb ook al gezegd dat ik kom. Nu heb ik gisteren een acceptance form ontvangen waarbij ook een course form zit waarop je moet aangeven welke courses je in je eerste jaar wil doen. Over dat course form heb ik een vraagje. Ik wil een social science major gaan doen, maar moet ik dan ook bij humanities en science 2 preferred courses opgeven? Vooral bij science ben ik namelijk niet echt van plan twee science courses te doen, haha.

Als iemand hier meer over weet zou dat erg fijn zijn
Oud 09-03-2013, 19:09
Verwijderd
Ik zou ze wel allemaal invullen, want op basis daarvan gaat je tutor je registreren voor je vakken. In het eerste jaar moet je sowieso aan je breath requirement voldoen, dus minimaal één course in elk department. Het is niet alsof je per se alle courses moet gaan doen die je nu invult, het is meer een richtlijn.
Oud 10-03-2013, 09:40
aljasleen
aljasleen is offline
Zaterdag is er nog een open dag voor UCU, ik ben daar nog niet op de open dag geweest, maar had me al wel ingeschreven en heb de 25ste een gesprek. Is het dan nog wel de moeite waard om te gaan naar die open dag of is dat een beetje overbodig?
Oud 10-03-2013, 10:09
Verwijderd
Dat ligt er helemaal aan of jij het overbodig vindt. Heb je al een idee hoe UCU is? Als je straks aangenomen wordt, weet je dan al zeker dat je naar UCU wil? Of twijfel je daarover? Zeker als je twijfelt is het een goed idee om naar de open dag te gaan, maar ook als je er nog nooit geweest bent kun je misschien beter als bevestiging eens een keertje komen kijken.
Oud 10-03-2013, 10:16
Fiets23
Fiets23 is offline
@Vera: Jup, zoals Uomi al zegt, je moet sowieso 1 sciencevak doen. Ze zullen je sowieso niet in 2 SCI-vakken zetten in je eerste semester als je aangeeft dat niet te willen doen als major.

@aljasleen: Ik zou wel gewoon gaan als ik jou was, omdat je dan ook met studenten kunt praten en vragen kunt stellen die aan een interviewer niet makkelijk gesteld kunnen worden.

@Uomi: je hebt PM!
Oud 10-03-2013, 13:01
Diamera
Diamera is offline
En behalve dat is de open dag ook gewoon erg leuk. Ik zou zeker gaan!

Hey Fiets23, in je hoeveelste jaar zit jij eigenlijk?

Ik heb na het submitten nog steeds niets gehoord, behalve dat ene mailtje van UCU dat hier ook al gepost is over die 800 aanmeldingen voor 225 plaatsen... Nou ja als je het positief bekijkt, betekent dat wel dat áls ik een uitnodiging krijg, er vervolgens minder lang tussen dat interview en de beslissingsdatum zit
Oud 10-03-2013, 15:18
Fiets23
Fiets23 is offline
Citaat:
En behalve dat is de open dag ook gewoon erg leuk. Ik zou zeker gaan!

Hey Fiets23, in je hoeveelste jaar zit jij eigenlijk?

Ik heb na het submitten nog steeds niets gehoord, behalve dat ene mailtje van UCU dat hier ook al gepost is over die 800 aanmeldingen voor 225 plaatsen... Nou ja als je het positief bekijkt, betekent dat wel dat áls ik een uitnodiging krijg, er vervolgens minder lang tussen dat interview en de beslissingsdatum zit
3e . Succes!
Oud 19-03-2013, 12:49
Endorsed
Endorsed is offline
Ben ook uitgenodigd voor een interview @AUC
Oud 22-03-2013, 20:33
Anna6
Anna6 is offline
Ik ben aangenomen op AUC!!
Oud 22-03-2013, 20:34
Anna6
Anna6 is offline
Citaat:
Heb je al besloten waar je naar toe gaat?
Oud 23-03-2013, 08:05
vrrrieskist
vrrrieskist is offline
Hey allemaal!
Pffff ik begin nu echt heel bang en ongeduldig te worden! Ik heb nog steeds niets gehoord van UCU en AUC? Zijn er meer mensen die nog steeds wachten? Ik heb wel dat mailtje gehad van Utrecht. Ik vroeg me af of het ermee te maken kon hebben dat één van mijn recommenders de vragenlijst niet heeft ingevuld? Voor AUC heb je er volgens mij sowieso 2 nodig toch? Mijn mentor zou het invullen, maar heeft het dus nooit gedaan? Het is een beetje lastig communiceren omdat ik in het buitenland zit, maar ik wil hier niet mijn aanmeldingen vanaf laten hangen. Bij Utrecht zou ik hem misschien weg kunnen halen, maar volgens mij moet AUC 2 recommenders! Dus ik weet even niet wat ik moet doen! Iemand tips?

En omdat ik ontzettend bang ben dat ik niet word aangenomen - dit lange wachten helpt niet echt - ben ik van plan om me ook aan te melden bij Middelburg en Maastricht. Maar ook daar problemen met recommenders. Een geschreven brief. Ja met nog 8 dagen tot de deadline wordt dat lastig vanuit het buitenland! Mijn rectrix heeft hetzelfde formulier online ingevuld voor UCU en AUC? Zou er een mogelijkheid zijn dat ook zij deze online kunnen zien? AAAAAAAAAH ik word helemaal gek ervan! Ik wou dat ik eens wat hoorde! Een interview zou al een opluchting zijn!

Hoe staat het bij jullie? Ik las al een hele hoop mensen die geaccepteerd zijn! Gefeliciteerd!
Oud 23-03-2013, 08:24
xfemke13
xfemke13 is offline
Hallo allemaal,
Ik heb me nu toch ook maar eens aangemeld.
Van Utrecht heb ik ook nog niks gehoord vrieskist, dus wees daar maar niet bang om! Ze zijn enorm sloom.
Wat Middelburg betreft, ja meld je aan jaaaa! Ik ben daar dus zo goed als aangenomen ( ze zeiden dat mijn brief die ik binnen 3 weken kreeg naar alle waarschijnlijkheid positief zou zijn). In Middelburg is echt binnen een maand alles gebeurd, voor UCU wacht ik al tijden..
Zijn er nog meer mensen voor Middelburg?
En eh vrieskist, ik vond zelf Middelburg super gezellig maar ben je naar een open dag geweest?
Oud 23-03-2013, 08:29
Anna6
Anna6 is offline
Citaat:
Hey allemaal!
Pffff ik begin nu echt heel bang en ongeduldig te worden! Ik heb nog steeds niets gehoord van UCU en AUC? Zijn er meer mensen die nog steeds wachten? Ik heb wel dat mailtje gehad van Utrecht. Ik vroeg me af of het ermee te maken kon hebben dat één van mijn recommenders de vragenlijst niet heeft ingevuld? Voor AUC heb je er volgens mij sowieso 2 nodig toch? Mijn mentor zou het invullen, maar heeft het dus nooit gedaan? Het is een beetje lastig communiceren omdat ik in het buitenland zit, maar ik wil hier niet mijn aanmeldingen vanaf laten hangen. Bij Utrecht zou ik hem misschien weg kunnen halen, maar volgens mij moet AUC 2 recommenders! Dus ik weet even niet wat ik moet doen! Iemand tips?

En omdat ik ontzettend bang ben dat ik niet word aangenomen - dit lange wachten helpt niet echt - ben ik van plan om me ook aan te melden bij Middelburg en Maastricht. Maar ook daar problemen met recommenders. Een geschreven brief. Ja met nog 8 dagen tot de deadline wordt dat lastig vanuit het buitenland! Mijn rectrix heeft hetzelfde formulier online ingevuld voor UCU en AUC? Zou er een mogelijkheid zijn dat ook zij deze online kunnen zien? AAAAAAAAAH ik word helemaal gek ervan! Ik wou dat ik eens wat hoorde! Een interview zou al een opluchting zijn!

Hoe staat het bij jullie? Ik las al een hele hoop mensen die geaccepteerd zijn! Gefeliciteerd!
In Utrecht heb ik een gesprek gehad en daar zeiden ze dat iedereen de beslissing te horen krijgt rond 1 mei.

Misschien zou je een andere leraar kunnen benaderen? In Amsterdam gaan ze je application namelijk pas bekijken als alle 2 recommendations binnen zijn. Of je zou je mentor een mail kunnen sturen als een soort reminder.

En Middelburg is best leuk! Ik ben naar een open dag geweest en vond de sfeer erg goed. Uiteindelijk heb ik me niet aangemeld omdat het erg ver is en omdat me het curriculum in Amsterdam leuker leek.

Succes met alles!
Oud 23-03-2013, 08:38
aljasleen
aljasleen is offline
Ik heb woensdag mijn gesprek gehad bij AUC en heb gisteren al een mailtje gehad dat ik ben aangenomen. Maandag heb ik nog een gesprek bij UCU, ik hoop natuurlijk dat ik daar ook wordt aangenomen, maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit.

Overigens hoor ik van vrij veel mensen dat ze nog niets van Utrecht hebben gehoord, dus ik zou me er niet al te druk om maken.
Oud 23-03-2013, 09:02
Anna6
Anna6 is offline
Citaat:
Ik heb woensdag mijn gesprek gehad bij AUC en heb gisteren al een mailtje gehad dat ik ben aangenomen. Maandag heb ik nog een gesprek bij UCU, ik hoop natuurlijk dat ik daar ook wordt aangenomen, maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit.

Overigens hoor ik van vrij veel mensen dat ze nog niets van Utrecht hebben gehoord, dus ik zou me er niet al te druk om maken.
Oeh leuk, misschien tot volgend jaar dan haha. Of heeft Utrecht je voorkeur?
Oud 23-03-2013, 10:29
Joca
Joca is offline
Citaat:
Heb je al besloten waar je naar toe gaat?
AUC
Oud 23-03-2013, 10:34
Endorsed
Endorsed is offline
Studeert hier iemand Natuurkunde aan een University College? Ik heb toch wat onzekerheden over het Wiskunde en Natuurkunde curriculum, die lijken namelijk minder volledig dan op een gewone universiteit.
Oud 23-03-2013, 12:31
Fiets23
Fiets23 is offline
Citaat:
Hallo allemaal,
Ik heb me nu toch ook maar eens aangemeld.
Van Utrecht heb ik ook nog niks gehoord vrieskist, dus wees daar maar niet bang om! Ze zijn enorm sloom.
Heb je nog niets gehoord w.b. interview of qua uitslag? Want de definitieve uitslag komt in principe op 1 mei. Ze hebben in totaal rond de 900 aanmeldingen gehad en interviews worden met tientallen per dag gehouden, maar 't kan dus even duren voordat je wat hoort.

Kijk even op deze pagina: http://www.uu.nl/university/college/...eafterucu.aspx, daar vind je hopelijk een antwoord op je vraag.
Oud 23-03-2013, 12:58
xfemke13
xfemke13 is offline
ik heb nog niks gehoord over interview ;p uitslag weet ik!
Oud 23-03-2013, 13:10
Diamera
Diamera is offline
Citaat:

Feli! Ze hebben het je dus al veel eerder dan 1 mei laten weten

Inderdaad ook nog niets van UCU gehoord, maar goed, ze hebben nog ruim een maand Ik heb woensdag een interview met AUC, ben erg benieuwd. Het lijkt me heel kort, een gesprekje van 20 minuten.
Oud 23-03-2013, 14:39
Endorsed
Endorsed is offline
Citaat:
Studeert hier iemand Natuurkunde aan een University College? Ik heb toch wat onzekerheden over het Wiskunde en Natuurkunde curriculum, die lijken namelijk minder volledig dan op een gewone universiteit.
Heb al antwoord. Is inderdaad minder volledig maar je kan op de UVA/VU lessen volgen.
Oud 23-03-2013, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Heb al antwoord. Is inderdaad minder volledig maar je kan op de UVA/VU lessen volgen.
Ah, hier wilde ik eigenlijk nog op gaan reageren, maar goed dat je het zelf uitgevonden hebt. Over AUC weet ik niet echt iets, maar op UCU is het ook mogelijk om courses aan de UU te volgen. Misschien is dit stukje ook wel interessant voor je.
Oud 23-03-2013, 22:59
Endorsed
Endorsed is offline
Als ik wordt aangenomen wordt het nog een hele moeilijke keuze tussen AUC/UvA of Leiden :/ Ze hebben allemaal voor en nadelen.
Oud 27-03-2013, 16:34
vrrrieskist
vrrrieskist is offline
IK BEN ZOOO BLIJ
eindelijk iets gehoord van UCU! Lag dus waarschijnlijk aan m'n recommender die niet reageerde! Heb hem weggehaald en hoppa... uitnodiging voor interview! Wel een beetje jammer dat het om 8 uur 's ochtends is! En ik dan eigenlijk gewoon les heb! Maar ik denk dat ik hiervoor wel wil skippen! En het is pas de 23e dus dan hoef ik maar een weekje in spanning te zitten!
Oud 27-03-2013, 17:22
Diamera
Diamera is offline
Ik heb ook eindelijk iets van UCU ontvangen, uit het niets, misschien was het wel toeval van je recommender Ik was klaar met mijn interview in Amsterdam, checkte mijn mail op het station, en enkele minuten eerder was de uitnodiging van UCU verstuurd!

Vanochtend had ik dus interview bij AUC, daar waar mijn voorkeur naar uitging. Ik had er dan ook best wel zin in, maar vond het niet echt goed gaan. Ik had twee interviewers, maar ze leken me niet geïnteresseerd in wat voor iemand ze voor zich hadden. Vooral degene die de vragen stelde, gaf vervolgens helemaal niet de indruk echt te luisteren naar wat je zei... Dat had ik niet verwacht, integendeel. Ze vroegen me o.a. welke vakken ik zou gaan kiezen (?!) en gingen er vanuit dat ik mijn desired field binnen de wetenschappen al zo goed als vast had staan vanwege het theme dat je moest aanvinken bij de aanmelding! Volgens mij hebben ze nu de indruk dat ik de studie zie als een soort maak-je-eigen-pretpakket :') Ze vroegen ook of ik wel klaar dacht te zijn om zonder mijn ouders te gaan wonen, waar dat nou op gebaseerd was...

Mijn 6 voor wiskunde was wel echt een minpunt. Ik word waarschijnlijk waitlisted, zeiden ze, en ik zal mijn wiskundevaardigheden flink moeten verbeteren en daar ook een bewijs (certificaat) van moeten tonen.

Je moet dus best al gericht weten welke track je wilt gaan volgen, en eventuele achterstanden kunnen compenseren. Dat interview is wel minder definitief dan ik dacht, je mag (eerder moet) de admissions office over zulke zaken achteraf nog mailen.

Laatst gewijzigd op 27-03-2013 om 17:32.
Oud 27-03-2013, 19:53
Anna6
Anna6 is offline
Citaat:

Vanochtend had ik dus interview bij AUC, daar waar mijn voorkeur naar uitging. Ik had er dan ook best wel zin in, maar vond het niet echt goed gaan. Ik had twee interviewers, maar ze leken me niet geïnteresseerd in wat voor iemand ze voor zich hadden. Vooral degene die de vragen stelde, gaf vervolgens helemaal niet de indruk echt te luisteren naar wat je zei... Dat had ik niet verwacht, integendeel. Ze vroegen me o.a. welke vakken ik zou gaan kiezen (?!) en gingen er vanuit dat ik mijn desired field binnen de wetenschappen al zo goed als vast had staan vanwege het theme dat je moest aanvinken bij de aanmelding! Volgens mij hebben ze nu de indruk dat ik de studie zie als een soort maak-je-eigen-pretpakket :') Ze vroegen ook of ik wel klaar dacht te zijn om zonder mijn ouders te gaan wonen, waar dat nou op gebaseerd was...

Mijn 6 voor wiskunde was wel echt een minpunt. Ik word waarschijnlijk waitlisted, zeiden ze, en ik zal mijn wiskundevaardigheden flink moeten verbeteren en daar ook een bewijs (certificaat) van moeten tonen.

Je moet dus best al gericht weten welke track je wilt gaan volgen, en eventuele achterstanden kunnen compenseren. Dat interview is wel minder definitief dan ik dacht, je mag (eerder moet) de admissions office over zulke zaken achteraf nog mailen.
Wat jammer dat het bij jou zo ging! Ik heb een totaal andere ervaring. Ik had juist een heel fijn gesprek, een best wel leuk gesprek zelfs. De man die mij interviewde (hij gaf biology related vakken) vroeg mij ook wat voor een soort vakken ik van plan was te volgen. Het was geen probleem toen ik zei dat ik ook wat vakken wilde gaan volgen buiten m'n theme. Dat is juist het hele liberal arts principe lijkt me. Verder hebben we gewoon rustig geklets eigenlijk. Weet je nog wie je interviewde?

Wiskunde weegt inderdaad heel zwaar bij AUC. Tijdens mijn gesprek had hij het er ook nog even over. Ik stond toen namelijk een 7,5 voor WiB en dat is net genoeg om toegelaten te worden. Ik ben inmiddels aangenomen maar alles is conditional. Iedereen moet een (afgeronde) 8 halen voor Engels en een (afgeronde) 8 voor wiskunde of een 7,5 op je CSE, wil je officieel toegelaten worden. Ik weet niet wat er gebeurt als dat niet lukt. Misschien mag je dan alsnog komen als je een summer course doet ofzoiets? I don't know. Daar wil ik nog een keer over mailen.

En gefeliciteerd met je interview @ UCU!
Oud 28-03-2013, 18:56
vrrrieskist
vrrrieskist is offline
Heeft iemand toevallig tips voor het interview? Ik zag hier al heel wat voorbij komen, maar ik moet echt een goede indruk maken want ik heb niet echt schitterende cijfers om op terug te vallen! Maar dit is wat ik wil en het liefst wil ik naar Utrecht! Dus alles is van harte welkom!

@Diamera wat jammer van Amsterdam, zo'n persoon tegenover je zal ook wel niet hebben geholpen. Ikzelf heb ook een mager 6je voor wiskunde, dus ik denk ook niet dat ze staan te springen om mij aan te nemen. Maar stiekem zet ik alles een beetje in op UCU!

Trouwens weet iemand of het mogelijk is, mocht ik niet worden aangenomen bij UCU, maar wel bijvoorbeeld bij Middelburg, kan ik dan een transfer doen in het tweede jaar? Een vriendinnetje van mij wilde het zo gaan doen, maar heeft het nu uiteindelijk zo naar d'r zin dat ze niet meer wil wisselen.
Oud 29-03-2013, 06:47
Fiets23
Fiets23 is offline
Citaat:
Heeft iemand toevallig tips voor het interview? Ik zag hier al heel wat voorbij komen, maar ik moet echt een goede indruk maken want ik heb niet echt schitterende cijfers om op terug te vallen! Maar dit is wat ik wil en het liefst wil ik naar Utrecht! Dus alles is van harte welkom!

Trouwens weet iemand of het mogelijk is, mocht ik niet worden aangenomen bij UCU, maar wel bijvoorbeeld bij Middelburg, kan ik dan een transfer doen in het tweede jaar? Een vriendinnetje van mij wilde het zo gaan doen, maar heeft het nu uiteindelijk zo naar d'r zin dat ze niet meer wil wisselen.
Tips voor interview zijn simpelweg rustig erover zijn en je motivatie goed kennen. Volg verder het nieuws een beetje om daar over te kunnen praten. :-)

Jup, dat kan in principe zeker! Het is zeer ongebruikelijk en je moet je er volgens mij gewoon weer opnieuw voor aanmelden (en dan daarna credits transferren), maar in theorie kan het (maar pin me niet vast op de details).
Oud 29-03-2013, 15:47
x_Pien
x_Pien is offline
Gefeliciteerd allemaal! Tips voor interview:
Rustig blijven. Mijn interviewer ging me een beetje 'testen', kijken hoe ver hij me kon pushen.
Goed je brief kennen en je motivaties achter alles kunnen verwoorden.
Je een beetje inlezen in UCU en de committees kan ook nooit kwaad.
Mocht je cijfers hebben die iets minder zijn, is het handig te kunnen uitleggen waarom en wat je eraan kan doen.

Mijn gesprek was best leuk, vooral gepraat over Duitse, Engelse en Franse literatuur en zijn dochtertje haha. Hij vroeg ook welk UC mijn eerste keus was en waarom, dus dat moet je ook even helder hebben (en natuurlijk Utrecht zeggen haha).

Succes!
Oud 29-03-2013, 16:48
Diamera
Diamera is offline
@Anna6 en vrrrieskist: Nou ja zo'n indruk is natuurlijk volledig subjectief, misschien luisterde hij wel degelijk zonder dat ik zijn belangstelling opmerkte? Maar ik denk het niet, en alsnog ging het achteraf gezien nogal matig - ik zou ze geen ongelijk geven als ik op basis van mijn interview niet geplaatst werd.

Gelukkig bestaat UCU ook nog! En aan bovenstaande tips voor het interview kan ik niets meer toevoegen, ik kan inderdaad wel nogmaals benadrukken hoe goed je je motivatie voor jezelf moet kennen en je idee duidelijk moet maken over hoe je evt. achterstanden denkt in te halen. Succes aan de enkelen die nog moeten!
Oud 07-04-2013, 14:46
Cods
Cods is offline
Hallo Iedereen,

Ik ben reeds toegelaten en vroeg me af of er nog andere zijn onder de scholieren.com populatie. Welke major willen jullie gaan doen? en welke minor? en gaan jullie naar de El Cid. Weet een van jullie ook wanneer de huizen beschikbaar zijn om bewoond te worden?
Oud 07-04-2013, 17:01
Efko
Efko is offline
Hey Cods,

leuk dat je bent aangenomen. Ik weet niet wanneer je de email hebt ontvangen dat je bent aangenomen maar ongeveer een week daarna krijg je een envelop met verdere informatie zoals de datum van de introweek (19-23 Augustus) en het feit dat je voor die week de tijd krijg om te verhuizen.

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar de University College discussie en wat me opvalt is dat er maar weinig mensen naar LUC gaan.
Zelf ben ik van plan om Global Justice of World Politics als major te kiezen. Waarschijnlijk zal het World Politics worden.
Oud 07-04-2013, 19:30
Cods
Cods is offline
Hoi Efko,

Ik heb al een tijdje geleden de mail ontvangen en de brieven heb ik ook gezien, maar die heb ik niet grondig doorgekeken, ik had het toen druk en heb daar nog niet echt de tijd voor genomen. Dat wordt nog een probleem dan want ik ben op vakantie tot de dag voor de introductiedagen, maar ja komt goed.

Ik volg dat forum ook, het is idd zo, maar LUC is redelijkt nieuw en minder bekend.

Ik wil ook World Politics doen dat wordt gezellig!
Oud 13-04-2013, 11:20
Lotte28
Lotte28 is offline
Jeeeeej aangenomen op het Leiden University College. Na m'n interview zou ik binnen vier weken bericht krijgen en binnen een week had ik al een mailtje dat ik ben aangenomen!
Echt super blij, ik wacht nu de andere papieren via de post af. Ik ben wel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen met de woningen etc. ik ben namelijk zelfs tot de 21e augustus op vakantie..
Oud 13-04-2013, 11:40
Verwijderd
Gefeliciteerd!
Oud 14-04-2013, 10:16
Endorsed
Endorsed is offline
Aangenomen AUC.
Oud 16-04-2013, 08:48
Fiets23
Fiets23 is offline
Citaat:
Aangenomen AUC.
Gefeliciteerd!
Oud 16-04-2013, 15:21
Verwijderd
En ook ik ben plotseling opeens toch toegelaten op AUC, van de wachtlijst afgehaald! Ik moet het nog allemaal een beetje laten bezinken, en bedenken of ik nu toch weer ga switchen, en mijn droom achter na ga..
Oud 16-04-2013, 21:26
Diamera
Diamera is offline
Ja what the hell, zelfs ik heb net een aanbod voor een plek van AUC gekregen! Maar het is wel conditional, staat er, op voorwaarde dat ik te zijner tijd aan de gestelde eisen voldoe.
Oud 16-04-2013, 22:31
Ratatouille
Ratatouille is offline
Ik ga met een beurs naar ATLAS University College in Twente. Ik heb het al eerder gevraagd, maar zijn er meer die naar Twente gaan of interesse hebben in ATLAS?
Oud 18-04-2013, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Ja what the hell, zelfs ik heb net een aanbod voor een plek van AUC gekregen! Maar het is wel conditional, staat er, op voorwaarde dat ik te zijner tijd aan de gestelde eisen voldoe.
Hahaha, lekker bezig zijn wij! Mijn aanbod is ook conditional hoor, maar volgens mij is dat voor iedereen? Ik krijg wel een beetje het idee dat ze weinig aanmeldingen hebben ofzo, ze hebben ook al de deadlines verplaatst, en er worden opeens heel veel mensen toegelaten.. Maargoed.
Oud 18-04-2013, 17:46
Diamera
Diamera is offline
Ja dat dacht ik ook al, maar ik zag ook dat er zo'n flat met 600 nieuwe studentenwoningen pal naast het schoolgebouw wordt gebouwd; misschien willen ze uitbreiden? Vorig jaar was die deadline ook al verschoven. Ik moet ze toch een keertje mailen, dus ik ga ze misschien eens vragen waarom dat allemaal is
Oud 18-04-2013, 18:25
Anna6
Anna6 is offline
@ Diamera en Marlous:

Gefeliciteerd allebei! Ik ben al een tijdje toegelaten en ik heb ook besloten te gaan! Mijn acceptance is trouwens ook conditional. Het is voor iedereen conditional. De deadline is inderdaad verschoven maar alleen voor science majors. Daar zullen ze waarschijnlijk nog veel plaats voor hebben Wat voor een major willen jullie doen?
Oud 18-04-2013, 20:29
aljasleen
aljasleen is offline
Ik wil een social science major doen bij AUC. Had al vrij lang een offer, maar heb hem deze week bevestigd. Ben benieuwd wanneer ze een reactie geven. Ze zullen dat wel allemaal de 19e doen denk ik?
Oud 18-04-2013, 20:49
Anna6
Anna6 is offline
Citaat:
Ik wil een social science major doen bij AUC. Had al vrij lang een offer, maar heb hem deze week bevestigd. Ben benieuwd wanneer ze een reactie geven. Ze zullen dat wel allemaal de 19e doen denk ik?
Aah leuk! Tot volgend jaar dan haha. Ik ga science doen. Bij mij hadden ze binnen een week bevestigd. Er is ook een FB groep voor alle AUC class of 2016 studenten. Na de bevestiging werd ik daar voor uitgenodigd. Het is echt leuk om te zien wie er volgend jaar allemaal naar AUC gaan. Hoezo de 19e trouwens?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten