Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2013, 21:16
Hakuna
Hakuna is offline
Mijn haar groeit steeds langer, maar ik zou graag wat meer volume willen hebben bij de haaraanzet met name aan de voorkant als ik mijn haar los draag. Welke producten kan ik het beste gebruiken?

Heb van iemand dit gekregen, er zit nog wat in. Is deze gel geschikt om meer volume te krijgen?

Oud 27-04-2013, 22:11
Verwijderd
ik denk dat dat er vies uit gaat zien en ik denk ook dat je ervan naar een 14 jarige puber gaat ruiken. Volume is nu eenmaal ver te zoeken als je heel lang (en dun) haar hebt. Misschien kan je beter haarlak proberen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 09:08
Vowel
Vowel is offline
Eens met Pip. Hoewel ik denk dat (als ik Hakuna een beetje ken) de TS liever geen haarlak in zijn haar wil smeren.

Om volume te krijgen kun je ook de onderste laag van je haar laten opknippen, zodat het zeg maar naar buiten wordt geduwd. En minder extreem is om het zelf om te "buigen" met bijvoorbeeld een krultang of een stijltang. Zodat je haar (de laag die je ziet) naar buiten wordt geduwd door het haar dat daaronder zit. Dan lijkt het boller en ziet het eruit alsof het meer volume heeft.

Ik kan dit slecht uitleggen, maar ik ben dan ook geen kapper. Ik weet wel dat het werkt.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 09:20
Verwijderd
Is wax geen idee? http://www.haarcentrum.nl/hairstyling/haar-wax/

Ik denk nu ook aan dit spul: http://www.thebodyshop.nl/haar/styli...air-shine.aspx
Deze is niet per se voor volume, maar ik weet wel dat zoiets bestaat.

En ik zou zeggen mousse. https://www.mylene.eu/nl/huidverzorg...c-6592/p-10716 Dat soort dingen, allerlei merken hebben dat. Geeft meer het effect van haarlak, maar werkt meer als gel zonder dat het plakkerig en hard is/wordt.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 11:52
Verwijderd
Ja, het lijkt me dat je daar beter mousse voor kunt gebruiken dan gel.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Eens met Pip. Hoewel ik denk dat (als ik Hakuna een beetje ken) de TS liever geen haarlak in zijn haar wil smeren.

Om volume te krijgen kun je ook de onderste laag van je haar laten opknippen, zodat het zeg maar naar buiten wordt geduwd. En minder extreem is om het zelf om te "buigen" met bijvoorbeeld een krultang of een stijltang. Zodat je haar (de laag die je ziet) naar buiten wordt geduwd door het haar dat daaronder zit. Dan lijkt het boller en ziet het eruit alsof het meer volume heeft.

Ik kan dit slecht uitleggen, maar ik ben dan ook geen kapper. Ik weet wel dat het werkt.
de kapper haalt het goud van je hoofd vowel hakuna is anti kapper.
Mousse kan wellicht ook, maar bij mij (extreem stijl haar) blijft dat nooit zo lang zitten.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 18:06
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
de kapper haalt het goud van je hoofd vowel hakuna is anti kapper.
Mousse kan wellicht ook, maar bij mij (extreem stijl haar) blijft dat nooit zo lang zitten.
Shit. Je hebt gelijk!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 18:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind gel sowieso niet geschikt voor lang haar, dat is meer voor kort haar. Je kan mousse gebruiken maar ook een goede shampoo kan veel uitmaken. Ik heb van mezelf slag in m'n haar en wel redelijk wat volume maar met een verkeerde shampoo hangt mijn haar heel fluffy naar beneden. Het weer maakt ook uit. Met koud vriesweer zit er ook weinig volume in mijn haar, wat ik er ook mee doe.
Oud 28-04-2013, 19:03
Verwijderd
En föhnen met een diffuser. Niet bewegen met de diffuser, daar gaat je haar van pluizen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2013, 19:18
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
En föhnen met een diffuser. Niet bewegen met de diffuser, daar gaat je haar van pluizen.
Heb wel een fohn, maar zon diffuser (opzetstuk) heb ik niet. Zal eens vragen bij diverse drogisterijen of ik een passende diffuser kan krijgen voor mijn fohn.
Oud 01-05-2013, 13:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ondersteboven fohnen en mousse erin doen inderdaad. Er zijn meerdere shampoo's die beweren dat je daarvan volume krijgt, maar ik heb extreem stijl haar, dus ik kan je niet vertellen of dat werkt.
En je hebt van Andrelon ook volumeboosterwhatever, van die irritante reclame met Thijs de stylist.

Edit: Oh, ik zie dat er een hele volume-lijn is van Andrelon, misschien is dat wat?
Reageren

Regels voor berichten