Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2013, 17:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
hij wil poep eten en pijpt de hond van zijn ouders.
Oeh
Oud 07-05-2013, 17:36
Martiño
Martiño is offline
Ik dacht de NS even te slim af te zijn door voor één maand een Weekend Vrij abonnement te nemen (want ik ga zoveel reizen dit weekend dat ik dat er makkelijk uit kan halen deze maand), maar helaas pindakaas, het kan alleen voor ten minste een jaar en dat vind ik dan weer wat veel, 480 euro.
Oud 07-05-2013, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Doen jullie nooit eiertikken thuis? Wat een saaie jeugd moet jij gehad hebben.

Maar, nee, natuurlijk ben ik niet in mijn eentje eieren tegen elkaar aan het slaan.
Alleen met Pasen. En mijn opa wint toch altijd.

ik ben dom geweest. ik had net mijn toetsenbord geblokkeerd van mijn laptop en toen had ik alles moeten formatteren. Nu mis ik belangrijke bestanden met werkstukken van dit jaar.
Oud 07-05-2013, 17:52
Verwijderd
Wat een lachertje. KPN: wij helpen u graag. Na een lang verhaal er zijn storingen. helaas kunnen we u niet verder helpen. iets in die trant.
Oud 07-05-2013, 18:05
Miekje*
Miekje* is offline
Ik had vanavond sla met gesneden ei en mayonaise () erdoor, en een dressing van azijn, kerrie, gemengde saladekruiden, paprikapoeder en olijfolie En dat was duisentlekker.
Oud 07-05-2013, 18:20
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
hij wil poep eten en pijpt de hond van zijn ouders.
Van zijn ouders?
Oud 07-05-2013, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Van zijn ouders?
ja, niet waar ze bij zijn natuurlijk.
Oud 07-05-2013, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Van zijn ouders?
Oud 07-05-2013, 18:50
Verwijderd
sam was gister blijkbaar tot heel laat met een klasgenootje aan het smsen, maar hij stuurde een sms per ongeluk naar mij. Nu heb ik hem wijsgemaakt dat als ik de telefoonrekening krijg ik precies kan zien hoe laat, wanneer en met wie hij smst dus dat hij dat maar beter niet stiekem kan doen omdat ik er dan toch achter komt. Hij gelooft het dus ik denk dat ie nu wel normaal gaat slapen.
Oud 07-05-2013, 20:16
Verwijderd
Oud 07-05-2013, 20:18
Verwijderd
Oud 07-05-2013, 20:26
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, ik heb eventjes opgeruimd. Eigenlijk is opruimen best leuk. Een beetje door troepjes struinen en af en toe iets tussendoor lezen en 'ohja, dit had ik nog <3'-momentjes. En nu heb ik wijn
Oud 07-05-2013, 20:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zo, ik heb eventjes opgeruimd. Eigenlijk is opruimen best leuk. Een beetje door troepjes struinen en af en toe iets tussendoor lezen en 'ohja, dit had ik nog <3'-momentjes. En nu heb ik wijn
Zulke opruimacties leiden bij mij enkel tot veel meer rommel en ik er midden in
Oud 07-05-2013, 20:38
Verwijderd
Dat heb ik ook. Het wordt steeds erger en erger en dan heb je geen zin. Ik doe dan alles in een hoek trappen voor later. Maar dan begint mam te schelden.
Oud 07-05-2013, 20:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, dat valt bij mij geloof ik wel mee Het opruimen zelf duurt dan wel lang, dat wel.
Oud 07-05-2013, 20:53
Verwijderd
aww <3
Oud 07-05-2013, 20:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Gaslek was al snel verholpen en we hoefden dus niet te evacueren en we hebben gewoon kunnen koken en eten
Oud 07-05-2013, 21:02
pixie
pixie is offline
Citaat:
sam was gister blijkbaar tot heel laat met een klasgenootje aan het smsen, maar hij stuurde een sms per ongeluk naar mij. Nu heb ik hem wijsgemaakt dat als ik de telefoonrekening krijg ik precies kan zien hoe laat, wanneer en met wie hij smst dus dat hij dat maar beter niet stiekem kan doen omdat ik er dan toch achter komt. Hij gelooft het dus ik denk dat ie nu wel normaal gaat slapen.
Good parenting
(ik krijg trouwens echt zo'n rekening, dus ik zou je ook geloven)
Oud 07-05-2013, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch gewoon ook echt zo? Die heb ik in ieder geval wel.
Oud 07-05-2013, 21:12
pixie
pixie is offline
Spuit 11

