Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2002, 03:41
Fokke
Fokke is offline
Nou heeft ze het me allemaal al een beetje uitgelegd, maar ik ben er nog niet helemaal uit...

Want ik eet nog wel dierlijke producten, sinds ik haar ken al wat minder, maar nog steeds wel...

Maar stel nou ze gaat me pijpen, dan krijgt ze toch alsnog 't binnen? Of mag ze me niet eens pijpen, omdat ze dan vlees in d'r mond heeft...

Eigenlijk wil ik gewoon weten of ik nog kans maak op een goeie pijpbeurt of dat ik dat wel af kan schrijven
Oud 25-12-2002, 03:42
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Misschien kun je een stickertje "vleesvervanger" op de kop tikken bij de AH ofzo. Ik weet niet hoe slim ze precies is, maar niet geschoten is altijd mis.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 03:43
Zoulou
Zoulou is offline
als je haar laat denken dat eht een tandenstoker is... misschien....
Oud 25-12-2002, 10:37
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ze eet je toch niet op dan
Oud 25-12-2002, 11:00
Justice
Justice is offline
Citaat:
Fokke schreef:
Maar stel nou ze gaat me pijpen, dan krijgt ze toch alsnog 't binnen? Of mag ze me niet eens pijpen, omdat ze dan vlees in d'r mond heeft...
Dat heeft helemaal niets te maken met eetgewoonten. Dat is persoonsgebonden, breng het eens ter sprake!
Oud 25-12-2002, 12:42
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
ze eet je toch niet op dan
Oud 25-12-2002, 12:44
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Psst: Wat reageren jullie allemaal ernstig dom..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 13:18
Ieme
Ieme is offline
Als veganist is het geen probleem om iemand te pijpen. Jouw 'vlees' leeft immers nog. En het idee dat zij indirect beest binnenkrijgt door jou te pijpen is een beetje vergezocht. Dan zou ze je beter niet kunnen zoenen bijvoorbeeld.
Het enige nadeel is: je sperma is een stuk smeriger dan dat van een vegetarische/veganistische man, maar wanneer er een rubbertje in het spel is zal dat geen probleem zijn.

p.s. Waarom wordt je dan ook niet gewoon vegetarier. Is erg simpel hoor.
Oud 25-12-2002, 18:49
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
Ieme schreef:
p.s. Waarom wordt je dan ook niet gewoon vegetarier. Is erg simpel hoor.
(roos)

Ja hoor, je gooit toch niet zomaar heel je eetpatroon om voor iemand.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 21:40
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(roos)

Ja hoor, je gooit toch niet zomaar heel je eetpatroon om voor iemand.
Ach . . . het kan wel een goede aanleiding zijn om vegetarier te worden, ik bedoel wat is er nou zo lekker aan vlees, en als iedereen het zou doen zou het het wereldvoedsel probleem oplossen en heel wat dierenleed besparen.

Maar das maar mijn mening
Oud 25-12-2002, 21:50
Verwijderd
Gewoon condooms van biologisch afbreekbaar materiaal gebruiken, dan moet ze niet zeuren.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 19:52
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Meesterlijke topic.

In geval van uiterste serieusheid. Ja je maakt kans op een goede pijpbeurt. Ze verwent je vlezige hapje juist terwijl hij niet (hopelijk) niet in het proces beschadigd wordt. Dus niemand zal er last van hebben en jij nog het minst, dus dan moet je vriendin wel met sterke argumenten komen wil ze je niet pijpen.
Oud 27-12-2002, 00:01
Ninnoc
Ninnoc is offline
geweldig

nee ik denk niet dat ze t een probleem vind, hoewel ze ook geen eieren zal eten ---> kippetje leeft dus nog. denk ik dat ze voor jou een uitzondering maakt. Grote verschil, jij hebt een wil en wilt het (neem ik aan) ook. Maar misschien wordt jij ook wel uitgebuit/gebruikt en dan zal ze er toch op tegen zijn, of juist weer niet want dan is zij zelf de gebruiker...

weet je wat, vraag het haar
Oud 27-12-2002, 08:49
Snufje
Snufje is offline
Waarom vraag je het haar niet gewoon?! Het lijkt mij dikke onzin om om zo'n reden niet te pijpen, maar oke.. Vraag het gewoon aan haar
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 10:54
Verwijderd
ja, maar dan moet je het niet met olijfolie insmeren.

