Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2013, 21:00
Verwijderd
Waarom wil je dat weten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2013, 21:33
O RLY
O RLY is offline
In de stad zag ik iemand met zo’n baartje. Ik vind het niet echt charmant staan eerlijk gezegd.

Je ziet nu ook best heel veel huis- en tuindecoratie met daarop het woord erop wat het is. Bijvoorbeeld een kussen met het woord Pillow er op.
Oud 31-01-2013, 22:03
cenerentola
cenerentola is offline
Het was bijna een retorische vraag... in een dorp of in ieder geval niet in het westen. Klopt dat?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Het was bijna een retorische vraag... in een dorp of in ieder geval niet in het westen. Klopt dat?
Ik woon niet in een dorp, maar ik woon inderdaad niet in het Westen.
De dingen die ik heb gepost zijn allemaal gebaseerd op recent online rondkijken en een dagje Maastricht. Ik snapte heel goed wat je wilde insinueren overigens, maar het gaat niet op. Dat jij toevallig in de hoofdstad van Nederland woont en dus veel hippere en nieuwere dingen ziet voorbijkomen, wil niet zeggen dat de rest van het land (en Vlaanderen) geen trends heeft.
De geblokte hemdjes had ik overigens eerst op Facebook zien voorbijkomen, bij mensen die in veel grotere steden wonen, daarna heb ik het op C&A gezien, toen heb ik het hier gepost.
En mocht het je interesseren, 2012 heb ik bepaald niet veel de kans gehad om buiten te komen en te zien wat er in de winkels lag, dus als ik met dingen uit 2012 kom aanzetten die nu in de uitverkoop liggen, is dat omdat ik het toen niet heb meegekregen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 20:48
*oma*
*oma* is offline
Chanel gecombineerd met studs.
Oud 06-02-2013, 21:06
Verwijderd
Oh, in de JBC hangt veel 'fel pastel', dus zachte tinten maar dan neon, ik weet niet hoe ik dat precies moet beschrijven eigenlijk...

http://www.jbc.be/nl/springcollection2013

Maar dat laat niet echt zien wat ik bedoel. Veel zalmroze en geel en blauw (kunnen die pastels nu opzouten alsjeblieft? )
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 21:09
*oma*
*oma* is offline
Leg je er nou maar bij neer dat pastel in is dit voorjaar kusjes
Oud 06-02-2013, 21:34
Verwijderd
Maar het was vorig voorjaar al in

WHYYYYYYY (haveyouforsakenme?)

(Overigens zag neon zalmroze er wel tof uit onder iets wits doorschijnend met gaatjes)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 18:40
igfy
igfy is offline
@mutant Ik heb ook een hekel aan pastelkleuren en ze staan me vreselijk, maar ik moet zeggen dat ik meestal de periodes van pastelkleuren wel goed door kom, omdat er vaak ook wel andere kleding is te vinden.
Oud 09-02-2013, 13:31
Verwijderd
Citaat:
@mutant Ik heb ook een hekel aan pastelkleuren en ze staan me vreselijk, maar ik moet zeggen dat ik meestal de periodes van pastelkleuren wel goed door kom, omdat er vaak ook wel andere kleding is te vinden.
Ja dat is wel zo, maar ffs, het is al een jaar bezig nu, wordt het niet tijd voor iets nieuws?

En ik zie veel doorschijnend spul. Hele dunne stofjes, ook voor t-shirts.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 13:20
Verwijderd
Ik zie ineens veel vlassige, vieze snorretjes opduiken. Voornamelijk bij hipsters.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 18:15
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
oversized vintage truien! enorm in hier
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 08:42
DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik zie ineens veel vlassige, vieze snorretjes opduiken. Voornamelijk bij hipsters.
Ik heb een vlassnorretje #SWAG #YOLO
Oud 15-02-2013, 11:48
Verwijderd
En de pastels slaan nu ook toe in de herenmode! De chique herenzaak hier in het centrum heeft naast mooie pakken ook gele, zalmroze, blauwe en groene broeken in de etalage hangen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 07:34
Verwijderd
Hoogwaterbroeken. Ik zie net een clip met een stel hipsters en die hebben serieus water in de kelder!

Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 11:10
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hoogwaterbroeken. Ik zie net een clip met een stel hipsters en die hebben serieus water in de kelder!