Ik zit nu in Frankfurt voor een cursus en hier staan hele hoge boetes op downloaden en nu verveel ik me, want ik heb al mijn boeken op mijn e-reader uit (nou ja, de rest heb ik geen zin in) en ik heb aaaaaalle series gekeken die ik heb en wil dus nieuwe binnenhalen, maar dat durf ik niet :/
Oud 07-05-2013, 21:13
Verwijderd
Nee ik krijg helemaal niks misschien kan ik het wel online inzien maar het is maar een piepklein abonnementje van 5 eurie en hij kan alleen buiten zijn bundel naar mij en anne bellen. Dus ach. Als hij het maar denkt
Oud 07-05-2013, 21:16
Verwijderd
Trying to fit in

<333 die sla ik op!

Citaat:
Dat is op dit moment het geval hier. Ik word echt he-le-maal gek (voor zover ik dat nog niet was) door de troep, het verhuist van de ene plek naar de andere, is de ene klaar, komt de troep van de andere er te staan enz enz. Gelukkig is donderdag Hemelvaart en heb ik normaal helemaal geen verplichtingen dus dan kan ik weer een fatsoenlijke poging ondernemen.
Oud 07-05-2013, 21:17
Verwijderd
Ik heb vandaag een paar halen gemaakt in onze roeibak
Oud 07-05-2013, 21:18
Verwijderd
En het helpt ook niet dat ik troep verzamel om mee te knutselen en op dit moment vlaggen en binnenbanden heb slingeren waar ik kleding mee wil maken voor de postpostapocalyptische larp
Oud 07-05-2013, 21:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee ik krijg helemaal niks misschien kan ik het wel online inzien maar het is maar een piepklein abonnementje van 5 eurie en hij kan alleen buiten zijn bundel naar mij en anne bellen. Dus ach. Als hij het maar denkt
Gewoon 's avonds een stoorzender in huis aanzetten

http://www.thejammerstore.com/nl/han...er-cj1000.html
Oud 07-05-2013, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Spuit 11

Ik zit nu in Frankfurt voor een cursus en hier staan hele hoge boetes op downloaden en nu verveel ik me, want ik heb al mijn boeken op mijn e-reader uit (nou ja, de rest heb ik geen zin in) en ik heb aaaaaalle series gekeken die ik heb en wil dus nieuwe binnenhalen, maar dat durf ik niet :/
Er zijn met wat googlen wel sites te vinden waar je gewoon series kan streamen hoor!
Oud 07-05-2013, 21:25
Miekje*
Miekje* is offline
Ik was even vegeten hoe slaperig ik wordt van rode wijn
Oud 07-05-2013, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Gewoon 's avonds een stoorzender in huis aanzetten

http://www.thejammerstore.com/nl/han...er-cj1000.html
Oud 07-05-2013, 21:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik was even vegeten hoe slaperig ik wordt van rode wijn
Niet alleen slaperig, blijkbaar.
Oud 07-05-2013, 21:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Klein detail is dat je dan niet meer zelf kunt bellen, en je buren waarschijnlijk ook niet. Maar ach, een kniesoor die daar op let.
Oud 07-05-2013, 21:28
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Niet alleen slaperig, blijkbaar.
Eh
Verwijderd
Citaat:
Klein detail is dat je dan niet meer zelf kunt bellen, en je buren waarschijnlijk ook niet. Maar ach, een kniesoor die daar op let.
Wel een leuk trucje als je alleen wil zitten in de collegezaal ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Eh
Heel erg slaperig zelfs!
Oud 07-05-2013, 21:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oud 07-05-2013, 21:36
Miekje*
Miekje* is offline
Ik mis echt iets, geloof ik
Oud 07-05-2013, 21:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo lang mensen in een collegezaal geen plaatsen bezet houden die door anderen die niet smsen bezet kunnen worden vind ik het allemaal niet zo'n probleem. Overigens blockt een gsm-stoorzender volgensmij geen wifi-signalen dus dat kan wel nog gewoon (en een wifisignaal blocken lijkt me in een collegezaal niet altijd even wenselijk ).
Verwijderd
Citaat:
Ik mis echt iets, geloof ik
Het is 'fegeten', niet 'vegeten'.
Verwijderd
Je zou ook 'ik mist' moeten schrijven nu

En blijkbaar is het maagden kijken de Belgen weer niet gegund. Zeikers.
Oud 07-05-2013, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Of als je professioneel kwakzalver bent. Dan kun je mensen laten geloven dat je aura (of whatever) zo krachtig is (of iets) dat jouw energie (of wat dan ook) alle elektronica in de buurt ontregelt.
Oud 07-05-2013, 21:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, grapje Jeetje, ik heb maar één glaasje op, zou je zeggen.

Nu doen de r en de z op mijn toetsenbord het soms niet goed, omdat die toetsen er ooit vanaf zijn gepeuterd. Maarja, geen excuus, natuurlijk.

Laat ik maar gaan slapen. Ajuus!
Oud 07-05-2013, 21:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Oh, grapje Jeetje, ik heb maar één glaasje op, zou je zeggen.

Nu doen de r en de z op mijn toetsenbord het soms niet goed, omdat die toetsen er ooit vanaf zijn gepeuterd. Maarja, geen excuus, natuurlijk.

Laat ik maar gaan slapen. Ajuus!
Haha, welterusten en bekijk het bericht morgen nog maar eens
Oud 07-05-2013, 22:22
Verwijderd
Citaat:
En 'ik woordt', niet 'ik wordt'.
Oud 07-05-2013, 22:25
Verwijderd
De hond ziet hier al tien minuten heel gefocust naar buiten te kijken, richting de donkere tuin, zonder een vin te verroeren. Nu ben ik een beetje
Oud 07-05-2013, 22:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
De hond ziet hier al tien minuten heel gefocust naar buiten te kijken, richting de donkere tuin, zonder een vin te verroeren. Nu ben ik een beetje
misschien staat Slenderman in de bosjes!
Oud 07-05-2013, 22:50
Verwijderd
Wie weet. Ik zal koekjes en melk voor 'm klaarzetten

Voordeel van anderhalve week een hond in je tuin hebben scharrelen is wel dat de buurtkatten waarschijnlijk wegblijven nu!
Oud 07-05-2013, 22:51
Verwijderd
Zeg je 'Estlands' of 'Ests'?
Oud 07-05-2013, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Zeg je 'Estlands' of 'Ests'?
dat laatste.
Oud 07-05-2013, 23:02
Verwijderd
oei, oei, ik moest mijn artikel op 7 mei inleveren en dat is het nu niet meer. En ik moet nog minstens 10 woorden weghalen. Eventueel kon je uitstel tot 12 mei krijgen, maar dan moest je vooraf aangeven waarom je 7 mei niet ging redden.
Oud 07-05-2013, 23:03
Verwijderd
Ik had het bijna af, ik dacht: even de puntjes op de i zetten op dinsdagavond. Ga ik daarna woorden tellen, zijn het er 1371 terwijl het er maximaal 1000 mochten zijn. Dus toen duurde het langer.
Oud 07-05-2013, 23:04
Verwijderd
Nog 2 woorden weghalen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten