Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2013, 16:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Broccolisoep vanavond!
Oud 20-04-2013, 16:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Als er iemand een goed idee heeft voor mijn neurofilosofie-essay dan hoor ik het graag. Wat een kutding
Wat is de opdracht precies?
Oud 20-04-2013, 16:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hihi, mijn maag begint meteen te knorren als ik aan broccolisoep denk
Oud 20-04-2013, 16:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat is de opdracht precies?
Schrijf een essay van 2000 woorden over een onderwerp dat gelinkt is aan de neurofilosofie. Het mag ongeveer alles zijn, zolang je je maar heel erg beperkt tot een kleine vraag (dus niet "Bestaat vrije wil?" ) en mag zowel een meer theoretisch als een meer maatschappelijke insteek hebben.
Oud 20-04-2013, 17:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Chick Rock, ik ben nog steeds blij als een manisch lachend kind met je vondst over belastingaftrek. Ik heb zojuist dat hoofdstuk afgemaakt.
Wat fijn zeg graag gedaan! Hoewel ik trouwens wel voor de zekerheid een controlebron zou gebruiken.
Oud 20-04-2013, 17:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n moeder viert haar verjaardag en er is nu al bezoek en vanavond nog meer. Familie en goede vrienden die ik ook graag weer eens zie en spreek, maar ik ben zo ontzettend moe Heb me nu al een tijdje teruggetrokken, maar meh, gaat nog niet echt veel beter
Oud 20-04-2013, 17:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel heerlijk weer trouwens, net fijn in de tuin gezeten
Oud 20-04-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Snebbel naamzoek.

Dit is het recept voor de zuurkoolquiche. Ik gebruik feta in plaats van blauwe kaas, omdat Theodoor geen blauwe kaas lust.
[afbeelding]

En hier is het recept van de salade:
[afbeelding]
Ingegerd tvp terugvindpost
Oud 20-04-2013, 17:09
Verwijderd
Gewinkeld in Aken en hier in het winkelcentrum. En bij de tandarts geweest.

Laatst gewijzigd op 20-04-2013 om 17:24.
Oud 20-04-2013, 17:54
Verwijderd
Ik geloof dat die pepersaus na meer dan een jaar mild gekruid eten toch iets te heftig was

*auw*
In mijn buik en aan mijn knie (nog steeds).
Oud 20-04-2013, 18:55
Verwijderd
Ik zit eindelijk in level 52 van candy crush.
Oud 20-04-2013, 18:56
Verwijderd
Oud 20-04-2013, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ik zit eindelijk in level 52 van candy crush.
Nouuuu.... als je nou 1 minuut had gewacht! Nu slaat mijn tumbleweed nergens meer op
Oud 20-04-2013, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Wat fijn zeg graag gedaan! Hoewel ik trouwens wel voor de zekerheid een controlebron zou gebruiken.
Welke belastingaftrekpost? Kan ik daar nog van profiteren? Of nouja, volgend jaar dan...
Oud 20-04-2013, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Nouuuu.... als je nou 1 minuut had gewacht! Nu slaat mijn tumbleweed nergens meer op
, je overleeft het wel.
Oud 20-04-2013, 19:04
Verwijderd
Met moeite hoor!
Oud 20-04-2013, 19:05
Verwijderd
Lukt je wel.
Oud 20-04-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Welke belastingaftrekpost? Kan ik daar nog van profiteren? Of nouja, volgend jaar dan...
Alleen als je Amerikaans staatsburger bent en voornemens bent om kunst aan een museum te schenken.
Oud 20-04-2013, 19:38
indigo
indigo is offline
Goeienavond! Wat een boel bij te lezen na een week in saai! Maar ik ben verhuisd en heb nog geen internet (lekker snel, dat glasvezel ) en het huis is bijna helemaal klaar en de tuin wordt ook supermooi! Genieten jullie ook zo van de zon ?
Oud 20-04-2013, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ongeveer een halve dag gezocht en artikelen gelezen zonder iets te vinden. Nu heb ik het zwart op wit dus controlebron MY ASS!
Oud 20-04-2013, 19:45
Verwijderd
Dat was een beetje dom
Oud 20-04-2013, 19:45
Verwijderd
De zon was

Pinkpop is bijna en dat is niet ver weg. Alle straten worden dan weer afgezet en het wemelt van de dronken toeristen.

Laatst gewijzigd op 20-04-2013 om 19:54.
Oud 20-04-2013, 19:47
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Goeienavond.
Oud 20-04-2013, 19:49
Verwijderd
Mja, ik was ook iets over een festival aan het vertellen, maar dat leek me niet zo slim omdat dan wel heel simpel te vinden is waar ik woon.

Maar ik vind het irritant, want het is wel iets opmerkelijks dat ik wil delen. Grmbl.
Oud 20-04-2013, 19:51
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Nadeel van een openbaar forum.
Oud 20-04-2013, 19:54
Verwijderd
Mja, jullie interesseren me niet zo heel veel op dat gebied, maar diegenen die meelezen hoeven dat niet te weten

Ik ga wel wat op Admin erover mekkeren ^^
Oud 20-04-2013, 19:56
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Er is bij mij ook genoeg dat forumers best mogen weten, maar dat ik toch liever niet op het forum zie staan.
Oud 20-04-2013, 19:56
Verwijderd
Aangepast dan maar. Soms vergeet ik wel eens dat het forum openbaar is.
Oud 20-04-2013, 19:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Goeienavond! Wat een boel bij te lezen na een week in saai! Maar ik ben verhuisd en heb nog geen internet (lekker snel, dat glasvezel ) en het huis is bijna helemaal klaar en de tuin wordt ook supermooi! Genieten jullie ook zo van de zon ?
Klinkt goed allemaal, gefeliciteerd!

Citaat:
Ik heb ongeveer een halve dag gezocht en artikelen gelezen zonder iets te vinden. Nu heb ik het zwart op wit dus controlebron MY ASS!
Oke ik ben zelf nogal panisch en ben dan bang dat ik een verkeerde bron gebruik
Oud 20-04-2013, 20:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongens, ik voel me zo kut zonet ging het even weer wat beter, maar nu ben ik weer misselijk, heb koppijn en ben verdomme uitgeput
Oud 20-04-2013, 20:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Jongens, ik voel me zo kut zonet ging het even weer wat beter, maar nu ben ik weer misselijk, heb koppijn en ben verdomme uitgeput

Vandaag ineens?
Oud 20-04-2013, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Zonder aanleiding?
Oud 20-04-2013, 20:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Vandaag ineens?
Citaat:
Zonder aanleiding?
Tis natuurlijk 'gewoon' de cvs, maar bleh. Het ging steeds best oke en als ik dan een terugvalletje heb voelt het toch altijd kut en nou, ik wil gewoon gezellig bij het bezoek zitten
Oud 20-04-2013, 20:17
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Is er geen comfortabele stoel waar je in kunt gaan hangen, of werkt dat ook niet?
Oud 20-04-2013, 20:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, en ik heb te weinig gedronken en moet ongesteld worden, daar zal die koppijn vandaan komen
Oud 20-04-2013, 20:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Is er geen comfortabele stoel waar je in kunt gaan hangen, of werkt dat ook niet?
Nee helaas, iedereen zit rond de eettafel. Bovendien trek ik juist die drukte niet.
Oud 20-04-2013, 20:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zit echt even in de zeikmodus geloof ik
Oud 20-04-2013, 20:20
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Maakt niks uit.
Oud 20-04-2013, 20:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vertel eens iets leuks jongens, ik heb blijheid nodig!
Oud 20-04-2013, 20:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nah, ik wilde die reclame van sony kijken met die balletjes, omdat ik daar blij van word, maar die is blijkbaar niet te zien op een ipad
Oud 20-04-2013, 20:29
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Het is dat jouw Duits niet zo goed is, want er komen vanavond weer twee afleveringen van Der Tatortreiniger op Das Erste (en ongetwijfeld ook wel weer in de ARD Mediathek) en dat is leuk.
Oud 20-04-2013, 20:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Daar maak je me inderdaad niet echt blij mee
Oud 20-04-2013, 20:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Toen ik zonet bob typte moest ik denken aan Bob uit Twin Peaks en daar werd ik ook niet zo vrolijk van
Oud 20-04-2013, 20:32
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Daar maak je me inderdaad niet echt blij mee
Wel als je het had kunnen verstaan waarschijnlijk. Is een hele leuke comedyserie en hier veel te onbekend.
Oud 20-04-2013, 20:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zou kunnen, maar daar is mijn Duits inderdaad te slecht voor.
Oud 20-04-2013, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Tis natuurlijk 'gewoon' de cvs, maar bleh. Het ging steeds best oke en als ik dan een terugvalletje heb voelt het toch altijd kut en nou, ik wil gewoon gezellig bij het bezoek zitten

Citaat:
Ik zit echt even in de zeikmodus geloof ik
Gewoon laten lopen!

Citaat:
Nah, ik wilde die reclame van sony kijken met die balletjes, omdat ik daar blij van word, maar die is blijkbaar niet te zien op een ipad
Sony Bravia <3
Kun je die niet via youtube kijken nee?
Oud 20-04-2013, 20:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nope, filmpje doet 't niet.
Oud 20-04-2013, 20:52
Verwijderd
Stom. Ik weet wel dat en een bunnyhopversie van BF2 is, maar die vind je vast niet leuk. En ik heb een shitload aan happy images op mijn pc, maar die moet ik eerst uploaden
Oud 20-04-2013, 20:52
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Heb je die plaatjes van die opgezette dieren al bekeken die Trimm gisteravond postte, CR?
Oud 20-04-2013, 20:58
Verwijderd
Speciaal voor CR:

En dan is het maar te hopen dat je van beesten houdt, anders is dit nogal nutteloos
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten