Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2013, 12:03
Verwijderd
Citaat:

I'm so sorry for spending 62 hours rendering this shit
I really am

Advertentie
Oud 18-04-2013, 13:16
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
http://www.speld.nl/2013/04/17/fries...-plezierjacht/
Oud 18-04-2013, 13:19
Verwijderd

Beetje ongerelateerd, maar het is wel uitermate grappig om op warme dagen gewoon een stoeltje mee te nemen naar een sluis en dan gaan zitten kijken .
Oud 18-04-2013, 17:00
Verwijderd

Al minuten lang. Hardop. Gelukkig woon ik alleen
Oud 18-04-2013, 22:14
ßuerp
ßuerp is offline
Ik snap m niet.
Oud 18-04-2013, 22:15
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Sterrenmeisje?
Oud 18-04-2013, 22:18
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik snap hem eerlijk gezegd ook niet.
Oud 19-04-2013, 06:30
Verwijderd
Citaat:
Ik snap m niet.
De onrealistische wiskundevraagstukken met enorme hoeveelheden voedsel ^^ Ik geloof ook dat er een of andere comedian daar een stukje over heeft.
Oud 19-04-2013, 09:48
Verwijderd
Citaat:
De onrealistische wiskundevraagstukken met enorme hoeveelheden voedsel ^^ Ik geloof ook dat er een of andere comedian daar een stukje over heeft.
Ik vond het ook niet grappig maar dit komt me niet bekend voor.
Oud 19-04-2013, 09:55
Verwijderd
Daarom is het dus maar goed dat ik alleen woon ^^
Oud 19-04-2013, 10:31
Verwijderd
Oud 19-04-2013, 11:11
Verwijderd
Oh, ik snapte het grapje wel. Mijn wiskunde boeken waren inderdaad ook heel goed in "Als Piet 1000 liter melk koopt en hij wil het naar huis brengen dan..." Alsof iemand ooit 1000 liter melk koopt. Maar echt grappig tsja.
Oud 19-04-2013, 11:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
De vernietigende kritieken op het Koningslied :''') Ik wilde het gedrocht dan maar met eigen oren beluisteren, klikte op de link in het Volkskrantartikel en kreeg deze melding:

Citaat:
Deze video is verwijderd wegens een schending van het beleid van YouTube op het gebied van spam, oplichtingspraktijken en commercieel misleidende inhoud.
Het spijt ons.
Oud 19-04-2013, 17:02
Turk February
Turk February is offline
Vandaag was ook de dag die ik het koningslied hoorde. Het was nogal een intense ervaring.
Oud 19-04-2013, 17:10
Verwijderd
Ik heb 'm nog niet gehoord. Je moet 'm straks voor me zingen aan de telefoon, Turk.
Oud 19-04-2013, 17:30
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb 'm nog niet gehoord. Je moet 'm straks voor me zingen aan de telefoon, Turk.
Dat wordt een telefoongesprek die je zult onthouden!
Oud 19-04-2013, 17:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 19-04-2013, 19:02
Verwijderd
Niet vandaag maar gisteren. Ik moest lachen omdat een kind omwaaide.
Oud 19-04-2013, 19:08
O RLY
O RLY is offline
Oud 19-04-2013, 22:41
Thomas.
Thomas. is offline

Stond nog in m'n favorieten
Oud 20-04-2013, 09:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ohja, die sukkel. Wat een gaylord. Ga je met je geblondeerd piskop op tv om een talentvoller iemand af te kraken, en jezelf daarmee eeuwig voor lul zetten.
Vond het wel mooi hoe Monique Smit gewoon boven hem bleef staan.
Monique Smit en talentvol in één post? Ik wist niet dat uit Volendam komen en de-zus-van zijn ook talenten zijn tegenwoordig.
Oud 20-04-2013, 09:21
Martiño
Martiño is offline
Hm.
Oud 20-04-2013, 09:34
Verwijderd

haha oei
Oud 20-04-2013, 09:44
Verwijderd
Oud 20-04-2013, 14:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Monique Smit en talentvol in één post? Ik wist niet dat uit Volendam komen en de-zus-van zijn ook talenten zijn tegenwoordig.
Ik zei bewust 'talentvol-LER' want ze kan meer dan die gast die haar afkraakt
Oud 20-04-2013, 14:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 20-04-2013, 14:30
Verwijderd
Oud 20-04-2013, 14:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
John Ewbank: ""Ik was er al op voorbereid: een deel van de mensen vindt het oké, een ander deel denkt: gadverdamme." John Ewbank trekt zich van de kritiek weinig aan. "Ik vind het niet hinderlijk, het is eigenlijk wel grappig", "

YA SURE Je bent tekstschrijver, componist en muzikant. Dit is waar je voor leeft. Je stopt je ziel en zaligheid in een nationaal Oranje-nummer. Je wacht in spanning af op de reactie. En dan wordt het finaal afgekraakt, en dan vindt het 'eigenlijk wel grappig'?
Oud 20-04-2013, 15:16
Verwijderd
Ja, DWDD had ik nogal positieve houding t.o.v. het hele verhaal, dat alle kritiek van een kleine hoek komt die sowieso al tegen was. Ik was gister al lid van de fb-groep en vond het eerst wat overdreven maar na DWDD gezien te hebben, heb ik ook nog maar de petitie getekend
Oud 20-04-2013, 15:32
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik vond dat ze het bij DWDD wel goed aanpakte. Ze hebben een hoop van de kritiek laten horen, maar je kunt moeilijk een hele bak stront over je gasten kieperen. Hoewel Prem dat natuurlijk toch deed.
Oud 20-04-2013, 15:55
Verwijderd
Prem sloeg de plank mis door het over het koningshuis in het algemeen te hebben en deed daarmee de kritiek op het nummer geen goed.
Oud 20-04-2013, 15:56
Verwijderd
Je zal met Prem getrouwd zijn, zeg. Foei.
Oud 20-04-2013, 19:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, ik zie dat net! Wat een sukkel die Prem, gaat geheel offtopic, met zijn zeikbek.

Maar ik vind Ewbank en Borsato ook een stel slappe zakken, doen alsof het niet erg is dat men kritiek heeft, terwijl ze er zo hard aan gewerkt hebben.
Oud 20-04-2013, 19:50
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, ik zie dat net! Wat een sukkel die Prem, gaat geheel offtopic, met zijn zeikbek.

Maar ik vind Ewbank en Borsato ook een stel slappe zakken, doen alsof het niet erg is dat men kritiek heeft, terwijl ze er zo hard aan gewerkt hebben.
Ik geloof niet dat ze er hard aan gewerkt hebben. Ewbank heeft een melodietje uit een mapje gevist, en er een tekstje bij getypt dat iedereen had kunnen schrijven. Voor iemand die zoveel sentimentele popliedjes heeft geschreven als hij, zal dit nummer echt geen zware klus geweest zijn. Als cadeau is dit het muzikale equivalent van een cadeaubon voor de Blokker.

Wat ik trouwens wel een goede zaak vind. Dat "Nederland" met zo'n nummer aankomt, geeft aan hoe we het koningshuis in de eerste plaats zien: amusement voor campingvolk.

Laatst gewijzigd op 20-04-2013 om 20:00.
Oud 20-04-2013, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof niet dat ze er hard aan gewerkt hebben. Ewbank heeft een melodietje uit een mapje gevist, en er een tekstje bij getypt dat iedereen had kunnen schrijven. Voor iemand die zoveel sentimentele popliedjes heeft geschreven als hij, zal dit nummer echt geen zware klus geweest zijn. Als cadeau is dit het muzikale equivalent van een cadeaubon voor de Blokker.

Wat ik trouwens wel een goede zaak vind. Dat "Nederland" met zo'n nummer aankomt, geeft aan hoe we het koningshuis in de eerste plaats zien: amusement voor campingvolk.
Hij typen? Het Nederlandse volk heeft toch alles mogen inzenden? Gewoon at random knippen en plakken, gejat melodietje eronder, de rest aan wat faalrappers laten en klaarrrrrr.
Oud 20-04-2013, 20:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Het liedje is geschreven door Guus Meeuwis, Ali B, Daphne Deckers en nog iemand, op basis van inzendingen van het gewone volk.
Oud 20-04-2013, 20:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Daphsne Dekkers? :')
Oud 20-04-2013, 20:42
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het liedje is geschreven door Guus Meeuwis, Ali B, Daphne Deckers en nog iemand, op basis van inzendingen van het gewone volk.
Nu ja, dat zal voor hen ook geen klus geweest zijn. Ik heb het idee dat ze dachten: "het is maar voor Willem," en dat vind ik een prettige gedahcte.

Laatst gewijzigd op 20-04-2013 om 20:48.
Oud 20-04-2013, 23:59
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Daphsne Dekkers? :')
Idd zeg. Heeft vast haar man voor dr geregeld.
Oud 22-04-2013, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vermoed als kuifmees.
Ik moet echt heel hard lachen om kuifmees :'D
Oud 23-04-2013, 10:02
Verwijderd
http://m.marktplaats.nl/a/postzegels...-een-gtst.html

Die hele advertentie

Citaat:
en ja jongens ikw eet dat je het hele seizoen ook kunt kopen bij de website BOLKOM maar daar kost het 34,99 en bij mij kost het minder (bij mij betaal je geen btw!!!!!!)( en ik hef GEEN akzijnsen op al mijn producten)
Citaat:
nog een ding: ik moest deze advetentie in een category zetten maar de category videobanden zat er niet tussen dus ik heb de advetentie maar onder het kopje POSTZEGELS EN MUNTEN (willekeurig) gezet. sorry voor de verwarring die mischien is onstaan bij u.
Oud 23-04-2013, 10:06
Verwijderd
Nee dit kan niet waar zijn
Oud 23-04-2013, 10:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 23-04-2013, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Exact mijn idee.
Oud 23-04-2013, 10:42
bloodyb
bloodyb is offline
Mmmmmm.Ik kom toch wel ernstig in de verleiding......
Oud 23-04-2013, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is echt te veel onzin in één bericht.
Oud 23-04-2013, 13:50
Röps
Röps is offline
Nog zo eentje... pure trol-actie denk ik, maar wel hilarisch

Spoiler
Oud 23-04-2013, 14:51
bloodyb
bloodyb is offline
Ik begin Josien er van te verdenken dat ze een tekstbijdrage heeft geleverd voor het Koningslied.

Laatst gewijzigd op 23-04-2013 om 18:28.
Oud 23-04-2013, 18:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Verpleegkundige had net een raadsel: 'wat is de overeenkomst tussen Snebbel en het leven?' Het antwoord was 'het kan allebei raar lopen'.

Regels voor berichten