Oh ja, dat is inderdaad ontzettend lelijk.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 11:30
Hakuna
Hakuna is offline
Ik spot bij de H&M, Zara, Miss Etam, M&S mode en C&A de kleuren knalgeel, roze en luipaard primt. Op vijwel alles.
Oud 06-03-2013, 13:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik spot bij de H&M, Zara, Miss Etam, M&S mode en C&A de kleuren knalgeel, roze en luipaard primt. Op vijwel alles.
Mooi, dan kan ik eindelijk mijn geel/roze luipaardprint hemdje aan.
Oud 07-03-2013, 03:48
Verwijderd
luipaardprint
Met citaat reageren
Oud 07-03-2013, 07:12
DAH
DAH is offline
Citaat:
luipaardprint
Ik las even 'luiaard'. Nčt iets anders.
Oud 06-05-2013, 19:13
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Ik zie bijna overal veel studs spikes en doodshoofden
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Ik zie bijna overal veel studs spikes en doodshoofden
:') rite
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 01:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
:') rite
Wat nou 'rite'? Alle modegrietjes lopen met die shit.
Oud 07-05-2013, 07:05
Verwijderd
Ik denk omdat zij haar kleding wil 'vergothicen' en voor doodskopjes koos ^^ Maar dat is alleen maar handig voor haar natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Wat nou 'rite'? Alle modegrietjes lopen met die shit.
Ik heb er nog helemaal niets van teruggezien, gelukkig. Wellicht doen ze het alleen in jouw omgeving.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er nog helemaal niets van teruggezien, gelukkig. Wellicht doen ze het alleen in jouw omgeving.
Hier ook en ik denk dat er geen groter verschil kan zijn tussen waar Trimm woont en waar ik woon De JBC in België brengt zelfs artikelen uit met printjes die bij nadere inspectie doodskopjes blijken. En op Gran Canaria werd je er ook mee doodgegooid.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 12:47
Verwijderd
Hier ook hoor, loop de plaatselijke Bristol binnen en alle dameskleding is bezaaid met studs, veelal in de vorm van een doodshoofd.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 19:03
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Citaat:
Je moet bij de h&m kijken.. je ziet het er veel op hrt moment.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 04:22
Vowel
Vowel is offline
Die trend gaat gelukkig helemaal aan me voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 19:30
Anoniemxx
Anoniemxx is offline
Ik heb ook een truitje met doodshoofden erop en ik ben beslist geen gothic.. het is gewoon een normaal truitje
Had niet door dat ze in zijn
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 21:13
Diamera
Diamera is offline
Volgens mij wordt er sinds een tijdje ook beduidend meer bovenkleding gemaakt van chiffon en soortgelijke doorschijnende stofjes. Als dat echt een trend is, mag dat van mij nog wel even doorzetten!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 01:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die trend gaat gelukkig helemaal aan me voorbij.
Imo is het alweer 'uit', aangezien je het nu al geruime tijd bij winkels als de C&A kunt kopen.
Bij 't bevrijdingsfestival van de week waren er iig een hoop hipstertjes en 'fashionistas' die rondliepen in de standaard zwarte blouse (vaak doorschijnend), veels te kort broekje en dr martens/zwarte laarzen. en dan natuurlijk een bikerjack of spijkerjasje erbij met duizent studs.

Wat ook weer in is en wat van mij mag overwaaien: De timberlands.
Grote gele klompschoenen. Dr Martens zijn nu alweer 'last season'. Ik heb serieus mensen hun DM's te koop zien aanbieden met de woorden 'Ja, een paar maanden geleden vond ik ze leuk en moest ik ze echt hebben, maar nu zijn ze toch niet echt mijn ding'.
Oud 09-05-2013, 06:29
Verwijderd
Snrft, die hebben ze dus gekocht omdat ze in de mode waren en kwamen er achter dat het iets meer tijd dan een trend kost om zoiets in te lopen zodat het zalig zit de rest van je leven
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 06:58
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Imo is het alweer 'uit', aangezien je het nu al geruime tijd bij winkels als de C&A kunt kopen.
Bij 't bevrijdingsfestival van de week waren er iig een hoop hipstertjes en 'fashionistas' die rondliepen in de standaard zwarte blouse (vaak doorschijnend), veels te kort broekje en dr martens/zwarte laarzen. en dan natuurlijk een bikerjack of spijkerjasje erbij met duizent studs.

Wat ook weer in is en wat van mij mag overwaaien: De timberlands.
Grote gele klompschoenen. Dr Martens zijn nu alweer 'last season'. Ik heb serieus mensen hun DM's te koop zien aanbieden met de woorden 'Ja, een paar maanden geleden vond ik ze leuk en moest ik ze echt hebben, maar nu zijn ze toch niet echt mijn ding'.
Oh god. Timberlands, ja die mogen weg. Die dingen zijn zo ontzettend lelijk.

Maar blijkbaar was het dus in om "alto" te zijn, de afgelopen tijd? En over een jaar ben je weer een "vieze alto" als je er precies zo bij loopt. Wat zijn die trends toch iets vreemds, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2013, 20:00
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Ik heb liever mijn eigen style dan dat ik met alle anderen meega lopen en 'hetzelfde' ben
Met citaat reageren
Oud 11-05-2013, 16:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb liever mijn eigen style dan dat ik met alle anderen meega lopen en 'hetzelfde' ben
Dat is heel leuk en alto gedacht van je, maar tenzij je je eigen totaal unieke kleren ontwerpt en maakt, val je altijd wel binnen een groep en zie je er hetzelfde uit als andere mensen.
Oud 12-05-2013, 10:53
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Ja maar je ziet het veel minder dan al dat notmale gedoe... teminste bij mij in de stad
Met citaat reageren
Oud 12-05-2013, 16:33
Verwijderd
Ik was in Utrecht en zag dat de lelijke spijkerjasjes weer flink grond aan het winnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2013, 19:29
Katelyn199
Katelyn199 is offline
En de moustache
Met citaat reageren
Oud 12-05-2013, 23:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja maar je ziet het veel minder dan al dat notmale gedoe... teminste bij mij in de stad
Ik weet niet in welke stad jij woont, maar in de randstad is het alom vertegenwoordigd. Mss let je er minder op?

Citaat:
En de moustache
De moustache is inmiddels zo cliche en overal aanwezig dat zelfs ik, hardcore snorrenliefhebber, er klaar mee ben.
Oud 13-05-2013, 01:52
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Volgens mij wordt er sinds een tijdje ook beduidend meer bovenkleding gemaakt van chiffon en soortgelijke doorschijnende stofjes. Als dat echt een trend is, mag dat van mij nog wel even doorzetten!

Deze chiffon stof zie ik vooral bij de H&M collectie veel voorbijkomen. Maar toch lijkt mij deze stof geen lang leven beschoren, want deze stof voelt aan alsof je schuurpapier op je huid draagt
Oud 13-05-2013, 07:39
Verwijderd
Kijk, dat doorschijnende had ik een tijdje geleden al gemerkt ^^
Citaat:
Ja dat is wel zo, maar ffs, het is al een jaar bezig nu, wordt het niet tijd voor iets nieuws?

En ik zie veel doorschijnend spul. Hele dunne stofjes, ook voor t-shirts.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 11:31
Verwijderd
Ik zie vaak meisjes lopen met zo basball jack, en dan met zwart/wit in het midden en hele felle roze mouwen ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 14:45
Verwijderd
Rottweilers en tijgerkoppen op shirts
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 12:29
Verwijderd
Trimmtrimmtrimm ik heb de plateauzolen gezien! Ze zijn wel slanker en eleganter dan 15 jaar geleden

Het was maar goed dat er van een zwartwitprint nog maar alleen een 39 was, anders had mijn portefeuille pijn geleden. En fluo <3 maar ik heb me kunnen inhouden
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 15:13
Marcella_K
Marcella_K is offline
creepers, ik zie ze in een keer overal. Het zijn van die schoenen met een soort plateauzolen, maar dan wat lager.
Hier een foto ter verduidelijking.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 21:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Creepers zijn ook alweer op hun retour. Wat zitten jullie allemaal op de late-train, mensen!

[/hipster]

Citaat:
Trimmtrimmtrimm ik heb de plateauzolen gezien! Ze zijn wel slanker en eleganter dan 15 jaar geleden

Het was maar goed dat er van een zwartwitprint nog maar alleen een 39 was, anders had mijn portefeuille pijn geleden. En fluo <3 maar ik heb me kunnen inhouden
Yaaay! Zulk soort modeschoenen zijn voor mij sowieso altijd te klein, anders had ik ook al lang een paar gekocht.
Oud 23-05-2013, 16:12
Superphris
Superphris is offline
Ik zie de laatste tijd veel camouflageprint en panterprint, dat laatste valt vooral op bij jongens. Ook zie ik wel eens hipsterachtige jongens met skinny jeans die hun broekspijpen omslaan waardoor je hun sokken ziet.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 17:04
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zie de laatste tijd veel camouflageprint en panterprint, dat laatste valt vooral op bij jongens. Ook zie ik wel eens hipsterachtige jongens met skinny jeans die hun broekspijpen omslaan waardoor je hun sokken ziet.
Camouflage print <3 Alleen die gouden studs overal op, dat hoeft van mij echt niet.
Beetje heel erg jammer ook dat nu alle modeslaafjes hiermee rondlopen, want nu ben ik niet meer "uniek" dat ik legergroen en camouflage print gaaf vind.

Panterprint bij jongens vind ik trouwens heel erg not done
Oud 23-05-2013, 20:36
Maritt
Maritt is offline
Citaat:
Panterprint bij jongens vind ik trouwens heel erg not done
Helemaal mee eens

Verder hebben veel meiden bij ons op school (maar dat is ook alweer een tijdje) hun blouse en/of shirt ín hun broek. Dat is nog wel ok, maar als ze dan ook nog eens (wat ze heel vaak doen) zo'n hoge broek aanhebben, dan gaat het voor mij toch echt te ver.
Reageren

Regels voor berichten