Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2013, 23:06
Verwijderd

Advertentie
Oud 30-04-2013, 00:59
Verwijderd
Ik ben een beetje dronken en ik ben vergeten hoe daar mee om t gaan.
Oud 30-04-2013, 01:00
Verwijderd
haha, dat staat raar.
Oud 30-04-2013, 01:31
Verwijderd
Ik heb me ingeschreven op de Haagse en ik heb een studielinkprofiel en studentnummer en alles omg
nu maar hopen dat ik slaag voor die 21+ toets!!!
Oud 30-04-2013, 01:33
Verwijderd
kenkerspannend! Ik hoop dat ik over een paar jaar kan zwaaien met een papiertje! Hét bewijs in deze maatschappij dat ik niet al te dom ben!
Oud 30-04-2013, 02:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
GoT net fijn gekeken, wat een heerlijke serie toch <3 Dat einde ook, ik zag het niet aankomen Overigens
Spoiler

Nu bedtijd. Adieu!
uh, nee. Davos leeft al flink wat boeken door, en er kwam geen twist aan te pas.
Oud 30-04-2013, 02:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb me ingeschreven op de Haagse en ik heb een studielinkprofiel en studentnummer en alles omg
ik verheug me nu al op de posts hoe slecht het allemaal geregeld is maar succes ermee.
Oud 30-04-2013, 03:21
Verwijderd
Citaat:
ik verheug me nu al op de posts hoe slecht het allemaal geregeld is maar succes ermee.
ik heb ook niets anders dan negatieve verhalen gehoord/gelezen dus ik bereid me voor op het ergste
Maar he ik mag best even blij zijn met mijn nieuwe status als student in spe voor het eerst in mijn leven!
Oud 30-04-2013, 03:23
Verwijderd
ik kan niet slapen en ik moet over 4,5 uur opstaan. Komt omdat ik de halve dag heb geslapen en 's avonds nog een powernap heb gepakt omdat ik dacht dat ik moest werken
Oud 30-04-2013, 06:47
Verwijderd
Ik ben blij dat ik niet onnadenkend de spoiler openklikte Ik probeer om GoT ongespoilerd te kijken!
Oud 30-04-2013, 07:10
Verwijderd
Citaat:
Oud 30-04-2013, 07:15
Verwijderd
Ja ja ja jetzt wird wieder in die Hände gespuckt (8)
Oud 30-04-2013, 07:16
Verwijderd
Leuk Pip! Wanneer heb je je toets?
Oud 30-04-2013, 07:25
Verwijderd
Citaat:
Spannend
Oud 30-04-2013, 07:52
Verwijderd
Goed zo Pippeke.

Citaat:
Jezus.
Oud 30-04-2013, 07:54
Verwijderd
Ik heb zowaar uitgeslapen vanochtend
Oud 30-04-2013, 07:56
Verwijderd
Nu ga ik uit bed, douchen en ontbijten, nagels oranje pakken en dan naar m'n moeder voor abdicatie en oranjetompoes!

Mijn vader is vanmiddag bij de inhuldiging dus dan moet ik goed opletten of ik 'm ook zie
Oud 30-04-2013, 08:02
Verwijderd
Het staat niet vol zo te zien.
Oud 30-04-2013, 08:04
Verwijderd
Er worden saluutschoten afgeschoten. De nieuwe koning krijgt straks twee hulzen aangeboden. 'Is een mooi cadeautje, heeft ie vast nog niet!'
Oud 30-04-2013, 08:08
Verwijderd
Haha ja daar moest ik ook om lachen
Oud 30-04-2013, 08:10
Verwijderd
Zag jij ook dat ding achter die Hekster of hoe heet ze doorvliegen? Is dat een camera aan een kabelbaan ofzo?
Oud 30-04-2013, 08:21
Verwijderd
En jongens, gaan jullie vandaag allemaal stamppot ontbijten?
Oud 30-04-2013, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Leuk Pip! Wanneer heb je je toets?
12+13 juni!
Citaat:
Nu ga ik uit bed, douchen en ontbijten, nagels oranje pakken en dan naar m'n moeder voor abdicatie en oranjetompoes!