mag ik als dierlijk product wel antwoorden eigenlijk?!?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 12:29
marlies
marlies is offline
*Marlies is helemaal in de war*
Dit is echt raar

Hij loopt ons toch alleen maar te stangen? Het kan toch nooit serieus zijn dat hij zich dit afvraagt?
Oud 27-12-2002, 20:54
Innocent
Innocent is offline
wa'n onzin :/ jezus
Oud 28-12-2002, 00:07
skatefamke
skatefamke is offline
ik ben veganist en ik kan je verzekeren dat seks en pijpen volgens veganistische principes wel geoorloofd is. als ze het niet zou willen, dan is er vast een andere reden voor.
Oud 28-12-2002, 11:34
Cat
Cat is offline
Dat zou wel wat overdreven zijn, vooral als je bedenkt dat iedereen vroeger melk (=dierlijke oorsrpong) gedronken heeft.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Cat schreef:
Dat zou wel wat overdreven zijn, vooral als je bedenkt dat iedereen vroeger melk (=dierlijke oorsrpong) gedronken heeft.
*grom*
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 14:19
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Fokke schreef:
Maar stel nou ze gaat me pijpen, dan krijgt ze toch alsnog 't binnen?
Al die zielige spermacelletjes die een gruwelijke dood sterven ergens in haar maag
Oud 30-12-2002, 13:03
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Al die zielige spermacelletjes die een gruwelijke dood sterven ergens in haar maag
The horror..

spermeater III, in a cinema near you..
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 00:17
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Nouhou, ik weet niet hoor, maar je hoeft toch niet er vanuit te gaan dat ze na het pijpen ook slikt (*blegg*) en dan hoeft ze helemaal geen probleem te hebben ...
Oud 31-12-2002, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Cat schreef:
Je bent ook geen veganist, je gedraagt je volgens de regels van het veganisme.

Bij mijn weten zijn er wel mensen bijv. lactose-intolerant zijn (geen melk mogen drinken) of allergische reacties vertonen op het innemen van andere dierlijke stoffen, maar om één of andere reden zijn die nooit veganist. Dat zou ook niet verstandig zijn. Die mensen hebben vaak al een tekort aan een bepaalde stof, omdat ze daar dus allergisch voor zijn, dus ze kunnen het écht niet hebben óók nog eens alle andere essentiële dierlijke voedingsstoffen te missen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:28
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
Ach . . . het kan wel een goede aanleiding zijn om vegetarier te worden, ik bedoel wat is er nou zo lekker aan vlees, en als iedereen het zou doen zou het het wereldvoedsel probleem oplossen en heel wat dierenleed besparen.

Maar das maar mijn mening
Een zeer linkse mening maar goed. Ik ga ook niet mijn leven veranderen omdat iemand dat zo graag wil, ik blijf mezelf. Dat zou ik een ieder ook aanraden. Want als wij voor een verganist ons leven gaan omgooien.......... waarom gooien de veganisten hun leven niet om. Dieren zijn er om opgegeten te worden. Anders waren de mensen niet omnivoren geweest. BTW vinden veganisten en of vegetariërs het niet zielig voor planten dan? Die worden bespoten met verschillende giffen waar ze ook niet om hebben gevraagd. Naar mijn mening kunnen vegetariërs en veganisten beter zoweel geen dierlijke als plantaardige producten eten.....
Oud 05-01-2003, 21:39
duifeltje
duifeltje is offline
als ze dat wil doen hoeft ze je toch niet dood te maken.
ze is volgensmij veganist om de dieren niet om het vlees
Oud 05-01-2003, 22:07
Bast
Bast is offline
Citaat:
Pr0xy schreef:
waarom gooien de veganisten hun leven niet om. Dieren zijn er om opgegeten te worden. Anders waren de mensen niet omnivoren geweest. BTW vinden veganisten en of vegetariërs het niet zielig voor planten dan? Die worden bespoten met verschillende giffen waar ze ook niet om hebben gevraagd. Naar mijn mening kunnen vegetariërs en veganisten beter zoweel geen dierlijke als plantaardige producten eten.....
waarom laat je niet iedereen vrij om zijn/haar eigen keuzes te maken? Ik ga het veganisme toch ook niet aan jou opdringen?

En planten hebben geen centaal zenuwstelsel en ervaren dus geen pijn. Dieren wel.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten