Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2013, 19:39
Jack Londen
Jack Londen is offline
Hallo iedereen,

Ik heb laatst gehoord over de drug Durundanga en vind het wel interessant.
Wanneer je het iemand laat snuiven of in iemand z'n drank doet zal diegene alles doen
wat er gevraagd word. Het werd gebruikt door criminelen die achter mensen hun bank accounts wouden komen, of het leeghalen van huizen waardoor de eigenaar meehelpt doordat ze de drug op een of andere manier door de dader hebben ingehad.
Klinkt natuurlijk te mooi voor woorden, maar het heeft ook z'n slechte kanten;
degene die 't inkrijgt kan er een hartaanval van krijgen en kan dus overlijden.
Is natuurlijk heel makkelijk spul voor criminelen, mijn vraag is dus word Durundanga verkocht in nederland? ikzelf ben er geen maar voor criminelen is het natuurlijk een sleutel voor alle deuren wat ik wel interessant vind.
Oud 26-04-2013, 22:43
Jack Londen
Jack Londen is offline
Dit informatie heb ik eerder gevonden, toch bedankt.
Maar helaas beantwoord het m'n vraag niet

ps. dat visitekaartje bij de tankstation is een hoax aangezien dezelfde tekst in allerlei talen bestaat en het vaak gebruikt wordt bij een doorstuur mail.
Oud 27-04-2013, 07:40
Verwijderd
Je snapt wat een Urban legend is? Tuurlijk is dat met een visitekaartje een hoax.

Ik snap overigens niet hoe je het criminele gebeuren 'te mooi voor woorden' vindt klinken en dan begint over de 'slechte' kant, de mogelijke hartaanval. Je vindt het interessant dat het een sleutel voor alle deuren is, maar bent zelf geen crimineel.

Het is iig Burundanga en niet durundanga. En ik denk dat alles wat je kunt gebruiken als drugs wel op een illegale manier te vinden is, waar dan ook. Het wordt in ieder geval niet in een smartshop verkocht, als je dat bedoelt. Daarnaast zijn er vast mensen op eigen houtje bezig met het gebruiken van nachtschadeplanten voor drugs. Als het te maken is, zal er iemand zich wel mee bezig houden.

Het gevaar zit hem in het iets binnenkrijgen zonder dat je het weet en we hebben allemaal al meegekregen (de vrouwen toch) dat je nooit je drankje moet laten slingeren.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 17:10
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Durun-wattes? Dat is toch gewoon GHB?
Reageren

Regels voor berichten