Mijn vader is vanmiddag bij de inhuldiging dus dan moet ik goed opletten of ik 'm ook zie
ik heb ook oranje nagellak op!
Oud 30-04-2013, 08:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben zo blij dat ik al die ellende mis, en dan met name dat vreselijke lied
Oud 30-04-2013, 09:11
Verwijderd
*snif*
Oud 30-04-2013, 09:14
pixie
pixie is offline
Citaat:
Yeah!!
Oud 30-04-2013, 09:15
pixie
pixie is offline
Ik ben net terug van Groezrock en ben gaar en heb spierpijn en blauwe plekken en geen stem meer. De perfecte tijd om weer naar het buitenland af te reizen voor Queensday (Venlo) en me helemaal kapot te dansen en schreeuwen
Oud 30-04-2013, 09:45
Verwijderd
Herman van Veen. <3
Oud 30-04-2013, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Herman van Veen. <3
Ik voel een beetje plaatsvervangende schaamte voor de ontzettend suffe vragen die hij gesteld krijgt. Herman is tenslotte ook een koning.
Oud 30-04-2013, 09:54
Verwijderd
Waarom gaan mensen huilen tijdens de balkonscène?
Oud 30-04-2013, 09:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat een kutwijven in dat Glazen Huis zeg, ze kunnen echt hun muil niet houden. Astrid lult ook als een Frank Snoeks de meest zinloze dingen erdoorheen. "Maxima heeft een mooie jurk aan van blabla en oja er gaat ook nog getekend worden"
Oud 30-04-2013, 09:58
Verwijderd
Waarom stel jij van die domme vragen?
Oud 30-04-2013, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Wat een kutwijven in dat Glazen Huis zeg, ze kunnen echt hun muil niet houden. Astrid lult ook als een Frank Snoeks de meest zinloze dingen erdoorheen. "Maxima heeft een mooie jurk aan van blabla en oja er gaat ook nog getekend worden"
Oooh, ik erger me ook kapot aan inderdaad. En ze weten ook allemaal wie wat op welk moment denkt. Superknap
Oud 30-04-2013, 10:00
Verwijderd
E. bleef slapen en we hebben lekker lopen bitchen op die twee wijven ja
Oud 30-04-2013, 10:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die domme kut ging ook een foto maken van zichzelf met het balkon op de achtergrond. En natuurlijk werd ook dat even besproken en hoe ze zich persoonlijk voelden. Ik hoop die wijven nu minstens 33 jaar niet meer te zien. Nog nooit was ik zo blij dat er reclame was.
Oud 30-04-2013, 10:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Supergoed Pip! Wanneer is de toets? edit: nevermind, ik lees niet goed.

Citaat:
uh, nee. Davos leeft al flink wat boeken door, en er kwam geen twist aan te pas.
Spoiler

Laatst gewijzigd op 30-04-2013 om 10:08.
Oud 30-04-2013, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Die domme kut ging ook een foto maken van zichzelf met het balkon op de achtergrond. En natuurlijk werd ook dat even besproken en hoe ze zich persoonlijk voelden. Ik hoop die wijven nu minstens 33 jaar niet meer te zien. Nog nooit was ik zo blij dat er reclame was.
Dat ook echt ja
Oud 30-04-2013, 10:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet de afgelopen dagen steeds uit een halve coma komen als m'n wekker gaat om half 11. Misschien toch maar weer wat eerder gaan slapen.
Oud 30-04-2013, 10:04
Verwijderd
Ik vind het eindeloze gezeik over een emotieloze Beatrix ook wel irritant. Ik vind dat ik genoeg emotionele trekjes heb kunnen zien en ik vind het bewonderenswaardig dat ze dat onder controle houdt.
Oud 30-04-2013, 10:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Supergoed Pip! Wanneer is de toets?

Spoiler
Hey, er zijn nog mensen die de boeken niet gelezen hebben
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het eindeloze gezeik over een emotieloze Beatrix ook wel irritant. Ik vind dat ik genoeg emotionele trekjes heb kunnen zien en ik vind het bewonderenswaardig dat ze dat onder controle houdt.
Het is niet echt gezeik, want volgens mij vinden de meesten het ook wel bewonderenswaardig, maar vooral eindeloos geanalyseer en vergelijkingen met haar moeder. Erger ik me ook al aan ja
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hey, er zijn nog mensen die de boeken niet gelezen hebben
Excuses! Spoiler!
Oud 30-04-2013, 10:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah verdomme, moest dat lied nou weer er tussendoor nu heb ik 'm weer in m'n hoofd
Oud 30-04-2013, 10:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb nog niks gezien, want ik ben al sinds 9 uur in de weer en op weg naar Roffa. Echt heerlijk om in een rustige trein te zitten terwijl alle perrons met treinen naar A'dam vol staan met in oranje gehulde fucktards. Dikke doei van een in vaal-donker-oranje gehulde fucktard.
Oud 30-04-2013, 10:12
Verwijderd
Ik moest wel echt hardop lachen om Bea's "Even wuiven misschien?"
Oud 30-04-2013, 10:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
"Even wuiven met zijn allen", was het.
Iedereen maakt er nu 'misschien' van
Oud 30-04-2013, 10:16
Verwijderd
Oh, ik verstond ook echt misschien hoor Hoe weet jij zo zeker dat het 'met zijn allen' is dan?
Oud 30-04-2013, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Het is niet echt gezeik, want volgens mij vinden de meesten het ook wel bewonderenswaardig, maar vooral eindeloos geanalyseer en vergelijkingen met haar moeder. Erger ik me ook al aan ja
Klopt, ik noem iets al snel gezeik heb ik laatst gemerkt. Maar inderdaad, dat wat jij zegt, alleen vind ik de 2 historici/historicae sowieso een beetje zeikerig overkomen

Citaat:

Ik heb een beetje medelijden met Amalia. Fuck, wat moet dat voor zo'n kind zijn, hoe groei je dan op? En die zusjes zijn nu misschien van de leeftijd dat ze nog jaloers zijn want Amalia wordt koningin en ik niet. En ze kunnen niet eens prinsesje spelen, want dat zijn ze al ^^ (niet dat ieder meisje prinsesje wil spelen, ik kan het van mezelf ook niet echt herinneren, maar toch)
Oud 30-04-2013, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Waarom stel jij van die domme vragen?
doe ik niet.
Oud 30-04-2013, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik verstond ook echt misschien hoor Hoe weet jij zo zeker dat het 'met zijn allen' is dan?
Ik verstond iets met wuiven, de rest boeit me niet echt Ik vond het wel grappig.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten