Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
post je case mod ff op http://computer.startpunt.nu
case mods rullen! btw waar kan je gekleurde tl buizen krijgen??ookal word het een brievenbus ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door TDR (23-03-2001).]
|
![]() |
gekleurde tl buizen, probeer www.velleman.be ofzo (denk ik...)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ga ik binnekort maken ![]() 2x 8 cm voor in 't midden voor me 4x 535 mb SCSI 2x 6 cm voor in de onderste 2 cd-rom slots voor me 10 gig koel te houden 12 cm voor onderaan om een algemene luchtstroming te maken en voor in de bovenste 2 cd-slots een mooi paneel met schakelaartjes om elke fan los op werking te testen en aan/uit te zetten achterin 1x 8 cm (waarschijnlijk een 220v) onder me atx voeding een extra AT voeding voor me fans en daarboven 2x 8 cm in de zijkant komen ook nog 1x 12 cm en een 8 cm, om me videokaart en cpu te beluchten en misschien onder me videokaart aan de achterkant een klein dingesje wat ik ooit op oc-shop zag om daaronder lucht weg te zuigen... mijn pc word op geen enkele plaats, geen graad warmer als strikt noodzakelijk is! PS. jullie krijgen foto's van 't resultaat! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik weet alleen nog niet of ik de fans optimaal erin zet en een mooie paint ga doen of ietsiue airflow inlever om 'n mooie plexiglas plaat erin te zetten.... ![]() iemand nog idee-en voor 'n mooie paint?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
voor die paintjob: www.virtualhideout.net en dan naar coolcases, soms staan er hier wel super paintjobs tussen. Ps. Welke tools gebruik jij zoal?
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
2 kleinere kijkvensters is wel 'n mooi idee! + mooie paint erover..... welke tools? bedoel je om me kast te slopen? ik hoop 't meeste met me dremel-multi en een vijl af te kunnen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Casemodding Land_of_spirits | 49 | 17-01-2006 12:38 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Casemodders Casemodder | 6 | 24-08-2004 09:47 |