Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hou sowieso wel duizentveel van Mitchell en Brooker, maar dat was al algemeen bekend volgens mij. ![]()
||
Citaat:
Jimmy Carrs malle imitaties zijn er gelukkig uit verdwenen.
|
John Paulk, voormalig leider van de Gay Conversion-beweging, is uit de kast.
http://www.washingtonpost.com/nation...a8a_story.html
||
Verwijderd
|
Dit stuk van Aaron Freeman.
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn Koninginnedag was echt awesome <3 Eerst lekker op de vrijmarkt rondgesnuffels, waar ik o.a. een wollen vestje met koperen knoopjes en een koekblikje in oud-engelse stijl heb gekocht, toen kwam ik nog een leuk meisje tegen die bij mij op school heeft gezeten en vervolgens kwam ik mijn schoonvader en zwager tegen bij de Oude Jan, waar we de rest van de middag onder het genot van biertjes genoten van een goede band. En vandaag heb ik lekker in de tuin gewerkt <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dat is nog vrij snel gegaan met een weekend en alle feestdagen ertussen! Ik waardeer het dus dat de posterijen niet altijd falen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Mijn schoonzusje kwam met mijn twee neefjes even op bezoek en van de oudste (2,5 jaar) heb ik een hele mooie tekening gekregen (een straat, een bus en een hele grote roze zon
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik geloof dat ik dit systeem wel kan waarderen: https://www.paywithatweet.com/
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarderingstopic fizzle-fluffy | 500 | 12-01-2014 01:19 | |
Muziek |
Horse the band waarderingstopic Ymir | 20 | 18-01-2006 21:59 | |
Films, TV & Radio |
WAARDERINGSTOPIC: twin peaks. netram | 19 | 29-03-2004 16:43 | |
Muziek |
Herwaarderingstopic: Deftones - Around the fur. Stevill | 90 | 09-03-2004 12:33 | |
Muziek |
(waarderingstopic) Carry On-A Life Less Plagued DeadNation | 59 | 24-12-2003 14:29 |