Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2013, 19:30
Turk February
Turk February is offline
In mijn kut dan. Of hoe heet dat bij een man.
Oud 28-04-2013, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ook.
Oud 28-04-2013, 19:31
Verwijderd
Citaat:
ik zou echt zo panisch worden als er een muis in m'n kut zou zitten.
Ik ook maar dan is er in een eerder stadium al iets verkeerd gegaan, want zo vaak ben ik niet naakt te vinden in de buurt van muizen.
Oud 28-04-2013, 19:32
Turk February
Turk February is offline
Ik ben nog wel eens in de buurt van muizen te vinden met een alleen handdoekje om, dus het zou bij mij nog best eens kunnen.
Oud 28-04-2013, 19:34
Verwijderd
Citaat:
ik zou echt zo panisch worden als er een muis in m'n kut zou zitten.
Die muis waarschijnlijk ook, en dan gaat hij zich een weg naar buiten banen. haphap graafgraaf
Oud 28-04-2013, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Graag aan een plusje melden dan, want dat is niet de bedoeling!
Is al geregeld en verwijderd.
Oud 28-04-2013, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Die muis waarschijnlijk ook, en dan gaat hij zich een weg naar buiten banen. haphap graafgraaf
Oud 28-04-2013, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Is al geregeld en verwijderd.
Dan is het goed!
Oud 28-04-2013, 19:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje, onze logeerfik is niet gewend om lopend uitgelaten te worden, meestal gaan ze met haar fietsen. Ik ga liever lopend, heb jij tips om deze week door te komen zonder een hond die zichzelf wurgt aan de lijn en een lamme arm van het trekken? Het is constant en flink hard ook.
Oei, da's lastig. Hoe oud is het beest? Je kunt het volgende proberen: als hij trekt, stil blijven staan tot hij niet meer trekt en dan verder lopen. Enzovoorts. Maar dan duren je wandeling wel lang Verder weet ik zo één-twee-drie niks.
Oud 28-04-2013, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Oei, da's lastig. Hoe oud is het beest? Je kunt het volgende proberen: als hij trekt, stil blijven staan tot hij niet meer trekt en dan verder lopen. Enzovoorts. Maar dan duren je wandeling wel lang Verder weet ik zo één-twee-drie niks.
Twee jaar. Hmmm dan ga ik dat wel proberen. Ik heb sowieso het idee dat ze wat bang is, want haar staart zit constant tussen haar poten, buiten. We zien wel!
Oud 28-04-2013, 19:43
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Twee jaar. Hmmm dan ga ik dat wel proberen. Ik heb sowieso het idee dat ze wat bang is, want haar staart zit constant tussen haar poten, buiten. We zien wel!
Succes
Oud 28-04-2013, 19:48
Verwijderd
Citaat:
ja precies
Citaat:
Ik ben nog wel eens in de buurt van muizen te vinden met een alleen handdoekje om, dus het zou bij mij nog best eens kunnen.
je zal niet de eerste zijn die uitglijdt over een muis en met zo'n verhaal op de eerste hulp komt.
Oud 28-04-2013, 19:58
Verwijderd
Ik vind dat hele muis-in-kut-verhaal echt naar En dan heb ik niet eens die PM gezien. Leve het voorstellingsvermogen.
Oud 28-04-2013, 19:58
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
je zal niet de eerste zijn die uitglijdt over een muis en met zo'n verhaal op de eerste hulp komt.
Nou, ik trek die muis gewoon zelf uit de urinebuis.
Oud 28-04-2013, 20:00
Verwijderd
Mijn boekenkasten zijn officieel te klein (Ja ze zijn nu pas terug gevuld) En er is geen ruimte meer voor aanvullende kasten.
Oud 28-04-2013, 20:00
Verwijderd
Citaat:

Geschikt.
Oud 28-04-2013, 20:01
Verwijderd
Ik heb een gênante vraag. Normaal gesproken stel ik die aan Lusi, maar die zit nu in Portugal. Wat nu.
Oud 28-04-2013, 20:04
Verwijderd
Nu moet je hem aan iemand anders stellen (mij ik kan ergens tegen). Of wachten tot Lusi terug is.
Oud 28-04-2013, 20:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb een gênante vraag. Normaal gesproken stel ik die aan Lusi, maar die zit nu in Portugal. Wat nu.
Lucht uw hart. Ik ben benieuwd, want ik vind niet zo snel iets gênant.
Oud 28-04-2013, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Sarah!
Oud 28-04-2013, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Of dit natuurlijk, ik ben ook niet zo snel onder de indruk. Maar als t echt ies medisch is, kun je m misschien wel aan Sarah stellen!
Oud 28-04-2013, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Ja nee, ik ga het niet posten, want het gaat niet over mijzelf. Dus.

Citaat:
Sarah!
Ik heb geen steenpuisten op mijn binnenste schaamlippen ofzo. Het gaat sowieso niet over mij.

Sorry voor dit V-lid-gedoe. En een ander vraagje: hoe maak je een laptoptoetsenbord goed schoon?
Oud 28-04-2013, 20:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Sorry voor dit V-lid-gedoe. En een ander vraagje: hoe maak je een laptoptoetsenbord goed schoon?
Dan stuur je een pm!

En met een toetsenbordstofzuiger (ja, die bestaan!) Of gewoon je laptop de kop houden en schudden (mijn manier )
Oud 28-04-2013, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Oud 28-04-2013, 20:14
Verwijderd
Citaat:
En met een toetsenbordstofzuiger (ja, die bestaan!) Of gewoon je laptop de kop houden en schudden (mijn manier )
Helpt niet.
Oud 28-04-2013, 20:21
Verwijderd
Of met een gewone stofzuiger, met een pantykousje over de steel.
Oud 28-04-2013, 20:24
Verwijderd
Nee het plakt.
Oud 28-04-2013, 20:28
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee het plakt.
Wattenstaafje?
Oud 28-04-2013, 20:30
Verwijderd
Of met een goed uitgewrongen vaatdoek?
Oud 28-04-2013, 20:46
Verwijderd
Zo gênant is die vraag niet hoor, Etma!
Oud 28-04-2013, 20:48
Verwijderd
Het was gezellig
Oud 28-04-2013, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Wattenstaafje?
Goede tip.

Citaat:
Of met een goed uitgewrongen vaatdoek?
Nee, gaat niet.

Citaat:
Zo gênant is die vraag niet hoor, Etma!
Dit was niet precies mijn vraag.
Oud 28-04-2013, 20:49
Verwijderd
Bah, het is te vroeg voor me om te slapen, maar ik ben te moe om iets anders te doen.
Oud 28-04-2013, 20:51
Verwijderd
Met steenpuisten op je binnenste schaamlippen moet je wel voorzichtig zijn, als ze pijn doen kan dat een teken zijn dat er een abces in zit.
Oud 28-04-2013, 20:54
Verwijderd
Gewoon even voor het geval dat er iemand in dit topic terechtkomt door "steenpuisten op binnenste schaamlippen" te googelen. Dag mevrouw. U moet hier wel mee naar de huisarts. Heeft u er koorts bij dan moet het vandaag nog.
Oud 28-04-2013, 20:55
Verwijderd
Haha Sarah
Oud 28-04-2013, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Dit was niet precies mijn vraag.
Dat zal wel
Citaat:
Gewoon even voor het geval dat er iemand in dit topi' terechtkomt door "steenpuisten op binnenste schaamlippen" te googelen. Dag mevrouw. U moet hier wel mee naar de huisarts. Heeft u er koorts bij dan moet het vandaag nog.
Oud 28-04-2013, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Gewoon even voor het geval dat er iemand in dit topic terechtkomt door "steenpuisten op binnenste schaamlippen" te googelen. Dag mevrouw. U moet hier wel mee naar de huisarts. Heeft u er koorts bij dan moet het vandaag nog.
<3
Oud 28-04-2013, 20:59
Miekje*
Miekje* is offline
Sarah <3

De voering van mijn tas gaat als een trein Aanvankelijk had ik niet zo'n zin om hem te maken, maarja. Je zal wel moeten als je boeken wilt stoppen in een tas die je van zomerdenim maakt.
Oud 28-04-2013, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Oud 28-04-2013, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Oud 28-04-2013, 21:03
Verwijderd
Als jullie het zo vaak quoten, wordt dan de kans groter dat iemand daadwerkelijk hier komt door te googelen?
Oud 28-04-2013, 21:05
Verwijderd
Ik ging toch maar even teruglezen waar die steenpuisten vandaan kwamen
Oud 28-04-2013, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Als jullie het zo vaak quoten, wordt dan de kans groter dat iemand daadwerkelijk hier komt door te googelen?
Nee, hoe hoog een zoekresultaat eindigt wordt bepaald door hoe vaak ernaar gelinkt is. Hoewelllllllllllllllllllllllllll, in de quote staat natuurlijk ook een link. Hm, dan zal het de kans wel vergroten, denk ik.
Oud 28-04-2013, 21:13
Verwijderd
Eigenlijk wil ik naar bed, want vannacht was kort. Maar de konijnen zijn zo leuk aan het rondrennen, ik wil ze niet in het hok doen.
Oud 28-04-2013, 21:18
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga naar bed als de voering in mijn tas zit. Nouja, eerst douchen en dan naar bed.
Oud 28-04-2013, 21:23
Verwijderd
Ha, de konijnen zitten uit zichzelf in het hok.
Ik heb vandaag een "indiaas amandeldessert" gemaakt dat verdacht veel op spijs lijkt. In het boek lijkt het meer een soort koeken.
Oud 28-04-2013, 23:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn pa verwacht dat ik thee (ook voor hem) ga maken. Dikke neus. Hij denkt geloof ik dat ik de hele dag op mijn reet zit op de kermis, maar na 10 uur staan (tegenover de 6 uurtjes van hem) ga ik niet nog het slaafje spelen.
Ik ga zo lekker mijn haar wassen en naar bed, moet morgen en overmorgen 12 uur op mijn poten staan.
Oud 28-04-2013, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Mijn pa verwacht dat ik thee (ook voor hem) ga maken. Dikke neus. Hij denkt geloof ik dat ik de hele dag op mijn reet zit op de kermis, maar na 10 uur staan (tegenover de 6 uurtjes van hem) ga ik niet nog het slaafje spelen.
Ik ga zo lekker mijn haar wassen en naar bed, moet morgen en overmorgen 12 uur op mijn poten staan.
wow thee zetten is ook zoveel moeite he, slaafje spelen please hoor. Zet gewoon thee voor die ouwe, misschien wordt het dan ook wat gezelliger daar
Oud 28-04-2013, 23:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zoveel moeite dat hij het zelf dus ook prima kan. Ik ga naar bed, ben hartstikke moe.

En het wordt niet gezelliger van een kopje thee hoor.

Regels voor berichten