Advertentie | |
|
![]() |
|
Ben in de zomer in Venetië geweest, maar voor maar 1 dag. Vond trouwens niet dat het er stonk... (had ik ook gehoord dat dat zo zou zijn, maar misschien hadden wij gewoon mazzel)
Vond het wel een mooie stad, maar meer dan een lang weekend zou ik er niet heengaan eigenlijk.
|
Verwijderd
|
De film is me aan het vervelen. De kostuums en vechttechnieken zijn nog steeds gaaf en ik vind het heel erg tof hoe ze de Spartanen hebben kunnen neerzetten zoals ik ze me altijd heb voorgesteld tijdens geschiedenis, Grieks en het vertalen van de werken van Xenophon enzo, al hebben ze het wel aantrekkelijk gemaakt voor de moderne tijd.
Wel kicken voor de sixpackliefhebbers ![]() Gelukkig is hij bijna afgelopen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen idee, ik heb het jaren geleden voor het eerst ervaren bij het lezen van De beproeving van Stephen King, het eerste gedeelte waarbij zowat iedereen uitsterft, heb ik me echt met moeite doorgeworsteld. Dat wat erna kwam, was geen probleem. Ik heb het nu nog steeds, ik had het bij Mobiel ook en dus ook bij films, eigenlijk vooral met het uitbreken van een virus. Misschien omdat het reëler is dan alle andere shit? Niet dat ik zit te sidderen bij een echte Mexicaanse griep, dat dan weer niet.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ermee begonnen in het Nederlands, dus ik ken het niet anders. Ik heb sowieso maar heel weinig boeken in de originele taal, ik vind dat mijn Engels niet goed genoeg is en ik wil niet met een woordenboek werken. Maar eigenlijk is mijn Engels prima, maar omdat ik niet in het Engels lees of zonder ondertitels kijk, blijft dat idee en mijn ervaring natuurlijk ook zo.
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dit is de eerste keer dat ik het woord 'jolig' serieus gebruikt zie worden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook een heleboel films gebaseerd op zijn werk, maar meestal vind ik ze maar teleurstellend. Alleen The Mist verraste me:
Spoiler
|
![]() |
|
Yep, The Mist was puik. En Shawshank Redemption en The Green Mile waren ook niet slecht. Men probeert al een tijdje de Dark Tower reeks te verfilmen maar dat project staat een beetje stil geloof ik. Idem voor een fatsoenlijke versie van The Stand.
|
Verwijderd
|
The Stand is ook wel een pil. En klopt, The Green Mile heb ik nog niet in filmversie, maar die is wel heel goed gedaan. Shawshank Redemption weet ik even niet meer. Ik heb The Green Mile trouwens in de originele vervolgboekjes versie en in de gebundelde versie
![]() Ik heb ook Golden Years, dat is echt vage shit. 6 uur duurt die. Maar dat was ook een serie. De verfilming van Dreamcatcher vond ik een beetje triest.
Spoiler
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sam was bij zijn opa en oma en daar was hij geschminkt. Ze hebben zo hard lopen schrobben om het eraf te krijgen dat hij nu een soort schaafwonden onder zijn ogen heeft. Het lijkt net of hij een paar ferme stompen tegen zijn ogen heeft gekregen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die heb ik ook nog niet gezien. En Storm of the Century ook nog niet, ik heb wel het script gelezen (als boek, maar het is nog steeds een script).
Ik moet ook dringend eens een lijstje maken met films en boeken die ik nu heb, want ik weet het zelf niet meer, vooral met de boeken is het een probleem geworden, ik durf niks meer te kopen op rommelmarkten ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mijn zusje belde net, ze komt met koninginnedag (of whatever het dan ook is) deze kant op
![]() ![]() ![]() Verder schiet het uitpakken e.d. nog neit echt op. Volgens mij heb ik meer moeite met omschakelen van bijna geen werk naar heel veel werk dan ik dacht. Wel logisch ook, maar als ik dan van 0700 tot 1430 gewerkt heb en ik kom thuis, ben ik helemaal gaar. Beetje jammer. Maarrrr zometeen op tijd naar bed en dan morgen weer gewoon verder. Went vanzelf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ok, klinkt gaaf!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat: