Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() als ik dit op straat zou zien zou ik echt niet meer bij komen ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
WeAreOne, je bericht heeft een eigen topic gekregen: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1877931
Jinna, jouw reactie verplaats ik nog even. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was vandaag in het winkelcentrum, en daar liepen 2 meisje van 8 jaar ongeveer ze hadden allebei een legging met panterprint en een jurkje met panterprint en neonstrepen het zag er niet uit.
![]() en een ander had een kort zwart rokje met roze neon strepen. Ik vind die neon kleren niet mooi. |
![]() |
|
Ik heb niet zoveel tegen neon, ik hou wel van kleurtjes, maar het moet er wel een beetje uitzien. Niet dat het neon is alleen om de neon. [/sensenotmake]
ot: Ik erger me er kapot aan dat elke keer als ik denk een leuk paar betaalbare veterlaarzen te hebben gevonden, dat er dan een FUCKING RITS INZIT! Ik kan begrijpen dat er laarzen zijn met ritsen voor de mensen die moeite hebben met hun schoenen aantrekken of voor mensen die geen veters kunnen strikken, maar VETERS EN EEN RITS? WAT IS DAAR HET NUT VAN?! De laarzen zien er dan ook meteen uit alsof ze voor bejaarden of suffe mutsen zijn gemaakt en het oogt goedkoper, terwijl het juist goedkoper is om te maken als je er geen rits intieft. IK SNAP HET NIET!!! ![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zag opeens inderdaad aan veel mensen hun voeten van die gele grote schoenen opduiken, vooral bij buitenlands ogende meisjes en extra vaak in de Randstad. Maar dat zijn dus die Timberlands, hoe verzinnen ze het ook ieder seizoen weer om uit een enorm assortiment schoenen toch elke keer één van de uitgesproken lelijkste exemplaren massaal te gaan dragen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die schoenen hadden al hun opleving toen ik 15 was. Gelukkig zat ik op een uniformschool waar donkere schoenen verplicht waren, dus heel veel zag ik ze niet voorbij komen. Wel zijn er ook donkere modellen, maar die vallen minder op natuurlijk. Het zijn gewoon schoenen om stevige tochten in de wildernis mee te maken, maar ja, mode...
Ik wacht vol ongeduld op de terugkeer van de plateauzool ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meh, de sleehak enzo is ook wel terug en de elegantere plateauzool en de pump met beetje plateauzool ook wel, maar niet de Hexen en de El Dante's en de industrial dingen
![]() Deze dingen zijn Buffalo's: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh, en ik heb al meer dan een jaar brogues met een plateauzool, maar jammergenoeg zijn ze te klein. ![]()
|||
Citaat:
Srsly, ben ik zo in-the-know over nieuwe trends? ![]() Oh ja, en dit zijn de brogues: ![]() Blijkbaar zijn het Prada rip-offs, maar dat boeit me geen hol. Ze komen uit china en zijn echt gemaakt van karton, maar ze zien er wel tof uit. ![]() Citaat:
![]() Maar zoals eerder gezegd is de alternatieve/rocker look dus 'in'.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind die creepers net van die orthopedische (zeg ik het goed?) schoenen. Van die schoenen die heel goed en comfortabel zijn voor je voeten en die ouderen vaak dragen. Persoonlijk vind ik van die bootschoenen ook niet zo leuk. Wat ik wel heel leuk vind zijn die van die lekker gekleurde broeken. Klik hier voor een voorbeeld van Wenz. Vooral die van die groene vind ik geweldig.
Laatst gewijzigd op 24-05-2013 om 12:42. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze hebben gisteren ook hun best gedaan bij Eurovision:
![]() Die linker leek wel zwanger in dat rare ding. Bij Project Runway roepen ze altijd: een vrouw wil nooit dikker gemaakt worden dan ze is. Volgens mij hadden ze dat die ontwerper ook mogen vertellen. ![]() Dan ben je 18, trekken ze je dit aan. ![]() Ze heeft het excuus dat ze zwanger is. ![]() De scalemaliën wil ik wel hebben voor een larp. ![]() Jonge frisse meid in oud-roze. ![]() Het gevolg van geboren worden uit een discobol. ![]() Inclusief interactieve en stijgende rok. ![]() Want dat is natuurlijk wat je wil, het gevoel hebben dat je naakt bedekt met zwart kant voor 10 miljoen kijkers verschijnt. De enkele mannen mochten niet veel variatie bieden: ![]() ![]() Al trokken ze België nog wel een pak aan, maar nog steeds in zwartwit: ![]() Kroatië was binnen de 'verplichte' mannelijke zwartwit kleuren nog het origineelst: ![]() En dan was er dit: ![]() Bizar, maar desondanks wel over 9000 gaaf voor mij. Maar het was ook zo duidelijk te doen om het weird zijn dat ik hier dan minder moeite mee had. Ik weet dat ik niet de beste smaak heb, maar ik word niet betaald om mensen aan te kleden die voor miljoenen kijkers op tv moeten performen. Ik weet ook dat het Songfestival niet bepaald het toppunt van smaak is, maar tering, ik ben nog nooit zo vaak verbaasd geweest. Er zijn er maar 2 of 3 waarbij ik niet dacht WTF! |
![]() |
|
|