Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2002, 13:26
steentje
steentje is offline
ik heb al 17 maanden een vreidn en al 3,5 jaar een beste vriend. Nu zie ik mijn vriend alleen in het weekend en mijn beste vriend veel vaker. maar als ik bij mijn beste vriend ben dan hangen we tegen elkaar aan op de bank en houden elkaars hand vast en knuffelen elkaar. Nu wil ik niets met hem want ik heb een hele lieve vriend, maar ik kan het gewoon niet laten. Het lijkt wel of ik het gewoon nodig heb ofzo.
Nu was ik afgelopen weekend bij mijn beste vriend en toen lagen we weer knus op de bank en hij heeft me toen 2 keer in mn nek gekust. Ik deed net of ik nix merkte(heel stom natuurlijk) maar sinds die avond doe ik afstandelijk tegen hem. Ik wil dat gewoon niet en ben bang dat hij verliefd op mij is. Maar nu is hij op vakantie en mis ik hem verschrikkelijk!

Ik weet dat ik niet verliefd op hem ben maar wat is er dan wel tussen ons? Ik weet het niet meer!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2002, 13:34
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Er is wel 'iets' tussen jullie lijkt me. Maar als hij je in je nek kust denk ik wel dat hij gevoelens voor je heeft die meer dan vriendschappelijk zijn ja..
Maar weet je vriend hoe je met hem omgaat? Want je gaat volgens mij best wel intiem om met je beste vriend.
Je kan er toch gewoon met hem over praten, vraag bv waarom die je opeens kuste?
Het is zonde om het tussen jullie vriendschap in te laten staan.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 13:37
Verwijderd
vriendschap kan diep gaan, en dan voel je extreme liefde voor elkaar, en iets waar je veel van houdt wil je aanraken, vasthouden enzovoorts. Dat is het voor jou... maar de kans dat het voor hem meer is is groot.

Ik zou er als ik jou was met hem over praten, dat je dat niet prettig vond en dat het voor jou niet meer is als een hechte vriendschap, en dan eens kijken wat hij zegt

sterkte!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 13:37
steentje
steentje is offline
mijn vriend weet dat ik met hem knuffel maar verder niets. Mijn beste vriend is ook al eens 2 jaar lang verliefd op mij geweest maar dat is volgens hem dus al zo'n 1,5 jaar over. Ik heb wel ooit met hem gezoend, niet toen ik mijn huidige vriend had hoor.
Ik zie hem gewoon als mijn beste vriend en zou niet meer met hem willen, maar die aandacht en dat geknuffel van hem lijk ik gewoon nodig te hebben. En dat vind ik zo raar.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 13:38
Verwijderd
Citaat:
steentje schreef:
mijn vriend weet dat ik met hem knuffel maar verder niets. Mijn beste vriend is ook al eens 2 jaar lang verliefd op mij geweest maar dat is volgens hem dus al zo'n 1,5 jaar over. Ik heb wel ooit met hem gezoend, niet toen ik mijn huidige vriend had hoor.
Ik zie hem gewoon als mijn beste vriend en zou niet meer met hem willen, maar die aandacht en dat geknuffel van hem lijk ik gewoon nodig te hebben. En dat vind ik zo raar.
ik vind dat niet raar... Het is toch fijn om geknuffeld te worden? Ik vind het fijn om met mn broertje of mn ouders te knuffelen, niets vreemds aan lijkt me aangezien ik van hen hou..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 13:47
Verwijderd
Praat er met hem over, nog een keer. Hij weet het wel, maar waarschijnlijk wil hij dat het anders is en dan kun je jezelf heel veel aanpraten.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 20:22
steentje
steentje is offline
maar stel dat hij nou verliefd op mij is, hoe moet ik dan tegen hem doen? Gewoon normaal en blijven knuffelen met hem, of afstand nemen en afwachten tot hij niet meer verliefd is op mij? Ik weet niet of ik dat kan hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten