Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, in de JBC hangt veel 'fel pastel', dus zachte tinten maar dan neon, ik weet niet hoe ik dat precies moet beschrijven eigenlijk...
http://www.jbc.be/nl/springcollection2013 Maar dat laat niet echt zien wat ik bedoel. Veel zalmroze en geel en blauw (kunnen die pastels nu opzouten alsjeblieft? ![]() |
![]() |
|
@mutant Ik heb ook een hekel aan pastelkleuren en ze staan me vreselijk, maar ik moet zeggen dat ik meestal de periodes van pastelkleuren wel goed door kom, omdat er vaak ook wel andere kleding is te vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik zie veel doorschijnend spul. Hele dunne stofjes, ook voor t-shirts. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij 't bevrijdingsfestival van de week waren er iig een hoop hipstertjes en 'fashionistas' die rondliepen in de standaard zwarte blouse (vaak doorschijnend), veels te kort broekje en dr martens/zwarte laarzen. en dan natuurlijk een bikerjack of spijkerjasje erbij met duizent studs. Wat ook weer in is en wat van mij mag overwaaien: De timberlands. Grote gele klompschoenen. Dr Martens zijn nu alweer 'last season'. Ik heb serieus mensen hun DM's te koop zien aanbieden met de woorden 'Ja, een paar maanden geleden vond ik ze leuk en moest ik ze echt hebben, maar nu zijn ze toch niet echt mijn ding'.
||
Citaat:
![]() Maar blijkbaar was het dus in om "alto" te zijn, de afgelopen tijd? En over een jaar ben je weer een "vieze alto" als je er precies zo bij loopt. Wat zijn die trends toch iets vreemds, eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Deze chiffon stof zie ik vooral bij de H&M collectie veel voorbijkomen. Maar toch lijkt mij deze stof geen lang leven beschoren, want deze stof voelt aan alsof je schuurpapier op je huid draagt
||
Creepers zijn ook alweer op hun retour. Wat zitten jullie allemaal op de late-train, mensen!
[/hipster] Citaat:
![]()
||
Citaat:
Beetje heel erg jammer ook dat nu alle modeslaafjes hiermee rondlopen, want nu ben ik niet meer "uniek" dat ik legergroen en camouflage print gaaf vind. Panterprint bij jongens vind ik trouwens heel erg not done ![]()
||
Citaat:
![]() Verder hebben veel meiden bij ons op school (maar dat is ook alweer een tijdje) hun blouse en/of shirt ín hun broek. Dat is nog wel ok, maar als ze dan ook nog eens (wat ze heel vaak doen) zo'n hoge broek aanhebben, dan gaat het voor mij toch echt te ver.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Welke trend of rage spot jij? Thinus | 109 | 01-04-2011 20:32 | |
Algemene schoolzaken |
Gezocht: bijzondere trends/rages. rutgerdequay | 3 | 05-01-2011 16:09 | |
Lifestyle |