Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2013, 16:49
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Vriendinnetje kwam op bezoek en het was heel gezellig en we hebben uren gekletst. Normaal gesproken leven we in heel verschillende werelden, maar nu zitten we een beetje in het zelfde schuitje. Dat is op zich niet leuk, maar het maakt onze band wel een stuk sterker.
Oud 21-04-2013, 17:05
Miekje*
Miekje* is offline
Lekker met mijn vriendje en hond door het park gestruind. En mijn hondje kon bijna heel de tijd los lopen <3
Oud 23-04-2013, 12:04
Verwijderd
Dat flashback een remake krijgt.
Oud 23-04-2013, 20:09
O RLY
O RLY is offline
Een weekje het huis voor mijzelf.
Oud 24-04-2013, 07:38
Verwijderd
Ik waardeer het dat mijn vriendje, sinds we in ons nieuwe huis wonen, de gewoonte heeft aangenomen om mij verse koffie te brengen als hij weg moet en ik pas later op hoef te staan. <3
Oud 24-04-2013, 12:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dat Etmakas meegedaan heeft met mijn ban. En dat nu over is
Oud 24-04-2013, 19:56
Paulien Mol
Paulien Mol is offline
Citaat:
Dat flashback een remake krijgt.
Bedoel je het realityprogramma van BNN? Daar hoop ik al jaren op... waar vind ik info?
Oud 24-04-2013, 21:17
Verwijderd
Lekker gezwommen op het Windesheim! Men wat een school.
Oud 24-04-2013, 21:30
Oezem
Oezem is offline
Een volle tank (45 liter) voor €57.
Oud 25-04-2013, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je het realitypro
Nee.
Oud 25-04-2013, 16:45
Verwijderd
vanavond komen enkele vrienden bij mij thuis en we gaan housewarmen en chillen en daarna samen terugreizen want morgen heb ik vrijwilligerswerk. Heel gezellig allemaal dus!
Oud 25-04-2013, 20:32
Dinalfos
Dinalfos is offline
Er komt een tv-bewerking van Monster! En ook nog HBO!

(Het is een plannetje van Del Toro, dus ik schat dat de pre-productie van de pilot over 35 jaar wel zal beginnen.)
Oud 25-04-2013, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Er komt een tv-bewerking van Monster! En ook nog HBO!

(Het is een plannetje van Del Toro, dus ik schat dat de pre-productie van de pilot over 35 jaar wel zal beginnen.)
Oud 25-04-2013, 20:43
Turk February
Turk February is offline
Hiep hiep, 10 O'Clock Live is 'r weer.

David Mitchell over Thatcher: "She died too late for us to really enjoy it."

Ook mooi hoe hij de vreselijke Katie Hopkins ownde met z'n "I didn't know you were the judge!" Hij wordt steeds scherper in zijn interviews.
Oud 25-04-2013, 21:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vandaag was het mooi weer, ik ben zonder jas naar buiten gegaan, ik heb een sollicitatie ingeleverd, op de terugweg een bloemetje gelukt en een ijsje gehaald bij onze ijscoman. Lente is begonnen, want, ondanks dat er nog geen blaadje aan de boom zit, komen er wel overal bloemetjes tevoorschijn.
Verder heb ik met veel pijn en moeite (en kotsneigingen) de wc ontstopt en toen dat lukte, voelde ik me een mega master. Zeker omdat mijn vader eerder vanmiddag in zijn eigen stront heeft staan poeren om het gedaan te krijgen. Wat ik ook wel kon waarderen trouwens, want dan doet hij ook eens wat (en misschien luistert hij de volgende keer wel als ik iets vertel).
En ik ben lekker alleen thuis geweest, heb echt onwijs lekker gegeten, de keuken en wc zo schoon gemaakt dat ze blinken en ik ben randomly weer ergens begonnen met OTH, omdat het kan. Het zijn de kleine dingetjes waar je het van moet hebben soms
Oud 26-04-2013, 11:02
Verwijderd
Ik waardeer LP positieve verhaal en ik waardeer het lange weekend dat eraan zitten komen. En ik waardeer heel erg dat ik gisteren voor het eerst de hele dag zonder spraakcomputersoftware heb gewerkt en maar een beetje pijn aan mn handen had 's avonds.
Oud 26-04-2013, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Ik waardeer LP positieve verhaal en ik waardeer het lange weekend dat eraan zitten komen. En ik waardeer heel erg dat ik gisteren voor het eerst de hele dag zonder spraakcomputersoftware heb gewerkt en maar een beetje pijn aan mn handen had 's avonds.
Nice! Wat fijn!

Ik waardeer mijn relatie en dat hij het steeds beter in de gaten heeft als het niet zo goed met me gaat en dan ook gewoon meld "zo, het wordt wel weer tijd voor een nieuwe afspraak, niet?" En dat we er samen steeds beter uitkomen. En ons nieuwe huis. En dat we zondag een hond te logeren krijgen, voor een week. En dat mijn zusje deze kant op komt. Gewoon, veel!
Oud 26-04-2013, 12:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hiep hiep, 10 O'Clock Live is 'r weer.

David Mitchell over Thatcher: "She died too late for us to really enjoy it."

Ook mooi hoe hij de vreselijke Katie Hopkins ownde met z'n "I didn't know you were the judge!" Hij wordt steeds scherper in zijn interviews.
Ik ben halverwege de eerste serie gestopt met kijken omdat ik 't te pijnlijk vond, maar het is dus wel beter geworden?

Ik hou sowieso wel duizentveel van Mitchell en Brooker, maar dat was al algemeen bekend volgens mij.
Oud 26-04-2013, 15:01
TopDrop
TopDrop is offline
Misschien eindelijk een baan!
Oud 26-04-2013, 16:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hoop het voor je, ik heb woensdag een tweede (telefoon)gesprek
Oud 26-04-2013, 16:53
TopDrop
TopDrop is offline
Nice! Duimen!
Oud 26-04-2013, 17:43
Verwijderd
Oud 26-04-2013, 19:29
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik ben halverwege de eerste serie gestopt met kijken omdat ik 't te pijnlijk vond, maar het is dus wel beter geworden?

Ik hou sowieso wel duizentveel van Mitchell en Brooker, maar dat was al algemeen bekend volgens mij.
Och, het is niet het beste dat de betrokkenen ooit gemaakt hebben, maar ik vind Mitchell en Brookers bijdragen altijd wel goed. Mitchell wordt een steeds scherpere interviewer.

Jimmy Carrs malle imitaties zijn er gelukkig uit verdwenen.
Oud 26-04-2013, 20:58
Miekje*
Miekje* is offline
2 weken vrij <3
Oud 27-04-2013, 08:12
Turk February
Turk February is offline
John Paulk, voormalig leider van de Gay Conversion-beweging, is uit de kast.

http://www.washingtonpost.com/nation...a8a_story.html
Oud 28-04-2013, 13:14
Verwijderd
We gaan onze logeerhond over twee uurtjes ophalen
Oud 28-04-2013, 16:41
Verwijderd
Mijn maissoep is heel goed gelukt deze keer
Oud 29-04-2013, 13:26
Verwijderd
Dit stuk van Aaron Freeman.

Citaat:
You want a physicist to speak at your funeral. You want the physicist to talk to your grieving family about the conservation of energy, so they will understand that your energy has not died. You want the physicist to remind your sobbing mother about the first law of thermodynamics; that no energy gets created in the universe, and none is destroyed. You want your mother to know that all your energy, every vibration, every Btu of heat, every wave of every particle that was her beloved child remains with her in this world. You want the physicist to tell your weeping father that amid energies of the cosmos, you gave as good as you got.

And at one point you'd hope that the physicist would step down from the pulpit and walk to your brokenhearted spouse there in the pew and tell him that all the photons that ever bounced off your face, all the particles whose paths were interrupted by your smile, by the touch of your hair, hundreds of trillions of particles, have raced off like children, their ways forever changed by you. And as your widow rocks in the arms of a loving family, may the physicist let her know that all the photons that bounced from you were gathered in the particle detectors that are her eyes, that those photons created within her constellations of electromagnetically charged neurons whose energy will go on forever.

And the physicist will remind the congregation of how much of all our energy is given off as heat. There may be a few fanning themselves with their programs as he says it. And he will tell them that the warmth that flowed through you in life is still here, still part of all that we are, even as we who mourn continue the heat of our own lives.

And you'll want the physicist to explain to those who loved you that they need not have faith; indeed, they should not have faith. Let them know that they can measure, that scientists have measured precisely the conservation of energy and found it accurate, verifiable and consistent across space and time. You can hope your family will examine the evidence and satisfy themselves that the science is sound and that they'll be comforted to know your energy's still around. According to the law of the conservation of energy, not a bit of you is gone; you're just less orderly. Amen.
Oud 30-04-2013, 11:11
Takkeling
Takkeling is offline
Op de Koninginnemarkt een supermooi vogelboek gescoord dat ik al een hele tijd wilde, het kostte wel 50 cent. En een spiksplinternieuwe dubbelcd van Tom Waits, ook voor bijna nop. <3
Oud 30-04-2013, 13:37
Verwijderd
Rammstein en aan mijn vingers snuffelen als ik net knoflook heb geperst
Oud 01-05-2013, 13:17
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn Koninginnedag was echt awesome <3 Eerst lekker op de vrijmarkt rondgesnuffels, waar ik o.a. een wollen vestje met koperen knoopjes en een koekblikje in oud-engelse stijl heb gekocht, toen kwam ik nog een leuk meisje tegen die bij mij op school heeft gezeten en vervolgens kwam ik mijn schoonvader en zwager tegen bij de Oude Jan, waar we de rest van de middag onder het genot van biertjes genoten van een goede band. En vandaag heb ik lekker in de tuin gewerkt <3
Oud 02-05-2013, 09:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Kaartje van Mutant! Superlief!
Oud 02-05-2013, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Kaartje van Mutant! Superlief!
Woei! ik zat ongeduldig te wachten, maar wou ook niks verraden door ernaar te vragen (al was het gevis naar het adres natuurlijk al een hint ).
Dat is nog vrij snel gegaan met een weekend en alle feestdagen ertussen! Ik waardeer het dus dat de posterijen niet altijd falen
Oud 02-05-2013, 10:57
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Woei! ik zat ongeduldig te wachten, maar wou ook niks verraden door ernaar te vragen (al was het gevis naar het adres natuurlijk al een hint ).
Dat is nog vrij snel gegaan met een weekend en alle feestdagen ertussen! Ik waardeer het dus dat de posterijen niet altijd falen
Ik vermoedde al wel iets ja
Oud 02-05-2013, 14:47
Verwijderd
Bevrijdingsfestival!
Oud 02-05-2013, 20:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 03-05-2013, 10:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn schoonzusje kwam met mijn twee neefjes even op bezoek en van de oudste (2,5 jaar) heb ik een hele mooie tekening gekregen (een straat, een bus en een hele grote roze zon ) en de jongste (volgende week 1 jaar oud) ging al naar me zwaaien en kan nu aan twee handjes lopen Ik heb echt de liefste neefjes van de hele wereld!
Oud 03-05-2013, 11:05
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zag de eerste vlinder van dit jaar van onze appelbloesem snoepen
Oud 03-05-2013, 18:22
Verwijderd
Oud 03-05-2013, 19:59
Miekje*
Miekje* is offline
Me de tering in gewerkt in de tuin, vandaag. Wat een lekker gevoel geeft dat toch <3 Hij is nu bijna af, en alle potten staan alweer vol met mooie planten <3
Oud 03-05-2013, 20:06
Verwijderd
Ik heb ook nog wel een tuin
Oud 04-05-2013, 07:30
Verwijderd
Ik geloof dat ik dit systeem wel kan waarderen: https://www.paywithatweet.com/
Oud 05-05-2013, 10:55
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Misschien eindelijk een baan!
I haz them jobz
Oud 05-05-2013, 10:56
Verwijderd
Gefeliciteerd!
Oud 05-05-2013, 10:56
Miekje*
Miekje* is offline
Gefeliciteerd, TopDrop
Oud 05-05-2013, 11:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Gefeliciteerd!
Oud 05-05-2013, 13:52
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Brigitte Kaandorp, wat een tof wijf is dat toch. Ik blijf lachen ook al heb ik sommige liedjes al duizend keer gehoord
Oud 05-05-2013, 14:53
Verwijderd
Feli Topdrop!

En de vriendin die gisteren haar verjaardag vierde doneerde zomaar 2 paar ontzettend gave schoenen aan mij, zomaar omdat het kan <3
Oud 05-05-2013, 20:48
Elin3
Elin3 is offline
Hele hele leuke jongen gaat bij nader inzien toch met mee naar een concert volgende maand (We konden ineens alsnog kaarten krijgen.)
Oud 06-05-2013, 11:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
I haz them jobz
Gefeliciteerd nu ik nog!

Regels voor berichten