Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2013, 20:39
Miekje*
Miekje* is offline
Cool

En Sarah naamzoek, ik heb een gaaf konijn voor je!

Oud 22-04-2013, 20:43
Qimm
Qimm is offline
die met die banaan
Oud 22-04-2013, 20:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahahaha stom konijn

Hey Muut, ga je boeken weg doen of ben je gewoon eindelijk die kamer aan het kuisen?
Oud 22-04-2013, 20:51
Verwijderd
Ik, boeken weg doen? Ik heb er wel een aantal dubbel, dus die gaan naar mijn ouders (die hebben nog eens zoveel, maar dat heb je ook gezien ^^)

Ik ben aan het kuisen. Alles tegelijk zoals gewoonlijk. De keuken was bijna klaar, de badkamer is wel klaar, toen begon ik aan de woonkamer, intussen staat de keuken weer vol en ik heb de DVD's al geordend, toen begonnen we gisteren te praten over Stephen King en ik kon het natuurlijk niet laten om meteen aan mijn bieb te beginnen dus nu staat mijn living ook weer vol en de achterkamer was opgeruimd aan het raken door nieuwe bakken voor de shitload aan stoffen, maar staat nu aan de ene kant opnieuw overhoop terwijl de boekenkasten leeg zijn.

En ik vraag me af waarom ik zo moe ben? Miljaar.

En ik moet nu verder met die boeken, want ik kan niet eens meer de trap op naar mijn bed.
Oud 22-04-2013, 21:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou ja, wel lekker bezig en ik denk dat het wel een lekker gevoel is als je weer ruimte hebt in die kamer!
Oud 22-04-2013, 21:29
Verwijderd
Als het ooit lukt wel.
Oud 22-04-2013, 21:35
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Snebbel, ik vind het zo gaaf om te zien dat je zo om jezelf en de situatie waar je in zit kunt lachen
Citaat:
Ja, helemaal mee eens
Tja, je hebt er alleen maar jezelf mee als je continu gaat lopen janken (wat ik overigens ook heus wel doe af en toe).
Oud 22-04-2013, 21:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er is een boekenreeks die ik graag wil hebben, maar de boeken zijn nogal oud. Nu zijn ze op bol.com wel te koop, maar het laatste deel niet. Kan ik dat soort dingen via de Bruna of whatever bestellen?
Oud 22-04-2013, 21:58
Verwijderd
Nevermind

Laatst gewijzigd op 22-04-2013 om 22:06.
Oud 22-04-2013, 22:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er wordt alleen masturbatie gesuggereerd, je ziet niks, dus dat lijkt me geen probleem.
Oud 22-04-2013, 22:15
Verwijderd
Ik ben altijd een beetje met dat soort dingen Ik weet eigenlijk helemaal niet waarom, bedenk ik me nu.
Oud 22-04-2013, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Er is een boekenreeks die ik graag wil hebben, maar de boeken zijn nogal oud. Nu zijn ze op bol.com wel te koop, maar het laatste deel niet. Kan ik dat soort dingen via de Bruna of whatever bestellen?
Welke? Ik kan voor je bij de Standaard kijken.
Oud 22-04-2013, 22:32
Verwijderd
Citaat:
De Billy's zijn leeg en schoon, maar één plank probeerde te onderschrijven dat ik teveel boeken zou hebben, die is doorgezakt (Aan de uitsteekdingen waar ze op ligt, is daar een naam voor?).

Mijn huiskamer lijkt nu meer op dit:
[afbeelding]
Het is al van de vorige bladzijde, maar ik moet even mijn liefde voor dit plaatje uiten
Oud 22-04-2013, 22:35
Verwijderd
Ik zat vast in onze lift
Oud 22-04-2013, 22:37
Verwijderd
Ik heb nu iets minder liefde voor al die boeken in mijn woonkamer ^^ Ik heb pijn in mijn rug en ik ben stoffig. Maar de weg naar boven is weer vrij, dus ik ga zo maffen.

Ik wil jullie wel even van iets op de hoogte brengen, al zitten hier nogal weinig Belgen, maar het kan ook in Nederland komen dus:

Citaat:
Dierenkliniek Avanti
!!! OPGELET !!! In de Aldi verkoopt men deze week Antiparasietenhalsbanden voor hond en kat (van het merk MAX). De actieve stof is Permethrine en is LEVENSGEVAARLIJK voor katten!!! Deze halsbanden dus zeker NIET GEBRUIKEN bij KATTEN!!
(Voor honden is deze stof niet schadelijk)
Wiki zegt dat het schadelijk is en verschillende dierenklinieken waarschuwen er ook voor. In het blaadje van de Aldi (de Belgische dus) staat dat de werkzame stof Pemethrine cis is, ik kan het doosje met de kattenhalsband niet controleren, want de aanbieding gaat pas woensdag in, maar let hier dus op bij halsbanden. Ik heb gezien dat er nog aanbieders zijn van kattenbanden met die stof.
Oud 22-04-2013, 23:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Taylor Swift is wel wat magertjes zeg, jeetje. Ze zit bij Ellen. Ellen <3

Citaat:
Welke? Ik kan voor je bij de Standaard kijken.
De laatste klas van RL Stine. Het zijn 12 boeken.
Oud 23-04-2013, 02:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn ventilator had altijd al opstartproblemen, hij moest dan een tijdje op stand 1 en dan draaide hij eerst heel langzaam, maar nu staat ie op stand 3 en er gebeurt nog steeds niet meer dan wat langzaam gedraai volgens mij is dat het einde.
Oh wacht, hij gaat nu iets sneller draaien er is nog hoop!
Oud 23-04-2013, 06:38
Verwijderd
Standaard heeft hem ook niet en bij Bruna zie ik hem ook niet staan. Dan zou ik wel zorgen dat je in ieder geval de rest van de boeken hebt via Bol, voor die ook niet meer te krijgen zijn, en dan verder blijven zoeken tot je een keer tegen het laatste boek aan loopt. Bol blijven controleren, want die updaten ook met tweedehands. En dan Googlen, Marktplaats checken en de Slegte bezoeken ^^

Hier beweert iemand de complete serie te verkopen: http://www.erwinsbookstore.nl/Webwin...-compleet.html
Maar ik loop niet over van vertrouwen in de site en hij vraagt 15 euro per stuk
Oud 23-04-2013, 07:26
Verwijderd
9 uur intakegesprek voor de vervolgopleiding.
Spannend.
Oud 23-04-2013, 07:42
Verwijderd
Ik heb vannacht verkeerd gelegen denk ik, mijn arm doet pijn. Nu is dat op zich geen zeldzaamheid. Dat de pijn 1,5 uur later nog steeds niet weg is, wel.
Oud 23-04-2013, 08:01
Verwijderd
Ik word verkouden, alles zit dicht nu. Vandaag nog even werken en dannnnn twee dagen vrij!
Oud 23-04-2013, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Spannend.
Wat ga je nu eigenlijk doen?
Oud 23-04-2013, 09:11
Verwijderd
Hoog bezoek bij mijn ouders. Iets hoog in rang bij Yokohama (ik durf niet zeggen bazen, want ik weet niet hoe die structuur in elkaar zit en of het België is of Europa of...) en het zijn Japanners. Stress alom dus
Oud 23-04-2013, 09:16
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 23-04-2013, 09:18
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Spannend.
ik dacht even een 9 uur durend intake gesprek, leek me wat extreem. Maar nu snap ik het /blond
Oud 23-04-2013, 09:20
Verwijderd
Citaat:
ik dacht even een 9 uur durend intake gesprek, leek me wat extreem. Maar nu snap ik het /blond
Ook dat bestaat
Oud 23-04-2013, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Wat ga je nu eigenlijk doen?
Juridisch

Citaat:
Het duurde maar 1uur en 10 minuten.

Het was een leuk gesprek vol met humor. Die man vond dat de psychologische test niet overeen kwam met hoe ik reageerde op zijn vragen en verhaaltjes. Hij vond me spontaan en netjes.

en volgens die test had ik faalangst. dat heb ik nog nooit gehad.
Oud 23-04-2013, 09:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zat vast in onze lift
Aaaw, wat stom! hoe lang?
Oud 23-04-2013, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Aaaw, wat stom! hoe lang?
Hihi niet zo lang hoor. 5 minuten misschien. Vorige keer was het 20 minuten dus ik vond dit nog meevallen.
Oud 23-04-2013, 09:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh dat valt mee ja. Maar bleh, 20 minuten is wel stom! Ik heb vorig jaar een keer drie kwartier opgesloten gezeten op het balkon
Oud 23-04-2013, 09:50
Verwijderd

Dat zou mij ook prima kunnen overkomen.
Oud 23-04-2013, 09:52
Verwijderd

Waarom is deze brug zo speciaal dat hij op 9gag komt ?
Oud 23-04-2013, 10:05
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Het is volgens mij ook wel een vrij onconventionele constructie. Zo vreemd is dat dus niet.
Oud 23-04-2013, 10:06
Verwijderd
Ja, maar om nou te zeggen dat het grappig genoeg is om op 9gag te zetten ?

Overigens is het een kutbrug. Zodra het warm wordt zet het ding uit en kan hij dus niet meer open / dicht
Oud 23-04-2013, 10:09
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:

Overigens is het een kutbrug. Zodra het warm wordt zet het ding uit en kan hij dus niet meer open / dicht
Oh ja, voor 9gag moet het natuurlijk grappig zijn. Dan is het inderdaad wel een beetje vreemd, want hoewel het wel een bijzondere constructie is, is het niet echt grappig.

En er zijn meer bruggen die daar last van hebben, ook met een conventioneel ontwerp.
Oud 23-04-2013, 10:10
Verwijderd
Dadelijk alleen naar school om het gala te betalen.
Oud 23-04-2013, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, voor 9gag moet het natuurlijk grappig zijn. Dan is het inderdaad wel een beetje vreemd, want hoewel het wel een bijzondere constructie is, is het niet echt grappig.

En er zijn meer bruggen die daar last van hebben, ook met een conventioneel ontwerp.
Oh. In Leeuwarden is het de enige , ik heb het nog nooit van anderen gehoord / gezien.
Oud 23-04-2013, 10:19
Verwijderd
Ik werd net gebeld door de coach van de talenten-acht die ik wil sturen of ik nog beschikbaar was en of ik morgen er bij kon zijn bij de training en dat ik nog wel moet selecteren, maar dat hij er met mij wel vertrouwen in had
Oud 23-04-2013, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Dat is volgens mij al een tijdje niet meer van belang op 9GAG.
Oud 23-04-2013, 10:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Standaard heeft hem ook niet en bij Bruna zie ik hem ook niet staan. Dan zou ik wel zorgen dat je in ieder geval de rest van de boeken hebt via Bol, voor die ook niet meer te krijgen zijn, en dan verder blijven zoeken tot je een keer tegen het laatste boek aan loopt. Bol blijven controleren, want die updaten ook met tweedehands. En dan Googlen, Marktplaats checken en de Slegte bezoeken ^^

Hier beweert iemand de complete serie te verkopen: http://www.erwinsbookstore.nl/Webwin...-compleet.html
Maar ik loop niet over van vertrouwen in de site en hij vraagt 15 euro per stuk
Ah ja, de Slegte moet ik ook maar eens heen ja

15 euro voor boeken net zo oud als ik :')
Citaat:
[afbeelding]

Is dat een brug, for real? Kankerawesome zeg
Oud 23-04-2013, 10:23
Verwijderd
Misschien vind ik hem niet zo awesome omdat ik hem gewoon al ken.
Oud 23-04-2013, 10:24
Verwijderd
Ik vind het er ook wel heel gaaf uitzien! Waar zit dat ding?
Oud 23-04-2013, 10:25
Verwijderd
Leeuwarden dus beetje buiten de stad.
Oud 23-04-2013, 10:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En je hebt nog nooit een normale brug gezien?
Oud 23-04-2013, 10:27
Verwijderd
Jawel, maar ik vind dit niet speciaal hoor ... Ik vind het een tering-ding, want hij is best traag enzo en het gebeurde ook nog wel eens dat hij dus vast zat. Als hij open was. En dat moest ik tering eind omfietsen en dat is naar .
Oud 23-04-2013, 10:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

Dit teringding bij ons gaat altijd open als ik erover moet (en als ie open staat, gaat ie nooit meer dicht) of hij sluit NET niet, zodat trams er niet overheen kunnen :') maar die van jou ziet er nog spectaculair uit
Oud 23-04-2013, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Leeuwarden dus beetje buiten de stad.
Ja fuck, daar rij je ook niet zomaar even langs
Oud 23-04-2013, 10:32
Verwijderd
Altijd als wij eens een keer naar het noorden van het land gaan staan al die helse bruggen altijd open en hebben technische problemen waardoor ze niet meer sluiten.
Gelukkig heb je hier alleen rotondes.
Oud 23-04-2013, 10:32
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Omdat mensen in de meeste landen geen open bruggen kennen, laat staan bruggen die geen standaardmodel ophaalbrug zijn maar in plaats daarvan gewoon een stuk van de weg stelen.
Oud 23-04-2013, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Dit teringding
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten