![]() |
|
Als veganist is het geen probleem om iemand te pijpen. Jouw 'vlees' leeft immers nog. En het idee dat zij indirect beest binnenkrijgt door jou te pijpen is een beetje vergezocht. Dan zou ze je beter niet kunnen zoenen bijvoorbeeld.
Het enige nadeel is: je sperma is een stuk smeriger dan dat van een vegetarische/veganistische man, maar wanneer er een rubbertje in het spel is zal dat geen probleem zijn. p.s. Waarom wordt je dan ook niet gewoon vegetarier. Is erg simpel hoor.
||
Citaat:
Maar das maar mijn mening
|
Meesterlijke topic.
![]() ![]() In geval van uiterste serieusheid. Ja je maakt kans op een goede pijpbeurt. Ze verwent je vlezige hapje juist terwijl hij niet (hopelijk) niet in het proces beschadigd wordt. Dus niemand zal er last van hebben en jij nog het minst, dus dan moet je vriendin wel met sterke argumenten komen wil ze je niet pijpen. ![]()
|
![]() |
![]() nee ik denk niet dat ze t een probleem vind, hoewel ze ook geen eieren zal eten ---> kippetje leeft dus nog. denk ik dat ze voor jou een uitzondering maakt. Grote verschil, jij hebt een wil en wilt het (neem ik aan) ook. Maar misschien wordt jij ook wel uitgebuit/gebruikt en dan zal ze er toch op tegen zijn, of juist weer niet want dan is zij zelf de gebruiker... weet je wat, vraag het haar
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mijn weten zijn er wel mensen bijv. lactose-intolerant zijn (geen melk mogen drinken) of allergische reacties vertonen op het innemen van andere dierlijke stoffen, maar om één of andere reden zijn die nooit veganist. Dat zou ook niet verstandig zijn. Die mensen hebben vaak al een tekort aan een bepaalde stof, omdat ze daar dus allergisch voor zijn, dus ze kunnen het écht niet hebben óók nog eens alle andere essentiële dierlijke voedingsstoffen te missen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En planten hebben geen centaal zenuwstelsel en ervaren dus geen pijn. Dieren wel. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Algemeen Vegetarisme en Veganisme Topic Verwijderd | 500 | 30-05-2006 13:09 | |
Eten & Drinken |
Voor de mensen die een dieet volgen (vanwege ziekte of overtuiging (veganisme)) Miracle | 18 | 31-01-2006 08:11 | |
Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 17:33 | |
Seksualiteit |
reactie meisjes sprewell | 65 | 23-03-2003 23:05 | |
Lifestyle |
Wat mogen vegetariers nou allemaal niet eten? a new noise | 44 | 02-01-2003 21:29 |