![]() |
|
Ah ok ^^
Heb besloten om ook aan een Pull Up schema te beginnen, my road to 50 pull ups ^.- Goeie aanvulling met de push ups, sinds het andere spiergroepen aanspreekt.. Is aanzienlijk zwaarder wel, kon 6 pull ups.. Voor de ppl die interested zijn (http://www.50pullups.com) ^^ Zal ook een nieuwe topic daarvoor aanmaken Suc6 allemaal |
![]() |
|
Heb een heftige week achter de rug en ben niet aan opdrukken toegekomen. Wel heel veel hardgelopen maar daar hebben mijn armen natuurlijk niks aan. Kan ik gewoon verder gaan in het schema waar ik ben gebleven? Of is het verstandig eerst een stap terug te doen? Ik ben van plan gewoon verder te gaan tenzij iemand met een gegronde reden komt om eerst een stap terug te doen.
|
![]() |
|
![]() |
ach, nu het topic toch gepumped is valt me ook op dat mensen op het internet er bij een pre-test meer kunnen dan mensen die ik tegen kom in m'n sportschool. Als iedereen die op het internet zit toch eens in het echt zou leven, dan zouden we een wereld hebben waarin iedereen boven gemiddeld is met alles.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn pretest was overigens 17 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Simple fact: iedereen die aangeeft wat hij/zij kan/is op het internet is altijd allemaal stukken beter dan wat je in het praktijkleven tegen zal komen. Tel de penislengtes van de mensen bij elkaar op en deel het. Wedden dat je op een hoog gemiddelde uitkomt? Wedden dat de standaard deviatie hoog is? Het zijn namelijk altijd mensen met extreem lange penissen die posten (yeah right) en wat onzekere kiddo's die vragen hoe het zit. In de praktijk zal het gemiddelde en de standaard deviatie stukken lager zijn. Hetzelfde geld voor dergelijke dingen als deze push ups, en wat mensen qua geld hebben etc. In de sportschool kunnen mensen bij bootcamps er amper 10 achter elkaar doen, hier zit het gemiddelde al op 20? Best goed, voor mensen achter een computer ipv op de sportschool, waar het controleerbaar is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||