Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb nu iets minder liefde voor al die boeken in mijn woonkamer ^^ Ik heb pijn in mijn rug en ik ben stoffig. Maar de weg naar boven is weer vrij, dus ik ga zo maffen.
Ik wil jullie wel even van iets op de hoogte brengen, al zitten hier nogal weinig Belgen, maar het kan ook in Nederland komen dus: Citaat:
|
![]() |
|
Mijn ventilator had altijd al opstartproblemen, hij moest dan een tijdje op stand 1 en dan draaide hij eerst heel langzaam, maar nu staat ie op stand 3 en er gebeurt nog steeds niet meer dan wat langzaam gedraai
![]() Oh wacht, hij gaat nu iets sneller draaien ![]()
|
Verwijderd
|
Standaard heeft hem ook niet en bij Bruna zie ik hem ook niet staan. Dan zou ik wel zorgen dat je in ieder geval de rest van de boeken hebt via Bol, voor die ook niet meer te krijgen zijn, en dan verder blijven zoeken tot je een keer tegen het laatste boek aan loopt. Bol blijven controleren, want die updaten ook met tweedehands. En dan Googlen, Marktplaats checken en de Slegte bezoeken ^^
Hier beweert iemand de complete serie te verkopen: http://www.erwinsbookstore.nl/Webwin...-compleet.html Maar ik loop niet over van vertrouwen in de site en hij vraagt 15 euro per stuk ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Het was een leuk gesprek vol met humor. Die man vond dat de psychologische test niet overeen kwam met hoe ik reageerde op zijn vragen en verhaaltjes. ![]() en volgens die test had ik faalangst. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En er zijn meer bruggen die daar last van hebben, ook met een conventioneel ontwerp.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() 15 euro voor boeken net zo oud als ik :') Citaat:
![]()
|
![]() Dit teringding bij ons gaat altijd open als ik erover moet (en als ie open staat, gaat ie nooit meer dicht) of hij sluit NET niet, zodat trams er niet overheen kunnen :') maar die van jou ziet er nog spectaculair uit ![]()
|
|