Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar he ik mag best even blij zijn met mijn nieuwe status als student in spe voor het eerst in mijn leven! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben net terug van Groezrock en ben gaar en heb spierpijn en blauwe plekken en geen stem meer. De perfecte tijd om weer naar het buitenland af te reizen voor Queensday (Venlo) en me helemaal kapot te dansen en schreeuwen
![]()
|
Wat een kutwijven in dat Glazen Huis zeg, ze kunnen echt hun muil niet houden. Astrid lult ook als een Frank Snoeks de meest zinloze dingen erdoorheen. "Maxima heeft een mooie jurk aan van blabla en oja er gaat ook nog getekend worden"
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Die domme kut ging ook een foto maken van zichzelf met het balkon op de achtergrond. En natuurlijk werd ook dat even besproken en hoe ze zich persoonlijk voelden. Ik hoop die wijven nu minstens 33 jaar niet meer te zien. Nog nooit was ik zo blij dat er reclame was.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 30-04-2013 om 10:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb nog niks gezien, want ik ben al sinds 9 uur in de weer en op weg naar Roffa. Echt heerlijk om in een rustige trein te zitten terwijl alle perrons met treinen naar A'dam vol staan met in oranje gehulde fucktards. Dikke doei van een in vaal-donker-oranje gehulde fucktard.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik heb een beetje medelijden met Amalia. Fuck, wat moet dat voor zo'n kind zijn, hoe groei je dan op? En die zusjes zijn nu misschien van de leeftijd dat ze nog jaloers zijn want Amalia wordt koningin en ik niet. En ze kunnen niet eens prinsesje spelen, want dat zijn ze al ^^ (niet dat ieder meisje prinsesje wil spelen, ik kan het van mezelf ook niet echt herinneren, maar toch) |
![]() |
|
|