Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, stap 1, de rechtszaak, is geweest ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Een cervela is in België ook dit ding dat je in een frituur koopt: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe is het nou met jou? Wat zei de fysio?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit is hoe ze ze op plaatjes presenteren: ![]() Dit is meer de werkelijkheid: ![]() Ik weet overigens niet hoe ze smaken. Met en zonder plastic zien ze er absoluut niet appetijtelijk uit voor mij, dus ik heb ook nooit de behoefte gehad om ze te proeven. |
![]() |
||
Citaat:
Eew ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat wist ik niet eens
![]() ![]() Maar tegenwoordig heb ik liefde voor knoflook (ik heb sinds een tijdje echte teentjes in huis!) en mag salami niet meer zonder look ^^ |
![]() |
||
Citaat:
Vanochtend ging het niet al te best maar inmiddels gaat het wel ietsje beter. De fysio zag ik vrijdag voor het laatst en ze zag dat ik al beter mijn grenzen accepteerde. Verder reageerde ze bezorgder dan ik van haar gewend ben en dat werkt niet zo goed op mijn gemoedsrust ![]() ![]() Maar goed, nu vanavond gaat het wel iets beter en dan ben ik direct ook wat vrolijker en ik heb ontdekt dat ik ook gewoon heel goed op moet letten dat ik wel voldoende drink en wat eet want dat ik anders nog slapper word. En nu komt een vriendinnetje tv met me kijken op mijn kamer dus dat is ook wel gezellig. Ik heb wel echt heel lieve mensen om me heen en dat doet me ontzettend goed.
||
Verwijderd
|
Ok dannnn... Er voegt me iemand toe op FB, een Duitse naam en ik zie wat twijfelachtige foto's die me een nogal neonazigevoel geven. Maar ik weet dat een goeie kennis iets met een Duitser heeft, dus ik ga bij haar kijken en ja, het is haar vriend. Dus ik voeg hem toe. Ennnnn dat neonazigevoel geeft een luchtalarm af.
Een van zijn recente likes is deze: https://www.facebook.com/pages/RAC-S...53056974777212 Ik weet dat ik ook twijfelachtige muziek heb (per ongeluk over het algemeen), maar die like ik niet op FB en al helemaal niet als hun ava 88 is. Een recente update is Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben met een jongen aan het chatten en door de wending die het gesprek nam moest ik vetrellen van m'n vermoeidheid en dat ik niet studeer. Toen reageerde hij met dat hij ook wel veel moe is, dus ik dacht eventjes 'oja hoor, weer zo één
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hij heeft altijd al iets tegen FB gehad. En aangezien ik het dus stiekem had aangemaakt was die al boos.
![]() ![]() Nou ja, nu krijg ik niet steeds de berichtjes binnen van een vrouw die overal op reageert. Ik vind het vooral jammer van de spellen. Ik was eindelijk verder gekomen bij Candy crush ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar soms draaien dingen niet zo uit als je verwacht. Citaat:
Mijn ouders waren ook behoorlijk streng vroeger, nu was er destijds nog geen FB en het enige wat ze tegen internet hadden was dat het zoveel geld kostte (via de telefoonlijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
edit: Die Avital ook... ohoh wat is ze onzeker en 'oei, mss vinden ze me wel een slet'. Mss moet je dan je haar niet witblond verven en truitjes aantrekken waar je tieten half uithangen. ![]() en dan doet ze een donkere pruik op "Oh, ik denk dat ik nu van die rockers aantrek, lol". ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Mijn vader wil ook absoluut geen smart Phone, hij noemt dat spielerrai. of zoiets. Na lang zeuren mocht ik ook 2 jaar geleden een smart Phone. ![]() Ik wel stiekem FB hebben, maar hij komt er toch achter. hoe gesloten je je profiel instelt mensen vinden je toch. En praten erover waar hij dan bij is. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik snap nog steeds niet dat ouders tegenwoordig zo ouderwets en internet-onwetend kunnen zijn.
Mijn ouders hadden in 1988 al hun eerste computer en nu zit zelfs mijn oma op facebook. Aangezien jij pas 16 bent neem ik aan dat jouw ouders nog niet bejaard zijn. Get with the times zeg. Jeuzes.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja zelfs heel veel oma's en opa's hebben het. hoera als ik 18 ben. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|